• Latest
γυμνασιο λυκειο σιατιστας

Απόφοιτη του Λυκείου Σιάτιστας γράφει στο alfavita.gr για τις πανελλαδικές του 2020 και τη χρονιά που πέρασε

13 Ιουλίου 2020
Δήμος Κοζάνης: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2025 στις οδούς Μεγ. Αλεξάνδρου, Ξενοφώντα Τριανταφυλλίδη και Βενιζέλου για τοποθέτηση Χριστουγεννιάτικου διάκοσμου

Δήμος Κοζάνης: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2025 στις οδούς Μεγ. Αλεξάνδρου, Ξενοφώντα Τριανταφυλλίδη και Βενιζέλου για τοποθέτηση Χριστουγεννιάτικου διάκοσμου

2 Δεκεμβρίου 2025
Έφυγε από τη ζωή η 25χρονη δικηγόρος Ελευθερία – Παρασκευή Κρίτσιου-Στη Λευκοπηγή η κηδεία της άτυχης κοπέλας

Έφυγε από τη ζωή η 25χρονη δικηγόρος Ελευθερία – Παρασκευή Κρίτσιου-Στη Λευκοπηγή η κηδεία της άτυχης κοπέλας

2 Δεκεμβρίου 2025
Υπό βροχή και με την “Πανδώρα” το άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου της Κοζάνης -Βίντεο

Δήμος Κοζάνης: Το αναλυτικό Πρόγραμμα των Χριστουγεννιάτικων Εκδηλώσεων

2 Δεκεμβρίου 2025
Αναβάλλεται η συναυλία με τον Sicario-Πότε θα ανάψει το χριστουγεννιάτικο δέντρο, με τη “Λευκή Νύχτα” στην Κοζάνη

Αναβάλλεται η συναυλία με τον Sicario-Πότε θα ανάψει το χριστουγεννιάτικο δέντρο, με τη “Λευκή Νύχτα” στην Κοζάνη

2 Δεκεμβρίου 2025
Κοζάνη: Αισιόδοξα τα μηνύματα για τον 55χρονο που δηλητηριάστηκε από μονοξείδιο του άνθρακα(βίντεο)

Βράβευση της ΜΕΘ του Μαμάτσειου νοσοκομείου

2 Δεκεμβρίου 2025
ΤΡΑΚΤΕΡ

Δυτική Μακεδονία: Οι αγρότες στα μπλόκα

2 Δεκεμβρίου 2025
Πρόσκληση Συνοδών για Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα Ατόμων με Αναπηρία της ΠΟΣΓΚΑμεΑ για το έτος 2025

Σπάρτακος: Η διαφορετικότητα θα πρέπει να αποτελεί πηγή δύναμης και έμπνευσης

2 Δεκεμβρίου 2025
Συνάντηση του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας με τον πρόεδρο του ΤΕΕ

Συνάντηση του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας με τον πρόεδρο του ΤΕΕ

2 Δεκεμβρίου 2025
Δηλώσεις συμμετοχής για τα Καστοριανά Ραγκουτσάρια 2025

Απονομές Βραβείων «Καστοριανά Ραγκουτσάρια 2025»

2 Δεκεμβρίου 2025
Η Ακολουθία του Μεγάλου Αποδείπνου στον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου Σιατίστης τη Δευτέρα 10 Μαρτίου

Ενορία Αγίου Δημητρίου Σιάτιστας: Εσπερινός και Θεία Λειτουργία στον Άγιο Αθανάσιο

2 Δεκεμβρίου 2025
Άρθρο του βουλευτή Ν Κοζάνης Στάθη Κωνσταντινίδη για την 88η ΔΕΘ

Στάθης Κωνσταντινίδης: Η Ρήτρα Δίκαιης Μετάβασης θα πρέπει να περιλαμβάνει και την κατ’ εξαίρεση διατήρηση κρατικών δομών και υπηρεσιών, ιδίως σχολικών μονάδων

2 Δεκεμβρίου 2025
Άνοιξε και επίσημα για πρώτη φορά τις πύλες του  το Σχολείο Β’ Ευκαιρίας στη Γαλατινή του Δήμου Βοΐου με τη συμμετοχή 80 εκπαιδευόμενων

Άνοιξε και επίσημα για πρώτη φορά τις πύλες του  το Σχολείο Β’ Ευκαιρίας στη Γαλατινή του Δήμου Βοΐου με τη συμμετοχή 80 εκπαιδευόμενων

2 Δεκεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τρίτη, 2 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ

Απόφοιτη του Λυκείου Σιάτιστας γράφει στο alfavita.gr για τις πανελλαδικές του 2020 και τη χρονιά που πέρασε

sierafm by sierafm
13 Ιουλίου 2020
in ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
γυμνασιο λυκειο σιατιστας
17
SHARES
2
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Μία άνω τελεία στην αγωνία των υποψηφίων τοποθετείται κάθε χρόνο με την ανακοίνωση της αναλυτικής βαθμολογίας στα εκάστοτε εξεταζόμενα μαθήματα. Όλοι μας άλλοι περισσότερο άλλοι λιγότερο αισιόδοξοι αναμένουμε να δούμε πώς αξιολογήθηκε το γραπτό μας. Οι σκέψεις; Αμέτρητες! Τελικά έγραψα καλά; Πόσες μονάδες να μου αφαιρέθηκαν άραγε από το αριθμητικό που έκανα; Ήταν επαρκής η αιτιολόγησή μου; Αν στη βιασύνη μου ξέχασα κάτι; Ένας κατακλυσμός ερωτήσεων που ταλανίζουν το μυαλό, συχνά δημιουργούν εφιάλτες, καταρρακώνουν τον ψυχισμό και κατακερματίζουν τη διάθεση… 

Και ξαφνικά αναρτώνται οι βαθμοί. Ελάχιστοι πανηγυρίζουν, μερικοί είναι ευχαριστημένοι και οι περισσότεροι δυσανασχετούν. Στην περίπτωσή μου απλά επικράτησε η απόλυτη σιωπή. Καθηγητές, γονείς και φίλοι προσπαθούν να σε βοηθήσουν να ξεπεράσεις το πρώτο σοκ, την «αποτυχία», που για τον καθένα από εμάς έχει τελείως διαφορετικό περιεχόμενο, το οποίο εξαρτάται από τους στόχους, την προσπάθεια που καταβλήθηκε και τις προσδοκίες. Και μετά από όλον αυτόν τον ντόρο κλείνεις την πόρτα στο δωμάτιό σου, μένεις μόνος/μόνη και καλείσαι, όπως πολύ σωστά μου είπαν, να ξανασυστηθείς με τον νέο σου εαυτό.

Αναλογιζόμενη, σε αυτή τη διαδικασία εσωτερικής αναζήτησης, τη σχολική χρονιά που μας πέρασε συνειδητοποίησα αρκετά πράγματα για το «βουνό» των πανελληνίων. Η όλη διαδικασία θα μπορούσε να παρομοιαστεί με το ταξίδι μερικών πλοίων σε μια θάλασσα γεμάτη παγόβουνα (έτσι για να μπούμε λίγο στα λημέρια της λογοτεχνίας και των συμβολισμών στην ποίηση). Κάθε πλοίο ταξιδεύει με τη δική του ταχύτητα, διαγράφει ξεχωριστή διαδρομή και έχει διαφορετικό προορισμό τη στιγμή που βασικός στόχος όλων είναι να μην βυθιστούν κατά τη σύγκρουσή τους με το παγόβουνο, αλλά αντίθετα να συνεχίσουν την πορεία προς τον τελικό προορισμό εξασφαλίζοντας τις ελάχιστες απώλειες. Δύσκολο ακούγεται τελικά… Στο τέλος όλοι ασχολούνται με τα πλοία που κατάφεραν να αγκυροβολήσουν, με τα υπόλοιπα όμως τι γίνεται; Ορισμένα αδυνατώντας να διαχειριστούν τη σύγκρουση βυθίζονται, άλλα πάλι απορρίπτοντας κατηγορηματικά την ιδέα της παραίτησης επιλέγουν να τερματίσουν σε διαφορετικό προορισμό σε σχέση με τον αρχικό, ενώ μερικά επιστρέφουν στην αφετηρία ώστε να επιχειρήσουν άλλη μια φορά, ύστερα από τις κατάλληλες επισκευές, να φτάσουν στο λιμάνι που επιθυμούν.

Ανάγοντας τα σύμβολα αυτά στην πραγματικότητα και εμβαθύνοντας λίγο περισσότερο στο ζήτημα των εξετάσεων, μπορώ να ομολογήσω πως η χρονιά της τρίτης λυκείου είναι μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις, κατά τη διάρκεια της οποίας κάθε υποψήφιος οφείλει να παλέψει με τους δικούς του δαίμονες και να γνωρίσει καλύτερα τον εαυτό του, τις κλίσεις ή τις αδυναμίες του κατακτώντας ουσιαστικά την αυτογνωσία. Επομένως, κακά τα ψέματα, οι πανελλήνιες έχουν και ένα βαθύτερο νόημα αφού η σφραγίδα τους τυπώνεται στην προσωπικότητα κάθε νέου συντείνοντας στην ηθικοπνευματική ωρίμανσή του.

Το Υπουργείο, ωστόσο, αντιμετωπίζει την όλη διαδικασία λίγο πιο ψυχρά, πιο επιφανειακά, χωρίς συναισθηματισμούς και απώτερα νοήματα. Κάθε μαθητής βρίσκεται καλυμμένος πίσω από τη σκιά ενός οχταψήφιου αριθμού που αντιστοιχεί στο γραπτό και όχι στην προσωπικότητα ή τις γνώσεις του. Έτσι, αξιολογείται η επίδοσή του σε ένα τρίωρο διαγώνισμα συχνά υποκειμενικό και απομακρυσμένο από το πρότυπο του σχολικού βιβλίου, δίχως να λαμβάνεται υπόψη η προσπάθεια, η πίεση και η συναισθηματική κατάσταση του υποψηφίου. Χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η ιδιόμορφη συνθήκη του κορωνοϊού όπου από τη μία στιγμή στην άλλη άλλαξε ριζικά η καθημερινότητα, κατέρρευσε κάθε έννοια σταθερότητας, η οποία τα προηγούμενα χρόνια θεωρούνταν απαραίτητο συστατικό του περιβάλλοντος κάθε μαθητή που επιθυμούσε να συμμετάσχει στις συγκεκριμένες εξετάσεις .

Τι να κάνουμε όμως… Όλοι μας διαγωνιστήκαμε κάτω από τις ίδιες συνθήκες και το μόνο που μένει είναι να μαζέψουμε τα κομμάτια μας, να αποδεχτούμε το αποτέλεσμα και να πορευτούμε με αυτό ελπίζοντας για το καλύτερο τον Αύγουστο με την ανακοίνωση των βάσεων, διότι ό,τι και να έχει γίνει, όσο δύσκολο και αν ακούγεται και σε εμένα την ίδια, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Πώς γίνεται η ανασυγκρότηση του εαυτού μας; Δεν μπορώ να απαντήσω. Είναι ακόμα πολύ νωρίς και προσωπικά  δεν το έχω επιτύχει μέχρι τώρα ώστε να βοηθήσω. Το μόνο σίγουρο είναι ότι χρειάζεται επικοινωνία με τον εσώτερο κόσμο μας και χαλάρωση.

Κλείνοντας τη σύντομη αυτή ανασκόπηση στη χρονιά που πέρασε, οφείλω να ομολογήσω πως το ταξίδι του δικού μου πλοίου ήταν δύσκολο, με πολλούς αόρατους εχθρούς που γεννιούνται από το άγχος. Όμως το αποτέλεσμα της σύγκρουσης με το παγόβουνο δεν μπορώ ακόμα να το γνωρίζω, όπως και κανένας μας. Ευελπιστώ ότι ο τελικός προορισμός, είτε είναι ο αρχικά επιθυμητός είτε είναι διαφοροποιημένος, θα ανταμείψει τη δύσκολη πλεύση μας.

Απόφοιτη Λυκείου Σιάτιστας

Tags: ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ
Previous Post

3η και τελευταία εκλογοαπολογιστική συνάντηση του Ορειβατικού Συλλόγου Σιάτιστας

Next Post

Πάρις Κουκουλόπουλος: ‘Ερημος Νεβάδα: Κοζάνη-Πτολεμαΐδα-Φλώρινα

Next Post
ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ

Πάρις Κουκουλόπουλος: 'Ερημος Νεβάδα: Κοζάνη-Πτολεμαΐδα-Φλώρινα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Δήμος Κοζάνης: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2025 στις οδούς Μεγ. Αλεξάνδρου, Ξενοφώντα Τριανταφυλλίδη και Βενιζέλου για τοποθέτηση Χριστουγεννιάτικου διάκοσμου
  • Έφυγε από τη ζωή η 25χρονη δικηγόρος Ελευθερία – Παρασκευή Κρίτσιου-Στη Λευκοπηγή η κηδεία της άτυχης κοπέλας
  • Δήμος Κοζάνης: Το αναλυτικό Πρόγραμμα των Χριστουγεννιάτικων Εκδηλώσεων
  • Αναβάλλεται η συναυλία με τον Sicario-Πότε θα ανάψει το χριστουγεννιάτικο δέντρο, με τη “Λευκή Νύχτα” στην Κοζάνη
  • Βράβευση της ΜΕΘ του Μαμάτσειου νοσοκομείου

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr