• Latest
ΓΚΟΥΝΤΙΟΣ ΑΝΕΛ

Γκουντιός Γιάννης – Follow the money*

6 Μαρτίου 2023
Συλλυπητήρια από το σωματείου “ΦΙΛΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ – ΑΝΘΗ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ” για τον Πενταλοφίτη μάστορα Κώστα Ταρνανά

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 47 ετών ο Χρήστος Καραλιώτας

13 Δεκεμβρίου 2025
Βέττα Καλλιόπη

Καλλιόπη Βέττα: «Η τεράστια αύξηση των έμμεσων φόρων πλήττει τη μεγάλη πλειοψηφία, που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην ακρίβεια, το κόστος στέγασης, την έλλειψη προοπτικών και τη διάλυση του κοινωνικού κράτους»

13 Δεκεμβρίου 2025
χιονι αλυσιδες

H κυκλοφορία των οχημάτων στην επαρχιακή οδό Καστοριάς-Φλώρινας (μέσω Βιτσίου) διεξάγεται αποκλειστικά με τη χρήση ειδικού τύπου ελαστικών ή αντιολισθητικών αλυσίδων

13 Δεκεμβρίου 2025
Όλγα Μαρκογιαννάκη

Όλγα Μαρκογιαννάκη: Αναφορικά με την ανακοίνωση της  Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Κοζάνης στις 12/12/25

13 Δεκεμβρίου 2025
Νεάπολη: Σήμερα Σάββατο η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου

Νεάπολη: Σήμερα Σάββατο η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου

13 Δεκεμβρίου 2025
Δήμος Καστοριάς: Πρόγραμμα Εκδηλώσεων Θεματικού Πάρκου “Μαγική Λιμνοπολιτεία – Πολικό Εργαστήρι”

Δήμος Καστοριάς: Σήμερα η επίσημη έναρξη της Μαγικής Λιμνοπολιτείας!

13 Δεκεμβρίου 2025
Δήμος Βοΐου: Με 155 έργα στο Τεχνικό Πρόγραμμα ξεκινά το 2026

Δήμος Βοΐου: Με 155 έργα στο Τεχνικό Πρόγραμμα ξεκινά το 2026

13 Δεκεμβρίου 2025
Saga Furs: Online Δημοπρασία Δεκεμβρίου 2025

Saga Furs: Πρόγραμμα Πωλήσεων για τη Online δημοπρασία Δεκεμβρίου

13 Δεκεμβρίου 2025
εφορια φορολογια

Τέλος η «ομηρία» από χρέη – Απαλλαγή από ποινικές διώξεις και διπλή ρύθμιση-ανάσα για χιλιάδες επαγγελματίες και νοικοκυριά

13 Δεκεμβρίου 2025
Πτολεμαΐδα: Τρεις μητέρες Ρομά, καταγγέλλουν οδηγό ταξί για κακομεταχείριση των παιδιών τους

Σοβαρό επεισόδιο σε νοσοκομείο – Ασθενής-μποξέρ επιτέθηκε σε γιατρό και τον ξυλοκόπησε χωρίς αφορμή

13 Δεκεμβρίου 2025
Διπλή δολοφονία στη Φοινικούντα: Στο «μικροσκόπιο» οι επικοινωνίες του ανιψιού – Τα ερωτήματα και το μυστήριο με το λευκό αυτοκίνητο

Έγκλημα στη Φοινικούντα: Αδιάσειστα στοιχεία κατά του ανιψιού του ιδιοκτήτη κάμπινγκ για τη διπλή δολοφονία – Τρίτο άτομο αναζητά η Interpol

13 Δεκεμβρίου 2025
Μαζί για την Κοζάνη: «Kαι χθες μας θυμίσατε κ. Μαλούτα και ποιος είστε και τι δεν κάνατε!»

“Μαζί για την Κοζάνη”: Τα Χριστουγεννιάτικα Ψέματα του κ. Μαλούτα

12 Δεκεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Σάββατο, 13 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γκουντιός Γιάννης – Follow the money*

sierafm by sierafm
6 Μαρτίου 2023
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
ΓΚΟΥΝΤΙΟΣ ΑΝΕΛ
0
SHARES
1
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
  • Γιατί μπαμπά ο μηχανοδηγός δεν είδε το τραίνο που ερχόταν προς τα πάνω του;
  • Πώς να το δει;
  • Από την οθόνη στο ταμπλό του.
  • Δεν είχε.
  • Καλά έχεις εσύ στο αυτοκίνητο για να βλέπεις που έχει κίνηση και δεν έχει αυτός στο τραίνο;
  • Ναι.
  • Δεν το πιστεύω!!!! Πώς γίνεται αυτό;

Στην Ευρώπη (ας περιοριστούμε στην ήπειρό μας) δεν υπάρχουν διαδρομές τις τάξης των 500 χιλιομέτρων οι οποίες εξυπηρετούνται από αεροπλάνα. Οι διαδρομές αυτές καλύπτονται από σύγχρονα τραίνα, γρήγορα, ποιοτικά, με ακρίβεια, πολύ φθηνότερα και από το κέντρο, στο κέντρο των πόλεων.

Στην Ελλάδα τουλάχιστον τέσσερεις αεροπορικές εταιρίες, το στόλο κάποιων από αυτές χρηματοδότησαν οι συστημικές τράπεζες, ανταγωνίζονται στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και είναι πλήρεις επιβατών και κερδοφόρες την ίδια ώρα που στην Ευρώπη τόσο κοντινές διαδρομές (των μόλις σαράντα λεπτών της ώρας) θεωρούνται ασύμφορες.

Εναλλακτική λύση αποτελεί η ΠΑΘΕ την οποία διαχειρίζονται οι δυο – τρεις μεγαλύτερες τεχνικές εταιρίες της χώρας με πανάκριβα διόδια καταφανώς δυσανάλογα των υπηρεσιών τους, οι οποίες κατασκεύασαν το δρόμο χρηματοδοτούμενες από της γνωστές μας τράπεζες.

Και εισπράττουν, εισπράττουν,  εισπράττουν…   

Εναλλακτική λύση επίσης, είναι και το τραίνο. Το οποίο μέχρι και τα χρόνια της χρεοκοπίας ήταν κρατικό και ταυτόχρονα παραμελημένο, καταχρεωμένο, αναξιόπιστο, βρώμικο (κυριολεκτικά και μεταφορικά) για να μεταφέρει τους φτωχούς φαντάρους κα φοιτητές και κάθε λογίς κακόμοιρους. Έχει όμως ταυτόχρονα και μια τεράστια περιουσία έτσι ώστε η αξία του ΟΣΕ να ξεπερνά το δισεκατομμύριο (1.000.000.000) ευρώ. Το ερώτημα προκύπτει αβίαστα. Γιατί το κράτος άφησε ανεκμετάλλευτο τόσο πλούτο την ίδια ώρα που στην Ευρώπη προσδίδουν συνεχώς προστιθέμενη αξία στον σιδηρόδρομο με τεράστιες επενδύσεις στις υποδομές, στις νέες τεχνολογίες, σε καινοτόμες δράσεις, σε πράσινα τραίνα κοκ;

Ένα σοβαρό τραίνο στην διαδρομή Αθήνα –Θεσσαλονίκη θα συνέβαλε στην μείωση της εξάρτησης της χώρας από τα καύσιμα, θα εξοικονομούσε τεράστιο αριθμό εργατοωρών, θα συνέβαλε στο περιβάλλον. Άλλα ποιός νοιάζεται γι’ αυτά.

Ένα σοβαρό τραίνο στην διαδρομή Αθήνα –Θεσσαλονίκη θα έκλεινε την αεροπορική σύνδεση και θα μείωνε στο μισό τα έσοδα από τα διόδια.

Το τραίνο στην Ελλάδα δεν λειτουργεί όπως πρέπει γιατί δεν θέλουν οι μεγάλες εταιρίες και οι χρηματοδότες τους να λειτουργήσει.

Και αυτό το καταφέρνουν με δύο εργαλεία που διαθέτουν. Τους «πολιτικούς» και τους «δημοσιογράφους».

Και όμως τα τραίνα πουλήθηκαν μόλις πενήντα εκατομμύρια (κάτω από το 5% της αξίας του) στους ιταλούς. Αυτοί επέλεξαν να κερδίσουν μειώνοντας τα κόστη. Κάθε είδους κόστος συρρικνώθηκε. Ελαχιστοποιήθηκε. Μηδενίστηκε. Έτσι χωρίς να βάλουν χρήμα, το χρήμα έρεε.

Δεν σκέφτηκε κανείς ότι ακόμη και ένας έμπειρος σταθμάρχης στην πορεία ετών στον επαγγελματικό του βίο είναι βέβαιο – βέβαιο – ότι δεν θα παραμείνει αλάνθαστος; Δεν σκέφτηκε κανείς ότι οι γραμμές δεν ελέγχονται με το μάτι ενός ανθρώπου;

Σίγουρα το ήξεραν. Άλλα οι απαντήσεις έχουν κόστος. Αγόρασαν μια εταιρεία με τεράστια περιουσία και προφανή προοπτική και δεν επένδυσαν ούτε ένα ποσό τις τάξης του 30% τις αξίας της, για να τη φέρουν στον εικοστό πρώτο αιώνα. Μόνο να εισπράττουν θέλουν. 

Μα το κράτος δεν έβλεπε;

Είπαμε: Τα εργαλεία τους είναι οι «πολιτικοί» και οι «δημοσιογράφοι».

Η απάντηση βρίσκεται στο κυνήγι του χρήματος.

Θεός τους το χρήμα. Βωμός τους τα Τέμπη.

Ανθρωποθυσία στο βωμό του χρήματος.

Καλό παράδεισο συνέλληνες. Οι μελλοθάνατοι (αν δεν αναλάβουμε ΤΩΡΑ τις πολιτικές μας ευθύνες, ως πολίτες) σας χαιρετούν.

*Ακολούθησε το χρήμα

                                                                     

Tags: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΟΥΝΤΙΟΣ
Previous Post

Εκδήλωση από τη “Νίκη” στη Σιάτιστα

Next Post

Δευτέρα 6 Μαρτίου, διακοπή υδροδότησης σε οδούς της Κοζάνης για την αντικατάσταση εξοπλισμού (09.00- 14.00)

Next Post
ΔΕΥΑΚ

Δευτέρα 6 Μαρτίου, διακοπή υδροδότησης σε οδούς της Κοζάνης για την αντικατάσταση εξοπλισμού (09.00- 14.00)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 47 ετών ο Χρήστος Καραλιώτας
  • Καλλιόπη Βέττα: «Η τεράστια αύξηση των έμμεσων φόρων πλήττει τη μεγάλη πλειοψηφία, που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην ακρίβεια, το κόστος στέγασης, την έλλειψη προοπτικών και τη διάλυση του κοινωνικού κράτους»
  • H κυκλοφορία των οχημάτων στην επαρχιακή οδό Καστοριάς-Φλώρινας (μέσω Βιτσίου) διεξάγεται αποκλειστικά με τη χρήση ειδικού τύπου ελαστικών ή αντιολισθητικών αλυσίδων
  • Όλγα Μαρκογιαννάκη: Αναφορικά με την ανακοίνωση της  Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Κοζάνης στις 12/12/25
  • Νεάπολη: Σήμερα Σάββατο η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου

Πρόσφατα σχόλια

  1. Αντώνης Φωτόπουλος στο Ηλεκτρονικό εξοπλισμό παρέδωσε στη Σχολή Πυροσβεστών Τσοτυλίου ο Δήμαρχος Βοΐου, Χρήστος Ζευκλής. Βίντεο
  2. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  3. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

 

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr