• Latest
ΓΚΟΥΝΤΙΟΣ ΑΝΕΛ

Γκουντιός Γιάννης – Follow the money*

6 Μαρτίου 2023
Δωρεάν σεμινάρια και εκδήλωση Πρώτων Βοηθειών στο Κοβεντάρειο

Δωρεάν σεμινάρια και εκδήλωση Πρώτων Βοηθειών στο Κοβεντάρειο

25 Νοεμβρίου 2025
Γέφυρα Ζωής: Καλοκαιρινή 19η Αιμοδοσία του 2025

Γέφυρα Ζωής: 34η Αιμοδοσία στο ΑΕΙ (Φλώρινα)    

25 Νοεμβρίου 2025
Κοζάνη: Στα 196 τα περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας μέσα σε ένα χρόνο – 156 συλλήψεις

Κοζάνη: Στα 196 τα περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας μέσα σε ένα χρόνο – 156 συλλήψεις

25 Νοεμβρίου 2025
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Αθμιας Εκπαίδευσης:  Ανακοίνωση  για την έναρξη της  νέας σχολικής  χρονιάς

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης: Εξαίρεση της Π.Ε. Κοζάνης από τις υπηρεσιακές μεταβολές Σχολικών Μονάδων

25 Νοεμβρίου 2025
Δράσεις των Αστυνομικών Υπηρεσιών της Δυτικής Μακεδονίας για την ενημέρωση των πολιτών, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών

Δράσεις των Αστυνομικών Υπηρεσιών της Δυτικής Μακεδονίας για την ενημέρωση των πολιτών, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών

25 Νοεμβρίου 2025
Καλαμίτσι Γρεβενών: «Βροντερό» ΟΧΙ στην εγκατάσταση κοντέινερ μπαταριών αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας

Καλαμίτσι Γρεβενών: «Βροντερό» ΟΧΙ στην εγκατάσταση κοντέινερ μπαταριών αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας

25 Νοεμβρίου 2025
Πολυτίμη Φαρμάκη

Νέα Δωρεάν Δράση Προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας –  Ραδιοφωνικός κύκλος στην ΕΡΤ «Μίλα μου για Ταξίδια»

25 Νοεμβρίου 2025
ΔΕΥΑΒ

ΔΕΥΑΒ: Πιθανή αρρυθμία- Διακοπή υδροδότησης στην Σιάτιστα την Τρίτη 25 & την Τετάρτη 26 Νοεμβρίου

25 Νοεμβρίου 2025
Με πολλές συμμετοχές από τη Δυτική Μακεδονία το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας

Με πολλές συμμετοχές από τη Δυτική Μακεδονία το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας

25 Νοεμβρίου 2025
Νεάπολη: Στολίστηκε για πρώτη φορά το ρολόι. Βίντεο

Νεάπολη: Στολίστηκε για πρώτη φορά το ρολόι. Βίντεο

25 Νοεμβρίου 2025
Φιλανθρωπικό Σωματείο Νέα Ελπίδα Θεσσαλονίκης: Δωρεά συσκευής απινιδωτή στο Μουσικό Σχολείο Σιάτιστας, την Πέμπτη 27/11

Φιλανθρωπικό Σωματείο Νέα Ελπίδα Θεσσαλονίκης: Δωρεά συσκευής απινιδωτή στο Μουσικό Σχολείο Σιάτιστας, την Πέμπτη 27/11

25 Νοεμβρίου 2025
«Ημέρα Καριέρας & Δικτύωσης» την Τετάρτη 26/11 – Βρες τη θέση εργασίας που σου ταιριάζει

«Ημέρα Καριέρας & Δικτύωσης» την Τετάρτη 26/11 – Βρες τη θέση εργασίας που σου ταιριάζει

25 Νοεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τετάρτη, 26 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γκουντιός Γιάννης – Follow the money*

sierafm by sierafm
6 Μαρτίου 2023
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
ΓΚΟΥΝΤΙΟΣ ΑΝΕΛ
0
SHARES
1
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
  • Γιατί μπαμπά ο μηχανοδηγός δεν είδε το τραίνο που ερχόταν προς τα πάνω του;
  • Πώς να το δει;
  • Από την οθόνη στο ταμπλό του.
  • Δεν είχε.
  • Καλά έχεις εσύ στο αυτοκίνητο για να βλέπεις που έχει κίνηση και δεν έχει αυτός στο τραίνο;
  • Ναι.
  • Δεν το πιστεύω!!!! Πώς γίνεται αυτό;

Στην Ευρώπη (ας περιοριστούμε στην ήπειρό μας) δεν υπάρχουν διαδρομές τις τάξης των 500 χιλιομέτρων οι οποίες εξυπηρετούνται από αεροπλάνα. Οι διαδρομές αυτές καλύπτονται από σύγχρονα τραίνα, γρήγορα, ποιοτικά, με ακρίβεια, πολύ φθηνότερα και από το κέντρο, στο κέντρο των πόλεων.

Στην Ελλάδα τουλάχιστον τέσσερεις αεροπορικές εταιρίες, το στόλο κάποιων από αυτές χρηματοδότησαν οι συστημικές τράπεζες, ανταγωνίζονται στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και είναι πλήρεις επιβατών και κερδοφόρες την ίδια ώρα που στην Ευρώπη τόσο κοντινές διαδρομές (των μόλις σαράντα λεπτών της ώρας) θεωρούνται ασύμφορες.

Εναλλακτική λύση αποτελεί η ΠΑΘΕ την οποία διαχειρίζονται οι δυο – τρεις μεγαλύτερες τεχνικές εταιρίες της χώρας με πανάκριβα διόδια καταφανώς δυσανάλογα των υπηρεσιών τους, οι οποίες κατασκεύασαν το δρόμο χρηματοδοτούμενες από της γνωστές μας τράπεζες.

Και εισπράττουν, εισπράττουν,  εισπράττουν…   

Εναλλακτική λύση επίσης, είναι και το τραίνο. Το οποίο μέχρι και τα χρόνια της χρεοκοπίας ήταν κρατικό και ταυτόχρονα παραμελημένο, καταχρεωμένο, αναξιόπιστο, βρώμικο (κυριολεκτικά και μεταφορικά) για να μεταφέρει τους φτωχούς φαντάρους κα φοιτητές και κάθε λογίς κακόμοιρους. Έχει όμως ταυτόχρονα και μια τεράστια περιουσία έτσι ώστε η αξία του ΟΣΕ να ξεπερνά το δισεκατομμύριο (1.000.000.000) ευρώ. Το ερώτημα προκύπτει αβίαστα. Γιατί το κράτος άφησε ανεκμετάλλευτο τόσο πλούτο την ίδια ώρα που στην Ευρώπη προσδίδουν συνεχώς προστιθέμενη αξία στον σιδηρόδρομο με τεράστιες επενδύσεις στις υποδομές, στις νέες τεχνολογίες, σε καινοτόμες δράσεις, σε πράσινα τραίνα κοκ;

Ένα σοβαρό τραίνο στην διαδρομή Αθήνα –Θεσσαλονίκη θα συνέβαλε στην μείωση της εξάρτησης της χώρας από τα καύσιμα, θα εξοικονομούσε τεράστιο αριθμό εργατοωρών, θα συνέβαλε στο περιβάλλον. Άλλα ποιός νοιάζεται γι’ αυτά.

Ένα σοβαρό τραίνο στην διαδρομή Αθήνα –Θεσσαλονίκη θα έκλεινε την αεροπορική σύνδεση και θα μείωνε στο μισό τα έσοδα από τα διόδια.

Το τραίνο στην Ελλάδα δεν λειτουργεί όπως πρέπει γιατί δεν θέλουν οι μεγάλες εταιρίες και οι χρηματοδότες τους να λειτουργήσει.

Και αυτό το καταφέρνουν με δύο εργαλεία που διαθέτουν. Τους «πολιτικούς» και τους «δημοσιογράφους».

Και όμως τα τραίνα πουλήθηκαν μόλις πενήντα εκατομμύρια (κάτω από το 5% της αξίας του) στους ιταλούς. Αυτοί επέλεξαν να κερδίσουν μειώνοντας τα κόστη. Κάθε είδους κόστος συρρικνώθηκε. Ελαχιστοποιήθηκε. Μηδενίστηκε. Έτσι χωρίς να βάλουν χρήμα, το χρήμα έρεε.

Δεν σκέφτηκε κανείς ότι ακόμη και ένας έμπειρος σταθμάρχης στην πορεία ετών στον επαγγελματικό του βίο είναι βέβαιο – βέβαιο – ότι δεν θα παραμείνει αλάνθαστος; Δεν σκέφτηκε κανείς ότι οι γραμμές δεν ελέγχονται με το μάτι ενός ανθρώπου;

Σίγουρα το ήξεραν. Άλλα οι απαντήσεις έχουν κόστος. Αγόρασαν μια εταιρεία με τεράστια περιουσία και προφανή προοπτική και δεν επένδυσαν ούτε ένα ποσό τις τάξης του 30% τις αξίας της, για να τη φέρουν στον εικοστό πρώτο αιώνα. Μόνο να εισπράττουν θέλουν. 

Μα το κράτος δεν έβλεπε;

Είπαμε: Τα εργαλεία τους είναι οι «πολιτικοί» και οι «δημοσιογράφοι».

Η απάντηση βρίσκεται στο κυνήγι του χρήματος.

Θεός τους το χρήμα. Βωμός τους τα Τέμπη.

Ανθρωποθυσία στο βωμό του χρήματος.

Καλό παράδεισο συνέλληνες. Οι μελλοθάνατοι (αν δεν αναλάβουμε ΤΩΡΑ τις πολιτικές μας ευθύνες, ως πολίτες) σας χαιρετούν.

*Ακολούθησε το χρήμα

                                                                     

Tags: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΟΥΝΤΙΟΣ
Previous Post

Εκδήλωση από τη “Νίκη” στη Σιάτιστα

Next Post

Δευτέρα 6 Μαρτίου, διακοπή υδροδότησης σε οδούς της Κοζάνης για την αντικατάσταση εξοπλισμού (09.00- 14.00)

Next Post
ΔΕΥΑΚ

Δευτέρα 6 Μαρτίου, διακοπή υδροδότησης σε οδούς της Κοζάνης για την αντικατάσταση εξοπλισμού (09.00- 14.00)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Δωρεάν σεμινάρια και εκδήλωση Πρώτων Βοηθειών στο Κοβεντάρειο
  • Γέφυρα Ζωής: 34η Αιμοδοσία στο ΑΕΙ (Φλώρινα)    
  • Κοζάνη: Στα 196 τα περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας μέσα σε ένα χρόνο – 156 συλλήψεις
  • Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης: Εξαίρεση της Π.Ε. Κοζάνης από τις υπηρεσιακές μεταβολές Σχολικών Μονάδων
  • Δράσεις των Αστυνομικών Υπηρεσιών της Δυτικής Μακεδονίας για την ενημέρωση των πολιτών, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr