• Latest
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ

Τι θα ισχύσει τελικά με τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα σε Ελλάδα και Ευρώπη

13 Νοεμβρίου 2018
Κλειστή η Εθνική Οδός Κοζάνης Λάρισας, λόγω κατολίσθησης

Κλειστή η Εθνική Οδός Κοζάνης Λάρισας, λόγω κατολίσθησης

21 Νοεμβρίου 2025
Εναρκτήρια συνάντηση του έργου RU READY – Reduce, reUse and RecyclE Actions for cross borDer interplay

Εναρκτήρια συνάντηση του έργου RU READY – Reduce, reUse and RecyclE Actions for cross borDer interplay

21 Νοεμβρίου 2025
Η Δυτική Μακεδονία στο επίκεντρο των DESTINATION WEDDING PLANNERS – Επιτυχημένο FAM TRIP με καταξιωμένους επαγγελματίες του κλάδου

Η Δυτική Μακεδονία στο επίκεντρο των DESTINATION WEDDING PLANNERS – Επιτυχημένο FAM TRIP με καταξιωμένους επαγγελματίες του κλάδου

21 Νοεμβρίου 2025
Κοζάνη: Σύλληψη 32χρονης για κλοπή

Δυτική Μακεδονία: Συνελήφθησαν -3- άτομα, σε περιοχές της Κοζάνης και της Καστοριάς για ναρκωτικά

21 Νοεμβρίου 2025
φυσικο αεριο

Δήμος Βοΐου: Ξεκινούν οι αιτήσεις για την σύνδεση με το δίκτυο φυσικού αερίου στη Νεάπολη

21 Νοεμβρίου 2025
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

Δήμος Βοΐου: Κλειστοί δρόμοι στις περιοχές Νεάπολης–Χειμερινού και Πλατανιάς–Βογατσικού λόγω έντονων καιρικών φαινομένων

21 Νοεμβρίου 2025
Στελέχη του Γραφείου Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας Κοζάνης πραγματοποίησαν δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης των πολιτών με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των γυναικών

Στελέχη του Γραφείου Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας Κοζάνης πραγματοποίησαν δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης των πολιτών με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των γυναικών

21 Νοεμβρίου 2025
Κοζάνη: Η επέτειος ίδρυσης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών

Πρόγραμμα εορτασμού της Εθνικής Αντίστασης

21 Νοεμβρίου 2025
Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ημερίδα με θέμα «Ηλεκτρονικό Εμπόριο, E–shop & Social Media» πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη  19 Νοεμβρίου 2025, στο Τραμπάντζειο Γυμνάσιο Σιάτιστας

Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ημερίδα με θέμα «Ηλεκτρονικό Εμπόριο, E–shop & Social Media» πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη  19 Νοεμβρίου 2025, στο Τραμπάντζειο Γυμνάσιο Σιάτιστας

21 Νοεμβρίου 2025
Γέφυρα Ζωής: Καλοκαιρινή 19η Αιμοδοσία του 2025

Γέφυρα Ζωής: 33η Αιμοδοσία στο γραφείο του Συλλόγου (Πρωινή)

21 Νοεμβρίου 2025
νοσοκομειο

Με οξεία ηπατική ανεπάρκεια ζευγάρι που έφαγε μανιτάρια

21 Νοεμβρίου 2025
Στο νοσοκομείο 12χρονη μετά από πτώση από ταράτσα

Νεκρό 13χρονο κοριτσάκι σε σχολείο – Πνίγηκε με την τροφή του

21 Νοεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Τι θα ισχύσει τελικά με τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα σε Ελλάδα και Ευρώπη

sierafm by sierafm
13 Νοεμβρίου 2018
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ
1
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους, δεν θα απαγορευτεί η κυκλοφορία όλων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων από τα κέντρα των πόλεων.

Ιδιαίτερος θόρυβος επικρατεί στην Ευρώπη, όσον αφορά στα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Ο θόρυβος αυτός ενισχύθηκε από το dieselgate που ξέσπασε το 2015 στις ΗΠΑ και επεκτάθηκε στην Ευρώπη, με «πειραγμένο» το λογισμό των κινητήρων πετρελαίου μεγάλου κυβισμού, προκειμένου να εμφανίζουν χαμηλότερη κατανάλωση και κατά συνέπεια λιγότερους ρύπους.

Σε όλη την Ευρώπη, εδώ και χρόνια, λαμβάνουν μέτρα απομάκρυνσης παλαιών, ρυπογόνων πετρελαιοκίνητων οχημάτων από τα κέντρα των πόλεων, μέτρα που εντείνονται τον τελευταίο καιρό. Σε αυτό το σημείο, αξίζει να επισημάνω επειδή υπάρχουν πηχυαίοι, ότι δεν απαγορεύεται η κυκλοφορία όλων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων από τα κέντρα των πόλεων, αλλά των παλαιάς τεχνολογίας και όχι των νέας τεχνολογίας.

Άλλωστε, πρόσφατη είναι η ανακοίνωση της Ένωσης των Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων που αναφέρει ότι ήδη από το 2017 τα νέα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα ήταν πολύ χαμηλότερα σε μονοξείδιο του αζώτου (NOx) από το όριο των εκπομπών ρύπων (RDE) που ισχύει για όλους τους νέους τύπους αυτοκινήτων από το Σεπτέμβριο του 2017. Επιπλέον, ήδη τα περισσότερα από αυτά τα οχήματα, είναι κάτω από το αυστηρότερο όριο NOx που θα είναι υποχρεωτικό από τον Ιανουάριο του 2020.

Αυτά, για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους.

Τώρα στην Ελλάδα: Τις τελευταίες ημέρες υπάρχουν δηλώσεις ότι θα απομακρυνθούν σταδιακά από την κυκλοφορία τα παλαιά πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, αλλά και ότι θα δοθούν κίνητρα για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και μάλιστα από υπουργικά χείλη (Σταθάκης, Σπίρτζης, Φάμελλος), χωρίς να έχουμε κάτι χειροπιαστό και μετρήσιμο.

Την ίδια στιγμή, ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, χαιρετίζει τις συγκεκριμένες εξαγγελίες, επισημαίνοντας ότι η «Ελλάδα υπήρξε από τις χώρες που πρωτοστάτησε σε περιορισμούς για τα παλαιά πετρελαιοκίνητα, καθώς στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη επιτρέπεται από το 2011 να κυκλοφορούν μόνον οι πλέον σύγχρονες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες Euro 5 και 6, δηλαδή αυτοκίνητα ηλικίας ως 8 ετών.

Δυστυχώς, εξαιτίας αφενός της περιορισμένης αστυνόμευσης (ως πρόσφατα) και αφετέρου εξαιτίας περιπτώσεων εξαπάτησης των καταναλωτών, κυκλοφορούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη πλήθος πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων προ του 2010 που απαγορεύεται να κυκλοφορούν.»

Όλα αυτά συμβαίνουν, διότι στην Ελλάδα όταν λαμβάνεται ένα μέτρο (για παράδειγμα η απαγόρευση του καπνίσματος σε δημόσιους χώρους), δεν υπάρχει αστυνόμευση. Πόσω μάλλον στους δρόμους, με τα χιλιάδες αυτοκίνητα και τους λιγοστούς αστυνομικούς. Για τον λόγο αυτό, η αστυνόμευση των απαγορεύσεων που ισχύουν σήμερα για τα παλαιά (προ του 2010) πετρελαλιοκίνητα, έχει καταστεί απολύτως επιτακτική, όπως και η επέκταση του μέτρου στα υπόλοιπα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας (Πάτρα, Λάρισα, Ηράκλειο κλπ.). Οι κάτοικοι αυτών των πόλεων δεν υποφέρουν λιγότερο από τη ρύπανση.

Σύμφωνα και με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ, τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα εκπέμπουν το 1/20 των σωματιδιακών ρύπων ως προς τα παλαιά και πλέον οι μετρήσεις τους γίνονται σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, καθιστώντας τα εντελώς καθαρά.

Απεναντίας, οι στόλοι επαγγελματικών οχημάτων, όπως πχ. τα ταξί, επιτρέπεται να κυκλοφορούν ως τα 21 έτη ηλικίας (!), δηλαδή ακόμη και τεχνολογίας Euro 2 (1996-2000), πέραν βέβαια της επικινδυνότητας που έχουν.

Παράλληλα, τα βαρύτερα φορτηγά και λεωφορεία επιτρέπεται να κυκλοφορούν στο μεγάλο δακτύλιο, ακόμη και αν είναι ηλικίας 20+ ετών, καθιστώντας επείγουσα την αναμόρφωση των κανόνων του πράσινου δακτυλίου.

Καταλήγοντας, με βάση εκτιμήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, πάνω από 400.000 άτομα πεθαίνουν πρόωρα κάθε χρόνο στην ΕΕ λόγω της μόλυνσης του αέρα από μικροσωματίδια, εκ των οποίων πλέον των 11.000 στην Ελλάδα.

Πηγή:News247.gr

Tags: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Previous Post

5 αποτελεσματικά κόλπα για το ροχαλητό

Next Post

Τρίτη και 13: Γιατί θεωρείται η πιο γρουσούζικη μέρα του χρόνου

Next Post

Τρίτη και 13: Γιατί θεωρείται η πιο γρουσούζικη μέρα του χρόνου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Κλειστή η Εθνική Οδός Κοζάνης Λάρισας, λόγω κατολίσθησης
  • Εναρκτήρια συνάντηση του έργου RU READY – Reduce, reUse and RecyclE Actions for cross borDer interplay
  • Η Δυτική Μακεδονία στο επίκεντρο των DESTINATION WEDDING PLANNERS – Επιτυχημένο FAM TRIP με καταξιωμένους επαγγελματίες του κλάδου
  • Δυτική Μακεδονία: Συνελήφθησαν -3- άτομα, σε περιοχές της Κοζάνης και της Καστοριάς για ναρκωτικά
  • Δήμος Βοΐου: Ξεκινούν οι αιτήσεις για την σύνδεση με το δίκτυο φυσικού αερίου στη Νεάπολη

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr