• Latest
ΓΚΟΥΝΤΙΟΣ ΑΝΕΛ

Γκουντιός Γιάννης – Follow the money*

6 Μαρτίου 2023
καιρος βροχη

Νέο έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού

20 Νοεμβρίου 2025
Τα δρομολόγια του Καραβιού «ΟΛΥΜΠΙΑ»  για το διάστημα 9-11 Αυγούστου 2024

Τα δρομολόγια του Καραβιού «ΟΛΥΜΠΙΑ»  για το διάστημα 21-23 Νοεμβρίου 2025

20 Νοεμβρίου 2025
Δήμος Κοζάνης: Ενημέρωση για το πρόγραμμα εκσκαφών οπτικών ινών (2-7 Σεπτεμβρίου 2024)

Δήμος Γρεβενών: Κλειστός δρόμος από Μικρολίβαδο προς Μοναχίτι προς λόγω φθορών στο οδόστρωμα από τις έντονες βροχοπτώσεις

20 Νοεμβρίου 2025
ΟΠΕΚΕΠΕ: Πού πήγαν τα 22,6 εκατ. ευρώ – Σχεδόν 1 εκατομμύριο σε 72χρονο από την Κοζάνη, 620.000 ευρώ σε 69χρονο από τα Τρίκαλα

Πράσινο φως από την Κομισιόν: Ξεκινούν οι πληρωμές από τον ΟΠΕΚΕΠΕ

20 Νοεμβρίου 2025
ΔΕΥΑΒ

Η ΔΕΥΑ Βοΐου ενημερώνει ότι λόγω των έντονων βροχοπτώσεων ενδέχεται να παρουσιαστεί προσωρινή θολότητα στο πόσιμο νερό

20 Νοεμβρίου 2025
σχολειο

Δασκάλα κατήγγειλε παιδί Α’ Δημοτικού για θωπεία, επειδή ήθελε να της δείξει ζωγραφιά και την άγγιξε

20 Νοεμβρίου 2025
Δήμος Βοΐου: Αφιερωματική εκδήλωση μετονομασίας του Δημοτικού Ωδείου Σιάτιστας σε Δημοτικό Ωδείο Βοΐου «Χαρίλαος Περπέσας»

Δήμος Βοΐου: Αφιερωματική εκδήλωση μετονομασίας του Δημοτικού Ωδείου Σιάτιστας σε Δημοτικό Ωδείο Βοΐου «Χαρίλαος Περπέσας»

20 Νοεμβρίου 2025
Η 1η συνάντηση του δικτύου εμπλεκομένων μερών του έργου GREEN LUPO (Interreg Europe) πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στην Κοζάνη

Η 1η συνάντηση του δικτύου εμπλεκομένων μερών του έργου GREEN LUPO (Interreg Europe) πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στην Κοζάνη

20 Νοεμβρίου 2025
ΚΡΟΚΟΣ

Κρόκος Κοζάνης: Το πολύτιμο «χρυσάφι της ελληνικής γης» υπό πίεση

20 Νοεμβρίου 2025
Οσπρια

Πώς τα όσπρια γίνονται «υπερτροφή» για την υγεία – Τα οφέλη και οι κίνδυνοι

20 Νοεμβρίου 2025
Ο Αλιάκμονας κατάπιε το Fiesta Voio. Τεράστιος όγκος νερού. Βίντεο

Ο Αλιάκμονας κατάπιε το Fiesta Voio. Τεράστιος όγκος νερού. Βίντεο

20 Νοεμβρίου 2025
Άργος Ορεστικό: Μετά τη Σιάτιστα έκλεψαν χρυσή αλυσίδα με σταυρό από ηλικιωμένη γυναίκα με την ίδια μέθοδο

Στο αυτόφωρο πασίγνωστη ηθοποιός που οδηγούσε χωρίς δίπλωμα, πινακίδες και υπό την επήρεια αλκοόλ!

20 Νοεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γκουντιός Γιάννης – Follow the money*

sierafm by sierafm
6 Μαρτίου 2023
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
ΓΚΟΥΝΤΙΟΣ ΑΝΕΛ
0
SHARES
1
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
  • Γιατί μπαμπά ο μηχανοδηγός δεν είδε το τραίνο που ερχόταν προς τα πάνω του;
  • Πώς να το δει;
  • Από την οθόνη στο ταμπλό του.
  • Δεν είχε.
  • Καλά έχεις εσύ στο αυτοκίνητο για να βλέπεις που έχει κίνηση και δεν έχει αυτός στο τραίνο;
  • Ναι.
  • Δεν το πιστεύω!!!! Πώς γίνεται αυτό;

Στην Ευρώπη (ας περιοριστούμε στην ήπειρό μας) δεν υπάρχουν διαδρομές τις τάξης των 500 χιλιομέτρων οι οποίες εξυπηρετούνται από αεροπλάνα. Οι διαδρομές αυτές καλύπτονται από σύγχρονα τραίνα, γρήγορα, ποιοτικά, με ακρίβεια, πολύ φθηνότερα και από το κέντρο, στο κέντρο των πόλεων.

Στην Ελλάδα τουλάχιστον τέσσερεις αεροπορικές εταιρίες, το στόλο κάποιων από αυτές χρηματοδότησαν οι συστημικές τράπεζες, ανταγωνίζονται στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και είναι πλήρεις επιβατών και κερδοφόρες την ίδια ώρα που στην Ευρώπη τόσο κοντινές διαδρομές (των μόλις σαράντα λεπτών της ώρας) θεωρούνται ασύμφορες.

Εναλλακτική λύση αποτελεί η ΠΑΘΕ την οποία διαχειρίζονται οι δυο – τρεις μεγαλύτερες τεχνικές εταιρίες της χώρας με πανάκριβα διόδια καταφανώς δυσανάλογα των υπηρεσιών τους, οι οποίες κατασκεύασαν το δρόμο χρηματοδοτούμενες από της γνωστές μας τράπεζες.

Και εισπράττουν, εισπράττουν,  εισπράττουν…   

Εναλλακτική λύση επίσης, είναι και το τραίνο. Το οποίο μέχρι και τα χρόνια της χρεοκοπίας ήταν κρατικό και ταυτόχρονα παραμελημένο, καταχρεωμένο, αναξιόπιστο, βρώμικο (κυριολεκτικά και μεταφορικά) για να μεταφέρει τους φτωχούς φαντάρους κα φοιτητές και κάθε λογίς κακόμοιρους. Έχει όμως ταυτόχρονα και μια τεράστια περιουσία έτσι ώστε η αξία του ΟΣΕ να ξεπερνά το δισεκατομμύριο (1.000.000.000) ευρώ. Το ερώτημα προκύπτει αβίαστα. Γιατί το κράτος άφησε ανεκμετάλλευτο τόσο πλούτο την ίδια ώρα που στην Ευρώπη προσδίδουν συνεχώς προστιθέμενη αξία στον σιδηρόδρομο με τεράστιες επενδύσεις στις υποδομές, στις νέες τεχνολογίες, σε καινοτόμες δράσεις, σε πράσινα τραίνα κοκ;

Ένα σοβαρό τραίνο στην διαδρομή Αθήνα –Θεσσαλονίκη θα συνέβαλε στην μείωση της εξάρτησης της χώρας από τα καύσιμα, θα εξοικονομούσε τεράστιο αριθμό εργατοωρών, θα συνέβαλε στο περιβάλλον. Άλλα ποιός νοιάζεται γι’ αυτά.

Ένα σοβαρό τραίνο στην διαδρομή Αθήνα –Θεσσαλονίκη θα έκλεινε την αεροπορική σύνδεση και θα μείωνε στο μισό τα έσοδα από τα διόδια.

Το τραίνο στην Ελλάδα δεν λειτουργεί όπως πρέπει γιατί δεν θέλουν οι μεγάλες εταιρίες και οι χρηματοδότες τους να λειτουργήσει.

Και αυτό το καταφέρνουν με δύο εργαλεία που διαθέτουν. Τους «πολιτικούς» και τους «δημοσιογράφους».

Και όμως τα τραίνα πουλήθηκαν μόλις πενήντα εκατομμύρια (κάτω από το 5% της αξίας του) στους ιταλούς. Αυτοί επέλεξαν να κερδίσουν μειώνοντας τα κόστη. Κάθε είδους κόστος συρρικνώθηκε. Ελαχιστοποιήθηκε. Μηδενίστηκε. Έτσι χωρίς να βάλουν χρήμα, το χρήμα έρεε.

Δεν σκέφτηκε κανείς ότι ακόμη και ένας έμπειρος σταθμάρχης στην πορεία ετών στον επαγγελματικό του βίο είναι βέβαιο – βέβαιο – ότι δεν θα παραμείνει αλάνθαστος; Δεν σκέφτηκε κανείς ότι οι γραμμές δεν ελέγχονται με το μάτι ενός ανθρώπου;

Σίγουρα το ήξεραν. Άλλα οι απαντήσεις έχουν κόστος. Αγόρασαν μια εταιρεία με τεράστια περιουσία και προφανή προοπτική και δεν επένδυσαν ούτε ένα ποσό τις τάξης του 30% τις αξίας της, για να τη φέρουν στον εικοστό πρώτο αιώνα. Μόνο να εισπράττουν θέλουν. 

Μα το κράτος δεν έβλεπε;

Είπαμε: Τα εργαλεία τους είναι οι «πολιτικοί» και οι «δημοσιογράφοι».

Η απάντηση βρίσκεται στο κυνήγι του χρήματος.

Θεός τους το χρήμα. Βωμός τους τα Τέμπη.

Ανθρωποθυσία στο βωμό του χρήματος.

Καλό παράδεισο συνέλληνες. Οι μελλοθάνατοι (αν δεν αναλάβουμε ΤΩΡΑ τις πολιτικές μας ευθύνες, ως πολίτες) σας χαιρετούν.

*Ακολούθησε το χρήμα

                                                                     

Tags: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΟΥΝΤΙΟΣ
Previous Post

Εκδήλωση από τη “Νίκη” στη Σιάτιστα

Next Post

Δευτέρα 6 Μαρτίου, διακοπή υδροδότησης σε οδούς της Κοζάνης για την αντικατάσταση εξοπλισμού (09.00- 14.00)

Next Post
ΔΕΥΑΚ

Δευτέρα 6 Μαρτίου, διακοπή υδροδότησης σε οδούς της Κοζάνης για την αντικατάσταση εξοπλισμού (09.00- 14.00)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Νέο έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού
  • Τα δρομολόγια του Καραβιού «ΟΛΥΜΠΙΑ»  για το διάστημα 21-23 Νοεμβρίου 2025
  • Δήμος Γρεβενών: Κλειστός δρόμος από Μικρολίβαδο προς Μοναχίτι προς λόγω φθορών στο οδόστρωμα από τις έντονες βροχοπτώσεις
  • Πράσινο φως από την Κομισιόν: Ξεκινούν οι πληρωμές από τον ΟΠΕΚΕΠΕ
  • Η ΔΕΥΑ Βοΐου ενημερώνει ότι λόγω των έντονων βροχοπτώσεων ενδέχεται να παρουσιαστεί προσωρινή θολότητα στο πόσιμο νερό

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr