• Latest
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ

Τι θα ισχύσει τελικά με τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα σε Ελλάδα και Ευρώπη

13 Νοεμβρίου 2018
Αναβάλλεται η συναυλία με τον Sicario-Πότε θα ανάψει το χριστουγεννιάτικο δέντρο, με τη “Λευκή Νύχτα” στην Κοζάνη

Αναβάλλεται η συναυλία με τον Sicario-Πότε θα ανάψει το χριστουγεννιάτικο δέντρο, με τη “Λευκή Νύχτα” στην Κοζάνη

2 Δεκεμβρίου 2025
Κοζάνη: Αισιόδοξα τα μηνύματα για τον 55χρονο που δηλητηριάστηκε από μονοξείδιο του άνθρακα(βίντεο)

Βράβευση της ΜΕΘ του Μαμάτσειου νοσοκομείου

2 Δεκεμβρίου 2025
ΤΡΑΚΤΕΡ

Δυτική Μακεδονία: Οι αγρότες στα μπλόκα

2 Δεκεμβρίου 2025
Πρόσκληση Συνοδών για Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα Ατόμων με Αναπηρία της ΠΟΣΓΚΑμεΑ για το έτος 2025

Σπάρτακος: Η διαφορετικότητα θα πρέπει να αποτελεί πηγή δύναμης και έμπνευσης

2 Δεκεμβρίου 2025
Συνάντηση του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας με τον πρόεδρο του ΤΕΕ

Συνάντηση του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας με τον πρόεδρο του ΤΕΕ

2 Δεκεμβρίου 2025
Δηλώσεις συμμετοχής για τα Καστοριανά Ραγκουτσάρια 2025

Απονομές Βραβείων «Καστοριανά Ραγκουτσάρια 2025»

2 Δεκεμβρίου 2025
Η Ακολουθία του Μεγάλου Αποδείπνου στον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου Σιατίστης τη Δευτέρα 10 Μαρτίου

Ενορία Αγίου Δημητρίου Σιάτιστας: Εσπερινός και Θεία Λειτουργία στον Άγιο Αθανάσιο

2 Δεκεμβρίου 2025
Άρθρο του βουλευτή Ν Κοζάνης Στάθη Κωνσταντινίδη για την 88η ΔΕΘ

Στάθης Κωνσταντινίδης: Η Ρήτρα Δίκαιης Μετάβασης θα πρέπει να περιλαμβάνει και την κατ’ εξαίρεση διατήρηση κρατικών δομών και υπηρεσιών, ιδίως σχολικών μονάδων

2 Δεκεμβρίου 2025
Άνοιξε και επίσημα για πρώτη φορά τις πύλες του  το Σχολείο Β’ Ευκαιρίας στη Γαλατινή του Δήμου Βοΐου με τη συμμετοχή 80 εκπαιδευόμενων

Άνοιξε και επίσημα για πρώτη φορά τις πύλες του  το Σχολείο Β’ Ευκαιρίας στη Γαλατινή του Δήμου Βοΐου με τη συμμετοχή 80 εκπαιδευόμενων

2 Δεκεμβρίου 2025
Σε ισχύ από την Δευτέρα 28/10 το χειμερινό ωράριο λειτουργίας του Δημοτικού Σταδίου «Μίλτος Τεντόγλου».

Τροποποίηση ωραρίου λειτουργίας του ΔΑΚ Γρεβενών, λόγω ανεπαρκούς φωτισμού.

2 Δεκεμβρίου 2025
Δήμος Κοζάνης: Ενημέρωση για το πρόγραμμα εκσκαφών οπτικών ινών (10 Μαρτίου – 15 Μαρτίου 2025)

Δήμος Κοζάνης: Αναβάλλεται λόγω καιρού η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου – Νέα ημερομηνία η Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2025

2 Δεκεμβρίου 2025
αστυνομια, συλληψη

61χρονος φωτογράφιζε με το κινητό του τηλέφωνο, κατά τη διάρκεια δικαστικής συνεδρίασης στο Δικαστικό Μέγαρο Καστοριάς και συνελήφθη

2 Δεκεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τρίτη, 2 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Τι θα ισχύσει τελικά με τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα σε Ελλάδα και Ευρώπη

sierafm by sierafm
13 Νοεμβρίου 2018
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ
1
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους, δεν θα απαγορευτεί η κυκλοφορία όλων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων από τα κέντρα των πόλεων.

Ιδιαίτερος θόρυβος επικρατεί στην Ευρώπη, όσον αφορά στα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Ο θόρυβος αυτός ενισχύθηκε από το dieselgate που ξέσπασε το 2015 στις ΗΠΑ και επεκτάθηκε στην Ευρώπη, με «πειραγμένο» το λογισμό των κινητήρων πετρελαίου μεγάλου κυβισμού, προκειμένου να εμφανίζουν χαμηλότερη κατανάλωση και κατά συνέπεια λιγότερους ρύπους.

Σε όλη την Ευρώπη, εδώ και χρόνια, λαμβάνουν μέτρα απομάκρυνσης παλαιών, ρυπογόνων πετρελαιοκίνητων οχημάτων από τα κέντρα των πόλεων, μέτρα που εντείνονται τον τελευταίο καιρό. Σε αυτό το σημείο, αξίζει να επισημάνω επειδή υπάρχουν πηχυαίοι, ότι δεν απαγορεύεται η κυκλοφορία όλων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων από τα κέντρα των πόλεων, αλλά των παλαιάς τεχνολογίας και όχι των νέας τεχνολογίας.

Άλλωστε, πρόσφατη είναι η ανακοίνωση της Ένωσης των Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων που αναφέρει ότι ήδη από το 2017 τα νέα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα ήταν πολύ χαμηλότερα σε μονοξείδιο του αζώτου (NOx) από το όριο των εκπομπών ρύπων (RDE) που ισχύει για όλους τους νέους τύπους αυτοκινήτων από το Σεπτέμβριο του 2017. Επιπλέον, ήδη τα περισσότερα από αυτά τα οχήματα, είναι κάτω από το αυστηρότερο όριο NOx που θα είναι υποχρεωτικό από τον Ιανουάριο του 2020.

Αυτά, για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους.

Τώρα στην Ελλάδα: Τις τελευταίες ημέρες υπάρχουν δηλώσεις ότι θα απομακρυνθούν σταδιακά από την κυκλοφορία τα παλαιά πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, αλλά και ότι θα δοθούν κίνητρα για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και μάλιστα από υπουργικά χείλη (Σταθάκης, Σπίρτζης, Φάμελλος), χωρίς να έχουμε κάτι χειροπιαστό και μετρήσιμο.

Την ίδια στιγμή, ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, χαιρετίζει τις συγκεκριμένες εξαγγελίες, επισημαίνοντας ότι η «Ελλάδα υπήρξε από τις χώρες που πρωτοστάτησε σε περιορισμούς για τα παλαιά πετρελαιοκίνητα, καθώς στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη επιτρέπεται από το 2011 να κυκλοφορούν μόνον οι πλέον σύγχρονες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες Euro 5 και 6, δηλαδή αυτοκίνητα ηλικίας ως 8 ετών.

Δυστυχώς, εξαιτίας αφενός της περιορισμένης αστυνόμευσης (ως πρόσφατα) και αφετέρου εξαιτίας περιπτώσεων εξαπάτησης των καταναλωτών, κυκλοφορούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη πλήθος πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων προ του 2010 που απαγορεύεται να κυκλοφορούν.»

Όλα αυτά συμβαίνουν, διότι στην Ελλάδα όταν λαμβάνεται ένα μέτρο (για παράδειγμα η απαγόρευση του καπνίσματος σε δημόσιους χώρους), δεν υπάρχει αστυνόμευση. Πόσω μάλλον στους δρόμους, με τα χιλιάδες αυτοκίνητα και τους λιγοστούς αστυνομικούς. Για τον λόγο αυτό, η αστυνόμευση των απαγορεύσεων που ισχύουν σήμερα για τα παλαιά (προ του 2010) πετρελαλιοκίνητα, έχει καταστεί απολύτως επιτακτική, όπως και η επέκταση του μέτρου στα υπόλοιπα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας (Πάτρα, Λάρισα, Ηράκλειο κλπ.). Οι κάτοικοι αυτών των πόλεων δεν υποφέρουν λιγότερο από τη ρύπανση.

Σύμφωνα και με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ, τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα εκπέμπουν το 1/20 των σωματιδιακών ρύπων ως προς τα παλαιά και πλέον οι μετρήσεις τους γίνονται σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, καθιστώντας τα εντελώς καθαρά.

Απεναντίας, οι στόλοι επαγγελματικών οχημάτων, όπως πχ. τα ταξί, επιτρέπεται να κυκλοφορούν ως τα 21 έτη ηλικίας (!), δηλαδή ακόμη και τεχνολογίας Euro 2 (1996-2000), πέραν βέβαια της επικινδυνότητας που έχουν.

Παράλληλα, τα βαρύτερα φορτηγά και λεωφορεία επιτρέπεται να κυκλοφορούν στο μεγάλο δακτύλιο, ακόμη και αν είναι ηλικίας 20+ ετών, καθιστώντας επείγουσα την αναμόρφωση των κανόνων του πράσινου δακτυλίου.

Καταλήγοντας, με βάση εκτιμήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, πάνω από 400.000 άτομα πεθαίνουν πρόωρα κάθε χρόνο στην ΕΕ λόγω της μόλυνσης του αέρα από μικροσωματίδια, εκ των οποίων πλέον των 11.000 στην Ελλάδα.

Πηγή:News247.gr

Tags: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Previous Post

5 αποτελεσματικά κόλπα για το ροχαλητό

Next Post

Τρίτη και 13: Γιατί θεωρείται η πιο γρουσούζικη μέρα του χρόνου

Next Post

Τρίτη και 13: Γιατί θεωρείται η πιο γρουσούζικη μέρα του χρόνου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Αναβάλλεται η συναυλία με τον Sicario-Πότε θα ανάψει το χριστουγεννιάτικο δέντρο, με τη “Λευκή Νύχτα” στην Κοζάνη
  • Βράβευση της ΜΕΘ του Μαμάτσειου νοσοκομείου
  • Δυτική Μακεδονία: Οι αγρότες στα μπλόκα
  • Σπάρτακος: Η διαφορετικότητα θα πρέπει να αποτελεί πηγή δύναμης και έμπνευσης
  • Συνάντηση του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας με τον πρόεδρο του ΤΕΕ

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr