• Latest
ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ

Έρχεται η «αρχή του τέλους» για τη γραφειοκρατία»

18 Ιουλίου 2020
IRIS, κινητο

IRIS: Αυξάνονται τα όρια – Πληρωμές σε βενζινάδικα και ταξί

22 Νοεμβρίου 2025
Καστοριά: Ο Δήμος Νεστορίου κηρύχθηκε σε Κατάσταση Εκτάκτου Ανάγκης

Καστοριά: Ο Δήμος Νεστορίου κηρύχθηκε σε Κατάσταση Εκτάκτου Ανάγκης

22 Νοεμβρίου 2025
Γρεβενά: Φωτιά σε πολυώροφη οικοδομή – Απεγκλωβίστηκαν πέντε άτομα

Γρεβενά: Φωτιά σε πολυώροφη οικοδομή – Απεγκλωβίστηκαν πέντε άτομα

22 Νοεμβρίου 2025
Π. Κουκουλόπουλος: «Η Αλλαγή φέρνει τη Βόρεια Ελλάδα σε ρόλο πρωταγωνιστή»

Π. Κουκουλόπουλος: «Μην τσουβαλιάζετε τους αγρότες σε ψηφιακές απαιτήσεις εκτός πραγματικότητας»

22 Νοεμβρίου 2025
Λαϊκή Συσπείρωση

Λαϊκή Συσπείρωση Δήμου Κοζάνης: Λίγους μήνες μετά την «συμφωνία – κλοπή» μεταξύ ΔΕΗ Α.Ε., κυβέρνησης και τοπικής διοίκησης για την τηλεθέρμανση, εκδηλώνεται το μέγεθος της κοροϊδίας απέναντι στον λαό

22 Νοεμβρίου 2025
απατη

«Caller ID Spoofing»: Η νέα μέθοδος απάτης για να αδειάσουν τραπεζικούς λογαριασμούς

22 Νοεμβρίου 2025
κλοπη

Διαρρήκτες στην προσπάθειά τους να διαφύγουν από διαμέρισμα έπεσαν από μπαλκόνι έξι μέτρων

22 Νοεμβρίου 2025
ΟΠΕΚΕΠΕ: Πού πήγαν τα 22,6 εκατ. ευρώ – Σχεδόν 1 εκατομμύριο σε 72χρονο από την Κοζάνη, 620.000 ευρώ σε 69χρονο από τα Τρίκαλα

ΟΠΕΚΕΠΕ: Πληρώθηκαν 82.870 αγρότες για ενισχύσεις 46 εκατ. ευρώ

22 Νοεμβρίου 2025
μανιταρια

«Αν δεν γνωρίζεις, δεν το τρως»: Το μήνυμα ειδικού μετά το περιστατικό με τα δηλητηριώδη μανιτάρια – Τα συμπτώματα

22 Νοεμβρίου 2025
Τραγωδία στη Χαλκιδική: Αγόρι 8 ετών κατέρρευσε και πέθανε μπροστά στους γονείς του

Νεαρός δηλητηριάστηκε από σούσι – Μολύνθηκε από το παράσιτο «ανισάκις»

22 Νοεμβρίου 2025
Πτολεμαΐδα: Συνελήφθη 60χρονος με ναρκωτικά

Πτολεμαΐδα: Συνελήφθη 60χρονος με ναρκωτικά

22 Νοεμβρίου 2025
Αγριογούρουνο τραυμάτισε στο πόδι 65χρονο κυνηγό σε περιοχή ανάμεσα σε Σκαφίδι και Βατερό

Φρένο στην εξάπλωση των αγριογούρουνων – Τι ορίζει εγκύκλιος του υπουργείου Περιβάλλοντος

22 Νοεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Κυριακή, 23 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Έρχεται η «αρχή του τέλους» για τη γραφειοκρατία»

sierafm by sierafm
18 Ιουλίου 2020
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Τέλος στη γραφειοκρατία, με καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών που θα αποκαταστήσει τη σχέση τους με το Δημόσιο, υπόσχεται ο Κώδικας Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης αρμόδιος για Θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών, Γιώργος Γεωργαντάς, ανέφερε ότι «πρόκειται για ένα νομοθέτημα που έρχεται να συγκεντρώσει όλες τις διάσπαρτες διατάξεις για τη νέα ψηφιακή πραγματικότητα η οποία δημιουργείται στη σχέση του πολίτη με τη δημόσια διοίκηση».

Η ρύθμιση – κλειδί που πλήττει τη γραφειοκρατία είναι η θεσμοθέτηση του Μητρώου Εθνικού Μητρώου Διοικητικών Διαδικασιών Δημοσίου κι αφορά όλες τις φυσικές ή ψηφιακές διοικητικές υπηρεσίες του δημόσιου τομέα. Αυτό σημαίνει ότι ο πολίτης πλέον θα γνωρίζει τον κωδικό που αντιστοιχεί στη διαδικασία που απαιτείται για τη συναλλαγή του με το Δημόσιο, θα βλέπει τα δικαιολογητικά που χρειάζονται, θα τα καταθέτει στην αντίστοιχη υπηρεσία και θα διεκπεραιώνει τη δουλειά του εύκολα, γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία. «Στο Μητρώο αυτό καταγράφονται, αποτυπώνονται και μοντελοποιούνται όλες οι ψηφιακές ή φυσικές διοικητικές διαδικασίες του δημόσιου τομέα καθώς και τα απαιτούμενα στοιχεία τους. Σε κάθε διαδικασία του Μητρώου αποδίδεται μοναδικός κωδικός αριθμός. Ουδεμία παρέκκλιση δεν μπορεί να υπάρξει από τα στάδια που θα ορίζονται κατά την εφαρμογή της διαδικασίας από οποιαδήποτε αρμόδια υπηρεσία του Δημοσίου» τονίζει ο κ. Γεωργαντάς και συμπληρώνει: «Ουσιαστικά για πρώτη φορά αναλαμβάνει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης να καταγράψει, να αποτυπώσει και να μοντελοποιήσει όλες τις ψηφιακές ή φυσικές διοικητικές διαδικασίες. Κι όχι απλά να τις καταγράψει, αλλά να περιγράψει το νομοθετικό πλαίσιο στο οποίο στηρίζονται. Τις υπηρεσίες που είναι αρμόδιες για κάθε μια από αυτές τις υποθέσεις, τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τη διεκπεραίωση καθεμιάς από αυτές τις υποθέσεις και τη ροή της διαδικασίας που πρέπει να ακολουθείται. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε μια διαδικασία του ελληνικού Δημοσίου που θα έχει έναν μοναδικό κωδικό αριθμό, θα είναι σε πλήρη περιγραφή και τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθηθούν και τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να κατατεθούν».

Όπως υπογραμμίζει, «η ουσιαστική παρέμβαση είναι ότι κάθε μια αλλαγή που γίνεται σε κάθε μια από αυτές τις διαδικασίες θα πρέπει να ενημερώνεται το Μητρώο το αργότερο εντός τριμήνου και μέσω του Μητρώου όλες οι αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες, οι πολίτες, τα ΚΕΠ, το gov.gr, έτσι ώστε να γνωρίζουμε όλοι επικαιροποιημένα τι πρέπει να ακολουθηθεί για να διεκπεραιωθεί μια υπόθεση. Μάλιστα, προβλέπεται πειθαρχική ποινή για τον εκπρόσωπο του φορέα που οφείλει να ενημερώσει για τις αλλαγές. Η σημαντικότερη όμως ρύθμιση, είναι ο τρόπος εφαρμογής της διαδικασίας που προβλέπει ότι δεν δικαιούται κανένας υπάλληλος πλέον να ζητήσει από τον πολίτη οποιοδήποτε δικαιολογητικό πέραν των αναφερομένων στην πιστοποιημένη, ταυτοποιημένη διοικητική διαδικασία. Θα τελειώσει το φαινόμενο της διαφορετικής ερμηνείας από μια υπηρεσία σε μια άλλη, από έναν υπάλληλο σε έναν άλλον. Πλέον τα βήματα είναι καθορισμένα» καταλήγει.

Σε περίπτωση που συμβεί κάτι τέτοιο, ο πολίτης θα έχει τη δυνατότητα να καταγγείλει το γεγονός κι ο υπάλληλος θα αντιμετωπίζει πειθαρχική ποινή. «Θέλω να πιστεύω ότι η ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας θα δώσει ένα πολύ δυνατό πλήγμα στη γραφειοκρατία, διότι μπορεί να ακολουθήσει κι η ελάφρυνση κάποιων διοικητικών βαρών αλλά και η ψηφιοποίηση όποιων από αυτές τις διαδικασίες μπορούν να ψηφιοποιηθούν. Πρώτα, καταγράφουμε και περιγράφουμε την διοικητική διαδικασία, στη συνέχεια όπου μπορούμε αφαιρούμε κάποια από τα έγγραφα και κατόπιν ψηφιοποιούμε όποιες από αυτές τις υπηρεσίες μπορούμε». Το Μητρώο των Διαδικασιών του Δημοσίου θα είναι ανοιχτό προς χρήση σε όλους του πολίτες σε ειδική σελίδα στο Διαδίκτυο, αλλά και στο gov.gr.

Μπαίνει σε λειτουργία και το myKEPlive

Από τα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετηθούν από το ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης σε ειδική πλατφόρμα(myKEPlive.gov.gr). «Με αυτόν τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα στον πολίτη χωρίς να μετακινηθεί από το σπίτι του να υποβάλλει την ερώτηση ή το αίτημά του. Ταυτόχρονα, ο υπάλληλος του ΚΕΠ γνωρίζει πριν από το ραντεβού το περιεχόμενο του αιτήματος, οπότε είναι και πιο εύκολη και γρήγορη η διεκπεραίωσή του. Όλη αυτή η διαδικασία βοηθά ανθρώπους οι οποίοι αντιμετωπίζουν πρόβλημα πρόσβασης, απαλλάσσει πολίτες από την ταλαιπωρία, τους γλιτώνει από τον συνωστισμό και τις ουρές ειδικά αυτήν την περίοδο της πανδημίας» προσθέτει ο κ. Γεωργαντάς.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται:

• Στο gov.gr παρέχεται στους πολίτες και στις επιχειρήσεις, η δυνατότητα εξυπηρέτησης για συγκεκριμένες διαδικασίας από υπαλλήλους των ΚΕΠ μέσω τηλεδιάσκεψης

• Στην εν λόγω πλατφόρμα, ο πολίτης ή επιχειρηματίας θα μπορεί να ζητήσει ραντεβού σε συγκεκριμένα μέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα για την διεκπεραίωση του αιτήματός του

• Ο πολίτης ή επιχειρηματίας εισέρχεται στην ειδική πλατφόρμα (mykeplive.gov.gr) χρησιμοποιώντας του κωδικούς της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ (taxisnet). Μετά την εισαγωγή στην ειδική πλατφόρμα επιλέγει το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυμεί και κλείνει ραντεβού. Κατά την ημερομηνία του προγραμματισμένου ραντεβού ο αιτών επιδεικνύει στον υπάλληλο του ΚΕΠ στοιχείο της ταυτοποίησής του και στην συνέχεια διεκπεραιώνει το αίτημά του

• Τα θεματικά πεδία υπηρεσιών είναι α. διεκπεραίωση αίτηση (το θεματικό αυτό πεδίο περιέχονται οι διοικητικές διαδικασίες που εισάγονται στα ΚΠΕ με τα αντίστοιχα έντυπά τους, οι οποίες δεν απαιτούν αυτοπρόσωπη φυσική παρουσία β. υπηρεσίες προς επιχειρηματίες γ. εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία δ. εξυπηρέτηση από τον δήμο σας. «Όποιος επιλέξει το συγκεκριμένο πεδίο θα απευθύνεται σε υπάλληλο του συγκεκριμένου δήμου όπου ανήκει» εξηγεί ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Αρμόδιος για Θέματα

Έχει γίνει η κατάλληλη εκπαίδευση του προσωπικού. οι οποίοι μάλιστα θα ενημερώνουν και θα παραπέμπουν τους πολίτες να αιτηθούν τα πιστοποιητικά που χρειάζονται και μέσω της ψηφιακής πύλης του gov.gr.

Πηγή:Newsbeast.gr

Previous Post

Νέο τεστ για τον κορονοϊό δίνει αποτέλεσμα σε 20 λεπτά

Next Post

Παπαθανάσης: “Τα σούπερ μάρκετ να προσφέρουν μάσκες σε πελάτες που δεν έχουν”

Next Post
μασκα, κορονοιος

Παπαθανάσης: "Τα σούπερ μάρκετ να προσφέρουν μάσκες σε πελάτες που δεν έχουν"

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • IRIS: Αυξάνονται τα όρια – Πληρωμές σε βενζινάδικα και ταξί
  • Καστοριά: Ο Δήμος Νεστορίου κηρύχθηκε σε Κατάσταση Εκτάκτου Ανάγκης
  • Γρεβενά: Φωτιά σε πολυώροφη οικοδομή – Απεγκλωβίστηκαν πέντε άτομα
  • Π. Κουκουλόπουλος: «Μην τσουβαλιάζετε τους αγρότες σε ψηφιακές απαιτήσεις εκτός πραγματικότητας»
  • Λαϊκή Συσπείρωση Δήμου Κοζάνης: Λίγους μήνες μετά την «συμφωνία – κλοπή» μεταξύ ΔΕΗ Α.Ε., κυβέρνησης και τοπικής διοίκησης για την τηλεθέρμανση, εκδηλώνεται το μέγεθος της κοροϊδίας απέναντι στον λαό

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr