• Latest
gov.gr, υπολογιστης

Έρχεται το νέο gov.gr – Το σχέδιο για την ενοποίηση όλων των υπηρεσιών

20 Ιανουαρίου 2025
Το πρόγραμμα Εκδηλώσεων για την Απελευθέρωση της Σιάτιστας

Δήμος Βοΐου: 113η Επέτειος της Μάχης της Σιάτιστας – Πρόγραμμα Εκδηλώσεων

29 Οκτωβρίου 2025
Μαλούτας: Ανησυχούμε για το μέλλον της Τηλεθέρμανσης, δεν επιχαίρουμε που δικαιωθήκαμε στην κριτική μας

Κοζάνη: Σε ποιες οδούς δεν λειτουργεί η τηλεθέρμανση, λόγω διαρροής, μέχρι αύριο το μεσημέρι

29 Οκτωβρίου 2025
Η 15η τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σερβίων

Δήμος Σερβίων: Απογραφή Ανελκυστήρων έως τις 30 Νοεμβρίου 2025

29 Οκτωβρίου 2025
Τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα 2025-2030 του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στο επίκεντρο της συνάντησης του Πρύτανη του ΠΔΜ με την Υπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη

Τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα 2025-2030 του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στο επίκεντρο της συνάντησης του Πρύτανη του ΠΔΜ με την Υπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη

29 Οκτωβρίου 2025
Καλονέρι: Εθελοντική αιμοδοσία την Κυριακή 2 Νοεμβρίου

Καλονέρι: Εθελοντική αιμοδοσία την Κυριακή 2 Νοεμβρίου

29 Οκτωβρίου 2025
Διαδικτυακή διάλεξη με θέμα την Οπαδική Βία, «Υπάρχουν Λάθος Χρώματα;» από τη Διεύθυνση Αστυνομίας Κοζάνης, με τη Διεύθυνση Μονάδας Ασφάλειας και Προστασίας του  Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

Διαδικτυακή διάλεξη με θέμα την Οπαδική Βία, «Υπάρχουν Λάθος Χρώματα;» από τη Διεύθυνση Αστυνομίας Κοζάνης, με τη Διεύθυνση Μονάδας Ασφάλειας και Προστασίας του  Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

29 Οκτωβρίου 2025
Εποικοδομητικός διάλογος στις Βρυξέλλες του Μιλτιάδη Καρακουλάκη με τον Επίτροπο Υγείας και Ευζωίας των Ζώων Olivér Várhelyi

Εποικοδομητικός διάλογος στις Βρυξέλλες του Μιλτιάδη Καρακουλάκη με τον Επίτροπο Υγείας και Ευζωίας των Ζώων Olivér Várhelyi

29 Οκτωβρίου 2025
ΑΜΕΑ ΕΟΡΔΑΙΑ

Κατάθεση πρότασης για Κοινωνικό Τιμολόγιο Τηλεθέρμανσης υπέρ των Ατόμων με Αναπηρία

29 Οκτωβρίου 2025
Πέμπτη 8-8, διακοπή υδροδότησης στο κάτω τμήμα της Τ.Κ.  Πετρανών, 10.00 με 13.00, λόγω εργασιών στο δίκτυο ύδρευσης

ΔΕΥΑΚ: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του πατέρα της Ε. Παπαδοπούλου

29 Οκτωβρίου 2025
Δήμος Βοΐου: Ημερίδα με θέμα «Λογοτεχνία και Τύπος» στη Σιάτιστα

Δήμος Βοΐου: Ημερίδα με θέμα «Λογοτεχνία και Τύπος» στη Σιάτιστα

29 Οκτωβρίου 2025
Τροχαίο ατύχημα στην Εγνατία Οδό προς Καστοριά

Τροχαίο ατύχημα στην Εγνατία Οδό προς Καστοριά

29 Οκτωβρίου 2025

Την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου συνεδρίαση λογοδοσίας του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Μακεδονίας

29 Οκτωβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Έρχεται το νέο gov.gr – Το σχέδιο για την ενοποίηση όλων των υπηρεσιών

sierafm by sierafm
20 Ιανουαρίου 2025
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
gov.gr, υπολογιστης
0
SHARES
13
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Το σχέδιο για την ενοποίηση όλων των υπηρεσιών της δημόσιας διοίκησης σε μία ψηφιακή πύλη. Θα δημιουργηθούν ενιαία προφίλ για πολίτες και επιχειρήσεις που θα περιλαμβάνουν όλο το ιστορικό συναλλαγών με κρατικούς φορείς, όπως το Taxis, ο ΕΦΚΑ και το Κτηματολόγιο.

Σε νέα εποχή περνά η δημοφιλέστερη δημόσια ψηφιακή πλατφόρμα της χώρας, το gov.gr, η οποία ξεκίνησε προσφέροντας αρχικά 500 ψηφιακές υπηρεσίες και σήμερα περιλαμβάνει συνολικά 2.036. Η επόμενη ημέρα του gov.gr θα δίνει τη δυνατότητα σε πολίτες και επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση σε όλες τις συναλλαγές με το Δημόσιο από μία και μόνο ιστοσελίδα, ενώ θα έχουν και το δικό τους προσωπικό προφίλ.

Το έργο αναβάθμισης θα κοστίσει 69,4 εκατ. ευρώ και η νέα πλατφόρμα θα είναι έτοιμη μέχρι το τέλος του 2026. Στόχος είναι ο πολίτης να αντιμετωπίζεται από τη δημόσια διοίκηση με ενιαίο τρόπο -όπου και αν απευθύνεται- και αντιστοίχως η δημόσια διοίκηση να έχει συνολική εικόνα του πολίτη.

Επιπλέον, στη δημόσια διοίκηση θα παρασχεθούν εργαλεία ώστε να αναπτύσσουν ψηφιακές υπηρεσίες νέας γενιάς, χωρίς να χρειάζονται ειδικοί πληροφορικής για να γράφουν κώδικα (no code υπηρεσίες).

Ενδεικτικό είναι ότι το «Σπίτι μου II» αποτελεί την πρώτη υπηρεσία που διατίθεται παραγωγικά από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στο πλαίσιο του έργου «Σχεδιασμός, υλοποίηση, θέση και υποστήριξη της παραγωγικής λειτουργίας της ενιαίας ψηφιακής υποδομής για την εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων (CRM)», του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0».

Το μεγάλο «στοίχημα» για το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης είναι να βελτιώσει ουσιαστικά την καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων. Δεν είναι τυχαίο ότι το gov.gr κατέκτησε για δεύτερη φορά τη δεύτερη θέση μεταξύ 74 εταιρειών και οργανισμών από 11 διαφορετικούς κλάδους, ως προς την εμπειρία του χρήστη. To gov.gr υποδέχθηκε το 2025 με 2.025 ψηφιακές υπηρεσίες, ενώ ήδη από το πρώτο δεκαπενθήμερο του νέου έτους έχει ξεπεράσει τις 2.036, προσθέτοντας περίπου μία με μιάμιση νέα υπηρεσία την ημέρα.

Νέο οικοσύστημα

Στο νέο gov.gr, πολίτες και επιχειρήσεις θα μπορούν να πραγματοποιούν ένα σημαντικό μέρος των συναλλαγών τους με το Δημόσιο ηλεκτρονικά, από παντού, οποτεδήποτε και για οτιδήποτε έχει σχέση με τη δημόσια διοίκηση. Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προχωρά στην κατεύθυνση εξασφάλισης της δυνατότητας της δημόσιας διοίκησης να υιοθετήσει πλήρως κουλτούρα πολιτο-κεντρικής εξυπηρέτησης σε όλο το εύρος του πολυκαναλικού συστήματος εξυπηρέτησης. Με τη νέα ενιαία πλατφόρμα θα επιτευχθούν:

  • Η δημιουργία και η τήρηση σε ένα και μόνο σύστημα μιας ενιαίας και ολοκληρωμένης εικόνας του συναλλασσόμενου φυσικού/νομικού προσώπου και της σχέσης του με το Δημόσιο, ανεξάρτητα από το συγκεκριμένο πληροφοριακό σύστημα ή το κανάλι επικοινωνίας που απαιτείται για τις συναλλαγές του με τον εκάστοτε φορέα της δημόσιας διοίκησης (π.χ. Taxis, e-ΕΦΚΑ, Κτηματολόγιο κ.λπ.). Αντίστοιχα, η δημόσια διοίκηση θα έχει συγκεντρωμένες σε ένα σημείο όλες τις αλληλεπιδράσεις του με το Δημόσιο, δηλαδή ερωτήματα, αιτήματα, υποθέσεις του συναλλασσομένου, ανεξαρτήτως του εκάστοτε καναλιού επικοινωνίας (τηλέφωνο, φυσική παρουσία, μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κ.ά.) ή φορέα εξυπηρέτησης.
  • Η αντικειμενική βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών των ωφελούμενων συνεργαζόμενων φορέων προς τους τελικούς αποδέκτες τους, πολίτες και επιχειρήσεις, καθώς η ψηφιακή υποδομή εξυπηρέτησης θα διευκολύνει την ταχύτερη και συνεπέστερη διεκπεραίωση των αιτημάτων των συναλλασσομένων.
  • Η βελτίωση της συνολικής εμπειρίας του πολίτη. Ο πολίτης θα σταματήσει να προσκομίζει διαρκώς έγγραφα που έχει καταθέσει στο παρελθόν σε άλλες υπηρεσίες, ενώ η ολοκλήρωση μιας συναλλαγής δεν θα προϋποθέτει πλέον την κατανόηση της δομής και του τρόπου λειτουργιών των εμπλεκόμενων φορέων του Δημοσίου.
  • Η αύξηση της διαφάνειας, η προώθηση της καινοτομίας και η εξασφάλιση της ακώλυτης πρόσβασης του πολίτη σε δεδομένα της ευρύτερης δημόσιας διοίκησης.
  • Η βελτίωση της παραγωγικότητας του Δημοσίου μέσω της υποστήριξης των φορέων κατά την εξυπηρέτηση επιχειρήσεων και πολιτών και η αύξηση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας των πόρων που χρησιμοποιούνται για την εξυπηρέτηση των πολιτών.
  • Η διευκόλυνση της υλοποίησης ψηφιακών υπηρεσιών. Μέσα από το περιβάλλον ανάπτυξης και ψηφιακής λειτουργίας υπηρεσιών, το οποίο θα παρέχει τα απαραίτητα πρότυπα, πλατφόρμες και εργαλεία για την αξιοποίηση της ενιαίας ψηφιακής υποδομής και εντέλει την αύξηση ποιότητας, θα επιτευχθεί αύξηση της ταχύτητας και μείωση του κόστους δημιουργίας νέων ψηφιακών υπηρεσιών.

Παραγωγικότητα του Δημοσίου

Για τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού στην καθημερινότητα των πολιτών μιλά στην «R» ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, κάνοντας λόγο για ένα σύστημα χωρίς γραφειοκρατικά εμπόδια.

«Το gov.gr ξεπέρασε ήδη τις 2.036 υπηρεσίες, απλουστεύοντας την καθημερινότητα των πολιτών και των επιχειρήσεων. Με την υλοποίηση της ενιαίας ψηφιακής υποδομής εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων, το CRM, περνάμε στην επόμενη μέρα για το gov.gr και βελτιώνουμε περαιτέρω την εμπειρία των πολιτών. Στόχος είναι οι πολίτες να εξυπηρετούνται ψηφιακά από παντού, οποτεδήποτε και σχετικά με οτιδήποτε αφορά τη δημόσια διοίκηση», δηλώνει ο Δ. Παπαστεργίου και συμπληρώνει: «Πρόκειται για μια σημαντική μεταρρύθμιση, καθώς θα διαθέτουμε πια μια ολοκληρωμένη εικόνα των συναλλασσόμενων προσώπων με το Δημόσιο, ανεξάρτητα από τα συστήματα ή τα κανάλια επικοινωνίας που χρησιμοποιούν. Η ύπαρξη ενός ψηφιακού σημείου επαφής των πολιτών και των επιχειρήσεων με το κράτος συνεπάγεται την άμεση, γρήγορη, χωρίς γραφειοκρατικά εμπόδια εξυπηρέτησή τους, ενώ παράλληλα ενισχύει την παραγωγικότητα του Δημοσίου».

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα της Realnews

Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ – ΠΗΓΗ: Realnews

Tags: GOV.GR
Previous Post

Σ.Υπ.ΟΤΑ Ν.Κοζάνης: Ετήσια Εκλογοαπολογιστική Συνέλευση την Πέμπτη 23 Ιανουαρίου

Next Post

Νεκρός 15χρονος από πυρά κυνηγετικού όπλου

Next Post
Τραγωδία στη Χαλκιδική: Αγόρι 8 ετών κατέρρευσε και πέθανε μπροστά στους γονείς του

Νεκρός 15χρονος από πυρά κυνηγετικού όπλου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Δήμος Βοΐου: 113η Επέτειος της Μάχης της Σιάτιστας – Πρόγραμμα Εκδηλώσεων
  • Κοζάνη: Σε ποιες οδούς δεν λειτουργεί η τηλεθέρμανση, λόγω διαρροής, μέχρι αύριο το μεσημέρι
  • Δήμος Σερβίων: Απογραφή Ανελκυστήρων έως τις 30 Νοεμβρίου 2025
  • Τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα 2025-2030 του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στο επίκεντρο της συνάντησης του Πρύτανη του ΠΔΜ με την Υπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη
  • Καλονέρι: Εθελοντική αιμοδοσία την Κυριακή 2 Νοεμβρίου

Πρόσφατα σχόλια

  1. Τυρνα Μπινου Ελενη Οδοντιατρος Αριδαι Ν.Πελλας στο Το πρόγραμμα εορτασμού στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Αυγερινού
  2. Τυρνα Μπινου Ελενη Οδοντιατρος Αριδαι Ν.Πελλας στο Σιάτιστα: Έφυγε από τη ζωή ο Λαογράφος Γεώργιος Μπόντας
  3. Chris στο Σιάτιστα: Έφυγε από τη ζωή ο Λαογράφος Γεώργιος Μπόντας
  4. Παύλος στο Τσοτύλι: Η απάντηση για την παιδική χαρά
  5. ΜΑΙΡΗ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ στο Εκδήλωση τιμής και μνήμης για τον Δημήτρη (Τάκη) Τσιώνα στη Χρυσαυγή Βοΐου
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr