• Latest
Σιδηροδρομική διασύνδεση, τρενα

Π. Κουκουλόπουλος: «Κυνική κυβερνητική ομολογία για 20 χρόνια σιδηροδρομικού αποκλεισμού της Δυτικής Μακεδονίας»

9 Φεβρουαρίου 2024
Έρχεται το πιο μαγικό ταξίδι των Χριστουγέννων – Το «Πολικό Εργαστήρι» στην Καστοριά!

Ξεκινούν τα δρομολόγια του Χριστουγεννιάτικου Τρένου προς και από τη «Μαγική Λιμνοπολιτεία»

19 Δεκεμβρίου 2025
Λάζαρος Γκερεχτές: Προχωρά η κατασκευή κόμβων στη Μπάρα Σιάτιστας.  Φωτογραφίες

Λάζαρος Γκερεχτές: Εντάσσεται σε χρηματοδότηση ο κόμβος της Μπάρας Σιάτιστας

18 Δεκεμβρίου 2025
Μπλόκο Αντιγόνου: Συνεχίζουμε τον αγώνα μας!

Μπλόκο κόμβου Φιλώτα Δ. Αμυνταίου: Την Παρασκευή 19/12 στις 15:30 συνέλευση στο μπλόκο και 16:00-19:00 κλείσιμο δρόμου

18 Δεκεμβρίου 2025
Βελβεντό: Χριστουγεννιάτικες μελωδίες

Βελβεντό: Χριστουγεννιάτικες μελωδίες

18 Δεκεμβρίου 2025
Π. Κουκουλόπουλος στο Συνέδριο του Economist: «Αλλαγή πορείας στην ελληνική οικονομία, με διαρθρωτικές πολιτικές κοινωνικής συνοχής»

Π. Κουκουλόπουλος: «Ανεπίτρεπτη αιφνιδιαστική ταλαιπωρία για τους αγρότες και κτηνοτρόφους στη Δημοτική Κοινότητα Λιβαδερού»

18 Δεκεμβρίου 2025
Δήμος Κοζάνης: Την Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2025 το «2ο Χριστουγεννιάτικο Φεστιβάλ Τοπικής Γευσιγνωσίας»

Δήμος Κοζάνης: Την Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2025 το «2ο Χριστουγεννιάτικο Φεστιβάλ Τοπικής Γευσιγνωσίας»

18 Δεκεμβρίου 2025
Καστοριά: Υποδεχόμαστε όλοι μαζί το 2026 παρέα με τον μοναδικό Τόνι Σφήνο!

Καστοριά: Υποδεχόμαστε όλοι μαζί το 2026 παρέα με τον μοναδικό Τόνι Σφήνο!

18 Δεκεμβρίου 2025
Μαλούτας: Ποιος εμπιστεύεται πλέον τη Δημοτική Αρχή Κοκκαλιάρη

Συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης την Δευτέρα 22-12-2025

18 Δεκεμβρίου 2025
Άργος Ορεστικό: Μετά τη Σιάτιστα έκλεψαν χρυσή αλυσίδα με σταυρό από ηλικιωμένη γυναίκα με την ίδια μέθοδο

7 Συλλήψεις για ναρκωτικά σε περιοχές της Κοζάνης και της Φλώρινας

18 Δεκεμβρίου 2025
Καστοριά: Περιμένουν την υποχώρηση των νερών για να απεγκλωβιστούν οι πέντε κτηνοτρόφοι στον Γράμμο

26.026.943,28 € για αποζημιώσεις από την ευλογιά. Λάρισα Σέρρες και Ξάνθη παίρνουν πάνω από τα μισά χρήματα

18 Δεκεμβρίου 2025
Κοζάνη: Έκθεση Τοπικών Προϊόντων και Υπηρεσιών στην Αιανή

Κοζάνη: Άρπαξαν 4.500 ευρώ παριστάνοντας τον λογιστή

18 Δεκεμβρίου 2025
Σιάτιστα: Έκλεψαν λόζιο, ( φουρφούρια) για τις κλαδαριές αλλά τους έγραψε η κάμερα.  Βίντεο

Σιάτιστα: Έκλεψαν λόζιο, ( φουρφούρια) για τις κλαδαριές αλλά τους έγραψε η κάμερα. Βίντεο

18 Δεκεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Π. Κουκουλόπουλος: «Κυνική κυβερνητική ομολογία για 20 χρόνια σιδηροδρομικού αποκλεισμού της Δυτικής Μακεδονίας»

sierafm by sierafm
9 Φεβρουαρίου 2024
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
Σιδηροδρομική διασύνδεση, τρενα
0
SHARES
59
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Συζητήθηκε σήμερα στη Βουλή η Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Κοζάνης του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Πάρι Κουκουλόπουλου, με αντικείμενο την απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου να “πετάξει” στο 2044 τη σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκας – Κοζάνης και κατ’ επέκταση με το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.

Εκ μέρους της Κυβέρνησης, ο αρμόδιος Υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών, κ. Νικ. Ταχιάος, με απόλυτη σαφήνεια ξεκαθάρισε επίσημα, από το βήμα της Ολομέλειας του Κοινοβουλίου, ότι το έργο βρίσκεται εκτός κυβερνητικών προτεραιοτήτων.

Εντύπωση προκάλεσαν οι δικαιολογίες που επικαλέστηκε η Κυβέρνηση για να τεκμηριώσει πως γι’ αυτήν προέχουν άλλες επιλογές, στις οποίες δεν χωρά η σιδηροδρομική γραμμή της Κοζάνης. Ο Υφυπουργός μιας Κυβέρνησης που κυβερνά σχεδόν πέντε χρόνια από το 2019, κατέφυγε σε κάθε λογής προφάσεις, από το Μνημόνιο του ΣΥΡΙΖΑ πριν εννέα χρόνια, μέχρι τις θεομηνίες, τα βουνά της πατρίδας μας, ακόμα και την τραγωδία των Τεμπών. Ουσιαστικά προσπάθησε να περιγράψει ότι το έργο δεν έχει και καμιά άμεση χρησιμότητα, αφού υπάρχει οδική σύνδεση  Κοζάνης – Θεσσαλονίκης!

Μπροστά στην κυνική αδιαφορία για τον Τόπο μας, ο Βουλευτής Κοζάνης κατ’ αρχάς υπενθύμισε τις ενέργειες που είχαν υλοποιηθεί και είχαν σταδιακά οδηγήσει το έργο σε σημαντικό βαθμό ωριμότητας, από τα χρόνια δημαρχίας του μέχρι την Κυβέρνηση του 2014. Ενδεικτικά, την ένταξη του έργου στα διευρωπαϊκά δίκτυα (βασική προϋπόθεση για να μπορεί να χρηματοδοτηθεί από διαρθρωτικά ταμεία), καθώς και ότι η περιοχή της Κοζάνης εντάχθηκε στο δίκτυο πόλεων – κόμβων του ευρωπαϊκού βασικού και εκτεταμένου σιδηροδρομικού δικτύου.

«Το 2014 το έργο είχε συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα συνολικού ύψους περίπου τεσσάρων δις, που υπέβαλε η τότε Κυβέρνηση προς την Ευρωπαϊκή Ένωση. Ήταν το μεγαλύτερο έργο, 800 εκατ. στα  4 δις. Χαρακτηριζόταν ως ένα έργο που έχει όλες τις αδειοδοτήσεις, έχει εγκεκριμένους περιβαλλοντικούς όρους, σκοπιμότητα και εφικτότητα, με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα το οποίο,  εάν είχε τηρηθεί, εδώ και δύο χρόνια θα λειτουργούσε», ανέφερε ο Π. Κουκουλόπουλος. Επιπλέον, καυτηρίασε όσα ακολούθησαν από τη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και από τη Ν.Δ., όπως και τις εξαγγελίες του κ. Μητσοτάκη ειδικά για το έργο.

«Η Δυτική Μακεδονία καταποντίζεται από τη βίαιη απολιγνιτοποίηση. Επενδυτές αποσύρονται, γιατί δεν υπάρχει σιδηροδρομική σύνδεση μεταφοράς εμπορευμάτων. Πρόκειται για σύνδεση κομβικής αναπτυξιακής προτεραιότητας, νευραλγικής στρατηγικής σημασίας που υπερβαίνει τα στενά όρια της Δυτικής Μακεδονίας, έχει εθνικό χαρακτήρα» υπογράμμισε με έμφαση.

Στηλίτευσε, επίσης, πως για να “μπει στο συρτάρι” η γραμμή Κοζάνη – Καλαμπάκα, χρησιμοποιούν ως δικαιολογία την τραγωδία των Τεμπών. «Το αντίθετο θα έπρεπε να συμβαίνει. Τα Τέμπη ανέδειξαν ότι ο σιδηρόδρομος για την Ελλάδα είναι αποσυνάγωγο μέσο, τη στιγμή που η Ε.Ε. έχει θέσει στόχο το 2031 να κινείται με σιδηρόδρομο διπλάσιος αριθμός επιβατών και εμπορευμάτων. Ενώ η Ελλάδα έχει στη διάθεσή της το –πρωτοφανές σε ύψος- χρηματοδοτικό πακέτο του ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης, χώρο για να χρηματοδοτηθεί ο σιδηρόδρομος δεν βρήκατε», επισήμανε.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι η Κυβέρνηση δεν δέχθηκε ούτε καν να εκκινήσει διάλογο με τους τοπικούς φορείς για να συζητήσει την αλλαγή χρονικής προτεραιότητας στο έργο. Ενώ ο Π. Κουκουλόπουλος πρότεινε ότι «σήμερα πρέπει να ξεκινήσει αυτός ο διάλογος, όχι να κλείσει», ο Υφυπουργός στη δευτερολογία του έκανε πως δεν άκουσε το κάλεσμα για διάλογο και συνέχισε να περιγράφει ότι το έργο δεν προέχει γι’ αυτή την Κυβέρνηση.

Tags: ΠΑΡΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΓΝΑΤΙΑ
Previous Post

Ενημέρωση για την ανάπτυξη FIRST RESPONDER SYSTEM στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

Next Post

5η Πρόσκληση σε συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

Next Post
 2η Πρόσκληση σε συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

5η Πρόσκληση σε συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Ξεκινούν τα δρομολόγια του Χριστουγεννιάτικου Τρένου προς και από τη «Μαγική Λιμνοπολιτεία»
  • Λάζαρος Γκερεχτές: Εντάσσεται σε χρηματοδότηση ο κόμβος της Μπάρας Σιάτιστας
  • Μπλόκο κόμβου Φιλώτα Δ. Αμυνταίου: Την Παρασκευή 19/12 στις 15:30 συνέλευση στο μπλόκο και 16:00-19:00 κλείσιμο δρόμου
  • Βελβεντό: Χριστουγεννιάτικες μελωδίες
  • Π. Κουκουλόπουλος: «Ανεπίτρεπτη αιφνιδιαστική ταλαιπωρία για τους αγρότες και κτηνοτρόφους στη Δημοτική Κοινότητα Λιβαδερού»

Πρόσφατα σχόλια

  1. Αντώνης Φωτόπουλος στο Ηλεκτρονικό εξοπλισμό παρέδωσε στη Σχολή Πυροσβεστών Τσοτυλίου ο Δήμαρχος Βοΐου, Χρήστος Ζευκλής. Βίντεο
  2. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  3. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Νέα casino για Έλληνες παίκτες

 

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr