Η εταιρεία εμφανίστηκε τον Οκτώβριο σε ψηφιακή πλατφόρμα προσφέροντας μεγάλες εκπτώσεις τιμών και στη συνέχεια εξαφανίστηκε.
Πρόστιμο ύψους 70.000 ευρώ για παραβάσεις των διατάξεων περί προστασίας του καταναλωτή επέβαλλε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων σε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου e-shop που διέθετε προς πώληση ευρεία γκάμα προϊόντων. Η επιχείρηση αποδεχόταν τις παραγγελίες των καταναλωτών και εισέπραττε το τίμημα της πώλησης των προϊόντων χωρίς ουδέποτε να τα παραδίδει στους καταναλωτές.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση η επιχείρηση δραστηριοποιήθηκε κυρίως εντός του μηνός Οκτωβρίου 2021, με παρουσία σε ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης τιμών, παρουσιάζοντας ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές. Στο τέλος του ίδιου μήνα, η επιχείρηση έκλεισε τα γραφεία της στο Κερατσίνι Αττικής, την ιστοσελίδα της και το τηλεφωνικό της κέντρο ενώ παράλληλα διακόπηκε η παρουσία της στην ψηφιακή πλατφόρμα μετά από τις πρώτες καταγγελίες καταναλωτών περί μη παράδοσης των προϊόντων. Οι καταναλωτές ουδέποτε παρέλαβαν τα προϊόντα που αγόρασαν με χρήση κάρτας ή τραπεζική μεταφορά χρημάτων.
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή υποηραμμίζει ότι οι καταναλωτές έχουν σε αντίστοιχες περιπτώσεις, τη δυνατότητα αμφισβήτησης της συναλλαγής μέσω της τράπεζας με την οποία συνεργάζονται, μόνο εφόσον η αγορά γίνεται με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής τραπεζικής κάρτας. Η αμφισβήτηση της συναλλαγής και η αναζήτηση των χρημάτων που πληρώθηκαν δεν είναι ευχερής στην περίπτωση που η πληρωμή γίνεται με απευθείας κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Οι καταναλωτές μπορούν να καταγγέλλουν φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών και παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας στη γραμμή 1520 (Γραμμή του Καταναλωτή) της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
Πηγή: Newsbeast.gr