• Latest
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ

Κορονοϊός-τηλεκπαίδευση: Πώς θα αξιολογηθούν οι μαθητές σε Γυμνάσια-Λύκεια (Εγκύκλιος)

9 Δεκεμβρίου 2020
Περιφερειακό Συμβούλιο: Βύζας και Μπαρδάκας ήρθαν…κεφάλι με κεφάλι. Διακόπηκε η συνεδρίαση. Βίντεο

Περιφερειακό Συμβούλιο: Βύζας και Μπαρδάκας ήρθαν…κεφάλι με κεφάλι. Διακόπηκε η συνεδρίαση. Βίντεο

18 Δεκεμβρίου 2025
Μπλόκο και σε παράδρομους της Εγνατίας από αγρότες και κτηνοτρόφους στη Σιάτιστα

Στάση αναμονής σήμερα από τους αγρότες του μπλόκου της Μπάρας Σιάτιστας

17 Δεκεμβρίου 2025
Επίσκεψη κλιμακίου ΠΑΣΟΚ  στην Λαϊκή Αγορά της Πτολεμαΐδας

Επίσκεψη κλιμακίου ΠΑΣΟΚ στην Λαϊκή Αγορά της Πτολεμαΐδας

17 Δεκεμβρίου 2025
Στάθης Κωνσταντινίδης: Η δημιουργία 2 Ωνάσειων Σχολείων στην περιοχή μας αποτελεί μία ιδιαίτερα θετική εξέλιξη

Παρέμβαση του Βουλευτή Στάθη Κωνσταντινίδη για τη δημιουργία του Εργοστασίου Τεχνητής Νοημοσύνης στην ΠΕ Κοζάνης

17 Δεκεμβρίου 2025
Δυναμικό τριήμερο διεκδικήσεων για τον Δήμο Καστοριάς με ενεργή συμμετοχή στις κινητοποιήσεις της ΚΕΔΕ

Δυναμικό τριήμερο διεκδικήσεων για τον Δήμο Καστοριάς με ενεργή συμμετοχή στις κινητοποιήσεις της ΚΕΔΕ

17 Δεκεμβρίου 2025
Καλλιόπη Βέττα: «Καλή επιτυχία στις νέες και τους νέους της Π.Ε. Κοζάνης που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις»

Καλλιόπη Βέττα: «Οι αγρότες της Π.Ε. Κοζάνης ζουν σε μια μόνιμη ανασφάλεια κι έλλειψη προοπτικών»

17 Δεκεμβρίου 2025
κωστας ντιος

Κώστας Ντιός: «Ο ζωγράφος είναι ένας μεσολαβητής. Μεταφέρει σφραγισμένες επιστολές αγνώστου περιεχομένου σε άγνωστους παραλήπτες που, ενδεχομένως, θα δεχτούν να τις παραλάβουν»

17 Δεκεμβρίου 2025
Νικόλαος Λυσσαρίδης

Απολογισμός Εκθέσεων 2024–2025 και Στρατηγική Εξωστρέφειας 2026 από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

17 Δεκεμβρίου 2025
Στο 145% η τελική απορρόφηση του Leader που υλοποιήθηκε από την ΑΝΚΟ

Στο 145% η τελική απορρόφηση του Leader που υλοποιήθηκε από την ΑΝΚΟ

17 Δεκεμβρίου 2025
Συγκρότηση σε σώμα του νέου Δ.Σ. του Γεωπονικού Συλλόγου Ν. Κοζάνης

Αγροτικές κινητοποιήσεις και ανάδειξη του έργου των γεωπόνων ως βασικών συμπαραστατών του αγροτικού κόσμου

17 Δεκεμβρίου 2025
Συλλυπητήρια από το σωματείου “ΦΙΛΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ – ΑΝΘΗ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ” για τον Πενταλοφίτη μάστορα Κώστα Ταρνανά

Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Γρεβενών για την απώλεια του Στέλιου Ψευτογκά

17 Δεκεμβρίου 2025
Σιάτιστα: Ίδρυμα Δημητρίου  και Θεολογίας Τσιστοπούλου – Χρηματική ενίσχυση σε αριστούχους αποφοίτους Λυκείων

Ο Δήμος Βοΐου τιμά την επιθυμία του Ευεργέτη Γεωργίου Καραγιάννη, δίνοντας και φέτος υποτροφίες σε φοιτητές

17 Δεκεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Κορονοϊός-τηλεκπαίδευση: Πώς θα αξιολογηθούν οι μαθητές σε Γυμνάσια-Λύκεια (Εγκύκλιος)

sierafm by sierafm
9 Δεκεμβρίου 2020
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
Πώς θα αξιολογηθούν οι μαθητές στα Γυμνάσια και τα Λύκεια κατά την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης στα σχολεία – Τι προβλέπει η εγκύκλιος Ζαχαράκη

Το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε νέα εγκύκλιο με την οποία περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών που παρακολουθούν διαδικτυακά μαθήματα λόγω των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κορονοϊού. 

Ειδικότερα, σύμφωνα με την υπ’ αρ. 167603/ΓΔ4/2020 εγκύκλιο που υπέγραψε η Υφυπουργός, κα Σ. Ζαχαράκη, η αξιολόγηση των μαθητών/τριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Α΄ Τετράμηνο θα γίνει σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Γυμνάσια

Υπενθυμίζεται ότι στο Γυμνάσιο, σύμφωνα με το άρθρο 3 του ΠΔ 126/2016, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας συνεκτιμώνται:

Η συνολική συμμετοχή του/της στη μαθησιακή διαδικασία, από την οποία ο/η εκπαιδευτικός σχηματίζει εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα κτλ., οι εργασίες που εκτελεί ο/η μαθητής/τρια στο πλαίσιο της καθημερινής μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο ή στο σπίτι, ατομικά ή ομαδικά, οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, οι διαθεματικές εργασίες, οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες και οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ).

Γενικά Λύκεια

Στο Γενικό Λύκειο, σύμφωνα με άρθρο 103, παρ.1 του Ν. 4610/2019, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας κατά τετράμηνο ο/η διδάσκων/ουσα συνεκτιμά τη συμμετοχή του/της στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία, την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του/της για το συγκεκριμένο μάθημα, την επίδοσή του/της στις γραπτές δοκιμασίες, τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι. Αν λείπει κάποιο από τα προαναφερθέντα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός του τετραμήνου διαμορφώνεται ύστερα από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων, σύμφωνα με το άρθρο 103, παρ. 3 του Ν. 4610/2019.

Επαγγελματικά Λύκεια

Στο Επαγγελματικό Λύκειο σύμφωνα με άρθρο 121, παρ.1 του προπεριγραφόμενου νόμου, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας συνεκτιμώνται η συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία, η επιμέλεια και το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο μάθημα, οι εργασίες που εκπονούνται στο σπίτι ή στο σχολείο, η επίδοση στις ενδιάμεσες γραπτές, πρακτικές και προφορικές δοκιμασίες, οι προαιρετικές δημιουργικές εργασίες των μαθητών και ο φάκελος εκπαιδευτικών επιδόσεων και δραστηριοτήτων κάθε μαθητή όπου αυτός τηρείται, ενώ, αν λείπουν κάποια από τα προαναφερόμενα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός τετραμήνου διαμορφώνεται από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων, όπως τούτο προβλέπεται στο άρθρο 121, παρ. 2 του Ν. 4610/2019.

Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν κάθε πρόσφορο τρόπο διεξαγωγής των γραπτών εξετάσεων και ηλεκτρονικής αποστολής των θεμάτων αξιολόγησης και των απαντήσεων των μαθητών/τριών, καθώς επίσης και:

  • Το εργαλείο «Ασκήσεις» από την ηλεκτρονική τάξη-e-class, στο οποίο περιλαμβάνονται θέματα αυτόματης βαθμολόγησης, θέματα ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου) και θέματα συνδυασμού αυτόματης βαθμολόγησης και ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου).

  • Το εργαλείο «Εργασίες» από την ηλεκτρονική τάξη-e-class: υποβολή από τους/τις μαθητές/τριες αρχείων απαντήσεων με συγκεκριμένη προθεσμία και ώρα υποβολής κατά τη διάρκεια του μαθήματος.

  • Το εργαλείο «e-me assignments» της πλατφόρμας e-me: Δημιουργία και ανάθεση εργασιών.
  • Το εργαλείο «e-portfolio» της πλατφόρμας e-me: Οργάνωση και προβολή της δουλειάς μαθητών/τριών.
  • Την εφαρμογή «e–me content» της πλατφόρμας e-me: Δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την ανάπτυξη διαφόρων τύπων διαδραστικών μαθησιακών αντικειμένων.

  • Το εργαλείο της ψηφοφορίας/δημοσκόπησης (polling) της πλατφόρμας webex.

Για όλα τα ανωτέρω εργαλεία παρατίθενται σύνδεσμοι και παραρτήματα με οδηγίες χρήσης/παραδείγματα.

Δείτε την εγκύκλιο

Πηγή:alfavitagr

Previous Post

Χρήσιμες συμβουλές για την αποφυγή εξαπάτησης μέσω διαδικτύου, με αφορμή την αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών λόγω των περιοριστικών μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας από τον Covid-19

Next Post

ΣΥΡΙΖΑ Εορδαίας: Να μην γίνει παράρτημα σχολής πυροσβεστών στο Τσοτύλι γιατί υποβαθμίζεται η σχολή Πτολεμαΐδας

Next Post
ΣΥΡΙΖΑ

ΣΥΡΙΖΑ Εορδαίας: Να μην γίνει παράρτημα σχολής πυροσβεστών στο Τσοτύλι γιατί υποβαθμίζεται η σχολή Πτολεμαΐδας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Περιφερειακό Συμβούλιο: Βύζας και Μπαρδάκας ήρθαν…κεφάλι με κεφάλι. Διακόπηκε η συνεδρίαση. Βίντεο
  • Στάση αναμονής σήμερα από τους αγρότες του μπλόκου της Μπάρας Σιάτιστας
  • Επίσκεψη κλιμακίου ΠΑΣΟΚ στην Λαϊκή Αγορά της Πτολεμαΐδας
  • Παρέμβαση του Βουλευτή Στάθη Κωνσταντινίδη για τη δημιουργία του Εργοστασίου Τεχνητής Νοημοσύνης στην ΠΕ Κοζάνης
  • Δυναμικό τριήμερο διεκδικήσεων για τον Δήμο Καστοριάς με ενεργή συμμετοχή στις κινητοποιήσεις της ΚΕΔΕ

Πρόσφατα σχόλια

  1. Αντώνης Φωτόπουλος στο Ηλεκτρονικό εξοπλισμό παρέδωσε στη Σχολή Πυροσβεστών Τσοτυλίου ο Δήμαρχος Βοΐου, Χρήστος Ζευκλής. Βίντεο
  2. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  3. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Νέα casino για Έλληνες παίκτες

 

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr