Στο πλαίσιο λήψης προληπτικών μέτρων και δεδομένου ότι ο ΔΕΔΔΗΕ αποτελεί την πιο κρίσιμη Μονάδα για την εύρυθμη λειτουργία όλων των υπολοίπων δομών της πόλης, σας ανακοινώνουμε ότι για μικρό χρονικό διάστημα αναστέλλεται η εξυπηρέτηση με την φυσική παρουσία των πελατών.
Η εξυπηρέτηση των πελατών μας, μπορεί να γίνεται τηλεφωνικά με τους εξής τρόπους:
1. Στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ 11500, 211900500 όλο το εικοσιτετράωρο.
2. Στα τηλέφωνα για Κοζάνη:
24610 51116, 51131, 51153 Εξυπηρέτηση Χρηστών
24610 51121 Γραμματεία τις ώρες από 07:00 έως 15:00
Για την περίπτωση βλάβης – εκτός από το 11500 – μπορείτε να δηλώσετε το πρόβλημα ηλεκτροδότησής του ακινήτου σας και στη διαδικτυακή εφαρμογή στον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ (www.deddie.gr).
Μπορείτε επίσης να στέλνετε τα αιτήματά σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα παρακάτω e-mail:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Στα τηλέφωνα για Γρεβενά:
24620 81910 Εξυπηρέτηση Χρηστών
24620 80581 Προϊστάμενος τις ώρες από 07:00 έως 15:00
Μπορείτε επίσης να στέλνετε τα αιτήματά σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα παρακάτω e-mail:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Στα τηλέφωνα για Νεάπολη:
24680 23179 Εξυπηρέτηση Χρηστών τις ώρες από 07:00 έως 15:00
Μπορείτε επίσης να στέλνετε τα αιτήματά σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα παρακάτω e-mail:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Στα τηλέφωνα για Πτολεμαΐδα:
24630 53117 Εξυπηρέτηση Χρηστών
24630 53910 Προϊστάμενος
τις ώρες από 07:00 έως 15:00
Μπορείτε επίσης να στέλνετε τα αιτήματά σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα παρακάτω e-mail:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Για την περίπτωση βλάβης – εκτός από το 11500 – μπορείτε να δηλώσετε το πρόβλημα ηλεκτροδότησής του ακινήτου σας και στη διαδικτυακή εφαρμογή στον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ (www.deddie.gr).
Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό για την αποκατάσταση της κανονικής λειτουργίας της Μονάδας μας.