6+1 τρόποι για να αντιμετωπίσεις τη χειμωνιάτικη κατάθλιψη

6+1 τρόποι για να αντιμετωπίσεις τη χειμωνιάτικη κατάθλιψη

Αν αυτή την εποχή παρατηρείς αλλαγή στη διάθεσή σου και νιώθεις πιο κουρασμένη από ποτέ, τότε αυτό θα μπορούσε να αποτελεί ένα σημάδι χειμωνιάτικης κατάθλιψης γνωστή και ως Εποχιακή Συναισθηματική Διαταραχή. Πρόκειται ουσιαστικά για την αντίδραση που έχει ο οργανισμός σου απέναντι στης μικρότερης διάρκειας ημέρες αλλά και στις χαμηλές θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

Μερικά συμπτώματα της χειμερινής κατάθλιψης περιλαμβάνουν αίσθημα κούρασης, δυσκολία στη συγκέντρωση, έντονη διάθεση για περισσότερο ύπνο, απάθεια και κακή διάθεση. Όσο, λοιπόν, η καλή σου διάθεση εξασθενεί και περιμένεις με ανυπομονησία τον ερχομό της άνοιξης, συγκεντρώσαμε τους καλύτερους τρόπους για να την αντιμετωπίσεις.

Σκέψου θετικά

Ο χειμώνας δεν κρατάει για πάντα! Το να αναπολείς τις ζεστές ημέρες της άνοιξης αλλά και το να οργανώνεις σχέδια -όπως καλοκαιρινές διακοπές- μπορούν να σου φτιάξουν αμέσως τη διάθεση.

Ξύπνα νωρίς

Ένα από τα πλεονεκτήματα του να ξυπνάς νωρίς είναι ότι επωφελείσαι από τις πρώτες πρωινές ακτίνες του ήλιου οι οποίες σύμφωνα με την επιστήμη συμβάλλουν στην καλή πνευματική υγεία και διαύγεια. Αντιθέτως οι υπερβολικές ώρες ύπνου αυξάνουν τα επίπεδα μελατονίνης περισσότερο από το κανονικό με αποτέλεσμα να αισθάνεσαι θλιμμένη κατά τη διάρκεια της ημέρας. Οι επιστήμονες συνιστούν πρωινό ξύπνημα ανάμεσα στις 6 με 8 το πρωί.

Μην ξεχνάς να γυμνάζεσαι

Το aerobic έχει αποδειχθεί ότι βοηθάει στην αύξηση της σεροτονίνης και τη μείωση του άγχους. Ειδικότερα, η άσκηση σε εξωτερικό χώρο σε συνδυασμό με την έκθεση στο φυσικό φως μπορεί να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερα οφέλη όχι μόνο στην ψυχική σου υγεία αλλά και στη σωματική.

Φάε περισσότερο popcorn

Το αγαπημένο μας σνακ μπορεί να μας βοηθήσει να νιώσουμε καλύτερα! Από την άλλη πλευρά τα γλυκά που περιέχουν σοκολάτα ανεβάζουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα με αποτέλεσμα να σου προκαλούν σωματική κούραση και ημικρανίες. 

Αντικατέστησε το κρέας με το ψάρι

Έρευνες έχουν αποδείξει πως τα άτομα που καταναλώνουν τροφές πλούσιες σε βιταμίνη D έχουν λιγότερες πιθανότητες να επηρεαστούν από την εποχιακή κατάθλιψη. Το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών η έκθεσή μας στον ήλιο είναι περιορισμένη το ψάρι αποτελεί την καλύτερη πηγή βιταμίνης D. Βάλε στο καθημερινό σου πρόγραμμα τροφές όπως μανιτάρια, κρόκος αυγού, σολομό ή σαρδέλες.

Φόρεσε χρωματιστά ρούχα

Ή βάψε ένα τοίχο του σπιτιού σου σε ένα ζωηρό χρώμα που σου φτιάχνει τη διάθεση.

Βγες έξω!

Όσο και να απολαμβάνεις τη ζεστασιά του σπιτιού σου αγκαλιά με ένα βιβλίο, μία βόλτα με τις φίλες σου στο αγαπημένο σας στέκι θα αποτελεί το καλύτερο γιατρικό για να αντιμετωπίσεις την χειμωνιάτικη κατάθλιψη.

Πηγή:madamefigaro.gr


Ετικέτες που έχουν αντιστοιχιστεί σε αυτό το άρθρο:
ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ

Άλλες ειδήσεις

ΚΚΕ: Ερώτηση για τα σχέδια κατάργησης ή «αναμόρφωσης» του λεγόμενου «κοινωνικού τιμολογίου» της ΔΕΗ

Τα σχέδια για την κατάργηση του λεγόμενου «κοινωνικού τιμολογίου» της ΔΕΗ στο πλαίσιο του νέου γύρου αντιλαϊκών μέτρων της συγκυβέρνησης

Έναρξη για το Διεθνές Σεμινάριο Μουσικής Κοζάνης 2017 με την υποδοχή των μαθητών και το γκαλά των Καθηγητών

Οι καθηγητές και συνεργάτες του Διεθνούς  Σεμιναρίου Μουσικής Κοζάνης (ΔΣΜΚ) υποδέχτηκαν χθες Κυριακή στις 17:00μ.μ. στο Δημοτικό Ωδείο τους μαθητές

Τρία πράγματα που προκαλούν τριχόπτωση

Η τριχόπτωση είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο σε άνδρες και γυναίκες ενώ εμφανίζεται πιο συχνά συγκεκριμένες περιόδους του έτους. Συνήθως παρατηρείται

Χωρίς σχόλια

Γράψτε σχόλιο
Χωρίς σχόλια ακόμα! Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτή την είδηση!

Γράψτε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευτεί
Απαιτούμενα πεδία είναι με *

*