• Latest
λίμνη Πολυφύτου

Σέρβια:Πρόβλημα στατικότητας στη δεύτερη μεγαλύτερη γέφυρα της χώρας- “Υπάρχουν κατακόρυφες μετακινήσεις στους προβόλους της γέφυρας, της τάξης του ενός εκατοστού κάθε χρόνο” λέει ο Γιώργος Κασαπίδης

10 Ιανουαρίου 2020
Συγκέντρωση τρακτέρ στη Νεάπολη

Συγκέντρωση τρακτέρ στη Νεάπολη

3 Δεκεμβρίου 2025
Ο εορτασμός του Αγίου Νικολάου Σιάτιστας

Ο εορτασμός του Αγίου Νικολάου Σιάτιστας

3 Δεκεμβρίου 2025
Τον πολιούχο και προστάτη της Άγιο Νικόλαο γιορτάζει η Κοζάνη

Κοζάνη: Ο εορτασμός για τον Πολιούχο Άγιο Νικόλαο

3 Δεκεμβρίου 2025
4η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης Προγράμματος Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης 2021-2027: Απτά αποτελέσματα για τις τοπικές κοινωνίες

4η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης Προγράμματος Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης 2021-2027: Απτά αποτελέσματα για τις τοπικές κοινωνίες

3 Δεκεμβρίου 2025
Γρεβενά: Εορταστικό Πρόγραμμα Εμπορικών Καταστημάτων Πάσχα 2025

Εμπορικός Σύλλογος Γρεβενών: Το ωράριο για την περίοδο των γιορτών

3 Δεκεμβρίου 2025
Ατύχημα με νταλίκα γεμάτη με…πυρομαχικά του στρατού μέσα στο Καπνοχώρι-Έπεσε σε κολόνα της ΔΕΗ!-Φωτογραφίες

Ατύχημα με νταλίκα γεμάτη με…πυρομαχικά του στρατού μέσα στο Καπνοχώρι-Έπεσε σε κολόνα της ΔΕΗ!-Φωτογραφίες

3 Δεκεμβρίου 2025
Οι αγρότες του Φιλώτα, κλείνουν το τελωνείο της Νίκης

Μπλόκο Φιλώτα: Πότε θα κλείσει ο δρόμος

3 Δεκεμβρίου 2025
Πτολεμαΐδα: Τρεις μητέρες Ρομά, καταγγέλλουν οδηγό ταξί για κακομεταχείριση των παιδιών τους

Φλώρινα: Ανήλικος έβαζε φωτιά σε θυροτηλέφωνα

3 Δεκεμβρίου 2025
Καλλιόπη Βέττα: «Καλή επιτυχία στις νέες και τους νέους της Π.Ε. Κοζάνης που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις»

Καλλιόπη Βέττα: «Η αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας απαιτεί αλλαγή νοοτροπίας, αναβάθμιση υποδομών κι έμφαση στην εκπαίδευση, όχι μόνο καταστολή και πρόστιμα» – Ομιλία στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης

3 Δεκεμβρίου 2025
αστυνομια, συλληψη

Συνελήφθη 36χρονος στην πόλη της Κοζάνης, διότι εκκρεμούσε σε βάρος του Ένταλμα Σύλληψης

3 Δεκεμβρίου 2025
Τα Σέρβια και οι Κοινότητες του Δήμου ζωντανεύουν με τις γιορτές των Χριστουγέννων

Τα Σέρβια και οι Κοινότητες του Δήμου ζωντανεύουν με τις γιορτές των Χριστουγέννων

3 Δεκεμβρίου 2025
ευαγγελιο εκκλησια

Πανήγυρη Παρεκκλησίου Αγίας Βαρβάρας πλησίον Υψηλής Γέφυρας Σερβίων

3 Δεκεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Πέμπτη, 4 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ

Σέρβια:Πρόβλημα στατικότητας στη δεύτερη μεγαλύτερη γέφυρα της χώρας- “Υπάρχουν κατακόρυφες μετακινήσεις στους προβόλους της γέφυρας, της τάξης του ενός εκατοστού κάθε χρόνο” λέει ο Γιώργος Κασαπίδης

sierafm by sierafm
10 Ιανουαρίου 2020
in ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
λίμνη Πολυφύτου
21
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Κατακόρυφες μετακινήσεις του καταστρώματος, διάβρωση οπλισμού και άλλα ζητήματα εντόπισε σε αυτοψία ο καθηγητής γεφυροποιίας του Πανεπιστημίου του Surrey, Στέργιος Μητούλης. Απαγορεύτηκε η κυκλοφορία σε βαριά φορτηγά και μειώθηκε το όριο ταχύτητας στα 40 χλμ./ώρα

Πρόβλημα στατικότητας παρουσιάζει η γέφυρα της λίμνης Πολυφύτου Κοζάνης, η δεύτερη μεγαλύτερη της χώρας μετά το Ρίο – Αντίρριο. Στη διάρκεια αυτοψίας που έγινε από τον ειδικό στη γεφυροποιία αναπληρωτή καθηγητή του Πανεπιστημίου του Surrey, Στέργιο Μητούλη, παρουσία του περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, Γιώργου Κασαπίδη, διαπιστώθηκαν σημαντικές μετακινήσεις του καταστρώματος, που προκαλούν ζήτημα αναφορικά με την στατική ακεραιότητα της κατασκευής.

Επειτα από τις τεχνικές υποδείξεις του καθηγητή, τέθηκαν ήδη σε εφαρμογή τα πρώτα προληπτικά μέτρα για τη μείωση του φορτίου της γέφυρας, ενώ δρομολογούνται άμεσα οι παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν για την ενίσχυση της κατασκευής. Από σήμερα απαγορεύεται η κυκλοφορία φορτηγών άνω των 50 τόνων στο κατάστρωμα της γέφυρας, ενώ το ανώτατο όριο ταχύτητας των οχημάτων σε αυτήν μειώθηκε στα 40 χιλιόμετρα την ώρα.

Η υψηλή γέφυρα Σερβίων, με συνολικό μήκος 1.372 μέτρων, κατασκευάστηκε στη δεκαετία του 1970, ταυτόχρονα με τη δημιουργία της τεχνητής λίμνης του Πολυφύτου και αποτελεί τμήμα της εθνικής οδού Λάρισας – Κοζάνης. Τέθηκε για πρώτη φορά στην κυκλοφορία το 1975.

«Από τότε έχουν περάσει 45 ολόκληρα χρόνια. Στο μεσοδιάστημα η γέφυρα δέχτηκε τον σεισμό των 6,6 Ρίχτερ του 1995, ενώ όταν έκλεισαν τα Τέμπη είχε για μεγάλο διάστημα όλη την κυκλοφορία της ΠΑΘΕ» είπε μιλώντας στο ethnos.gr ο περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας, Γιώργος Κασαπίδης, και έκανε γνωστό πως η κατασκευή έχει παρουσιάσει ζητήματα φθοράς από το 2012. Υπάρχει έκτοτε συνεχής αλληλογραφία με το υπουργείο Υποδομών για το ζήτημα.

Την περασμένη Τετάρτη ο ίδιος μαζί με τον ειδικό καθηγητή γεφυροποιίας Στέργιο Μητούλη έκαναν επιτόπου αυτοψία, στη διάρκεια της οποίας διαπιστώθηκε πως η κατάσταση της γέφυρας έχει επιδεινωθεί σε σχέση με το 2012.

81913508_174159167302501_776118569120301056_n-768x576.jpg
Από την αυτοψία στη γέφυρα

«Υπάρχουν κατακόρυφες μετακινήσεις στους προβόλους της γέφυρας, της τάξης του ενός εκατοστού κάθε χρόνο. Εκεί εντοπίζεται το βασικό πρόβλημα και πρέπει να γίνει ενίσχυση με συρματόσχοινα» ανέφερε ο κ.Κασαπίδης.

Τα τρία βήματα που θα ακολουθηθούν

Οι παρεμβάσεις που θα ακολουθήσουν, με βάση τις μακροσκοπικές διαπιστώσεις του καθηγητή θα αναπτυχθούν σε τρεις φάσεις:

  • Ηδη με έγγραφο του περιφερειάρχη προς την Αστυνομική Διεύθυνση Κοζάνης τέθηκαν σε εφαρμογή τα μέτρα απομείωσης της φόρτισης της γέφυρας με μείωση του ορίου ταχύτητας στα 40 χλμ./ωρα και του μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους των διερχόμενων οχημάτων στους 50 τόνους
  • Σε δεύτερη φάση, ο κ. Κασαπίδης φέρνει τη Δευτέρα στο Περιφερειακό Συμβούλιο εισήγηση για ανάθεση μελέτης στον καθηγητή του βρετανικού πανεπιστημίου αναφορικά με τις άμεσες τεχνικές παρεμβάσεις που θα γίνουν με στόχο την ενίσχυση της στατικότητας της γέφυρας
  • Μακροπρόθεσμα θα προωθηθεί μελέτη για τη συνολική αποκατάσταση και στατική ενίσχυση της κατασκευής
81822439_174159203969164_3899413714415124480_n.jpg

Οι διαπιστώσεις του καθηγητή

Παρόλο που έγινε μόνο οπτικός έλεγχος, στη διάρκεια της αυτοψίας στη γέφυρα ο καθηγητής Στέργιος Μητούλης διαπίστωσε μόνιμες κατακόρυφες μετακινήσεις του καταστρώματος, καθώς και τοπικές φθορές, τις οποίες απέδωσε τόσο στη φόρτιση της κατασκευής επί 45 χρόνια από οχήματα -βαρέα και μη, όσο και σε περιβαλλοντικούς παράγοντες (διάβρωση οπλισμού, οξείδωση κ.ά.)

«Η γέφυρα θα χρειαστεί κάποιες άμεσες ενέργειες προκειμένου να μειωθεί η επικινδυνότητά της και να ενισχυθεί η στατική της ακεραιότητα» δήλωσε στο Flash-TV ο κ. Μητούλης. Σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχουν ενδείξεις πως η κατάσταση της γέφυρας επιδεινώθηκε κυρίως τα τελευταία χρόνια, καθώς δεν είχε παρουσιάσει τόσο σοβαρά προβλήματα κατακόρυφων μετακινήσεων το 2012.

Tags: ΓΕΦΥΡΑ ΣΕΡΒΙΩΝ
Previous Post

Γ’ εθνική: Ντέρμπι στην Κοζάνη, ΑΕΠ και Φούφας στο παιχνίδι της αγωνιστικής

Next Post

Γιώργος Αμανατίδης: “Η παραμονή της Σχολής Πυροσβεστών στην Πτολεμαΐδα και η αναβάθμισή της αποτελούν εθνική στρατηγική”

Next Post

Γιώργος Αμανατίδης: “Η παραμονή της Σχολής Πυροσβεστών στην Πτολεμαΐδα και η αναβάθμισή της αποτελούν εθνική στρατηγική”

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Συγκέντρωση τρακτέρ στη Νεάπολη
  • Ο εορτασμός του Αγίου Νικολάου Σιάτιστας
  • Κοζάνη: Ο εορτασμός για τον Πολιούχο Άγιο Νικόλαο
  • 4η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης Προγράμματος Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης 2021-2027: Απτά αποτελέσματα για τις τοπικές κοινωνίες
  • Εμπορικός Σύλλογος Γρεβενών: Το ωράριο για την περίοδο των γιορτών

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr