• Latest
ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ

Έρχεται η «αρχή του τέλους» για τη γραφειοκρατία»

18 Ιουλίου 2020
Made In… Κοζάνη το πρώτο ηλεκτρικό τετράτροχο ποδήλατο στην Ελλάδα

Κοζάνη: Πρόσκληση για συνδιοργάνωση Έκθεσης Ηλεκτροκίνησης στα πλαίσια των εκδηλώσεων του Δήμου Κοζάνης για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας 2025

10 Σεπτεμβρίου 2025
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΙΚΑ ΠΕ ΚΟΖΑΝΗΣ

Το Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ Κοζάνης για τη ΔΕΘ

10 Σεπτεμβρίου 2025
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Αθμιας Εκπαίδευσης:  Ανακοίνωση  για την έναρξη της  νέας σχολικής  χρονιάς

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

10 Σεπτεμβρίου 2025
Ικανοποιημένος δηλώνει ο πρόεδρος του ΣΔΑΜ για την πορεία υλοποίησης του προγράμματος απολιγνιτοποίησης. Δηλώσεις

Τοποθέτηση του Νόντα Στολτίδη στη συζήτηση του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Μακεδονίας για την καύση απορριμμάτων

10 Σεπτεμβρίου 2025
Εμποροπανήγυρη Σερβίων 2025 – Ζωντάνια, αγορές και διασκέδαση

Εμποροπανήγυρη Σερβίων 2025 – Ζωντάνια, αγορές και διασκέδαση

10 Σεπτεμβρίου 2025
ΣΥΛΛΗΨΗ

Κοζάνη: Σύλληψη 34χρονης. Είχε κάθειρξη 6 ετών

10 Σεπτεμβρίου 2025
RISING STARS στο Δ.Α.Κ. Σιάτιστας

RISING STARS στο Δ.Α.Κ. Σιάτιστας

10 Σεπτεμβρίου 2025
ΔΕΥΑΒ: Διακοπή νερού στη Σιάτιστα λόγω βλάβης

ΔΕΥΑΒ: Διακοπή νερού στη Γαλατινή

10 Σεπτεμβρίου 2025
Σε αναζήτηση νέων Εργαλείων & Καναλιών για την Εξωστρέφεια το Επιμελητήριο Κοζάνης

Σε αναζήτηση νέων Εργαλείων & Καναλιών για την Εξωστρέφεια το Επιμελητήριο Κοζάνης

10 Σεπτεμβρίου 2025

Φινλανδία – Γεωργία μπάσκετ: Ο προημιτελικός των αουτσάιντερ

10 Σεπτεμβρίου 2025
Δήμος Κοζάνης: Κλειστή η πισίνα του Λιάπειου λόγω έκτακτης τεχνικής βλάβης

Πρόγραμμα Λιάπειου κολυμβητηρίου για το κοινό 2025-2026

10 Σεπτεμβρίου 2025
Προσοχή στις απάτες τύπου Caller ID spoofing: Από πλαστές τηλεφωνικές κλήσεις μέχρι deepfake φωνές και βίντεο χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι

Πώς οι αιμορροΐδες συνδέονται με τη χρήση κινητού στην τουαλέτα;

10 Σεπτεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Έρχεται η «αρχή του τέλους» για τη γραφειοκρατία»

sierafm by sierafm
18 Ιουλίου 2020
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Τέλος στη γραφειοκρατία, με καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών που θα αποκαταστήσει τη σχέση τους με το Δημόσιο, υπόσχεται ο Κώδικας Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης αρμόδιος για Θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών, Γιώργος Γεωργαντάς, ανέφερε ότι «πρόκειται για ένα νομοθέτημα που έρχεται να συγκεντρώσει όλες τις διάσπαρτες διατάξεις για τη νέα ψηφιακή πραγματικότητα η οποία δημιουργείται στη σχέση του πολίτη με τη δημόσια διοίκηση».

Η ρύθμιση – κλειδί που πλήττει τη γραφειοκρατία είναι η θεσμοθέτηση του Μητρώου Εθνικού Μητρώου Διοικητικών Διαδικασιών Δημοσίου κι αφορά όλες τις φυσικές ή ψηφιακές διοικητικές υπηρεσίες του δημόσιου τομέα. Αυτό σημαίνει ότι ο πολίτης πλέον θα γνωρίζει τον κωδικό που αντιστοιχεί στη διαδικασία που απαιτείται για τη συναλλαγή του με το Δημόσιο, θα βλέπει τα δικαιολογητικά που χρειάζονται, θα τα καταθέτει στην αντίστοιχη υπηρεσία και θα διεκπεραιώνει τη δουλειά του εύκολα, γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία. «Στο Μητρώο αυτό καταγράφονται, αποτυπώνονται και μοντελοποιούνται όλες οι ψηφιακές ή φυσικές διοικητικές διαδικασίες του δημόσιου τομέα καθώς και τα απαιτούμενα στοιχεία τους. Σε κάθε διαδικασία του Μητρώου αποδίδεται μοναδικός κωδικός αριθμός. Ουδεμία παρέκκλιση δεν μπορεί να υπάρξει από τα στάδια που θα ορίζονται κατά την εφαρμογή της διαδικασίας από οποιαδήποτε αρμόδια υπηρεσία του Δημοσίου» τονίζει ο κ. Γεωργαντάς και συμπληρώνει: «Ουσιαστικά για πρώτη φορά αναλαμβάνει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης να καταγράψει, να αποτυπώσει και να μοντελοποιήσει όλες τις ψηφιακές ή φυσικές διοικητικές διαδικασίες. Κι όχι απλά να τις καταγράψει, αλλά να περιγράψει το νομοθετικό πλαίσιο στο οποίο στηρίζονται. Τις υπηρεσίες που είναι αρμόδιες για κάθε μια από αυτές τις υποθέσεις, τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τη διεκπεραίωση καθεμιάς από αυτές τις υποθέσεις και τη ροή της διαδικασίας που πρέπει να ακολουθείται. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε μια διαδικασία του ελληνικού Δημοσίου που θα έχει έναν μοναδικό κωδικό αριθμό, θα είναι σε πλήρη περιγραφή και τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθηθούν και τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να κατατεθούν».

Όπως υπογραμμίζει, «η ουσιαστική παρέμβαση είναι ότι κάθε μια αλλαγή που γίνεται σε κάθε μια από αυτές τις διαδικασίες θα πρέπει να ενημερώνεται το Μητρώο το αργότερο εντός τριμήνου και μέσω του Μητρώου όλες οι αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες, οι πολίτες, τα ΚΕΠ, το gov.gr, έτσι ώστε να γνωρίζουμε όλοι επικαιροποιημένα τι πρέπει να ακολουθηθεί για να διεκπεραιωθεί μια υπόθεση. Μάλιστα, προβλέπεται πειθαρχική ποινή για τον εκπρόσωπο του φορέα που οφείλει να ενημερώσει για τις αλλαγές. Η σημαντικότερη όμως ρύθμιση, είναι ο τρόπος εφαρμογής της διαδικασίας που προβλέπει ότι δεν δικαιούται κανένας υπάλληλος πλέον να ζητήσει από τον πολίτη οποιοδήποτε δικαιολογητικό πέραν των αναφερομένων στην πιστοποιημένη, ταυτοποιημένη διοικητική διαδικασία. Θα τελειώσει το φαινόμενο της διαφορετικής ερμηνείας από μια υπηρεσία σε μια άλλη, από έναν υπάλληλο σε έναν άλλον. Πλέον τα βήματα είναι καθορισμένα» καταλήγει.

Σε περίπτωση που συμβεί κάτι τέτοιο, ο πολίτης θα έχει τη δυνατότητα να καταγγείλει το γεγονός κι ο υπάλληλος θα αντιμετωπίζει πειθαρχική ποινή. «Θέλω να πιστεύω ότι η ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας θα δώσει ένα πολύ δυνατό πλήγμα στη γραφειοκρατία, διότι μπορεί να ακολουθήσει κι η ελάφρυνση κάποιων διοικητικών βαρών αλλά και η ψηφιοποίηση όποιων από αυτές τις διαδικασίες μπορούν να ψηφιοποιηθούν. Πρώτα, καταγράφουμε και περιγράφουμε την διοικητική διαδικασία, στη συνέχεια όπου μπορούμε αφαιρούμε κάποια από τα έγγραφα και κατόπιν ψηφιοποιούμε όποιες από αυτές τις υπηρεσίες μπορούμε». Το Μητρώο των Διαδικασιών του Δημοσίου θα είναι ανοιχτό προς χρήση σε όλους του πολίτες σε ειδική σελίδα στο Διαδίκτυο, αλλά και στο gov.gr.

Μπαίνει σε λειτουργία και το myKEPlive

Από τα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετηθούν από το ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης σε ειδική πλατφόρμα(myKEPlive.gov.gr). «Με αυτόν τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα στον πολίτη χωρίς να μετακινηθεί από το σπίτι του να υποβάλλει την ερώτηση ή το αίτημά του. Ταυτόχρονα, ο υπάλληλος του ΚΕΠ γνωρίζει πριν από το ραντεβού το περιεχόμενο του αιτήματος, οπότε είναι και πιο εύκολη και γρήγορη η διεκπεραίωσή του. Όλη αυτή η διαδικασία βοηθά ανθρώπους οι οποίοι αντιμετωπίζουν πρόβλημα πρόσβασης, απαλλάσσει πολίτες από την ταλαιπωρία, τους γλιτώνει από τον συνωστισμό και τις ουρές ειδικά αυτήν την περίοδο της πανδημίας» προσθέτει ο κ. Γεωργαντάς.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται:

• Στο gov.gr παρέχεται στους πολίτες και στις επιχειρήσεις, η δυνατότητα εξυπηρέτησης για συγκεκριμένες διαδικασίας από υπαλλήλους των ΚΕΠ μέσω τηλεδιάσκεψης

• Στην εν λόγω πλατφόρμα, ο πολίτης ή επιχειρηματίας θα μπορεί να ζητήσει ραντεβού σε συγκεκριμένα μέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα για την διεκπεραίωση του αιτήματός του

• Ο πολίτης ή επιχειρηματίας εισέρχεται στην ειδική πλατφόρμα (mykeplive.gov.gr) χρησιμοποιώντας του κωδικούς της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ (taxisnet). Μετά την εισαγωγή στην ειδική πλατφόρμα επιλέγει το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυμεί και κλείνει ραντεβού. Κατά την ημερομηνία του προγραμματισμένου ραντεβού ο αιτών επιδεικνύει στον υπάλληλο του ΚΕΠ στοιχείο της ταυτοποίησής του και στην συνέχεια διεκπεραιώνει το αίτημά του

• Τα θεματικά πεδία υπηρεσιών είναι α. διεκπεραίωση αίτηση (το θεματικό αυτό πεδίο περιέχονται οι διοικητικές διαδικασίες που εισάγονται στα ΚΠΕ με τα αντίστοιχα έντυπά τους, οι οποίες δεν απαιτούν αυτοπρόσωπη φυσική παρουσία β. υπηρεσίες προς επιχειρηματίες γ. εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία δ. εξυπηρέτηση από τον δήμο σας. «Όποιος επιλέξει το συγκεκριμένο πεδίο θα απευθύνεται σε υπάλληλο του συγκεκριμένου δήμου όπου ανήκει» εξηγεί ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Αρμόδιος για Θέματα

Έχει γίνει η κατάλληλη εκπαίδευση του προσωπικού. οι οποίοι μάλιστα θα ενημερώνουν και θα παραπέμπουν τους πολίτες να αιτηθούν τα πιστοποιητικά που χρειάζονται και μέσω της ψηφιακής πύλης του gov.gr.

Πηγή:Newsbeast.gr

Previous Post

Νέο τεστ για τον κορονοϊό δίνει αποτέλεσμα σε 20 λεπτά

Next Post

Παπαθανάσης: “Τα σούπερ μάρκετ να προσφέρουν μάσκες σε πελάτες που δεν έχουν”

Next Post
μασκα, κορονοιος

Παπαθανάσης: "Τα σούπερ μάρκετ να προσφέρουν μάσκες σε πελάτες που δεν έχουν"

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Κοζάνη: Πρόσκληση για συνδιοργάνωση Έκθεσης Ηλεκτροκίνησης στα πλαίσια των εκδηλώσεων του Δήμου Κοζάνης για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας 2025
  • Το Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ Κοζάνης για τη ΔΕΘ
  • Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς
  • Τοποθέτηση του Νόντα Στολτίδη στη συζήτηση του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Μακεδονίας για την καύση απορριμμάτων
  • Εμποροπανήγυρη Σερβίων 2025 – Ζωντάνια, αγορές και διασκέδαση

Πρόσφατα σχόλια

  1. C.A.SAMPSONIDIS στο Δυο αγρότες από Γρεβενά και Βόιο φέρονται εμπλεκόμενοι στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ
  2. Κωστας στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
  3. Ευδοκία Λιάτου στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
  4. Ευδοκία Λιάτου στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
  5. R-G στο Βόιο: Πόσο στοίχησε το Fiesta Voio και ποια είναι η ζημιά. Αναλυτικά στοιχεία
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr