• Latest
ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ

Καταπάτηση της Εργατικής Νομοθεσίας των ωρών και αμοιβών στον υποτομέα μεταφορών του Λιγνιτικού Κέντρου Δυτικής Μακεδονίας

15 Σεπτεμβρίου 2017
ΔΕΥΑΒ: Διακοπή νερού στη Σιάτιστα λόγω βλάβης

ΔΕΥΑΒ: Διακοπή νερού στο Τσοτύλι

22 Νοεμβρίου 2025
Πασχάλης Χαρούμενος: Να θανατώνονται οι επικίνδυνες αρκούδες ή «να τις πάμε στην Πάρνηθα»

Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Επιστολή προς τον ΕΛΓΑ με στόχο την προστασία της αγροτικής παραγωγής λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων

21 Νοεμβρίου 2025
Συλλυπητήρια από το σωματείου “ΦΙΛΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ – ΑΝΘΗ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ” για τον Πενταλοφίτη μάστορα Κώστα Ταρνανά

ΣΥΡΙΖΑ: Συλλυπητήρια στο Θόδωρο Καρυπίδη

21 Νοεμβρίου 2025
Δήμος Βοΐου: Στα 9,7 εκατομμύρια ο ισολογισμός του 2021. Βίντεο

Δήμος Βοΐου. Όλη η τακτική συνεδρίαση της Παρασκευής 21 Νοεμβρίου. Βίντεο

21 Νοεμβρίου 2025
Παπαγούσιας- Ζιμπιλίδης. Κόντρα με απειλή μηνύσεων. Βίντεο

Παπαγούσιας- Ζιμπιλίδης. Κόντρα με απειλή μηνύσεων. Βίντεο

21 Νοεμβρίου 2025
Δήμος Βοΐου: Έναρξη λειτουργιάς των Παιδικών Σταθμών και των ΚΔΑΠ

Συγχώνευση νηπιαγωγείων στη Σιάτιστα προτείνει η Αθμια Εκπαίδευση Κοζάνης

21 Νοεμβρίου 2025
Δήμος Βοΐου: Στα 9,7 εκατομμύρια ο ισολογισμός του 2021. Βίντεο

Δήμος Βοΐου: Στα 9,7 εκατομμύρια ο ισολογισμός του 2021. Βίντεο

21 Νοεμβρίου 2025
Ζωντανή μετάδοση της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Βοΐου

Ζωντανή μετάδοση της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Βοΐου

21 Νοεμβρίου 2025
ποδοσφαιρο

Αναβολή όλων των Πρωταθλημάτων της ΕΠΣ Κοζάνης λόγω έντονων καιρικών φαινομένων

21 Νοεμβρίου 2025
Καστοριά: Περιμένουν την υποχώρηση των νερών για να απεγκλωβιστούν οι πέντε κτηνοτρόφοι στον Γράμμο

Καστοριά: Περιμένουν την υποχώρηση των νερών για να απεγκλωβιστούν οι πέντε κτηνοτρόφοι στον Γράμμο

21 Νοεμβρίου 2025
Κακοκαιρία από το βράδυ της Δευτέρας (09-09-24) με ισχυρές βροχές και καταιγίδες με μεγάλη συχνότητα κεραυνών και χαλαζοπτώσεις

Δήμος Γρεβενών: Οδηγίες Προστασίας για Καταιγίδες-Πλημμύρες

21 Νοεμβρίου 2025
Η νέα εποχή της Βασιλίτσας: Επίσημη παρουσίαση στο Δημοτικό Συμβούλιο Γρεβενών του επενδυτικού σχεδίου της D Group για την «Βασίλισσα των Χιονοδρομικών Κέντρων»

Η νέα εποχή της Βασιλίτσας: Επίσημη παρουσίαση στο Δημοτικό Συμβούλιο Γρεβενών του επενδυτικού σχεδίου της D Group για την «Βασίλισσα των Χιονοδρομικών Κέντρων»

21 Νοεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Σάββατο, 22 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Καταπάτηση της Εργατικής Νομοθεσίας των ωρών και αμοιβών στον υποτομέα μεταφορών του Λιγνιτικού Κέντρου Δυτικής Μακεδονίας

sierafm by sierafm
15 Σεπτεμβρίου 2017
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ
0
SHARES
7
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η ΣΥΡΙΚΝΩΣΗ  ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΗ ΣΤΟ ΛΚΔΜ  ΕΙΝΑΙ Η ΧΑΡΑ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ

 

Η κυβέρνηση των Τσίπρα –Καμένου είναι άξιοι συνεχιστές των προηγούμενων κυβερνήσεων, ξεπουλάν και ρημάζουν την περιουσία του ελληνικού λαού αφήνοντας υπηρεσίες και επιχειρήσεις στην μοίρα τους χωρίς προσωπικό και εξοπλισμό, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για το πλήρες ξεπούλημα. Εκεί έρχονται οι μικροί και μεγάλοι εργολάβοι που τυχοδιωκτικά αναλαμβάνουν να καλύψουν τα κενά να οποία δημιουργούνται.

 

Από αυτό τον κατήφορο δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί η ΔΕΗ και το Λ.Κ.Δ.Μ.

Σταθμοί παραγωγής καίγονται, ορυχεία πέφτουν, μηχανήματα εκατομμυρίων καταστρέφονται,  η παραγωγή συρρικνώνεται  και μεγάλος κύκλος εργασιών παραδίνεται σε εργολάβους.

 

Ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα δεν θα μπορούσαν να φανταστούν  οι εργολάβοι ,ιδιώτες τέτοιες θετικές εξελίξεις για αυτούς.

 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό του Υποτομέα Μεταφορών του ΛΚΔΜ, όπου ο στόλος λεωφορείων που ανανεώθηκε δεν επαρκεί για τα δρομολόγια μεταφοράς προσωπικού των ορυχείων και το προσωπικό σε οδηγούς μειώνεται συνεχώς. Αποτέλεσμα ως συνήθως να εκτελούν τα δρομολόγια ιδιώτες τουριστικών επιχειρήσεων.

 

Όμως και με τον υπάρχον στόλο λεωφορείων και προσωπικό θα μπορούσε η επιχείρηση να εκτελεί πολύ περισσότερα δρομολόγια η ίδια και όχι οι ιδιώτες, αν η διοίκηση του Υποτομέα Μεταφορών:

  1. Δεν καταργούσε την νυκτερινή βάρδια στους οδηγούς που την μετέτρεψε σε πρωί απόγευμα ενώ μεταφέρουν το προσωπικό βάρδιας των ορυχείων, που εργάζονται σε βάρδια συνεχούς πυρός (και νύχτα). Η ίδια διοίκηση αρνείται να πληρώσει τις υπερωρίες που αναγκαστικά δουλεύουν οι οδηγοί για να καλύψουν τα δρομολόγια σύμφωνα με την εργατική νομοθεσία.
  2. Έβαζε τα λεωφορεία  που έχει, στα δρομολόγια βάρδιας που είναι έξι την ημέρα αντί να τα έχει στα δρομολόγια μεταφοράς ημερήσιου προσωπικού, που είναι δύο την ημέρα.
  3. Δεν έκοβε δρομολόγια στην μέση δίνοντας τα μισά σε εργολάβους (π.χ Νότιο Πεδίο – Σέρβια) που τα προηγούμενα χρόνια το λεωφορείο της ΔΕΗ μετέφερε τους εργαζόμενους από τα Σέρβια στο ορυχείο, τώρα από Σέρβια Κοζάνη το εκτελεί ιδιώτης και από Κοζάνη ορυχείο η ΔΕΗ.
  4. Αν ανανέωνε περεταίρω τον στόλο λεωφορείων και προσλάβανε προσωπικό.
  5. Αν η διοίκηση  διαχειρίζονταν δίκαια και ισόνομα το υπάρχων προσωπικό. Γιατί υπήρξαν στη λογική των «δικών μας παιδιών» και φαινόμενα άνισης μεταχείρισης. οδηγοί να κατεβαίνουν από τα λεωφορεία και να απασχολούνται σε άλλες θέσεις, κάποιοι άλλοι να παίζουν το ρόλο των αυστηρών ανωτέρων στους οδηγούς( έκτακτους και τακτικούς) και να τριγυρνούν σε εκδηλώσεις και σε δημόσιες σχέσεις.

 

δημιουργούνται πολλά ερωτηματικά γιατί η διοίκηση του ΛΚΔΜ δεν εφαρμόζει τα αυτονόητα προς το συμφέρων της επιχείρησης και των εργαζομένων της.

 

το Συνδικάτο Εργαζομένων στην Ενέργεια «Εργατική Αλληλεγγύη» με παρεμβάσεις του στην διοίκηση αλλά και με έγγραφη επιστολή προς την κεντρική υπηρεσία του ΣΕΠΕ, του υπουργείου εργασίας για την παραβίαση εργατικής νομοθεσίας στις αμοιβές υπερωριών και ωραρίων εργασίας, διεκδίκησε και διεκδικεί την διασφάλιση των θέσεων εργασίας, την συνέχιση της ομαλής λειτουργίας του υποτομέα μεταφορών και την εκτέλεση των δρομολογίων  από την ΔΕΗ. Την  δίκαιη  και σύμφωνα με την εργατική νομοθεσία μεταχείριση του προσωπικού.

 

Εργαζόμενοι και ταξικά συνδικάτα μπορούμε να σταματήσουμε αυτόν τον κατήφορο και να παλέψουμε για ένα καλύτερο μέλλον.

 

 

Κοζάνη 14/9/2017

Το Γραφείο Τύπου

 

 

 

 

 

 

Κοζάνη 12/9/17

Αριθ.πρωτ.:  220

Προς :  Υπουργείο Εργασίας – Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας – κεντρική υπηρεσία

Κοινοποίηση:  1. Επιθεώρησης Εργασίας  Κοζάνης

.               2.Διεύθυνση ΛΚΔΜ

3.ΓΕΝΟΠ/ΚΗΕ

  1. Εργατικό Κέντρο Κοζάνης
  2. Εργατικό Κέντρο Πτολεμαΐδας
  3. ΙΝΕ ΓΣΕΕ

Θέμα:  Καταπάτηση της Εργατικής Νομοθεσίας των ωρών και αμοιβών στον υποτομέα μεταφορών του Λιγνιτικού Κέντρου Δυτικής Μακεδονίας(Λ.Κ.Δ.Μ).

Κύριε Διευθυντά.

Όπως έγινε γνωστό  από καταγγελίες μελών μας που εργάζονται στον υποτομέα μεταφορών του Λ.Κ.Δ.Μ, γίνεται συστηματική παραβίαση της νομοθεσίας, περί ωραρίων εργασίας στην βάρδια και αμοιβών υπερωριών.

Συγκεκριμένα:

  1. Έγινε μεταβολή βάρδιας από συνεχούς λειτουργίας (αλλιώς επιχειρήσεις διαρκούς πυρός), σε μη συνεχούς λειτουργίας(πρωί, απόγευμα) χωρίς να ρωτηθούν οι εργαζόμενοι ή οι εκπρόσωποι τους.
  2. Λόγω του ότι οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι είναι οδηγοί λεωφορείων που μεταφέρουν το προσωπικό όλων των ορυχείων τους συνεχόμενα επί επτά ημέρες, (και Σαββάτο , Κυριακή). από, και στον τόπο κατοικίας και εργάζονται σε βάρδιες συνεχούς πυρός δηλαδή πρωί, απόγευμα βράδυ, ξεπερνούν κατά πολύ τα όρια των προβλεπόμενων ωρών εργασία,.48 ώρες ανά εβδομάδα, , υπολογιζόμενος επί περιόδου τριών τουλάχιστον εβδομάδων, υπερβαίνει τις 8 ώρες ημερησίως και τις 48 ώρες ανά εβδομάδα (άρθρο 7 του ΠΔ 27.6/4.7.1932).οι εργαζόμενοι οδηγοί εργάζονται: πρωί από της 5.30 π.μ έως της 3.30μ.μ και απόγευμα 2.30μ.μ έως της 12.οο τα μεσάνυχτα.
  3. Η διοίκηση του συγκεκριμένου τομέα αρνείται να πληρώσει υπερωρίες που εκτελούνται βραδινές ώρες και αργίες ως τέτοιες πληρώνοντας κάποιες από τις υπερορίες μόνο το βραδινό και την αργία και όχι όπως προβλέπεται, να υπολογίζεται οι προσαυξήσεις στις αμοιβές για αργίες και νύχτες και πάνω στο σύνολο αυτών να προστίθεται η υπερωριακή προσαύξηση.
  4. Πιστεύουμε ότι αυτό το ωράριο δεν μπορεί να σταθεί και νομικά ούτε ως βάρδια ούτε ως εργασία ημέρας

Σας παρακαλούμε να ελέγξετε τις καταγγελίες.

Για το Δ.Σ

Ο Πρόεδρος                                                                    ο Γραμματέας

Ασαλουμίδης Κωνσταντίνος                                            Νιάκας  Αθανάσιος

Previous Post

Γέφυρα Ζωής: Κάλεσμα στη 15η Λαμπαδηδρομία 2017

Next Post

«Φτάσε όπου δεν μπορείς» μια παραγωγή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κοζάνης για το «έτος Καζαντζάκη»

Next Post

«Φτάσε όπου δεν μπορείς» μια παραγωγή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κοζάνης για το «έτος Καζαντζάκη»

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • ΔΕΥΑΒ: Διακοπή νερού στο Τσοτύλι
  • Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Επιστολή προς τον ΕΛΓΑ με στόχο την προστασία της αγροτικής παραγωγής λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων
  • ΣΥΡΙΖΑ: Συλλυπητήρια στο Θόδωρο Καρυπίδη
  • Δήμος Βοΐου. Όλη η τακτική συνεδρίαση της Παρασκευής 21 Νοεμβρίου. Βίντεο
  • Παπαγούσιας- Ζιμπιλίδης. Κόντρα με απειλή μηνύσεων. Βίντεο

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr