• Latest
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ

Κορονοϊός-τηλεκπαίδευση: Πώς θα αξιολογηθούν οι μαθητές σε Γυμνάσια-Λύκεια (Εγκύκλιος)

9 Δεκεμβρίου 2020
Δήμος Βοΐου: Αλλαγή της τηλεφωνικής γραμμής του ΚΕΠ Νεάπολης λόγω προσωρινής βλάβης

Δήμος Κοζάνης: Κλειστά τα ΚΕΠ το Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2025

23 Δεκεμβρίου 2025
Δ.ΕΠ.Ε.ΠΟ.Κ. : Αλαζονεία, έπαρση και αποποίηση ευθυνών από τη Δημοτική Αρχή Κοκκαλιάρη

Τεχνικό Πρόγραμμα 2026: «Πάμε κι όπου βγει» από την Δημοτική Αρχή Κοκκαλιάρη

23 Δεκεμβρίου 2025
Στάθης Κωνσταντινίδης: Η δημιουργία 2 Ωνάσειων Σχολείων στην περιοχή μας αποτελεί μία ιδιαίτερα θετική εξέλιξη

Στάθης Κωνσταντινίδης: Ανακοινώθηκε και στη βουλή η ανέγερση φυλακών στο Βόιο (Βίντεο)

23 Δεκεμβρίου 2025
Ένα μοναδικό Stand Up Comedy στη «Μαγική Λιμνοπολιτεία» με τους Αλέξανδρο Χαριζάνη και Κώστα Κρύο!

Ένα μοναδικό Stand Up Comedy στη «Μαγική Λιμνοπολιτεία» με τους Αλέξανδρο Χαριζάνη και Κώστα Κρύο!

23 Δεκεμβρίου 2025
πονος μεση

Νεφρική ανεπάρκεια: Τα ήπια σημάδια που συχνά μπερδεύουμε με την κούραση της ηλικίας

23 Δεκεμβρίου 2025
Προσοχή στις απάτες τύπου Caller ID spoofing: Από πλαστές τηλεφωνικές κλήσεις μέχρι deepfake φωνές και βίντεο χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι

Δωρεάν φάρμακα για την παχυσαρκία: Ξεκίνησε η αποστολή SMS σε 30.000 δικαιούχους

23 Δεκεμβρίου 2025
ΔΥΠΑ

ΔΥΠΑ: 2.000 θέσεις εργασίας για ΑμεΑ σε Δήμους – Μέχρι πότε οι αιτήσεις

23 Δεκεμβρίου 2025
Δήμος Καστοριάς: Πρόγραμμα Εκδηλώσεων Θεματικού Πάρκου “Μαγική Λιμνοπολιτεία – Πολικό Εργαστήρι”

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 2η Κλήρωση της Μαγικής Λιμνοπολιτείας, χαρίζοντας πλούσια δώρα!

23 Δεκεμβρίου 2025
Χριστουγεννιάτικα δώρα στους μαθητές του Ειδικού  Δημοτικού και Ειδικού Νηπιαγωγείου Κοζάνης.

Χριστουγεννιάτικα δώρα στους μαθητές του Ειδικού  Δημοτικού και Ειδικού Νηπιαγωγείου Κοζάνης.

23 Δεκεμβρίου 2025
Καστοριά: Περιμένουν την υποχώρηση των νερών για να απεγκλωβιστούν οι πέντε κτηνοτρόφοι στον Γράμμο

ΕΕΕΔΕΕ: Επικαιροποιημένα συγκεντρωτικά στοιχεία για την πορεία της ευλογιάς στη χώρα (εβδομάδα αναφοράς 24-30 Νοεμβρίου)

23 Δεκεμβρίου 2025
ΚΑΙΡΟΣ ΒΡΟΧΗ

Καιρός: Αλλάζει το σκηνικό από σήμερα – Βροχές και καταιγίδες τα Χριστούγεννα

23 Δεκεμβρίου 2025
ΟΠΛΟ ΦΟΝΟΣ

Μαθητής πυροβόλησε εν ψυχρώ τον διευθυντή σχολείου

23 Δεκεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Κορονοϊός-τηλεκπαίδευση: Πώς θα αξιολογηθούν οι μαθητές σε Γυμνάσια-Λύκεια (Εγκύκλιος)

sierafm by sierafm
9 Δεκεμβρίου 2020
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
Πώς θα αξιολογηθούν οι μαθητές στα Γυμνάσια και τα Λύκεια κατά την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης στα σχολεία – Τι προβλέπει η εγκύκλιος Ζαχαράκη

Το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε νέα εγκύκλιο με την οποία περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών που παρακολουθούν διαδικτυακά μαθήματα λόγω των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κορονοϊού. 

Ειδικότερα, σύμφωνα με την υπ’ αρ. 167603/ΓΔ4/2020 εγκύκλιο που υπέγραψε η Υφυπουργός, κα Σ. Ζαχαράκη, η αξιολόγηση των μαθητών/τριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Α΄ Τετράμηνο θα γίνει σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Γυμνάσια

Υπενθυμίζεται ότι στο Γυμνάσιο, σύμφωνα με το άρθρο 3 του ΠΔ 126/2016, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας συνεκτιμώνται:

Η συνολική συμμετοχή του/της στη μαθησιακή διαδικασία, από την οποία ο/η εκπαιδευτικός σχηματίζει εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα κτλ., οι εργασίες που εκτελεί ο/η μαθητής/τρια στο πλαίσιο της καθημερινής μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο ή στο σπίτι, ατομικά ή ομαδικά, οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, οι διαθεματικές εργασίες, οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες και οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ).

Γενικά Λύκεια

Στο Γενικό Λύκειο, σύμφωνα με άρθρο 103, παρ.1 του Ν. 4610/2019, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας κατά τετράμηνο ο/η διδάσκων/ουσα συνεκτιμά τη συμμετοχή του/της στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία, την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του/της για το συγκεκριμένο μάθημα, την επίδοσή του/της στις γραπτές δοκιμασίες, τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι. Αν λείπει κάποιο από τα προαναφερθέντα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός του τετραμήνου διαμορφώνεται ύστερα από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων, σύμφωνα με το άρθρο 103, παρ. 3 του Ν. 4610/2019.

Επαγγελματικά Λύκεια

Στο Επαγγελματικό Λύκειο σύμφωνα με άρθρο 121, παρ.1 του προπεριγραφόμενου νόμου, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας συνεκτιμώνται η συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία, η επιμέλεια και το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο μάθημα, οι εργασίες που εκπονούνται στο σπίτι ή στο σχολείο, η επίδοση στις ενδιάμεσες γραπτές, πρακτικές και προφορικές δοκιμασίες, οι προαιρετικές δημιουργικές εργασίες των μαθητών και ο φάκελος εκπαιδευτικών επιδόσεων και δραστηριοτήτων κάθε μαθητή όπου αυτός τηρείται, ενώ, αν λείπουν κάποια από τα προαναφερόμενα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός τετραμήνου διαμορφώνεται από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων, όπως τούτο προβλέπεται στο άρθρο 121, παρ. 2 του Ν. 4610/2019.

Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν κάθε πρόσφορο τρόπο διεξαγωγής των γραπτών εξετάσεων και ηλεκτρονικής αποστολής των θεμάτων αξιολόγησης και των απαντήσεων των μαθητών/τριών, καθώς επίσης και:

  • Το εργαλείο «Ασκήσεις» από την ηλεκτρονική τάξη-e-class, στο οποίο περιλαμβάνονται θέματα αυτόματης βαθμολόγησης, θέματα ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου) και θέματα συνδυασμού αυτόματης βαθμολόγησης και ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου).

  • Το εργαλείο «Εργασίες» από την ηλεκτρονική τάξη-e-class: υποβολή από τους/τις μαθητές/τριες αρχείων απαντήσεων με συγκεκριμένη προθεσμία και ώρα υποβολής κατά τη διάρκεια του μαθήματος.

  • Το εργαλείο «e-me assignments» της πλατφόρμας e-me: Δημιουργία και ανάθεση εργασιών.
  • Το εργαλείο «e-portfolio» της πλατφόρμας e-me: Οργάνωση και προβολή της δουλειάς μαθητών/τριών.
  • Την εφαρμογή «e–me content» της πλατφόρμας e-me: Δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την ανάπτυξη διαφόρων τύπων διαδραστικών μαθησιακών αντικειμένων.

  • Το εργαλείο της ψηφοφορίας/δημοσκόπησης (polling) της πλατφόρμας webex.

Για όλα τα ανωτέρω εργαλεία παρατίθενται σύνδεσμοι και παραρτήματα με οδηγίες χρήσης/παραδείγματα.

Δείτε την εγκύκλιο

Πηγή:alfavitagr

Previous Post

Χρήσιμες συμβουλές για την αποφυγή εξαπάτησης μέσω διαδικτύου, με αφορμή την αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών λόγω των περιοριστικών μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας από τον Covid-19

Next Post

ΣΥΡΙΖΑ Εορδαίας: Να μην γίνει παράρτημα σχολής πυροσβεστών στο Τσοτύλι γιατί υποβαθμίζεται η σχολή Πτολεμαΐδας

Next Post
ΣΥΡΙΖΑ

ΣΥΡΙΖΑ Εορδαίας: Να μην γίνει παράρτημα σχολής πυροσβεστών στο Τσοτύλι γιατί υποβαθμίζεται η σχολή Πτολεμαΐδας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Δήμος Κοζάνης: Κλειστά τα ΚΕΠ το Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2025
  • Τεχνικό Πρόγραμμα 2026: «Πάμε κι όπου βγει» από την Δημοτική Αρχή Κοκκαλιάρη
  • Στάθης Κωνσταντινίδης: Ανακοινώθηκε και στη βουλή η ανέγερση φυλακών στο Βόιο (Βίντεο)
  • Ένα μοναδικό Stand Up Comedy στη «Μαγική Λιμνοπολιτεία» με τους Αλέξανδρο Χαριζάνη και Κώστα Κρύο!
  • Νεφρική ανεπάρκεια: Τα ήπια σημάδια που συχνά μπερδεύουμε με την κούραση της ηλικίας

Πρόσφατα σχόλια

  1. Λόζιος κι ανακατωσια στο Σιάτιστα: Έκλεψαν λόζιο, ( φουρφούρια) για τις κλαδαριές αλλά τους έγραψε η κάμερα. Βίντεο
  2. Γιατί η online ψυχαγωγία έχει γίνει μια μικρή απόδραση για τους εργαζόμενους - SieraFM στο Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός της Ψυχαγωγίας στην Ελλάδα: Πέρα από τα Παραδοσιακά Όρια
  3. Αντώνης Φωτόπουλος στο Ηλεκτρονικό εξοπλισμό παρέδωσε στη Σχολή Πυροσβεστών Τσοτυλίου ο Δήμαρχος Βοΐου, Χρήστος Ζευκλής. Βίντεο
  4. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  5. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Νέα casino για Έλληνες παίκτες

 

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr