Πολλά ερωτήματα προκαλεί μια καταγγελία που έκανε μια γυναίκα από τα Χανιά, η οποία έκπληκτη διαπίστωσε πως η ίδια, αλλά και η κόρη της, είχαν επισκεφθεί γιατρό συμβεβλημένο με τον ΕΟΠΥΥ τον οποίο -στην πραγματικότητα- ποτέ δεν έχουν επισκεφθεί.
Όλα ξεκίνησαν όταν η ενήλικη καταγγέλλουσα αξιοποίησε την δυνατότητα που έχουν, πλέον όλοι οι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ, να έχουν πρόσβαση με το ΑΜΚΑ τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή «Φάκελος Ασφάλισης Υγείας».
Ερευνώντας τις καταγραφές που υπάρχουν στο σύστημα, διαπίστωσε έκπληκτη πως εμφανιζόταν να έχει επισκεφθεί 4 φορές γιατρό συμβεβλημένο με τον ΕΟΠΥΥ στο ιατρείο του οποίου, όπως αναφέρει , ουδέποτε πήγε.
Σύμφωνα με την ίδια σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον γιατρό, της είπε πως πρέπει να έγινε κάποιο λάθος με τον ΑΜΚΑ και να της χρεώθηκαν «κατά λάθος» οι επισκέψεις.
Όμως στην συνέχεια διαπίστωσε πως και η κόρη της εμφανιζόταν να έχει κάνει 21 επισκέψεις στον ίδιο γιατρό από το 2015 μέχρι σήμερα, ενώ στην πραγματικότητα ούτε είχε πάει, ούτε τον γνώριζε.
Η απάντηση του ΕΟΠΥΥ
Η γυναίκα επικοινώνησε με τον ΕΟΠΥΥ και της είπαν πως, αφενός υπάρχει δυνατότητα να αμφισβητηθούν οι επισκέψεις και αφετέρου να προβεί σε επίσημη καταγγελία.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Flashnews.gr και το λάθος στον ΑΜΚΑ μπορεί να συμβεί αλλά και «θεωρητικά» η χρέωση ψεύτικης επίσκεψης είναι δυνατή, αρκεί ο ιατρός να γνωρίζει τον ΑΜΚΑ ενός πολίτη.
Η υπόθεση επιβάλλεται να ερευνηθεί από την αρμόδια υπηρεσία του ΕΟΠΥΥ καθώς εάν αποδειχθεί πως όντως έγινε λάθος σε κάποιο από τα 11 ψηφία του ΑΜΚΑ τότε γεννώνται ερωτηματικά για το πόσα ανάλογα λάθη μπορεί να έχουν συμβεί και να χρεώνονται επισκέψεις άλλων αντί για άλλους.
Εάν όμως δεν πρόκειται για λάθος, αλλά για συνειδητή πλαστή χρέωση επίσκεψης, τότε υπάρχουν ευθύνες για απάτη σε βάρος δημόσιου οργανισμού αλλά και παράνομη χρήση προσωπικών δεδομένων πολίτη.
Πηγή: flashnews.gr