• Latest

Κουκουλόπουλος: Δεν είναι τυχαίο ότι ο Σιδηρόδρομος απουσιάζει εκκωφαντικά από το περιβόητο σχέδιο Πισσαρίδη όπως και από το θλιβερό master plan για την περιοχή μας

15 Ιανουαρίου 2021
Συγχαρητήριο Μήνυμα Δημάρχου Γρεβενών για την 18η Πανελλήνια Γιορτή Μανιταριού

Παρέμβαση Δημάρχου Γρεβενών για τις επενδύσεις ΑΠΕ στο Δήμο και την απώλεια σημαντικού έργου στο Παλαιοχώρι

28 Νοεμβρίου 2025
ΣΥΛΛΗΨΗ

Πτολεμαΐδα: Έσπασε το τζάμι αυτοκινήτου και έκλεψε ότι υπήρχε μέσα

28 Νοεμβρίου 2025
Στελέχη του Γραφείου Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας Φλώρινας συμμετείχαν σε ημερίδα με θέμα:  «Από τη βία στη στήριξη»

Στελέχη του Γραφείου Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας Φλώρινας συμμετείχαν σε ημερίδα με θέμα:  «Από τη βία στη στήριξη»

28 Νοεμβρίου 2025
ΚΚΕ

ΚΚΕ: Για τα προβλήματα στη λειτουργία του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας (ΠΔΜ) στη Φλώρινα

28 Νοεμβρίου 2025
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Αναλυτικά τα δρομολόγια των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων για την επόμενη εβδομάδα (από 01-12-2025 έως 07-12-2025)

28 Νοεμβρίου 2025
Ενημερωτική ημερίδα με θέμα: «Νέες Εξελίξεις στη Φορολογική και Εργασιακή Νομοθεσία»

Ενημερωτική ημερίδα με θέμα: «Νέες Εξελίξεις στη Φορολογική και Εργασιακή Νομοθεσία»

28 Νοεμβρίου 2025
Δήμος Βοΐου: Αλλαγή της τηλεφωνικής γραμμής του ΚΕΠ Νεάπολης λόγω προσωρινής βλάβης

Δήμος Βοΐου: Αλλαγή της τηλεφωνικής γραμμής του ΚΕΠ Νεάπολης λόγω προσωρινής βλάβης

28 Νοεμβρίου 2025
Δήμος Κοζάνης: Συνάντηση ενδιαφερόμενων φορέων στο πλαίσιο του έργου Interreg Europe “Just Femme – Γυναικεία Απασχόληση και Επιχειρηματικότητα σε Περιοχές Δίκαιης Μετάβασης”

Δήμος Κοζάνης: Συνάντηση ενδιαφερόμενων φορέων στο πλαίσιο του έργου Interreg Europe “Just Femme – Γυναικεία Απασχόληση και Επιχειρηματικότητα σε Περιοχές Δίκαιης Μετάβασης”

28 Νοεμβρίου 2025
αστυνομια

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση για λαθρεμπόριο φρέον από την Αλβανία στην Ελλάδα 

28 Νοεμβρίου 2025
Καθηγητής Λυκείου κατηγορείται για ασελγείς πράξεις σε μαθήτρια – Τέθηκε σε αργία

14χρονη πήγε σε αστυνομικό τμήμα με νεκρό βρέφος σε σακούλα – Τη χτύπησε άσχημα η μητέρα της και απέβαλε

28 Νοεμβρίου 2025
Κτηματολόγιο

Στο Κτηματολόγιο οι πολεοδομίες: Ψηφιακά θα διεκπεραιώνονται οι υποθέσεις – Αναλυτικά όλες οι αλλαγές

28 Νοεμβρίου 2025
Πτολεμαΐδα: Τρεις μητέρες Ρομά, καταγγέλλουν οδηγό ταξί για κακομεταχείριση των παιδιών τους

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω τέλεσης αγώνα αυτοκινήτου με την επωνυμία «9η Ανάβαση Ελασσόνας» 

28 Νοεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Παρασκευή, 28 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κουκουλόπουλος: Δεν είναι τυχαίο ότι ο Σιδηρόδρομος απουσιάζει εκκωφαντικά από το περιβόητο σχέδιο Πισσαρίδη όπως και από το θλιβερό master plan για την περιοχή μας

sierafm by sierafm
15 Ιανουαρίου 2021
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η σιδηροδρομική γραμμή του ΟΣΕ αρχίζει να βυθίζεται από το υψος της γέφυρας του ΟΣΕ στην ΕΟ Κοζάνης-Σερβίων και διέρχεται υπόγεια το Σταθμό της Κοζανης (δυο κυλιόμενες σκάλες).

Από το ύψος του Στρατοπέδου συνεχίζει για ένα περίπου χιλιόμετρο με cut-cover μέχρι το λόφου στον Άγιο Χαράλαμπο όπου μπαίνει σε υπόγεια σήραγγα για να βγει πίσω από το Βατερο.

Στο ύψος της σημερινής Πανεπιστημιούπολης προβλέπεται υπόγειος σταθμός (πέντε κυλιόμενες σκάλες).

Η γραμμή συνεχίζεται μεχρι την Καλαμπάκα όπου διακλαδίζεται σε μια γραμμή προς Αθηνα και μια προς Ηγουμενίτσα. Η διαδρομή Κοζανη-Αθηνα προβλέπεται να έχει διάρκεια περίπου 3,5 ώρες.

Το πιο πάνω έργο αφορά την επιβατική γραμμή και μόνο, ενώ οι εμπορικές αμαξοστοιχίες παρακάμπτουν την πόλη στο ύψος των Κοίλων και συνεχίζουν δυτικά.

Μεταξύ Κοιλων-Μαυροδενδρίου, κοντα στη ΒΙΠΕ, προβλέπεται η δημιουργία εμπορευματικού σταθμού, της πλέον νευραλγικής ίσως υποδομής για την ανάπτυξη της περιοχής.

Δεν πρόκειται για ταινία επιστημονικής φαντασίας, αλλά για τον προγραμματισμό του ΟΣΕ που είχε συμφωνηθεί με το Δήμο Κοζανης στα πλαίσια του ΓΠΣ το 2006.

Στη συνέχεια με κοινή προσπάθεια που καταβάλαμε με τη διοίκηση του ΟΣΕ και την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ (2009-2011) το πιο πάνω έργο χαρακτηρίστηκε διευρωπαϊκό δίκτυο, πήρε δηλαδή το διαβατήριο για την ένταξη του στο πρόγραμμα μεταφορών του ΕΣΠΑ με προϋπολογισμό 840 εκ ευρώ.

Μέχρι το Γενάρη του 2015, που παρακολουθούσα από πολύ κοντά ως βουλευτής την εξέλιξη του έργου, ο ΟΣΕ είχε προχωρήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό την ωρίμανση του, εξού και η ένταξη του στο ΕΣΠΑ.

Τη συνέχεια την ξέρουμε όλοι καθώς το έργο περιφρονήθηκε από τους (πρωην) βουλευτές μας και τελικά απεντάχθηκε τον Ιούνιο του 2019 καθώς η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δεν έδινε δεκάρα για το σιδηρόδρομο και για την περιοχή.

Το κερασάκι στην τούρτα των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ έβαλε ο εκλεκτός τους περιφερειάρχης γκρεμίζοντας τις δυο γέφυρες του ΟΣΕ και καταργώντας πρακτικά το σιδηρόδρομο για την Κοζανη με θλιβερούς παρακολουθητές τους τότε τοπικούς άρχοντες, οικολόγους κατ´όνομα, στην ωραία τελετή.

Τους είχαν μείνει βλέπετε τα νταούλια από το δημοψήφισμα και κάπου έπρεπε να τα βγάλουν να παίξουν.

Δυστυχώς η ίδια και απαράλλαχτη πολιτική για το συγκεκριμένο έργο, αλλά και για το σιδηρόδρομο γενικά, συνεχίζεται από τη σημερινή κυβέρνηση της ΝΔ που όπως αποδεικνύει το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ) συναγωνίζεται αυτή του ΣΥΡΙΖΑ στην αγνόηση του Σιδηροδρόμου.

Δεν είναι τυχαίο ότι ο Σιδηρόδρομος απουσιάζει εκκωφαντικά από το περιβόητο σχέδιο Πισσαρίδη όπως και από το θλιβερό master plan για την περιοχή μας.
Όλα αυτά φέτος αποκτούν μια ιδιαίτερη διάσταση αφού η ΕΕ μαζί με τη Βρετανία (παρα το Brexit) αποφάσισαν από κοινού το 2021 να είναι έτος του Σιδηροδρόμου. Μεγαλεπήβολα έργα προγραμματίζονται παντού στην Ευρώπη καθώς η ανάπτυξη του τρένου με ηλεκτροκίνηση είναι καθοριστικής σημασίας στον αγώνα κατά της Κλιματικής Αλλαγής.

Στην Ελλάδα συνεχίζουμε απτόητοι πιστεύοντας ότι εκπληρώσαμε το καθήκον μας στο περιβάλλον με τη βίαιη απολιγνιτοποίηση και στη Δυτική Μακεδονία τρέχουμε στον ΟΣΕ που μας ζητάει 2 εκ ευρώ γιατί αθετήθηκαν οι συμφωνίες για την επανακατασκευή των δυο γεφυρών που γκρεμίστηκαν.

Οι πολίτες απέδειξαν πριν δέκα μέρες ότι δεν αποδέχονται τετελεσμένα για τον τόπο μας και δήλωσαν ειρηνικά και δυναμικά τη θέληση τους να ζήσουν και να δημιουργήσουν εδώ και όχι αλλού.

Αυτοί που μας εκπροσωπούν έχουν μια ακόμα ευκαιρία να δείξουν αν αντιλαμβάνονται το ρόλο τους και την κρισιμότητα των στιγμών.

Tags: ΠΑΡΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ
Previous Post

Δήμος Βοΐου: Κανονικά τα σχολεία

Next Post

Κλειστά τα σχολεία του Δήμου Κοζάνης την Παρασκευή 15 Ιανουαρίου

Next Post
Σχολεία χιονι

Κλειστά τα σχολεία του Δήμου Κοζάνης την Παρασκευή 15 Ιανουαρίου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Παρέμβαση Δημάρχου Γρεβενών για τις επενδύσεις ΑΠΕ στο Δήμο και την απώλεια σημαντικού έργου στο Παλαιοχώρι
  • Πτολεμαΐδα: Έσπασε το τζάμι αυτοκινήτου και έκλεψε ότι υπήρχε μέσα
  • Στελέχη του Γραφείου Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας Φλώρινας συμμετείχαν σε ημερίδα με θέμα:  «Από τη βία στη στήριξη»
  • ΚΚΕ: Για τα προβλήματα στη λειτουργία του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας (ΠΔΜ) στη Φλώρινα
  • Αναλυτικά τα δρομολόγια των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων για την επόμενη εβδομάδα (από 01-12-2025 έως 07-12-2025)

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr