• Latest
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ

Έρχεται σχέδιο εξαφάνισης των παλιών αυτοκινήτων

1 Μαΐου 2019
ΠΑΣΟΚ: Επίσκεψη του Υποψήφιου Προέδρου Μιχάλη Κατρίνη στον Νομό Κοζάνης

ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής Κοζάνης: Όχι άλλες φιέστες – Η Δυτική Μακεδονία απαιτεί πράξεις

4 Σεπτεμβρίου 2025
ΚΚΕ

ΚΚΕ: «Πράσινη» και «ψηλά» στις προτεραιότητές της εμφανίζει η ΕΕ την καρκινογόνα καύση

4 Σεπτεμβρίου 2025
1η Τελετή Βράβευσης Διακριθέντων Αθλητών/Αθλητριών και των προπονητών τους. Βίντεο

1η Τελετή Βράβευσης Διακριθέντων Αθλητών/Αθλητριών και των προπονητών τους. Βίντεο

4 Σεπτεμβρίου 2025
Ν. Παπαϊωάννου από τη Δυτική Μακεδονία: “Κόσμημα το Πανεπιστήμιο για την περιοχή”

Ν. Παπαϊωάννου από τη Δυτική Μακεδονία: “Κόσμημα το Πανεπιστήμιο για την περιοχή”

4 Σεπτεμβρίου 2025

Βόιο: 9ο Εργαστήριο Παραδοσιακής Δόμησης στον Πεντάλοφο

4 Σεπτεμβρίου 2025
ανεργια

Δυτική Μακεδονία: Πρώτη και με… διαφορά στην ανεργία

4 Σεπτεμβρίου 2025
Γουνοφόρα ζώα μίγκ

Σοκαριστικό περιστατικό στους Μανιάκους: Μινκ επιτέθηκε και ακρωτηρίασε το χέρι κατάκοιτης ηλικιωμένης

4 Σεπτεμβρίου 2025
Πώς έγινε το τροχαίο δυστύχημα με δύο νεκρούς 16χρονους στην Καστοριά – Η τρελή πορεία της λευκής BMW

-3- θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα στη Δυτική Μακεδονία

4 Σεπτεμβρίου 2025
Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Εξιχνιάσθηκε υπόθεση απάτης με υπολογιστή που διαπράχθηκε σε βάρος 65χρονου στην Κοζάνη

4 Σεπτεμβρίου 2025
Σύγχρονο, “πράσινο” και οικονομικό.  Ολοκληρώθηκε ταχύτατα το έργο της Ενεργειακής Αναβάθμισης του Κέντρου Πολιτισμού Δήμου Γρεβενών

Σύγχρονο, “πράσινο” και οικονομικό. Ολοκληρώθηκε ταχύτατα το έργο της Ενεργειακής Αναβάθμισης του Κέντρου Πολιτισμού Δήμου Γρεβενών

4 Σεπτεμβρίου 2025
Αντί για Ορυκτό Αέριο ένα πρόγραμμα «Απόλλων» με ενέργεια από Α.Π.Ε. για τις Τηλεθερμάνσεις

Λ. Ιωαννίδης: Βιώσιμη Διαχείριση Απορριμμάτων «Ένα άλλο μοντέλο είναι εφικτό»

4 Σεπτεμβρίου 2025
Δήμος Κοζάνης: Δωρεάν στειρώσεις αδέσποτων ζώων συντροφιάς και δεσποζόμενων ζώων ευπαθών κοινωνικών ομάδων στις 13, 14 και 15 Νοεμβρίου 2024

Δήμος Κοζάνης: Άλλες 100 στειρώσεις αδέσποτων ζώων και δεσποζόμενων ζώων ευπαθών κοινωνικών ομάδων, πραγματοποιήθηκαν το τριήμερο 1, 2 και 3 Σεπτεμβρίου 2025

4 Σεπτεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Πέμπτη, 4 Σεπτεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Έρχεται σχέδιο εξαφάνισης των παλιών αυτοκινήτων

sierafm by sierafm
1 Μαΐου 2019
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ
1
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Το υπουργείο Μεταφορών έθεσε σε δημόσια διαβούλευση σχέδιο μείωσης των παλιών αυτοκινήτων με χρονοδιάγραμμα από το… 2027!

Με μια πραγματικά κίνηση εντυπωσιασμού το υπουργείο Μεταφορών στο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών το οποίο τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση θα θεσπίσει μέγιστο όριο ηλικίας των κυκλοφορούντων οχημάτων, θα δώσει κίνητρα για την αντικατάσταση των παλαιών αυτοκινήτων και θα ενισχύσει την ηλεκτροκίνηση αλλά όλα τα παραπάνω από το… 2027!

Τα εν λόγο «πυροτεχνήματα» σύμφωνα με στελέχη της αγοράς αποτελούν μέρος των προεκλογικών δεσμεύσεων ενόψει των εκλογών και βέβαια το χρονοδιάγραμμα με εκκίνηση το 2027 σίγουρα προβλημάτισε αρκετούς καθώς η Ελλάδα έχει γίνει το… παλιατζίδικο της ΕΕ με δεκάδες χιλιάδες εισαγωγές από παλιά οχήματα που αγοράζονται έναντι πινακίου φακής και στη συνέχεια πωλούνται με γυρισμένα χιλιόμετρα.

Αλλά από τη στιγμή που το ίδιο το κράτος αναιρεί τα λεγόμενά του είναι σχεδόν απίθανο να συμβούν όλα αυτά που περιγράφονται το 2027 στην Ελλάδα.

Άλλωστε ένα σωστό πράγμα που πήγε να κάνει το υπουργείο Μεταφορών και αφορούσε στο κόψιμο των αυτοκινήτων με γυρισμένα χιλιόμετρα «τροποποιήθηκε» τελικά πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου και πλέον κόβονται μόνο τα οχήματα που έχουν ανακολουθία χιλιομέτρων σε σχέση με τον προηγούμενο έλεγχο και όχι στο σύνολο των ελέγχων!

Ωστόσο σύμφωνα με το δημοσίευμα του Έθνους στόχος είναι η αντιμετώπιση ενός σηµαντικού προβλήµατος των οδικών µεταφορών στην Ελλάδα που σχετίζεται µε τον µέσο όρο ηλικίας των οχηµάτων, ο οποίος στα σηµερινά επίπεδα κατατάσσει τη χώρα µας ψηλά στη λίστα µε τους πιο γερασµένους στόλους στην Ευρώπη.

Η δέσµη µέτρων, που έρχεται λίγο καιρό µετά τις προτάσεις κινήτρων για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης, περιλαµβάνει προτάσεις οι οποίες κατηγοριοποιούνται στις εξής τρεις βασικές κατηγορίες µε χρονοδιάγραµµα το 2027 και το 2037:

Περιορισµοί στην ηλικία εισαγοµένων οχηµάτων παντός τύπου, καθώς επί του παρόντος δεν υπάρχει όριο στην ηλικία των οχηµάτων που εισάγονται στη χώρα. Υπάρχει µόνο πρόβλεψη µέγιστης ηλικίας 15 ετών για εισαγόµενα µεταχειρισµένα λεωφορεία. Ετσι, προτείνεται να συµφωνηθεί ένα προοδευτικό χρονοδιάγραµµα περιορισµού της ηλικίας για τα εισαγόµενα οχήµατα ανά τύπο τόσο για το 2027 όσο και για το 2037.

Σύστηµα bonus malus µέσω φόρων και κινήτρων ανά ζεύγη, δηλαδή µεταξύ παλαιών και νέων οχηµάτων και ρυπογόνων και «καθαρών» οχηµάτων παντός τύπου. Και αυτό γιατί, όπως επισηµαίνεται, υπάρχει έλλειψη διαφοροποιηµένων κινήτρων για τις δύο αυτές κατηγορίες. Στο πλαίσιο αυτό, οι µελετητές συνιστούν τον προσδιορισµό ενός προοδευτικού προγράµµατος κινήτρων/εκπτώσεων/φόρων/τελωνειακών δασµών ανά τύπο οχήµατος, τύπο καυσίµου και ηλικία και για τους δύο ορίζοντες (2027 και 2037).

Καθιέρωση κλίµακας µέγιστων ορίων ηλικίας ή/ και επιπέδου εκποµπών για όλα τα οδικά οχήµατα. Σήµερα δεν υπάρχει όριο στην ηλικία των οχηµάτων που κυκλοφορούν στη χώρα µε την εξαίρεση των λεωφορείων, για τα οποία έχει καθοριστεί µέγιστο όριο τα 27 χρόνια.

Η πρόταση εστιάζει στον καθορισµό µερικής ή ολικής απαγόρευσης ανάλογα µε την ηλικία ή/και το επίπεδο εκποµπών των οχηµάτων, καθώς και στον ορισµό ενός προοδευτικού χρονοδιαγράµµατος περιορισµού της ηλικίας ανά τύπο οχήµατος. Σύµφωνα µε τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ενωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) για το 2018, ο µέσος όρος ηλικίας των επιβατικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα έφτανε τα 15 χρόνια, όταν ο ευρωπαϊκός µέσος όρος βρισκόταν στα 10,5. Αντίστοιχα, ο µέσος όρος ηλικίας των φορτηγών ως 3,5 τόνους ήταν 18,3 έτη και των βαρέων οχηµάτων άνω των 3,5 τόνων τα 20,9 χρόνια.

Ανανέωση του στόλου

Ως προς τα επαγγελµατικά οχήµατα, στο Σχέδιο επισηµαίνεται πως «υπάρχει επείγουσα ανάγκη να επιτευχθεί η ανανέωση του (εσωτερικού) στόλου επαγγελµατικών οχηµάτων. Ταυτόχρονα, οικολογικοί και οικονοµικοί λόγοι απαιτούν ανανέωση του στόλου οχηµάτων ιδιωτικής χρήσης».

Στην κατεύθυνση αυτή τα υπουργεία Μεταφορών και Οικονοµίας έχουν ήδη εντάξει στις προσκλήσεις του Επιχειρησιακού Προγράµµατος ΕΠΑνΕΚ – ΕΣΠΑ 2014-2020 τη συγχρηµατοδότηση της µετατροπής του κινητήρα των επαγγελµατικών οχηµάτων, σε κινητήρα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.

Συγκεκριµένα, προβλέπονται η προµήθεια αυτοκινούµενων οχηµάτων αµιγώς επαγγελµατικής χρήσης για την κάλυψη των αναγκών της επιχείρησης και η µετατροπή κινητήρα επαγγελµατικού ή µεικτής χρήσης πετρελαιοκίνητου/ βενζινοκίνητου οχήµατος σε κινητήρα διπλού καυσίµου πετρελαίου/βενζίνης – φυσικού αερίου. Η συγχρηµατοδότηση για µετατροπή του κινητήρα µπορεί να φθάσει σε ποσοστό 65% και έως 12.000 ευρώ, ανάλογα µε τα κριτήρια επιλεξιµότητας.

Πηγή: newsauto

Tags: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Previous Post

Ρύθμιση 120 δόσεων: Πώς θα υπολογίζεται ο αριθμός και το ύψος της δόσης (πίνακας)

Next Post

Ποιοι κάνουν όλο και λιγότερο σεξ

Next Post
ζευγαρι Βιασμός

Ποιοι κάνουν όλο και λιγότερο σεξ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής Κοζάνης: Όχι άλλες φιέστες – Η Δυτική Μακεδονία απαιτεί πράξεις
  • ΚΚΕ: «Πράσινη» και «ψηλά» στις προτεραιότητές της εμφανίζει η ΕΕ την καρκινογόνα καύση
  • 1η Τελετή Βράβευσης Διακριθέντων Αθλητών/Αθλητριών και των προπονητών τους. Βίντεο
  • Ν. Παπαϊωάννου από τη Δυτική Μακεδονία: “Κόσμημα το Πανεπιστήμιο για την περιοχή”
  • Βόιο: 9ο Εργαστήριο Παραδοσιακής Δόμησης στον Πεντάλοφο

Πρόσφατα σχόλια

  1. C.A.SAMPSONIDIS στο Δυο αγρότες από Γρεβενά και Βόιο φέρονται εμπλεκόμενοι στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ
  2. Κωστας στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
  3. Ευδοκία Λιάτου στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
  4. Ευδοκία Λιάτου στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
  5. R-G στο Βόιο: Πόσο στοίχησε το Fiesta Voio και ποια είναι η ζημιά. Αναλυτικά στοιχεία
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr