• Latest
gov.gr, υπολογιστης

Πώς οι πολίτες θα αξιολογούν το Δημόσιο – Υλοποιείται η νέα πλατφόρμα, πότε παρουσιάζεται

25 Απριλίου 2025
Στάθης Κωνσταντινίδης: Η δημιουργία 2 Ωνάσειων Σχολείων στην περιοχή μας αποτελεί μία ιδιαίτερα θετική εξέλιξη

Ερώτηση για την πορεία υλοποίησης του εναλλακτικού σχεδίου για την Ακρινή κατέθεσε ο Βουλευτής ΠΕ Κοζάνης Στάθης Κωνσταντινίδης.  

19 Νοεμβρίου 2025
ΣΥΛΛΗΨΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Ανήλικος πήγε στο σχολείο με μπαλτά 29 εκατοστών!

19 Νοεμβρίου 2025
ΣΥΛΛΗΨΗ

Ελληνοαμερικανίδα σκότωσε τα παιδιά της «για να ξανασμίξουμε όλοι στον παράδεισο»

19 Νοεμβρίου 2025
ΠΟΤΟ ΑΛΚΟΟΛ ΕΦΗΒΟΙ

Απαγόρευση πώλησης καπνού και αλκοόλ σε ανήλικους – Τα τρία ψηφιακά εργαλεία

19 Νοεμβρίου 2025
ΕΟΠΥΥ ΓΙΑΤΡΟΣ

ΕΟΠΥΥ: Απάτη 12 εκατ. ευρώ με παράνομες συνταγογραφήσεις -Πρόστιμα σε 32 ιατρούς και 62 φαρμακεία

19 Νοεμβρίου 2025
Εξοικονομώ

Νέο «Ανακαινίζω» για σπίτια πριν το 1990- Πότε θα ανοίξει, τι επιδοτεί

19 Νοεμβρίου 2025
Συνελήφθη από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ Κοζάνης, 38χρονος  για κατοχή ναρκωτικών ουσιών

Σκότωσε στο ξύλο τον οδηγό γιατί του έκλεισε τον δρόμο: Η ομολογία του 29χρονου για τον θάνατο του 58χρονου

19 Νοεμβρίου 2025
Ομιλία Π. Κουκουλόπουλου για την Τηλεθέρμανση στην Ολομέλεια της Βουλής

Π. Κουκουλόπουλος: «Απαξιωμένοι οι απόφοιτοι Ιατρικών Σχολών στο Δημόσιο Τομέα  – Αναγκαία η αναγνώριση της επιστημονικής κατάρτισης και προσφοράς τους»

19 Νοεμβρίου 2025
ΣΤΡΑΤΟΣ

Πρόγραμμα εορτασμού της Ημέρας των Ενόπλων Δυνάμεων 

19 Νοεμβρίου 2025
 Όμιλος ΔΕΗ: Στρατηγικές επενδύσεις €10,1 δισ. την τριετία 2026-28 με στόχο EBITDA €2,9 δισ.

 Όμιλος ΔΕΗ: Στρατηγικές επενδύσεις €10,1 δισ. την τριετία 2026-28 με στόχο EBITDA €2,9 δισ.

19 Νοεμβρίου 2025
Αμανατίδης και Κασαπίδης συζήτησαν με ένταση για τα προβλήματα αγροτών και κτηνοτρόφων

Αμανατίδης και Κασαπίδης συζήτησαν με ένταση για τα προβλήματα αγροτών και κτηνοτρόφων

19 Νοεμβρίου 2025
Σιάτιστα: 14 Δεκεμβρίου η φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου δέντρου με την Ευαγγελία

Σιάτιστα: 14 Δεκεμβρίου η φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου δέντρου με την Ευαγγελία

19 Νοεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Πώς οι πολίτες θα αξιολογούν το Δημόσιο – Υλοποιείται η νέα πλατφόρμα, πότε παρουσιάζεται

sierafm by sierafm
25 Απριλίου 2025
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
gov.gr, υπολογιστης
0
SHARES
17
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Γκάζι για την αξιολόγηση των δημοσίων υπηρεσιών από τους πολίτες πατά η κυβέρνηση, με την πλατφόρμα που έχουν ετοιμάσει τα υπουργεία Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης να είναι έτοιμη προς παρουσίαση προς το τέλος Απριλίου.

Υπενθυμίζεται ότι κατά την επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη προ εβδομάδων στο υπουργείο Εσωτερικών είχε προαναγγελθεί ότι θα δρομολογηθεί άμεσα η δυνατότητα οι πολίτες να αξιολογούν τις δημόσιες υπηρεσίες και πλέον φαίνεται ότι αυτό θα γίνει τόσο για τις υπηρεσίες με τις οποίες οι πολίτες έρχονται πρόσωπο με πρόσωπο όσο και για τις υπηρεσίες με τις οποίες δεν υπάρχει άμεση επαφή.

Πώς οι πολίτες θα αξιολογούν το Δημόσιο - Υλοποιείται η νέα πλατφόρμα, πότε παρουσιάζεται

Κυβερνητικές πηγές αναφέρουν στο «ΘΕΜΑ» ότι έπειτα από σημαντικές παρεμβάσεις που έχουν ήδη υλοποιηθεί, όπως οι εφαρμογές του gov.gr για την ψηφιοποίηση του κράτους, η εφαρμογή του Wallet, οι ψηφιακές εφαρμογές για τον έλεγχο της φοροδιαφυγής και το «112», σειρά έχει η αξιολόγηση με τη συνδρομή των πολιτών. Στόχος, όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, είναι η αξιολόγηση να συμβάλει περισσότερο στη λογοδοσία και την καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης ανάμεσα στους πολίτες και το κράτος.

Η φόρμουλα

Σύμφωνα με κυβερνητικούς αξιωματούχους που έχουν γνώση του σχεδιασμού, στο νέο σύστημα αξιολόγησης θα συμμετάσχουν περίπου 4 εκατομμύρια πολίτες που είναι εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας. Με βάση το νέο σύστημα, οι δημόσιοι φορείς θα διαχωρίζονται σε αυτούς που προσφέρουν υπηρεσίες πρόσωπο με πρόσωπο, όπως τα ΚΕΠ, και σε αυτούς που λειτουργούν χωρίς την άμεση επαφή, όπως οι υπηρεσίες καθαριότητας των δήμων.

Για τις αποκαλούμενες «μετωπικές» υπηρεσίες, που απαιτούν επαφή πρόσωπο με πρόσωπο, ο χρήστης της εκάστοτε υπηρεσίας θα λαμβάνει στο κινητό του τηλέφωνο έναν ειδικό σύνδεσμο, ο οποίος θα οδηγεί σε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο. Απαντώντας στις ερωτήσεις θα έχει τη δυνατότητα να βαθμολογεί την υπηρεσία αλλά και να αξιολογεί τη διαδικασία εξυπηρέτησης με βάση την εμπειρία του.

Για τις υπόλοιπες υπηρεσίες ο σχεδιασμός προβλέπει να στέλνεται ερωτηματολόγιο ανά εξάμηνο, πιθανώς κάθε Μάιο και κάθε Νοέμβριο, χτίζοντας σταδιακά μια βάση δεδομένων για όλες τις αξιολογούμενες υπηρεσίες. Με βάση αυτόν τον τρόπο αξιολόγησης θα εντοπίζονται υπηρεσίες ή διαδικασίες που έχουν χαμηλή βαθμολογία, ενώ θα προκύπτει και γιατί οι πολίτες βάζουν χαμηλό βαθμό στην παρεχόμενη υπηρεσία και έτσι η Πολιτεία θα μπορεί να σχεδιάζει στοχευμένες βελτιώσεις. Πέραν του κεντρικού κράτους και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, η αξιολόγηση θα περιλαμβάνει και ψηφιακές υπηρεσίες.

Η αξιολόγηση με τη συνδρομή των πολιτών αναμένεται να είναι η μεγαλύτερη «μέτρηση ικανοποίησης» (κατά τα πρότυπα των ερευνών κοινής γνώμης) που έχει γίνει ποτέ ως προς τις δημόσιες υπηρεσίες. Παράλληλα παρέχεται η δυνατότητα ανάλυσης των αποτελεσμάτων ανά αξιολογούμενη υπηρεσία, ανά χωρική περιοχή (δήμο, περιφέρεια, ακόμα και ανά ταχυδρομικό κώδικα) και ανά ηλικιακή ομάδα.

Νέο σύστημα

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, το σύστημα που θα δρομολογηθεί επιφέρει μια ουσιαστική «αλλαγή παραδείγματος» στην αξιολόγηση του Δημοσίου που μέχρι πρότινος είχε ως αποτέλεσμα πρακτικά το 98% των δημοσίων υπαλλήλων να αξιολογείται στην κατηγορία του άριστου ή του πολύ επαρκούς. Το σημείο τομής εντοπίζεται το 2023, όταν εφαρμόστηκε για πρώτη φορά το νέο σύστημα αξιολόγησης, το οποίο από φέτος αναμένεται να βελτιωθεί με τη συμμετοχή των πολιτών. Σύμφωνα με πληροφορίες, από τις 166.350 αξιολογήσεις που υποβλήθηκαν, 54.650 υπάλληλοι χαρακτηρίστηκαν αρχικά ως υψηλής απόδοσης, ενώ από την επανεξέταση που έγινε με εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης κρίθηκε ότι περισσότεροι από 39.000 εξ αυτών δεν πληρούν τελικά τα κριτήρια υψηλής απόδοσης.

Η αξιολόγηση από τους πολίτες μπαίνει ως επιπλέον φίλτρο, προκειμένου να γίνεται ακριβέστερη διάγνωση των προβληματικών πεδίων και λειτουργιών του δημόσιου τομέα. Στην κυβέρνηση γνωρίζουν άλλωστε καλά ότι για χρόνια η κοινωνία δυσπιστεί απέναντι στην αξιολόγηση του Δημοσίου, συνεπώς εκτιμούν ότι είναι στο χέρι της κυβέρνησης να πείσει ότι μπορεί να επιφέρει αποτελεσματικές τομές στη λειτουργία του. Κυβερνητικές πηγές επισημαίνουν επιπρόσθετα ότι υπάρχουν μετρήσιμα αποτελέσματα από τις παρεμβάσεις που έχουν γίνει, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τις υπηρεσίες του gov.gr.

Ψηφιακά εργαλεία

Πιο συγκεκριμένα, το gov.gr προσφέρει σήμερα 2.168 υπηρεσίες ψηφιακά και εμπλουτίζεται τακτικά. Σχεδόν 8,7 εκατομμύρια μοναδικοί χρήστες έχουν χρησιμοποιήσει την κεντρική κυβερνητική πύλη, δηλαδή η συντριπτική πλειονότητα του πληθυσμού, ενώ τα έγγραφα που έχουν εκδοθεί και οι δηλώσεις που έχουν υποβληθεί ηλεκτρονικά ανέρχονται σε 342,7 εκατομμύρια. Η πιο δημοφιλής υπηρεσία είναι αυτή της έκδοσης υπεύθυνης δήλωσης, με πάνω από 30 εκατομμύρια διεκπεραιωμένες ψηφιακές πράξεις, ενώ ακολουθούν η χορήγηση εξουσιοδότησης (πάνω από 7,2 εκατομμύρια) και η ψηφιακή βεβαίωση εγγράφου (σχεδόν 8,7 εκατομμύρια). Το ενδιαφέρον και η εξοικείωση των πολιτών με το gov.gr αντικατοπτρίζονται και στην ευρεία χρήση του βοηθού Τεχνητής Νοημοσύνης, του mAIgov, που έχει κληθεί να απαντήσει σε 2,1 εκατομμύρια ερωτήματα έως σήμερα.

Για το Wallet, εν τω μεταξύ, τα στοιχεία δείχνουν πως έχει χρησιμοποιηθεί για περισσότερες από 1,4 εκατομμύρια ταυτοποιήσεις ψηφιακών εισιτηρίων για είσοδο σε γήπεδα, ενώ οι ταυτότητες που έχουν αποθηκευτεί στα προσωπικά ηλεκτρονικά πορτοφόλια πολιτών υπερβαίνουν τα 4,2 εκατομμύρια.

Κυβερνητικές πηγές επισημαίνουν ότι σήμερα είναι σε φάση υλοποίησης ψηφιακό εργαλείο που θα προσφέρει δυνατότητα επικοινωνίας μέσω βιντεοκλήσης, chat και κειμένου σε πραγματικό χρόνο, μέσω site. Εχει επίσης υπογραφεί σύμβαση για την ανάπτυξη εφαρμογής για έξυπνα κινητά τηλέφωνα, που θα είναι διαθέσιμη το 2026. Παράλληλα, το σύστημα ειδοποιήσεων βελτιώνεται τακτικά, ενώ αναβαθμίζεται και συμπληρωματική υπηρεσία όπου πολίτες θα μπορούν να εγγράφονται ώστε να λαμβάνουν μηνύματα, κλήσεις ή email για πολλές περιοχές, ακόμα κι αν δεν βρίσκονται εκεί (π.χ. σχετικά με την κύρια κατοικία στην Αττική και το εξοχικό τους σε κάποιο νησί).

Πηγή
Tags: GOV.GRΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΔΗΜΟΣΙΟΠΛΑΤΦΟΡΜΑ
Previous Post

Στοχευμένοι αστυνομικοί έλεγχοι πραγματοποιήθηκαν κατά το τελευταίο 24ωρο στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

Next Post

Σιάτιστα: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην πλατεία Γεράνειας τη Δευτέρα 28 Απριλίου

Next Post

Σιάτιστα: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην πλατεία Γεράνειας τη Δευτέρα 28 Απριλίου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Ερώτηση για την πορεία υλοποίησης του εναλλακτικού σχεδίου για την Ακρινή κατέθεσε ο Βουλευτής ΠΕ Κοζάνης Στάθης Κωνσταντινίδης.  
  • Ανήλικος πήγε στο σχολείο με μπαλτά 29 εκατοστών!
  • Ελληνοαμερικανίδα σκότωσε τα παιδιά της «για να ξανασμίξουμε όλοι στον παράδεισο»
  • Απαγόρευση πώλησης καπνού και αλκοόλ σε ανήλικους – Τα τρία ψηφιακά εργαλεία
  • ΕΟΠΥΥ: Απάτη 12 εκατ. ευρώ με παράνομες συνταγογραφήσεις -Πρόστιμα σε 32 ιατρούς και 62 φαρμακεία

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr