• Latest
λίμνη Πολυφύτου

Σέρβια:Πρόβλημα στατικότητας στη δεύτερη μεγαλύτερη γέφυρα της χώρας- “Υπάρχουν κατακόρυφες μετακινήσεις στους προβόλους της γέφυρας, της τάξης του ενός εκατοστού κάθε χρόνο” λέει ο Γιώργος Κασαπίδης

10 Ιανουαρίου 2020
Καστοριά: Ενημερωτική Ημερίδα Εκτροφέων Saga Furs

Καστοριά: Ενημερωτική Ημερίδα Εκτροφέων Saga Furs

13 Νοεμβρίου 2025
Καλλιόπη Βέττα: «Καλή επιτυχία στις νέες και τους νέους της Π.Ε. Κοζάνης που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις»

Καλλιόπη Βέττα: «Ο αγροτικός κόσμος πληρώνει το τίμημα της κυβερνητικής ανικανότητας»

13 Νοεμβρίου 2025
Τραγωδία στη Χαλκιδική: Αγόρι 8 ετών κατέρρευσε και πέθανε μπροστά στους γονείς του

Πρέσπες: Τρία τα νεαρά θύματα του φοβερού τροχαίου. Κατέληξε και ο 18χρονος Νίκο μετά από 11 μήνες

13 Νοεμβρίου 2025
Π. Κουκουλόπουλος στο Συνέδριο του Economist: «Αλλαγή πορείας στην ελληνική οικονομία, με διαρθρωτικές πολιτικές κοινωνικής συνοχής»

Π. Κουκουλόπουλος: «Το 41%, παρελθόν χωρίς επιστροφή για τη ΝΔ»

13 Νοεμβρίου 2025
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Μ.Π.Σ Γαλατινής

Εκλογές Μορφωτικού Πολιτιστικού Συλλόγου Γαλατινής. Το νέο ΔΣ

13 Νοεμβρίου 2025
Συνάντηση εργασίας του Δημάρχου Καστοριάς, Γιάννη Κορεντσίδη με τον Διοικητή της ΕΥΔΑΜ, Πελοπίδα Καλλίρη

Συνάντηση εργασίας του Δημάρχου Καστοριάς, Γιάννη Κορεντσίδη με τον Διοικητή της ΕΥΔΑΜ, Πελοπίδα Καλλίρη

13 Νοεμβρίου 2025
Επιμελητήριο Κοζάνης: Με επιτυχία  πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου η ημερίδα με θέμα «Υποστήριξη Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων μέσω Τραπεζικών Υπηρεσιών»

Επιμελητήριο Κοζάνης: Με επιτυχία  πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου η ημερίδα με θέμα «Υποστήριξη Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων μέσω Τραπεζικών Υπηρεσιών»

13 Νοεμβρίου 2025
Εκδηλώσεις με τίτλο «Δρόμοι Ασφαλείς για όλους» από την Διεύθυνση Αστυνομίας Κοζάνης και το Τμήμα Τροχαίας Κοζάνης

Εκδηλώσεις με τίτλο «Δρόμοι Ασφαλείς για όλους» από την Διεύθυνση Αστυνομίας Κοζάνης και το Τμήμα Τροχαίας Κοζάνης

13 Νοεμβρίου 2025
«Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο»: Ο Δεύτερος Ψηφιακός Οδηγός από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

«Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο»: Ο Δεύτερος Ψηφιακός Οδηγός από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

13 Νοεμβρίου 2025
Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Τετάρτη 07-08-2024

Διακοπή Ηλεκτρικού Ρεύματος

13 Νοεμβρίου 2025
Πτολεμαΐδα: Τρεις μητέρες Ρομά, καταγγέλλουν οδηγό ταξί για κακομεταχείριση των παιδιών τους

Στο πλαίσιο συνεχιζόμενων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης ναρκωτικών ουσιών στη Δυτική Μακεδονία, συνελήφθησαν συνολικά -3- άτομα, στην πόλη της Πτολεμαΐδας

13 Νοεμβρίου 2025
ΔΕΗ: Αναβάθμιση κατά 17 μονάδες από την S&P Global  σε θέματα εταιρικής βιωσιμότητας

Όμιλος ΔΕΗ: Αναβάθμιση αξιολόγησης από τον MSCI σε βαθμίδα “A” για θέματα ESG 

13 Νοεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ

Σέρβια:Πρόβλημα στατικότητας στη δεύτερη μεγαλύτερη γέφυρα της χώρας- “Υπάρχουν κατακόρυφες μετακινήσεις στους προβόλους της γέφυρας, της τάξης του ενός εκατοστού κάθε χρόνο” λέει ο Γιώργος Κασαπίδης

sierafm by sierafm
10 Ιανουαρίου 2020
in ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
λίμνη Πολυφύτου
21
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Κατακόρυφες μετακινήσεις του καταστρώματος, διάβρωση οπλισμού και άλλα ζητήματα εντόπισε σε αυτοψία ο καθηγητής γεφυροποιίας του Πανεπιστημίου του Surrey, Στέργιος Μητούλης. Απαγορεύτηκε η κυκλοφορία σε βαριά φορτηγά και μειώθηκε το όριο ταχύτητας στα 40 χλμ./ώρα

Πρόβλημα στατικότητας παρουσιάζει η γέφυρα της λίμνης Πολυφύτου Κοζάνης, η δεύτερη μεγαλύτερη της χώρας μετά το Ρίο – Αντίρριο. Στη διάρκεια αυτοψίας που έγινε από τον ειδικό στη γεφυροποιία αναπληρωτή καθηγητή του Πανεπιστημίου του Surrey, Στέργιο Μητούλη, παρουσία του περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, Γιώργου Κασαπίδη, διαπιστώθηκαν σημαντικές μετακινήσεις του καταστρώματος, που προκαλούν ζήτημα αναφορικά με την στατική ακεραιότητα της κατασκευής.

Επειτα από τις τεχνικές υποδείξεις του καθηγητή, τέθηκαν ήδη σε εφαρμογή τα πρώτα προληπτικά μέτρα για τη μείωση του φορτίου της γέφυρας, ενώ δρομολογούνται άμεσα οι παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν για την ενίσχυση της κατασκευής. Από σήμερα απαγορεύεται η κυκλοφορία φορτηγών άνω των 50 τόνων στο κατάστρωμα της γέφυρας, ενώ το ανώτατο όριο ταχύτητας των οχημάτων σε αυτήν μειώθηκε στα 40 χιλιόμετρα την ώρα.

Η υψηλή γέφυρα Σερβίων, με συνολικό μήκος 1.372 μέτρων, κατασκευάστηκε στη δεκαετία του 1970, ταυτόχρονα με τη δημιουργία της τεχνητής λίμνης του Πολυφύτου και αποτελεί τμήμα της εθνικής οδού Λάρισας – Κοζάνης. Τέθηκε για πρώτη φορά στην κυκλοφορία το 1975.

«Από τότε έχουν περάσει 45 ολόκληρα χρόνια. Στο μεσοδιάστημα η γέφυρα δέχτηκε τον σεισμό των 6,6 Ρίχτερ του 1995, ενώ όταν έκλεισαν τα Τέμπη είχε για μεγάλο διάστημα όλη την κυκλοφορία της ΠΑΘΕ» είπε μιλώντας στο ethnos.gr ο περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας, Γιώργος Κασαπίδης, και έκανε γνωστό πως η κατασκευή έχει παρουσιάσει ζητήματα φθοράς από το 2012. Υπάρχει έκτοτε συνεχής αλληλογραφία με το υπουργείο Υποδομών για το ζήτημα.

Την περασμένη Τετάρτη ο ίδιος μαζί με τον ειδικό καθηγητή γεφυροποιίας Στέργιο Μητούλη έκαναν επιτόπου αυτοψία, στη διάρκεια της οποίας διαπιστώθηκε πως η κατάσταση της γέφυρας έχει επιδεινωθεί σε σχέση με το 2012.

81913508_174159167302501_776118569120301056_n-768x576.jpg
Από την αυτοψία στη γέφυρα

«Υπάρχουν κατακόρυφες μετακινήσεις στους προβόλους της γέφυρας, της τάξης του ενός εκατοστού κάθε χρόνο. Εκεί εντοπίζεται το βασικό πρόβλημα και πρέπει να γίνει ενίσχυση με συρματόσχοινα» ανέφερε ο κ.Κασαπίδης.

Τα τρία βήματα που θα ακολουθηθούν

Οι παρεμβάσεις που θα ακολουθήσουν, με βάση τις μακροσκοπικές διαπιστώσεις του καθηγητή θα αναπτυχθούν σε τρεις φάσεις:

  • Ηδη με έγγραφο του περιφερειάρχη προς την Αστυνομική Διεύθυνση Κοζάνης τέθηκαν σε εφαρμογή τα μέτρα απομείωσης της φόρτισης της γέφυρας με μείωση του ορίου ταχύτητας στα 40 χλμ./ωρα και του μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους των διερχόμενων οχημάτων στους 50 τόνους
  • Σε δεύτερη φάση, ο κ. Κασαπίδης φέρνει τη Δευτέρα στο Περιφερειακό Συμβούλιο εισήγηση για ανάθεση μελέτης στον καθηγητή του βρετανικού πανεπιστημίου αναφορικά με τις άμεσες τεχνικές παρεμβάσεις που θα γίνουν με στόχο την ενίσχυση της στατικότητας της γέφυρας
  • Μακροπρόθεσμα θα προωθηθεί μελέτη για τη συνολική αποκατάσταση και στατική ενίσχυση της κατασκευής
81822439_174159203969164_3899413714415124480_n.jpg

Οι διαπιστώσεις του καθηγητή

Παρόλο που έγινε μόνο οπτικός έλεγχος, στη διάρκεια της αυτοψίας στη γέφυρα ο καθηγητής Στέργιος Μητούλης διαπίστωσε μόνιμες κατακόρυφες μετακινήσεις του καταστρώματος, καθώς και τοπικές φθορές, τις οποίες απέδωσε τόσο στη φόρτιση της κατασκευής επί 45 χρόνια από οχήματα -βαρέα και μη, όσο και σε περιβαλλοντικούς παράγοντες (διάβρωση οπλισμού, οξείδωση κ.ά.)

«Η γέφυρα θα χρειαστεί κάποιες άμεσες ενέργειες προκειμένου να μειωθεί η επικινδυνότητά της και να ενισχυθεί η στατική της ακεραιότητα» δήλωσε στο Flash-TV ο κ. Μητούλης. Σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχουν ενδείξεις πως η κατάσταση της γέφυρας επιδεινώθηκε κυρίως τα τελευταία χρόνια, καθώς δεν είχε παρουσιάσει τόσο σοβαρά προβλήματα κατακόρυφων μετακινήσεων το 2012.

Tags: ΓΕΦΥΡΑ ΣΕΡΒΙΩΝ
Previous Post

Γ’ εθνική: Ντέρμπι στην Κοζάνη, ΑΕΠ και Φούφας στο παιχνίδι της αγωνιστικής

Next Post

Γιώργος Αμανατίδης: “Η παραμονή της Σχολής Πυροσβεστών στην Πτολεμαΐδα και η αναβάθμισή της αποτελούν εθνική στρατηγική”

Next Post

Γιώργος Αμανατίδης: “Η παραμονή της Σχολής Πυροσβεστών στην Πτολεμαΐδα και η αναβάθμισή της αποτελούν εθνική στρατηγική”

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Καστοριά: Ενημερωτική Ημερίδα Εκτροφέων Saga Furs
  • Καλλιόπη Βέττα: «Ο αγροτικός κόσμος πληρώνει το τίμημα της κυβερνητικής ανικανότητας»
  • Πρέσπες: Τρία τα νεαρά θύματα του φοβερού τροχαίου. Κατέληξε και ο 18χρονος Νίκο μετά από 11 μήνες
  • Π. Κουκουλόπουλος: «Το 41%, παρελθόν χωρίς επιστροφή για τη ΝΔ»
  • Εκλογές Μορφωτικού Πολιτιστικού Συλλόγου Γαλατινής. Το νέο ΔΣ

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  2. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. Νεάπολη Βοΐου: Τελετή τιμής για τους ήρωες του Α’ Βαλκανικού Πολέμου - TsotiliNews στο Νεάπολη: Τίμησαν τους νεκρούς μαχητές Α΄ Βαλκανικού Πολέμου
  5. Τυρνα Μπινου Ελενη Οδοντιατρος Αριδαι Ν.Πελλας στο Το πρόγραμμα εορτασμού στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Αυγερινού
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr