• Latest
λίμνη Πολυφύτου

Σέρβια:Πρόβλημα στατικότητας στη δεύτερη μεγαλύτερη γέφυρα της χώρας- “Υπάρχουν κατακόρυφες μετακινήσεις στους προβόλους της γέφυρας, της τάξης του ενός εκατοστού κάθε χρόνο” λέει ο Γιώργος Κασαπίδης

10 Ιανουαρίου 2020
Φίλοι της Παράδοσης: Ευχαριστήρια επιστολή

Ευχαριστήριο Συσσιτίου Δήμου Κοζάνης

19 Νοεμβρίου 2025
Ενημερωτική εκδήλωση από το Εργατικό Κέντρο Κοζάνης και το Ι.Ν.Ε της Γ.Σ.Ε.Ε

Ενημερωτική εκδήλωση από το Εργατικό Κέντρο Κοζάνης και το Ι.Ν.Ε της Γ.Σ.Ε.Ε

19 Νοεμβρίου 2025
Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ Περιφέρειας και Ελληνικής Αστυνομίας

Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ Περιφέρειας και Ελληνικής Αστυνομίας

19 Νοεμβρίου 2025
Δήμος Βοΐου: Δηλώσεις συμμετοχής στο έθιμο των κλαδαριών και των μπουμπουσαριών της Σιάτιστας

Δήμος Βοΐου: Δηλώσεις συμμετοχής στο έθιμο των κλαδαριών και των μπουμπουσαριών της Σιάτιστας

19 Νοεμβρίου 2025
Κοζάνη: Σύλληψη 32χρονης για κλοπή

Εξιχνιάσθηκε υπόθεση απάτης που διαπράχθηκε στην πόλη της Καστοριάς

19 Νοεμβρίου 2025
Νέες Εκπαιδεύσεις Πρώτων Βοηθειών & Απινίδωσης – Δεκέμβριος 2025 – Ιανουάριος 2026

Νέες Εκπαιδεύσεις Πρώτων Βοηθειών & Απινίδωσης – Δεκέμβριος 2025 – Ιανουάριος 2026

19 Νοεμβρίου 2025
Στάθης Κωνσταντινίδης: Η δημιουργία 2 Ωνάσειων Σχολείων στην περιοχή μας αποτελεί μία ιδιαίτερα θετική εξέλιξη

Ερώτηση για την πορεία υλοποίησης του εναλλακτικού σχεδίου για την Ακρινή κατέθεσε ο Βουλευτής ΠΕ Κοζάνης Στάθης Κωνσταντινίδης.  

19 Νοεμβρίου 2025
ΣΥΛΛΗΨΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Ανήλικος πήγε στο σχολείο με μπαλτά 29 εκατοστών!

19 Νοεμβρίου 2025
ΣΥΛΛΗΨΗ

Ελληνοαμερικανίδα σκότωσε τα παιδιά της «για να ξανασμίξουμε όλοι στον παράδεισο»

19 Νοεμβρίου 2025
ΠΟΤΟ ΑΛΚΟΟΛ ΕΦΗΒΟΙ

Απαγόρευση πώλησης καπνού και αλκοόλ σε ανήλικους – Τα τρία ψηφιακά εργαλεία

19 Νοεμβρίου 2025
ΕΟΠΥΥ ΓΙΑΤΡΟΣ

ΕΟΠΥΥ: Απάτη 12 εκατ. ευρώ με παράνομες συνταγογραφήσεις -Πρόστιμα σε 32 ιατρούς και 62 φαρμακεία

19 Νοεμβρίου 2025
Εξοικονομώ

Νέο «Ανακαινίζω» για σπίτια πριν το 1990- Πότε θα ανοίξει, τι επιδοτεί

19 Νοεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ

Σέρβια:Πρόβλημα στατικότητας στη δεύτερη μεγαλύτερη γέφυρα της χώρας- “Υπάρχουν κατακόρυφες μετακινήσεις στους προβόλους της γέφυρας, της τάξης του ενός εκατοστού κάθε χρόνο” λέει ο Γιώργος Κασαπίδης

sierafm by sierafm
10 Ιανουαρίου 2020
in ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
λίμνη Πολυφύτου
21
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Κατακόρυφες μετακινήσεις του καταστρώματος, διάβρωση οπλισμού και άλλα ζητήματα εντόπισε σε αυτοψία ο καθηγητής γεφυροποιίας του Πανεπιστημίου του Surrey, Στέργιος Μητούλης. Απαγορεύτηκε η κυκλοφορία σε βαριά φορτηγά και μειώθηκε το όριο ταχύτητας στα 40 χλμ./ώρα

Πρόβλημα στατικότητας παρουσιάζει η γέφυρα της λίμνης Πολυφύτου Κοζάνης, η δεύτερη μεγαλύτερη της χώρας μετά το Ρίο – Αντίρριο. Στη διάρκεια αυτοψίας που έγινε από τον ειδικό στη γεφυροποιία αναπληρωτή καθηγητή του Πανεπιστημίου του Surrey, Στέργιο Μητούλη, παρουσία του περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, Γιώργου Κασαπίδη, διαπιστώθηκαν σημαντικές μετακινήσεις του καταστρώματος, που προκαλούν ζήτημα αναφορικά με την στατική ακεραιότητα της κατασκευής.

Επειτα από τις τεχνικές υποδείξεις του καθηγητή, τέθηκαν ήδη σε εφαρμογή τα πρώτα προληπτικά μέτρα για τη μείωση του φορτίου της γέφυρας, ενώ δρομολογούνται άμεσα οι παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν για την ενίσχυση της κατασκευής. Από σήμερα απαγορεύεται η κυκλοφορία φορτηγών άνω των 50 τόνων στο κατάστρωμα της γέφυρας, ενώ το ανώτατο όριο ταχύτητας των οχημάτων σε αυτήν μειώθηκε στα 40 χιλιόμετρα την ώρα.

Η υψηλή γέφυρα Σερβίων, με συνολικό μήκος 1.372 μέτρων, κατασκευάστηκε στη δεκαετία του 1970, ταυτόχρονα με τη δημιουργία της τεχνητής λίμνης του Πολυφύτου και αποτελεί τμήμα της εθνικής οδού Λάρισας – Κοζάνης. Τέθηκε για πρώτη φορά στην κυκλοφορία το 1975.

«Από τότε έχουν περάσει 45 ολόκληρα χρόνια. Στο μεσοδιάστημα η γέφυρα δέχτηκε τον σεισμό των 6,6 Ρίχτερ του 1995, ενώ όταν έκλεισαν τα Τέμπη είχε για μεγάλο διάστημα όλη την κυκλοφορία της ΠΑΘΕ» είπε μιλώντας στο ethnos.gr ο περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας, Γιώργος Κασαπίδης, και έκανε γνωστό πως η κατασκευή έχει παρουσιάσει ζητήματα φθοράς από το 2012. Υπάρχει έκτοτε συνεχής αλληλογραφία με το υπουργείο Υποδομών για το ζήτημα.

Την περασμένη Τετάρτη ο ίδιος μαζί με τον ειδικό καθηγητή γεφυροποιίας Στέργιο Μητούλη έκαναν επιτόπου αυτοψία, στη διάρκεια της οποίας διαπιστώθηκε πως η κατάσταση της γέφυρας έχει επιδεινωθεί σε σχέση με το 2012.

81913508_174159167302501_776118569120301056_n-768x576.jpg
Από την αυτοψία στη γέφυρα

«Υπάρχουν κατακόρυφες μετακινήσεις στους προβόλους της γέφυρας, της τάξης του ενός εκατοστού κάθε χρόνο. Εκεί εντοπίζεται το βασικό πρόβλημα και πρέπει να γίνει ενίσχυση με συρματόσχοινα» ανέφερε ο κ.Κασαπίδης.

Τα τρία βήματα που θα ακολουθηθούν

Οι παρεμβάσεις που θα ακολουθήσουν, με βάση τις μακροσκοπικές διαπιστώσεις του καθηγητή θα αναπτυχθούν σε τρεις φάσεις:

  • Ηδη με έγγραφο του περιφερειάρχη προς την Αστυνομική Διεύθυνση Κοζάνης τέθηκαν σε εφαρμογή τα μέτρα απομείωσης της φόρτισης της γέφυρας με μείωση του ορίου ταχύτητας στα 40 χλμ./ωρα και του μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους των διερχόμενων οχημάτων στους 50 τόνους
  • Σε δεύτερη φάση, ο κ. Κασαπίδης φέρνει τη Δευτέρα στο Περιφερειακό Συμβούλιο εισήγηση για ανάθεση μελέτης στον καθηγητή του βρετανικού πανεπιστημίου αναφορικά με τις άμεσες τεχνικές παρεμβάσεις που θα γίνουν με στόχο την ενίσχυση της στατικότητας της γέφυρας
  • Μακροπρόθεσμα θα προωθηθεί μελέτη για τη συνολική αποκατάσταση και στατική ενίσχυση της κατασκευής
81822439_174159203969164_3899413714415124480_n.jpg

Οι διαπιστώσεις του καθηγητή

Παρόλο που έγινε μόνο οπτικός έλεγχος, στη διάρκεια της αυτοψίας στη γέφυρα ο καθηγητής Στέργιος Μητούλης διαπίστωσε μόνιμες κατακόρυφες μετακινήσεις του καταστρώματος, καθώς και τοπικές φθορές, τις οποίες απέδωσε τόσο στη φόρτιση της κατασκευής επί 45 χρόνια από οχήματα -βαρέα και μη, όσο και σε περιβαλλοντικούς παράγοντες (διάβρωση οπλισμού, οξείδωση κ.ά.)

«Η γέφυρα θα χρειαστεί κάποιες άμεσες ενέργειες προκειμένου να μειωθεί η επικινδυνότητά της και να ενισχυθεί η στατική της ακεραιότητα» δήλωσε στο Flash-TV ο κ. Μητούλης. Σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχουν ενδείξεις πως η κατάσταση της γέφυρας επιδεινώθηκε κυρίως τα τελευταία χρόνια, καθώς δεν είχε παρουσιάσει τόσο σοβαρά προβλήματα κατακόρυφων μετακινήσεων το 2012.

Tags: ΓΕΦΥΡΑ ΣΕΡΒΙΩΝ
Previous Post

Γ’ εθνική: Ντέρμπι στην Κοζάνη, ΑΕΠ και Φούφας στο παιχνίδι της αγωνιστικής

Next Post

Γιώργος Αμανατίδης: “Η παραμονή της Σχολής Πυροσβεστών στην Πτολεμαΐδα και η αναβάθμισή της αποτελούν εθνική στρατηγική”

Next Post

Γιώργος Αμανατίδης: “Η παραμονή της Σχολής Πυροσβεστών στην Πτολεμαΐδα και η αναβάθμισή της αποτελούν εθνική στρατηγική”

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Ευχαριστήριο Συσσιτίου Δήμου Κοζάνης
  • Ενημερωτική εκδήλωση από το Εργατικό Κέντρο Κοζάνης και το Ι.Ν.Ε της Γ.Σ.Ε.Ε
  • Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ Περιφέρειας και Ελληνικής Αστυνομίας
  • Δήμος Βοΐου: Δηλώσεις συμμετοχής στο έθιμο των κλαδαριών και των μπουμπουσαριών της Σιάτιστας
  • Εξιχνιάσθηκε υπόθεση απάτης που διαπράχθηκε στην πόλη της Καστοριάς

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr