Αγροτοκτηνοτροφικός Σύλλογος Εορδαίας σχετικά με την δίωξη του Δόκιμου Έφεδρου Αξιωματικού Μπέικου Γιώργου.
Επίσκεψη του Δημάρχου Σερβίων στη Μονή Ζάβορδας – Συζήτηση για προοπτικές ανάπτυξης και ανάδειξης της περιοχής
Τον πολιούχο και προστάτη της Άγιο Νικόλαο γιορτάζει η Κοζάνη
Στην 4Ε η ταινία του 1ου Δημοτικού Σιάτιστας
Υπογράφτηκε σύμβαση για τη γούνα. Βίντεο
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Υποβλήθηκε για χρηματοδότηση το Αρδευτικό Βόρειας Ζώνης Πολυφύτου. Βίντεο
Συνελήφθη από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ Κοζάνης, 38χρονος  για κατοχή ναρκωτικών ουσιών
Συμμετοχή της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας στο έργο LIFE-RenoInGR
Η «Αποκατάσταση και Συντήρηση Ιερού Ναού Αγίου Αθανασίου Λιβαδερού» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Μακεδονία» 2021-2027
Κοζάνη: Καλλιεργούσε 6 δενδρύλλια κάνναβης
Αστυνομικοί του Γραφείου Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας Γρεβενών συμμετείχαν σε εκδήλωση στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών

Πανελλήνιες 2019: «Στο σκοτάδι» οι μαθητές της Β’ Λυκείου

«Στο άγνωστο» βαδίζουν 95.000 μαθητές της Β’ Λυκείου.

Οι μαθητές καλούνται το καλοκαίρι, στο τέλος δηλαδή του τρέχοντος σχολικού έτους, να συνεχίσουν τις σπουδές τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και να δηλώσουν τμήματα της προτίμησής τους, τα οποία είναι καινούρια και δεν γνωρίζουν ούτε το γνωστικό αντικείμενο ούτε και τα επαγγελματικά δικαιώματα! 

Όμως, τα προβλήματα στο σύστημα εισαγωγής, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Έθνος» δεν εξαντλούνται στην έλλειψη ενημέρωσης για τα καινούρια τμήματα.

Ο μαθητές των ΕΠΑΛ βλέπουν να καταργούνται ΤΕΙ και να χάνονται θέσεις για εκείνους καθώς εκείνοι εισάγονται με ποσοστό 20% και με τις συγχωνεύσεις ΑΕΙ-ΤΕΙ μειώθηκαν ήδη οι θέσεις που τους αναλογούν κατά 1.143.

Άγνωστο είναι επίσης, λόγω των αντιδράσεων που υπάρχουν από τους εκπαιδευτικούς εάν θα προχωρήσει η αντικατάσταση των Λατινικών από την Κοινωνιολογία.

Αντιδράσεις υπάρχουν και για τον βαθμό του απολυτηρίου που θα προσμετράται στην εισαγωγή στα ΑΕΙ κατά 10% και υπάρχει και σε αυτό το επίπεδο ένα μεγάλο ερωτηματικό, ενώ δεν έχει διευκρινιστεί εάν οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να διαγωνίζονται και σε μαθήματα που δεν ανήκουν στο επιστημονικό πεδίο τους ώστε να μπορούν να έχουν πρόσβαση και σε άλλα τμήματα που δεν ανήκουν στο πεδίο που έχουν επιλέξει.

Πηγή:Reader.gr

Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *