Σήμερα, ως ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης εστίασης, γνωρίζετε πολύ καλά τον ρόλο που παίζουν οι αξιολογήσεις της Google ή του TripAdvisor στην επιλογή από υποψήφιους πελάτες. Βάσει αυτών βρίσκουν το επόμενο μαγαζί εστίασης που θα επισκεφθούν, και βάσει αυτών κρίνουν ποια επιχείρηση θα πρέπει να αποφύγουν.
Πώς θα μπείτε δυναμικά στο «παιχνίδι» των αξιολογήσεων; Δείτε παρακάτω τρεις βασικούς τρόπους.
- Παρακινήστε φίλους (και φίλους φίλων) να γράψουν μια προσεγμένη αξιολόγηση
Αν δεν στηρίξετε εσείς το σπίτι σας, τότε ποιος θα το στηρίξει; Ζητήστε από φίλους σας, που δεν συσχετίζονται άμεσα με την επιχείρησή σας, να γράψουν μία θετική και προσεκτική αξιολόγηση, που θα δίνει μία πλήρη εικόνα σε κάθε δυνητικό πελάτη. Μια και θα έχετε έναν κάποιο «έλεγχο» στις συγκεκριμένες κριτικές, δώστε σαφείς οδηγίες για το τι θέλετε να αναφέρεται σε αυτές. Μην κάνετε εσείς ή οι ίδιοι σας οι υπάλληλοι κριτική, γιατί το αποτέλεσμα θα φαίνεται ψεύτικο.
- Φροντίστε να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση για τους πελάτες σας
Ο πυρήνας της κερδοφορίας σας είναι οι πελάτες σας. Οι πελάτες σας, πέρα από τα χρήματά τους, μπορούν να σας αφήσουν και πολύ καλές αξιολογήσεις. Οι πολύ καλές αξιολογήσεις θα γίνουν αβίαστα, αν εσείς ως ιδιοκτήτης λάβετε σοβαρά υπόψη την εξυπηρέτησή τους. Πώς θα το κάνετε αυτό; Αυξάνοντας την αποδοτικότητα των υπαλλήλων σας, με κάποιο σύγχρονο πρόγραμμα παραγγελιοληψίας. Οι υπάλληλοί σας, χρησιμοποιώντας την παραγγελιοληψία, θα είναι σε θέση να διαχειρίζονται έναν μεγάλο όγκο εργασίας, αφού αυτός ο όγκος θα είναι πλέον οργανωμένος. Τραπέζια, παραγγελίες, υπάλληλοι και ταμείο ταξινομούνται κατάλληλα βάσει του προγράμματος που θα έχετε επιλέξει.
Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες δεν θα έρχονται αντιμέτωποι με καθυστερήσεις στην εξυπηρέτησή τους. Απεναντίας, θα νιώσουν συμπληρωματικά την ανάγκη να κάνουν μια θετική αξιολόγηση για την επιχείρησή σας.
- Αλληλεπιδράστε με τους πελάτες σας, ψηφιακά
Διεκδικήστε την αλληλεπίδραση των πελατών σας με εσάς μέσα από τα social media. Δεν είναι πια μυστικό ότι για ένα μεγάλο ποσοστό του χρόνου τους, οι πελάτες σας ψάχνουν την καλύτερη οπτική γωνία του φαγητού ή του ποτού τους για story. Αν σας έχουν αναφέρει στο story, μη διστάσετε ούτε να το κοινοποιήσετε, ούτε να κάνετε react σε αυτό. Δημιουργείτε με αυτόν τον τρόπο μια ψηφιακή σχέση με τον πελάτη σας, που, όχι μόνο θα σας επισκεφθεί ξανά και ξανά, αλλά θα αισθανθεί και την ανάγκη να κάνει μία εξαιρετική αξιολόγηση. Μη χάνετε μια τέτοια ευκαιρία, λοιπόν.
Οι αξιολογήσεις της Google ή του TripAdvisor είναι ένας βασικός παράγοντας που καθορίζει την πελατεία σας. Αφού μπορείτε να έχετε τον έλεγχο, φροντίστε για αυτό.