• Latest
κινητο τηλεφωνο

Ευκολότερο «διαζύγιο» από τις εταιρείες τηλεφωνίας

11 Νοεμβρίου 2018
Περιφερειακό Συμβούλιο: Βύζας και Μπαρδάκας ήρθαν…κεφάλι με κεφάλι. Διακόπηκε η συνεδρίαση. Βίντεο

Περιφερειακό Συμβούλιο: Βύζας και Μπαρδάκας ήρθαν…κεφάλι με κεφάλι. Διακόπηκε η συνεδρίαση. Βίντεο

18 Δεκεμβρίου 2025
Μπλόκο και σε παράδρομους της Εγνατίας από αγρότες και κτηνοτρόφους στη Σιάτιστα

Στάση αναμονής σήμερα από τους αγρότες του μπλόκου της Μπάρας Σιάτιστας

17 Δεκεμβρίου 2025
Επίσκεψη κλιμακίου ΠΑΣΟΚ  στην Λαϊκή Αγορά της Πτολεμαΐδας

Επίσκεψη κλιμακίου ΠΑΣΟΚ στην Λαϊκή Αγορά της Πτολεμαΐδας

17 Δεκεμβρίου 2025
Στάθης Κωνσταντινίδης: Η δημιουργία 2 Ωνάσειων Σχολείων στην περιοχή μας αποτελεί μία ιδιαίτερα θετική εξέλιξη

Παρέμβαση του Βουλευτή Στάθη Κωνσταντινίδη για τη δημιουργία του Εργοστασίου Τεχνητής Νοημοσύνης στην ΠΕ Κοζάνης

17 Δεκεμβρίου 2025
Δυναμικό τριήμερο διεκδικήσεων για τον Δήμο Καστοριάς με ενεργή συμμετοχή στις κινητοποιήσεις της ΚΕΔΕ

Δυναμικό τριήμερο διεκδικήσεων για τον Δήμο Καστοριάς με ενεργή συμμετοχή στις κινητοποιήσεις της ΚΕΔΕ

17 Δεκεμβρίου 2025
Καλλιόπη Βέττα: «Καλή επιτυχία στις νέες και τους νέους της Π.Ε. Κοζάνης που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις»

Καλλιόπη Βέττα: «Οι αγρότες της Π.Ε. Κοζάνης ζουν σε μια μόνιμη ανασφάλεια κι έλλειψη προοπτικών»

17 Δεκεμβρίου 2025
κωστας ντιος

Κώστας Ντιός: «Ο ζωγράφος είναι ένας μεσολαβητής. Μεταφέρει σφραγισμένες επιστολές αγνώστου περιεχομένου σε άγνωστους παραλήπτες που, ενδεχομένως, θα δεχτούν να τις παραλάβουν»

17 Δεκεμβρίου 2025
Νικόλαος Λυσσαρίδης

Απολογισμός Εκθέσεων 2024–2025 και Στρατηγική Εξωστρέφειας 2026 από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

17 Δεκεμβρίου 2025
Στο 145% η τελική απορρόφηση του Leader που υλοποιήθηκε από την ΑΝΚΟ

Στο 145% η τελική απορρόφηση του Leader που υλοποιήθηκε από την ΑΝΚΟ

17 Δεκεμβρίου 2025
Συγκρότηση σε σώμα του νέου Δ.Σ. του Γεωπονικού Συλλόγου Ν. Κοζάνης

Αγροτικές κινητοποιήσεις και ανάδειξη του έργου των γεωπόνων ως βασικών συμπαραστατών του αγροτικού κόσμου

17 Δεκεμβρίου 2025
Συλλυπητήρια από το σωματείου “ΦΙΛΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ – ΑΝΘΗ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ” για τον Πενταλοφίτη μάστορα Κώστα Ταρνανά

Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Γρεβενών για την απώλεια του Στέλιου Ψευτογκά

17 Δεκεμβρίου 2025
Σιάτιστα: Ίδρυμα Δημητρίου  και Θεολογίας Τσιστοπούλου – Χρηματική ενίσχυση σε αριστούχους αποφοίτους Λυκείων

Ο Δήμος Βοΐου τιμά την επιθυμία του Ευεργέτη Γεωργίου Καραγιάννη, δίνοντας και φέτος υποτροφίες σε φοιτητές

17 Δεκεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Ευκολότερο «διαζύγιο» από τις εταιρείες τηλεφωνίας

sierafm by sierafm
11 Νοεμβρίου 2018
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
κινητο τηλεφωνο
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Δεν είσαι ικανοποιημένος από την εταιρεία κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας και θέλεις να αλλάξεις πάροχο; Τώρα, η έκδοση του «διαζυγίου» είναι πολύ εύκολο, ενώ οι συμβάσεις που θα πρέπει να υπογράψετε με τον νέο σας πάροχο γίνονται πιο ξεκάθαρες και με λιγότερα ψιλά γράμματα.

Το σημαντικότερο νέο στοιχείο που εισάγει ο αναθεωρημένος κανονισμός της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ),  είναι η κατάργηση του τέλους διακοπής, της χρηματικής «τιμωρίας» δηλαδή, που μπορούσε στο παρελθόν να επιβάλει η τηλεπικοινωνιακή εταιρεία στον καταναλωτή, όταν εκείνος επέλεγε να διακόψει μια σύνδεση καρτοκινητής ή μια σύμβαση αορίστου χρόνου. Η εταιρεία απαγορεύεται επίσης να επιβάλει τέλος ανανέωσης για σύμβαση ορισμένου χρόνου σε συνδρομητή της που είχε σύμβαση αορίστου χρόνου και επειδή αυτό ακούγεται λίγο μπερδεμένο ας δούμε ένα παράδειγμα: Εστω πως ένας συνδρομητής είχε 24μηνο συμβόλαιο με μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, το οποίο έχει λήξει και δεν έχει ανανεωθεί. Ο συνδρομητής θεωρείται στη φάση αυτή πως έχει συμβόλαιο αορίστου χρόνου, το οποίο μπορεί να διακόψει ανά πάσα στιγμή ή να το αντικαταστήσει με ένα νέο συμβόλαιο ορισμένου χρόνου (συνήθως 18 ή 24 μηνών). Αν επιχειρήσει τη δεύτερη λύση (του νέου συμβολαίου δηλαδή) η εταιρεία δεν θα μπορεί να του επιβάλει κάποιας μορφής τέλος. Επίσης, αν αποφασίσει να διακόψει τη συνεργασία του με την εταιρεία, η τελευταία δεν μπορεί να του επιβάλει τέλος αποσύνδεσης.

Αν έχετε συμβόλαιο σε ισχύ, τα περιθώρια ευελιξίας είναι βεβαίως πιο μειωμένα αλλά και εκεί η ΕΕΤΤ έχει χαλαρώσει λίγο τους περιορισμούς. Αναλυτικά:

Ήδη εδώ και αρκετό καιρό ο καταναλωτής μπορεί να διακόψει χωρίς κυρώσεις τη σύμβασή του, αν η εταιρεία αυξήσει το πάγιο του προγράμματος ή μειώσει τον χρόνο ομιλίας ή τον όγκο δεδομένων που περιλαμβάνεται σε αυτό. Το διάστημα στο οποίο ο καταναλωτής μπορεί να κάνει τη συγκεκριμένη καταγγελία σύμβασης (τη διακοπή του συμβολαίου δηλαδή) ορίζεται πλέον στους 2 μήνες, αν λαμβάνει λογαριασμό σε μηνιαία βάση ή στους 3 μήνες αν λαμβάνει λογαριασμό ανά δίμηνο.

Αυτό που είναι πολύ σημαντικό εδώ είναι ότι ο συνδρομητής θα πρέπει να εξοφλήσει τυχόν οφειλές που είχαν προκύψει από την επιδότηση συσκευών ή άλλου εξοπλισμού που είχε λάβει από τον πάροχο.

Με την αναθεώρηση του κανονισμού η ΕΕΤΤ προσπαθεί να αντιμετωπίσει το σοβαρό πρόβλημα των υπερβολικών χρεώσεων που προκύπτουν στην κινητή τηλεφωνία είτε εξαιτίας αβλεψίας του συνδρομητή ή λόγω μιας κακόβουλης ενέργειας (συνηθέστερα, μέσω κακόβουλου λογισμικού ή μέσω υπηρεσιών μηνυμάτων υψηλής χρέωσης). Εκτός της ενημέρωσης που στέλνει η εταιρεία με SMS στον συνδρομητή για τη συμπλήρωση του 80% του χρόνου ομιλίας, του όγκου δεδομένων ή των SMS που περιλαμβάνονται στο εκάστοτε πακέτο ή συμβόλαιο, άλλο ένα μήνυμα θα τον ενημερώνει σχετικά όταν εξαντλεί το σύνολο του όγκου και αυτομάτως θα τίθεται φραγή στη χρήση των δεδομένων.

Σε αυτή την περίπτωση ο συνδρομητής θα πρέπει να ενημερώσει πως συναινεί στην άρση της προσωρινής φραγής. Σε ένα υποθετικό παράδειγμα, αν ο συνδρομητής έχει πρόγραμμα με 1 GB δεδομένων και εξαντλήσει τα 800 ΜΒ, θα λαμβάνει ένα πρώτο SMS όπως ήδη ισχύει δηλαδή. Οταν φτάσει στο 1 GB χρήσης, αυτομάτως θα τίθεται φραγή από την εταιρεία την οποία θα μπορεί να άρει ο συνδρομητής στέλνοντας ένα σχετικό ενημερωτικό SMS. Με τον τρόπο αυτό θα δηλώνει πως έχει λάβει γνώση της κατάστασης και πως συναινεί στην υπέρβαση της κίνησης δεδομένων (με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για τη χρέωσή του στο τέλος του μήνα).

Αναγνωρίζοντας επίσης πως ουδείς δίνει σημασία στα ψιλά γράμματα των συμβάσεων, η ΕΕΤΤ υποχρεώνει τους παρόχους να αναφέρουν ρητά, ευδιάκριτα και με σαφήνεια στην πρώτη σελίδα της σύμβασης τις παρεχόμενες υπηρεσίες, την τελική τιμή χρέωσης, αναλυτικές πληροφορίες για την επιδότηση και τη σχετική απόσβεσή της και το τέλος -τη χρηματική ποινή δηλαδή- που θα καταβάλει ο συνδρομητής κατά τη διακοπή του συμβολαίου.

Ευκολότερη φορητότητα λιγότερο παζάρι

Αυτές όμως δεν είναι οι μόνες αλλαγές που έχει εισάγει φέτος η ΕΕΤΤ στην τηλεπικοινωνιακή καθημερινότητα. Από τις αρχές του καλοκαιριού τέθηκαν σε εφαρμογή νέοι κανόνες, με τους οποίους η φορητότητα δεν μπορεί να χρησιμοποιείται με την ευκολία του παρελθόντος από τους καταναλωτές για να παζαρέψουν καλύτερους όρους με την τηλεπικοινωνιακή τους εταιρεία.

Συγκεκριμένα, εξακολουθεί να ισχύει το διάστημα των 14 ημερών για υπαναχώρηση, δηλαδή για ακύρωση της μεταφοράς της σύνδεσης σε άλλη τηλεπικοινωνιακή εταιρείας. Όμως αυτό στην πράξη σημαίνει πως η αίτηση για τη φορητότητα προωθείται από τον νέο πάροχο στον υφιστάμενο μετά την παρέλευση αυτών των 14 ημερών. Αν ο πελάτης είναι αποφασισμένος να κάνει τη μεταφορά πρέπει να το δηλώσει ρητώς και, όπως σημειώνει η ΕΕΤΤ “έχει τη δυνατότητα, μέχρι την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σε νέα εταιρεία και εφόσον δεν έχει παρέλθει η προθεσμία των 14 ημερών, να υποβάλει αίτηση ακύρωσης”. Το λεπτό σημείο εδώ είναι ο χρόνος ενεργοποίησης, που στην περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας είναι μόλις 6 ώρες. Ένα άλλο λεπτό σημείο είναι πως αυτή η υπαναχώρηση δεν ισχύει αν ο συνδρομητής έχει καταθέσει αίτημα φορητότητας σε κατάστημα.  Υπολογίζεται πως κάθε χρόνο περίπου ένα εκατ. αριθμοί σταθερών και κινητών συνδέσεων “μετακομίζουν” σε άλλο δίκτυο.

Πηγή:economistas.gr

Tags: ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ
Previous Post

Πώς γίνονται οι ηλεκτρονικές αιτήσεις στον ΕΦΚΑ για τα αναδρομικά

Next Post

Η κατανάλωση νερού μειώνει τον κίνδυνο ουρολοιμώξεων

Next Post
ΝΕΡΟ

Η κατανάλωση νερού μειώνει τον κίνδυνο ουρολοιμώξεων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Περιφερειακό Συμβούλιο: Βύζας και Μπαρδάκας ήρθαν…κεφάλι με κεφάλι. Διακόπηκε η συνεδρίαση. Βίντεο
  • Στάση αναμονής σήμερα από τους αγρότες του μπλόκου της Μπάρας Σιάτιστας
  • Επίσκεψη κλιμακίου ΠΑΣΟΚ στην Λαϊκή Αγορά της Πτολεμαΐδας
  • Παρέμβαση του Βουλευτή Στάθη Κωνσταντινίδη για τη δημιουργία του Εργοστασίου Τεχνητής Νοημοσύνης στην ΠΕ Κοζάνης
  • Δυναμικό τριήμερο διεκδικήσεων για τον Δήμο Καστοριάς με ενεργή συμμετοχή στις κινητοποιήσεις της ΚΕΔΕ

Πρόσφατα σχόλια

  1. Αντώνης Φωτόπουλος στο Ηλεκτρονικό εξοπλισμό παρέδωσε στη Σχολή Πυροσβεστών Τσοτυλίου ο Δήμαρχος Βοΐου, Χρήστος Ζευκλής. Βίντεο
  2. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  3. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Νέα casino για Έλληνες παίκτες

 

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr