• Latest
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ

Κορονοϊός-τηλεκπαίδευση: Πώς θα αξιολογηθούν οι μαθητές σε Γυμνάσια-Λύκεια (Εγκύκλιος)

9 Δεκεμβρίου 2020
Ομιλία Π. Κουκουλόπουλου για την Τηλεθέρμανση στην Ολομέλεια της Βουλής

Π. Κουκουλόπουλος: Σε αδιέξοδο εκατοντάδες επενδυτικά σχέδια μικρομεσαίων, ενταγμένα στο Πρόγραμμα Δίκαιης Μετάβασης

20 Νοεμβρίου 2025
Δράσεις Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Νοεμβρίου 2025

Δράσεις Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Νοεμβρίου 2025

20 Νοεμβρίου 2025
Βόιο: Έκλεισε λόγω πλημμύρας ο επαρχιακός δρόμος Βογατσικού – Πλατανιάς. Βίντεο

Βόιο: Έκλεισε λόγω πλημμύρας ο επαρχιακός δρόμος Βογατσικού – Πλατανιάς. Βίντεο

20 Νοεμβρίου 2025
 34η συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

58η συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

20 Νοεμβρίου 2025
Φιλοπρόοδος Σύλλογος Κοζάνης:  Βιολέτα Ίκαρη – Μανόλης Ανδρουλιδάκης «Βόλτα»

Φιλοπρόοδος Σύλλογος Κοζάνης:  Βιολέτα Ίκαρη – Μανόλης Ανδρουλιδάκης «Βόλτα»

20 Νοεμβρίου 2025
Επίτιμος Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας ο Γιώργος Λιάνης

Επίτιμος Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας ο Γιώργος Λιάνης

20 Νοεμβρίου 2025
Ο Τάσος Ροβυθάκης λαμπαδηδρόμος στην Ολυμπιακή Φλόγα των Χειμερινών Ολυμπιακών αγώνων στην Κοζάνη

Η Ολυμπιακή Φλόγα στα Γρεβενά. Η Πόλη υποδέχεται το κορυφαίο σύμβολο του Ολυμπισμού!!!

20 Νοεμβρίου 2025
Τα ΚΕΠ του Δήμου Βοΐου εκσυχρονίζονται

Τα ΚΕΠ του Δήμου Βοΐου εκσυχρονίζονται

20 Νοεμβρίου 2025
Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση “Co-Creating the Future: Νέες Ιδέες, Νέοι Άνθρωποι, Νέες Αγορές”

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση “Co-Creating the Future: Νέες Ιδέες, Νέοι Άνθρωποι, Νέες Αγορές”

20 Νοεμβρίου 2025
καιρος βροχη

Νέο έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού

20 Νοεμβρίου 2025
Τα δρομολόγια του Καραβιού «ΟΛΥΜΠΙΑ»  για το διάστημα 9-11 Αυγούστου 2024

Τα δρομολόγια του Καραβιού «ΟΛΥΜΠΙΑ»  για το διάστημα 21-23 Νοεμβρίου 2025

20 Νοεμβρίου 2025
Δήμος Κοζάνης: Ενημέρωση για το πρόγραμμα εκσκαφών οπτικών ινών (2-7 Σεπτεμβρίου 2024)

Δήμος Γρεβενών: Κλειστός δρόμος από Μικρολίβαδο προς Μοναχίτι προς λόγω φθορών στο οδόστρωμα από τις έντονες βροχοπτώσεις

20 Νοεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Κορονοϊός-τηλεκπαίδευση: Πώς θα αξιολογηθούν οι μαθητές σε Γυμνάσια-Λύκεια (Εγκύκλιος)

sierafm by sierafm
9 Δεκεμβρίου 2020
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
Πώς θα αξιολογηθούν οι μαθητές στα Γυμνάσια και τα Λύκεια κατά την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης στα σχολεία – Τι προβλέπει η εγκύκλιος Ζαχαράκη

Το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε νέα εγκύκλιο με την οποία περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών που παρακολουθούν διαδικτυακά μαθήματα λόγω των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κορονοϊού. 

Ειδικότερα, σύμφωνα με την υπ’ αρ. 167603/ΓΔ4/2020 εγκύκλιο που υπέγραψε η Υφυπουργός, κα Σ. Ζαχαράκη, η αξιολόγηση των μαθητών/τριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Α΄ Τετράμηνο θα γίνει σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Γυμνάσια

Υπενθυμίζεται ότι στο Γυμνάσιο, σύμφωνα με το άρθρο 3 του ΠΔ 126/2016, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας συνεκτιμώνται:

Η συνολική συμμετοχή του/της στη μαθησιακή διαδικασία, από την οποία ο/η εκπαιδευτικός σχηματίζει εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα κτλ., οι εργασίες που εκτελεί ο/η μαθητής/τρια στο πλαίσιο της καθημερινής μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο ή στο σπίτι, ατομικά ή ομαδικά, οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, οι διαθεματικές εργασίες, οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες και οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ).

Γενικά Λύκεια

Στο Γενικό Λύκειο, σύμφωνα με άρθρο 103, παρ.1 του Ν. 4610/2019, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας κατά τετράμηνο ο/η διδάσκων/ουσα συνεκτιμά τη συμμετοχή του/της στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία, την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του/της για το συγκεκριμένο μάθημα, την επίδοσή του/της στις γραπτές δοκιμασίες, τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι. Αν λείπει κάποιο από τα προαναφερθέντα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός του τετραμήνου διαμορφώνεται ύστερα από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων, σύμφωνα με το άρθρο 103, παρ. 3 του Ν. 4610/2019.

Επαγγελματικά Λύκεια

Στο Επαγγελματικό Λύκειο σύμφωνα με άρθρο 121, παρ.1 του προπεριγραφόμενου νόμου, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας συνεκτιμώνται η συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία, η επιμέλεια και το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο μάθημα, οι εργασίες που εκπονούνται στο σπίτι ή στο σχολείο, η επίδοση στις ενδιάμεσες γραπτές, πρακτικές και προφορικές δοκιμασίες, οι προαιρετικές δημιουργικές εργασίες των μαθητών και ο φάκελος εκπαιδευτικών επιδόσεων και δραστηριοτήτων κάθε μαθητή όπου αυτός τηρείται, ενώ, αν λείπουν κάποια από τα προαναφερόμενα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός τετραμήνου διαμορφώνεται από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων, όπως τούτο προβλέπεται στο άρθρο 121, παρ. 2 του Ν. 4610/2019.

Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν κάθε πρόσφορο τρόπο διεξαγωγής των γραπτών εξετάσεων και ηλεκτρονικής αποστολής των θεμάτων αξιολόγησης και των απαντήσεων των μαθητών/τριών, καθώς επίσης και:

  • Το εργαλείο «Ασκήσεις» από την ηλεκτρονική τάξη-e-class, στο οποίο περιλαμβάνονται θέματα αυτόματης βαθμολόγησης, θέματα ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου) και θέματα συνδυασμού αυτόματης βαθμολόγησης και ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου).

  • Το εργαλείο «Εργασίες» από την ηλεκτρονική τάξη-e-class: υποβολή από τους/τις μαθητές/τριες αρχείων απαντήσεων με συγκεκριμένη προθεσμία και ώρα υποβολής κατά τη διάρκεια του μαθήματος.

  • Το εργαλείο «e-me assignments» της πλατφόρμας e-me: Δημιουργία και ανάθεση εργασιών.
  • Το εργαλείο «e-portfolio» της πλατφόρμας e-me: Οργάνωση και προβολή της δουλειάς μαθητών/τριών.
  • Την εφαρμογή «e–me content» της πλατφόρμας e-me: Δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την ανάπτυξη διαφόρων τύπων διαδραστικών μαθησιακών αντικειμένων.

  • Το εργαλείο της ψηφοφορίας/δημοσκόπησης (polling) της πλατφόρμας webex.

Για όλα τα ανωτέρω εργαλεία παρατίθενται σύνδεσμοι και παραρτήματα με οδηγίες χρήσης/παραδείγματα.

Δείτε την εγκύκλιο

Πηγή:alfavitagr

Previous Post

Χρήσιμες συμβουλές για την αποφυγή εξαπάτησης μέσω διαδικτύου, με αφορμή την αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών λόγω των περιοριστικών μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας από τον Covid-19

Next Post

ΣΥΡΙΖΑ Εορδαίας: Να μην γίνει παράρτημα σχολής πυροσβεστών στο Τσοτύλι γιατί υποβαθμίζεται η σχολή Πτολεμαΐδας

Next Post
ΣΥΡΙΖΑ

ΣΥΡΙΖΑ Εορδαίας: Να μην γίνει παράρτημα σχολής πυροσβεστών στο Τσοτύλι γιατί υποβαθμίζεται η σχολή Πτολεμαΐδας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Π. Κουκουλόπουλος: Σε αδιέξοδο εκατοντάδες επενδυτικά σχέδια μικρομεσαίων, ενταγμένα στο Πρόγραμμα Δίκαιης Μετάβασης
  • Δράσεις Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Νοεμβρίου 2025
  • Βόιο: Έκλεισε λόγω πλημμύρας ο επαρχιακός δρόμος Βογατσικού – Πλατανιάς. Βίντεο
  • 58η συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας
  • Φιλοπρόοδος Σύλλογος Κοζάνης:  Βιολέτα Ίκαρη – Μανόλης Ανδρουλιδάκης «Βόλτα»

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr