• Latest
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ

Τηλεκπαίδευση σε δημοτικά-νηπιαγωγεία: Όλες οι αλλαγές που πρέπει να γνωρίζουμε

21 Νοεμβρίου 2020
ΑΔΕΔΥ

Συγκρότηση της  Εκτελεστικής Γραμματείας του Ν. Τ. ΑΔΕΔΥ Κοζάνης

23 Νοεμβρίου 2025
IRIS, κινητο

IRIS: Αυξάνονται τα όρια – Πληρωμές σε βενζινάδικα και ταξί

22 Νοεμβρίου 2025
Καστοριά: Ο Δήμος Νεστορίου κηρύχθηκε σε Κατάσταση Εκτάκτου Ανάγκης

Καστοριά: Ο Δήμος Νεστορίου κηρύχθηκε σε Κατάσταση Εκτάκτου Ανάγκης

22 Νοεμβρίου 2025
Γρεβενά: Φωτιά σε πολυώροφη οικοδομή – Απεγκλωβίστηκαν πέντε άτομα

Γρεβενά: Φωτιά σε πολυώροφη οικοδομή – Απεγκλωβίστηκαν πέντε άτομα

22 Νοεμβρίου 2025
Π. Κουκουλόπουλος: «Η Αλλαγή φέρνει τη Βόρεια Ελλάδα σε ρόλο πρωταγωνιστή»

Π. Κουκουλόπουλος: «Μην τσουβαλιάζετε τους αγρότες σε ψηφιακές απαιτήσεις εκτός πραγματικότητας»

22 Νοεμβρίου 2025
Λαϊκή Συσπείρωση

Λαϊκή Συσπείρωση Δήμου Κοζάνης: Λίγους μήνες μετά την «συμφωνία – κλοπή» μεταξύ ΔΕΗ Α.Ε., κυβέρνησης και τοπικής διοίκησης για την τηλεθέρμανση, εκδηλώνεται το μέγεθος της κοροϊδίας απέναντι στον λαό

22 Νοεμβρίου 2025
απατη

«Caller ID Spoofing»: Η νέα μέθοδος απάτης για να αδειάσουν τραπεζικούς λογαριασμούς

22 Νοεμβρίου 2025
κλοπη

Διαρρήκτες στην προσπάθειά τους να διαφύγουν από διαμέρισμα έπεσαν από μπαλκόνι έξι μέτρων

22 Νοεμβρίου 2025
ΟΠΕΚΕΠΕ: Πού πήγαν τα 22,6 εκατ. ευρώ – Σχεδόν 1 εκατομμύριο σε 72χρονο από την Κοζάνη, 620.000 ευρώ σε 69χρονο από τα Τρίκαλα

ΟΠΕΚΕΠΕ: Πληρώθηκαν 82.870 αγρότες για ενισχύσεις 46 εκατ. ευρώ

22 Νοεμβρίου 2025
μανιταρια

«Αν δεν γνωρίζεις, δεν το τρως»: Το μήνυμα ειδικού μετά το περιστατικό με τα δηλητηριώδη μανιτάρια – Τα συμπτώματα

22 Νοεμβρίου 2025
Τραγωδία στη Χαλκιδική: Αγόρι 8 ετών κατέρρευσε και πέθανε μπροστά στους γονείς του

Νεαρός δηλητηριάστηκε από σούσι – Μολύνθηκε από το παράσιτο «ανισάκις»

22 Νοεμβρίου 2025
Πτολεμαΐδα: Συνελήφθη 60χρονος με ναρκωτικά

Πτολεμαΐδα: Συνελήφθη 60χρονος με ναρκωτικά

22 Νοεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Κυριακή, 23 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Τηλεκπαίδευση σε δημοτικά-νηπιαγωγεία: Όλες οι αλλαγές που πρέπει να γνωρίζουμε

sierafm by sierafm
21 Νοεμβρίου 2020
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
0
SHARES
2
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Αλλαγές στο πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης ανακοίνωσε με εγκύκλιο το υπουργείο Παιδείας, όσον αφορά τα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία. Συγκεκριμένα, με εγκύκλιο με θέμα «Συμπληρωματική Πρόταση για τη διαμόρφωση του Εβδομαδιαίου Ωρολογίου Προγράμματος και την κατανομή του χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της σύγχρονης Εξ Αποστάσεως εκπαίδευσης» προχωρά στις διαφοροποιήσεις που ακολουθούν.

Όπως αναφέρεται στη σχετική εγκύκλιο (εδώ) μετά από πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) «για τη διαμόρφωση του Εβδομαδιαίου Ωρολογίου Προγράμματος και την κατανομή του χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της σύγχρονης Εξ Αποστάσεως,
συμπληρωματικά σας ενημερώνουμε ότι»:

1. Το Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα διδασκαλίας της σύγχρονης Εξ Αποστάσεως εκπαίδευσης για το Δημοτικό Σχολείο αναπτύσσεται καθημερινά από τις 14:10 έως τις 17:20, με πέντε (5) διδακτικές περιόδους ανά εργάσιμη ημέρα. Η κάθε διδακτική περίοδος έχει διάρκεια 30 λεπτά της ώρας και παρεμβάλλονται ενδιάμεσα διαλείμματα των 10 λεπτών.


2. Η εβδομαδιαία κατανομή του χρόνου, ανά διδακτικό αντικείμενο στα 6/θέσια και άνω Δημοτικά Σχολεία για τη σύγχρονη Εξ Αποστάσεως εκπαίδευση, δεν έχει δεσμευτικό χαρακτήρα, αλλά αποτελεί τη βάση πλαισίου διαλόγου εντός της λειτουργίας του Συλλόγου Διδασκόντων εκάστης σχολικής μονάδας, για τη λήψη τελικής απόφασης κατάρτισης του Εβδομαδιαίου Ωρολογίου Προγράμματος της σύγχρονης Εξ Αποστάσεως εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα:

Το μάθημα των Θρησκευτικών δύναται να διδάσκεται για 1 διδακτική περίοδο στις Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις.

Το μάθημα της Γλώσσας δύναται να διδάσκεται για 8 διδακτικές περιόδους στις Α΄ και Β΄ τάξεις, για 7 διδακτικές περιόδους στις Γ΄ και Δ΄ τάξεις και για 6 διδακτικές περιόδους στις Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις.

Το μάθημα των Μαθηματικών δύναται να διδάσκεται για 5 διδακτικές περιόδους στις Α΄ και Β΄ τάξεις και για 4 διδακτικές περιόδους στις Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις.

Το μάθημα της Ιστορίας δύναται να διδάσκεται για 2 διδακτικές περιόδους στις Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις.

Η Μελέτη Περιβάλλοντος δύναται να διδάσκεται για 2 διδακτικές περιόδους στις Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεις.

Το μάθημα της Γεωγραφίας δύναται να διδάσκεται για 1 διδακτική περίοδο στις Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις.

Το μάθημα των Φυσικών δύναται να διδάσκεται για 2 διδακτικές περιόδους στις Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις.

Το μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής δύναται να διδάσκεται για 1 διδακτική περίοδο στις Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις.

Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής δύναται να διδάσκεται για 2 διδακτικές περιόδους στις Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις.

Το μάθημα των Αγγλικών δύναται να διδάσκεται για 1 διδακτική περίοδο στις Α΄ και Β΄ τάξεις και για 2 διδακτικές περιόδους στις υπόλοιπες τάξεις.

Η δεύτερη ξένη γλώσσα δύναται να διδάσκεται για 1 διδακτική περίοδο στις Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις.

Το μάθημα των Τ.Π.Ε. δύναται να διδάσκεται για 1 διδακτική περίοδο σε όλες τις τάξεις.

Η Ευέλικτη Ζώνη δύναται να διδάσκεται για 2 διδακτικές περιόδους στις Α΄ και Β΄ τάξεις και για 1 διδακτική περίοδο στις Γ΄ και Δ΄ τάξεις.

Η ως άνω πρόταση για τη διαμόρφωση του Εβδομαδιαίου Ωρολογίου Προγράμματος της σύγχρονης Εξ Αποστάσεως εκπαίδευσης, υπάρχει η δυνατότητα αναλογικά να εφαρμοστεί και από τις σχολικές μονάδες ΠΕ με λειτουργικότητα μικρότερη του 6/θεσίου (1/θέσια έως και 5/θέσια) εφαρμόζοντας αντίστοιχα τις επιμέρους κατανομές των διδακτικών περιόδων για κάθε προσφερόμενο γνωστικό αντικείμενο, όπως αυτές προτείνονται ανωτέρω.

Στις σχολικές μονάδες της ΠΕ παράλληλα με τη σύγχρονη Εξ Αποστάσεως εκπαίδευση αξιοποιείται από τις/τους εκπαιδευτικούς και η ασύγχρονη Εξ Αποστάσεως εκπαίδευση.

3. Το κατ’ ελάχιστον Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα της Εξ Αποστάσεως – σύγχρονης – εκπαίδευσης για το Νηπιαγωγείο αναπτύσσεται καθημερινά από τις 14:10 έως τις 16:20, με τρεις (3) διδακτικές περιόδους ανά εργάσιμη ημέρα. Η κάθε διδακτική περίοδος έχει διάρκεια 30 λεπτά της ώρας με διαλείμματα των 20 λεπτών
της ώρας ενδιάμεσα.

4. Η ενδεικτική κατανομή χρόνου του προγράμματος Εξ Αποστάσεως – σύγχρονης – Εκπαίδευσης για το Νηπιαγωγείο παρουσιάζεται και αναλύεται παρακάτω:


Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος Εξ Αποστάσεως – σύγχρονης– εκπαίδευσης του Νηπιαγωγείου, ο/η εκπαιδευτικός παραμένει συνδεδεμένος/η και ενεργός/ή, δίνει κατευθύνσεις και παρέχει υποστήριξη, ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών/τριών, με γνώμονα τον μαθητοκεντρικό χαρακτήρα της μάθησης και
τη μετατόπιση του κέντρου βάρους από τη διδακτική του αντικειμένου στην ενεργοποίηση των μαθητών/τριών, στοχεύοντας στην ικανοποίηση της ανάγκης να αισθάνονται ότι είναι ενεργά μέλη της σχολικής κοινότητας.

Στο πλαίσιο αυτό, οι Διευθυντές/ντριες, οι Προϊστάμενοι/μένες των Νηπιαγωγείων συνεργάζονται με τον Σύλλογο Διδασκόντων/Διδασκουσών και τον/την υπεύθυνο/η Συντονιστή/Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου, για την εφαρμογή του προγράμματος σύγχρονης Εξ Αποστάσεως εκπαίδευσης, εστιάζοντας στα εξής:

 στην ενθάρρυνση των μαθητών/τριών και των οικογενειών τους στη συμμετοχή στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ώστε να υπάρχει συνέχεια στην εκπαιδευτική διαδικασία,

 στη συνεχή προσπάθεια από τον/την εκπαιδευτικό για κοινωνική και συναισθηματική ενδυνάμωση των μαθητών/τριών και έμφαση στη δημιουργία ενός ασφαλούς μαθησιακού περιβάλλοντος,

 στις προτεινόμενες δραστηριότητες, ώστε να εφαρμόζονται καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, σταδιακά, με υποστηρικτικό και επεξηγηματικό τρόπο, τόσο σε μαθησιακό, όσο και σε τεχνικό επίπεδο,

 στην παροχή συγκεκριμένων οδηγιών κι επεξηγήσεων από τον/την εκπαιδευτικό, διατυπωμένων με σαφήνεια κι απλό τρόπο ανάλογα με το αναπτυξιακό επίπεδο των μαθητών/τριών,

 στη διδακτική υποστήριξη, ώστε να βοηθήσει βαθμιαία τους μαθητές/τριες να επικεντρώνονται σε αυτό που βλέπουν ή/και ακούν,

 στην αναγκαιότητα για δημιουργία περιβάλλοντος μαθησιακών εμπειριών, το οποίο να εγείρει την περιέργεια και το ενδιαφέρον ενισχύοντας παράλληλα και την προσοχή των μαθητών/τριών,

 στη διαμόρφωση κοινής κουλτούρας μεταξύ των μελών της ομάδας-τάξης, σύμφωνα με τις ιδιαίτερες συνθήκες ανά τμήμα, διασφαλίζοντας τη συνεργασία όλων των εμπλεκομένων μελών (εκπαιδευτικών-μαθητών/τριών-οικογένειας).

Πηγή:aftodioikisi.gr

Previous Post

Κορονοϊός: Πτώση στα κρουσμάτα στη Δυτική Μακεδονία – Που εντοπίζονται τα 2581 κρούσματα της Παρασκευής

Next Post

Τράπεζα Πειραιώς: Σε ποιες περιοχές κλείνουν 53 καταστήματα

Next Post
ΤΡΑΠΕΖΑ

Τράπεζα Πειραιώς: Σε ποιες περιοχές κλείνουν 53 καταστήματα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Συγκρότηση της  Εκτελεστικής Γραμματείας του Ν. Τ. ΑΔΕΔΥ Κοζάνης
  • IRIS: Αυξάνονται τα όρια – Πληρωμές σε βενζινάδικα και ταξί
  • Καστοριά: Ο Δήμος Νεστορίου κηρύχθηκε σε Κατάσταση Εκτάκτου Ανάγκης
  • Γρεβενά: Φωτιά σε πολυώροφη οικοδομή – Απεγκλωβίστηκαν πέντε άτομα
  • Π. Κουκουλόπουλος: «Μην τσουβαλιάζετε τους αγρότες σε ψηφιακές απαιτήσεις εκτός πραγματικότητας»

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr