• Latest
Χαρείτε, σωθήκαμε! Έρχεται το τρένο της Καλαμπάκας! …( Χρήστος Ι. Κολοβός)

Κόμβος Βατερού Κοζάνης: πολύμηνες επικίνδυνες καταστάσεις

28 Απριλίου 2025
ΓΑΜΟΣ, ΝΥΦΗ

Γαμπρός το έσκασε από τη γαμήλια δεξίωση – Εγκατέλειψε τη νύφη για την ξαδέλφη της λίγα λεπτά μετά την τελετή

1 Ιουνίου 2025
ασθενοφορο

50χρονος με τζιπ μπέρδεψε το γκάζι με το φρένο και καρφώθηκε σε φούρνο σκοτώνοντας βρετανίδα τουρίστρια

1 Ιουνίου 2025
Κινητοποίηση του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ν. Κοζάνης για αλληλεγγύη στον λαό της Παλαιστίνης

Κινητοποίηση του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ν. Κοζάνης για αλληλεγγύη στον λαό της Παλαιστίνης

31 Μαΐου 2025
Νίκος Παπαθανάσης

Νέο και σημαντικό πρόγραμμα ενίσχυσης 1000 πολύ μικρών επιχειρήσεων στη Δυτική Μακεδονία ανακοίνωσε ο αν. υπουργός Οικονομίας Ν. Παπαθανάσης – Με 70% επιδότηση – Πότε θα ξεκινήσει – Βίντεο

31 Μαΐου 2025
Σε Αιανή και Λευκοπηγή οι συνοδοί των αντιπροσώπων τψν Επιμελητηρίων

Σε Αιανή και Λευκοπηγή οι συνοδοί των αντιπροσώπων τψν Επιμελητηρίων

31 Μαΐου 2025
Αγροβόιο: Οι νέες τεχνολογίες με τη χρήση Drone παρουσιάστηκαν με επιτυχία. Βίντεο και φωτογραφίες

Αγροβόιο: Οι νέες τεχνολογίες με τη χρήση Drone παρουσιάστηκαν με επιτυχία. Βίντεο και φωτογραφίες

31 Μαΐου 2025
Με βραβεύσεις έκλεισε η πρώτη ημέρα της Γενικής Συνέλευσης της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος το βράδυ της Παρασκευής 30 Μαΐου στα Πετρανά Κοζάνης

Με βραβεύσεις έκλεισε η πρώτη ημέρα της Γενικής Συνέλευσης της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος το βράδυ της Παρασκευής 30 Μαΐου στα Πετρανά Κοζάνης

31 Μαΐου 2025
Κοζάνη – Γενική Συνέλευση Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος – Πρόγραμμα Συνοδών Παρασκευή 30 Μαΐου

Κοζάνη – Γενική Συνέλευση Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος – Πρόγραμμα Συνοδών Παρασκευή 30 Μαΐου

31 Μαΐου 2025
Καστοριά: Έψαχνε παράνομα για λίρες και αρχαία

Καστοριά: Έψαχνε παράνομα για λίρες και αρχαία

31 Μαΐου 2025
Ομιλία του Προέδρου του Επιμελητηρίου Κοζάνης κ. Γιάννη Μητλιάγκα στην Γενική Συνέλευση της διοίκησης της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ): Η Ελλάδα μπορεί να αλλάξει και θα αλλάξει από τα Επιμελητήριά της»

Ομιλία του Προέδρου του Επιμελητηρίου Κοζάνης κ. Γιάννη Μητλιάγκα στην Γενική Συνέλευση της διοίκησης της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ): Η Ελλάδα μπορεί να αλλάξει και θα αλλάξει από τα Επιμελητήριά της»

31 Μαΐου 2025
Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Τετάρτη 07-08-2024

Διακοπή Ηλεκτρικού Ρεύματος σε περιοχές του Δήμου Βοΐου

31 Μαΐου 2025
ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ

Κέντρο Υγείας Σιάτιστας: Οι επισκέπτες γιατροί για τον Ιούνιο 2025

31 Μαΐου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Κυριακή, 1 Ιουνίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κόμβος Βατερού Κοζάνης: πολύμηνες επικίνδυνες καταστάσεις

sierafm by sierafm
28 Απριλίου 2025
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
Χαρείτε, σωθήκαμε! Έρχεται το τρένο της Καλαμπάκας! …( Χρήστος Ι. Κολοβός)
0
SHARES
110
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

 Ο κυκλικός κόμβος στην έξοδο του Βατερού Κοζάνης παραμένει ημιτελής, με σαφείς κινδύνους για δυστυχήματα.

Δεν είναι τυχαίο πως το πρωί της 23/2/2025 ένα ΙΧ, ερχόμενο από Δυτικά προς Βατερό, βγήκε απ’ το δρόμο στον κόμβο, πέρασε πάνω από σωρό με αμμοχάλικα και κυριολεκτικά πετώντας κατέληξε πάνω στην περίφραξη του γηπέδου. Άγιο είχε ο οδηγός, καθώς θα μπορούσε να είχε πέσει πάνω σε κάποια απ’ τις κολόνες φωτισμού, που εντελώς επικίνδυνα έχουν φυτευτεί σε επαφή σχεδόν με την άσφαλτο, χωρίς προστατευτικές μπαριέρες.

Δεν είναι το μοναδικό συμβάν στο συγκεκριμένο κόμβο, καθώς από το 2024 οχήματα έχουν πέσει κατ’ επανάληψη πάνω στις νησίδες, με ζημιές τόσο στα οχήματα όσο και σε κολονάκια με πινακίδες Οι Οδηγίες Μελετών Οδικών Έργων λένε πως τα κυκλοφοριακά συστήματα χρησιμεύουν στη βελτίωση των συνθηκών της ζωής των ανθρώπων, θα πρέπει επομένως να διαμορφώνονται κατά τέτοιο τρόπο ώστε ανάλογα με τις εκάστοτε κυκλοφοριακές ανάγκες να είναι ασφαλή. Η προώθηση των διαφόρων ειδών κυκλοφορίας πρέπει να γίνεται με κριτήρια χωροταξικά, πολεοδομικά, οικονομικά, οικολογικά και κοινωνικά. Τι απ’ αυτά έχει τηρηθεί στο συγκεκριμένο κόμβο; Ας μετρήσουμε προβλήματα:

1. Η χωροθέτηση του κυκλικού τμήματος. Με τη δικαιολογία πως δεν υπήρχε χρηματοδότηση για απαλλοτριώσεις, ο κόμβος τοποθετήθηκε σε τρόπο που έκλεισε την πρόσβαση στην Εθνική οδό για τη δημοτική οδό, που υπάρχει ανάμεσα στο γήπεδο και στο πρατήριο υγρών καυσίμων. Έναν δρόμο ασφαλτοστρωμένο, με πλάτος 9 μέτρων, που χρησιμεύει στην πράξη ως το Δυτικό τμήμα του οδικού δακτυλίου της Κοζάνης, αλλά που για τη γραφειοκρατία είναι χαρακτηρισμένος ως «χερσολίβαδο». Πλέον όποιος κινείται στη δημοτική οδό με κατεύθυνση προς τον κόμβο βρίσκει μπροστά του προειδοποιητικές πινακίδες κατασκευής οδικών έργων κι ας κοντεύει χρόνος από τότε που ξεκίνησαν τα έργα. Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού: οι πινακίδες μάλλον θα μείνουν εκεί για πάντα, να θυμίζουν την κακοτεχνία.

2. Το στένεμα του δρόμου. Το πλάτος της Εθνικής Οδού 20 (Κοζάνη προς Γρεβενά-Ιωάννινα-Καστοριά) μειώνεται τοπικά στον κόμβο. Στην έξοδο του Βατερού έχουν «στραβώσει» το πεζοδρόμιο, αλλάζοντάς του κατεύθυνση ώστε να στενεύει ο δρόμος όσο πλησιάζει κανείς στον κόμβο. Το πεζοδρόμιο έχει και μια «γωνιά», με αποτέλεσμα συχνά να βρίσκουν τα λάστιχα οχημάτων. Το πλάτος της Εθνικής Οδού αποκαθίσταται μόνο όταν κανείς απομακρυνθεί από τον κόμβο.

3. Οι κολόνες φωτισμού. Κατασκευάστηκαν πολύ κοντά στην άσφαλτο, χωρίς να έχουν μπει μπροστά προστατευτικές μπαριέρες. Θέμα χρόνου να πέσει πάνω τους κάποιο όχημα. Δεν θα φταίει «η κακιά η ώρα», για ακόμα μια φορά θα φταίει «η κακιά η χώρα».

4. Η σήμανση. Παρά την πάροδο πολλών μηνών από την έναρξη κατασκευής, η σήμανση προειδοποίησης για προσέγγιση σε κυκλικό κόμβο παραμένει εντελώς πλημμελής. Επιπλέον, δεν υπάρχει πληροφόρηση για το πώς πηγαίνει κανείς στη 2η μεγαλύτερη πόλη της Δυτικής Μακεδονίας, αφού έχει αφαιρεθεί η σχετική πινακίδα, που υπήρχε εκεί για χρόνια. Επίσης, δεν υπάρχει πληροφόρηση για το πώς πηγαίνει κάποιος προς Καστοριά-Γρεβενά, ούτε φυσικά προς Άργιλο-Λευκόβρυση-Αιανή ή Μεταμόρφωση. Το αστείο του πράγματος είναι πως στο τμήμα του δρόμου Κοζάνη-Βατερό τοποθετήθηκαν πρόσφατα πολλές περιττές πινακίδες, δείχνοντας πως λεφτά για πινακίδες υπάρχουν, αλλά όχι για να μπουν πινακίδες εκεί που πραγματικά χρειάζονται.

5. Η διευθέτηση της κυκλοφορίας της δημοτικής οδού. Η Υπηρεσία, σχεδιάζοντας «επί χάρτου», μας είπε πως «ο τρισκελής ισόπεδος κόμβος μετεξελίχτηκε σε τρισκελή κυκλικό κόμβο». Στην πράξη ωστόσο η δημοτική οδός έχει στο πλάι της τον ύψους 2,5 μέτρων τοίχο περίφραξης του γηπέδου, με αποτέλεσμα μειωμένη ορατότητα.

6. Η αποστράγγιση των νερών. Μέσα στον κυκλικό κόμβο μαζεύονται νερά της βροχής, τόσο ανάμεσα στις νησίδες όσο και στο πλάι, επειδή η σχάρα αποστράγγισης έχει τοποθετηθεί πιο ψηλά απ’ το επίπεδο της ασφάλτου.

7. Η έλλειψη τελικού ασφαλτοτάπητα. Παρά την πάροδο πολλών μηνών από την έναρξη κατασκευής, η τελική ασφαλτόστρωση παραμένει σε εκκρεμότητα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχει «σκαλοπάτι» περίπου 5-8 εκατοστών ανάμεσα στο κυκλικό κράσπεδο και στην άσφαλτο, αλλά και ανάμεσα στην άσφαλτο και στις βάσεις των στύλων φωτισμού.

Δικαιολογίες του τύπου «δεν υπάρχουν πιστώσεις, για να τελειώσει το έργο» εκ των προτέρων ΔΕΝ γίνονται δεκτές: σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις ο προϋπολογισμός του 2024 έκλεισε με θηριώδες πλεόνασμα 11,4 δισεκ. ευρώ, ενώ τα δημόσια έσοδα έφθασαν στο αστρονομικό ύψος των 68,78 δισεκ. ευρώ. Το 2020 τα δημόσια έσοδα ήταν «μόλις» 43,20 δισεκ. ευρώ, δηλαδή μέσα σε μόλις 4 χρόνια, (μεσολάβησε και η πανδημία), αυξήθηκαν 59%. Λεφτά που πληρώσαμε όλοι μας με τους εξοντωτικούς φόρους, λεφτά που κυριολεκτικά άρπαξε η κυβέρνηση από τις τσέπες μας, ιδίως με τα «τεκμήρια» των μικρών ελεύθερων επαγγελματιών.

Η εξοντωτική φορολογία έχει επιστρέψει την αγοραστική δύναμή μας στην εποχή της δραχμής. Αυτονόητα επανέρχεται το ερώτημα, που είχα θέσει δημοσίως στα μέσα Μαρτίου: Πού πάνε τα λεφτά μας;

Χρήστος Κολοβός

 

Tags: ΒΑΤΕΡΟΚΟΛΟΒΟΣ
Previous Post

Π. Κουκουλόπουλος: «Να λειτουργήσει εξεταστικό κέντρο και στη Δυτική Μακεδονία για τον νέο γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ»

Next Post

Youth Pass: Πώς θα λειτουργεί το Marketplace

Next Post
Youth Pass

Youth Pass: Πώς θα λειτουργεί το Marketplace

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

FIESTA VOIO NEW (2)

Πρόσφατα άρθρα

  • Γαμπρός το έσκασε από τη γαμήλια δεξίωση – Εγκατέλειψε τη νύφη για την ξαδέλφη της λίγα λεπτά μετά την τελετή
  • 50χρονος με τζιπ μπέρδεψε το γκάζι με το φρένο και καρφώθηκε σε φούρνο σκοτώνοντας βρετανίδα τουρίστρια
  • Κινητοποίηση του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ν. Κοζάνης για αλληλεγγύη στον λαό της Παλαιστίνης
  • Νέο και σημαντικό πρόγραμμα ενίσχυσης 1000 πολύ μικρών επιχειρήσεων στη Δυτική Μακεδονία ανακοίνωσε ο αν. υπουργός Οικονομίας Ν. Παπαθανάσης – Με 70% επιδότηση – Πότε θα ξεκινήσει – Βίντεο
  • Σε Αιανή και Λευκοπηγή οι συνοδοί των αντιπροσώπων τψν Επιμελητηρίων

Πρόσφατα σχόλια

  1. Σάκης στο Συνεδρίαση με ερώτηση για το κόστος συνδέσεων αερίου στη Γαλατινή. Βίντεο
  2. Βασιλω στο Προσλήψεις 3 ατόμων στο ΠΤΑ Δυτικής Μακεδονίας
  3. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ στο Ο Δήμος Κοζάνης απαγορεύει ποδήλατα, πατίνια & μπάλες στην κεντρική πλατεία
  4. Νικοςασπραδακης ετών 80 στο Μπαράζ Ανόδου: Ο Εορδαϊκός ξανά στη Γ’ Εθνική
  5. Σιάτιστα: Καίγεται σπίτι στην περιοχή του 3ου Δημοτικού Σχολείου – kastoria365 – καστορια 365 στο Σιάτιστα: Καίγεται σπίτι στην περιοχή του 3ου Δημοτικού Σχολείου
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr