Η κίνηση του sir Στέλιου Χατζηιωάννου που αλλάζει τα δεδομένα.
Με το πρώτο «easyFoodstore», το λεγόμενο «σούπερ μάρκετ των φτωχών» ετοιμάζεται ο Στέλιος Χατζηιωάννου να κάνει το επόμενο βήμα του στην ελληνική αγορά.
Ο δημιουργός της αυτοκρατορίας της easyGroup το αποκάλυψε ο ίδιος σε δημοσιογράφους στο περιθώριο της εκδήλωσης που έγινε πριν λίγες ημέρες για την παροχή εκ μέρους του ομίλου οικονομικής βοήθειας στους συγγενείς των θυμάτων από τη φονική πυρκαγιά στο Μάτι.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως ο επιχειρηματίας αναζητούσε εδώ και πολύ καιρό ακίνητο στην Αθήνα που να πληροί της προϋποθέσεις ώστε να στεγάσει το πρώτο «easyFoodstore» και η αναζήτησή του αυτή φαίνεται πως έχει πλέον λάβει τέλος καθώς το ακίνητο βρέθηκε. Ο ίδιος πάντως δεν διευκρίνισε εάν πρόκειται να προχωρήσει σε αγορά ή μίσθωση του εν λόγω ακινήτου.
Τα λεγόμενα «σούπερ μάρκετ των φτωχών» άνοιξαν στη Βρετανία με τα ράφια τους γεμάτα είδη διατροφής με ιδιωτική ετικέτα και σε πολύ χαμηλές τιμές. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, τα σούπερ μάρκετ του Στέλιου Χατζηιωάννου θα διαθέτουν προϊόντα μακράς διαρκείας σε τιμές που θα κυμαίνονται στα 35-40 λεπτά .
Το σλόγκαν των easyfoodstore είναι: «Όχι ακριβές μάρκες. Μόνο τρόφιμα σε τίμιες τιμές».
Για την πρόθεσή του να φέρει τα easyFoodstores στην Ελλάδα ο επχειρηματίας είχε μιλήσει ήδη από το 2016. «Τα easyFoodstore λειτουργούν στο Λονδίνο και σκέφτομαι να φέρω το συγκεκριμένο brand στην Ελλάδα. Βλέποντας την ανάγκη αυτών των ανθρώπων εκτιμώ, ότι αν έχεις 100 προϊόντα όλα μακράς διαρκείας σε μια τιμή 35-40 λεπτά σίγουρα θα έχει μεγάλη ανταπόκριση» είχε δηλώσει τότε.
Πηγή:Newsbeast.gr