Με στόχο την προστασία της Δημόσιας Υγείας σύμφωνα με το ΦΕΚ 4484/11-10-20 η εξυπηρέτηση των πολιτών από τις υπηρεσίες της ΔΕΥΑΚ θα πραγματοποιείται υποχρεωτικά μόνο με τηλεφωνική συνεννόηση με τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Με αυτοπρόσωπη παρουσία γίνεται ΜΟΝΟ η εξόφληση οφειλών λογαριασμών από καταναλωτές που δεν χρησιμοποιούν ηλεκτρονικούς τρόπους πληρωμής με την χρήση μάσκας να είναι υποχρεωτική.
Προτείνουμε όμως να χρησιμοποιήσουν και αυτοί όλους τους τρόπους ηλεκτρονικής πληρωμής των λογαριασμών ύδρευσης – τηλεθέρμανσης και των δόσεων διακανονισμού οφειλών.
• Με την χρήση Χρεωστικής ή Πιστωτικής ή Προπληρωμένης κάρτας, χωρίς χρέωση προμήθειας, από το site της Δ.Ε.Υ.Α.Κ. (https://www.deyakozanis.gr) πατώντας ¨ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ¨ και εισάγοντας τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής (RF……..) του λογαριασμού ή της δόσης που θέλετε να εξοφλήσετε.
• Από τα site όλων των τραπεζών που συνεργάζονται με την ΔΙΑΣ για όσους έχουν κωδικούς e-banking (υπάρχουν σχετικές οδηγίες στο site της Δ.Ε.Υ.Α.Κ.).
• Μέσω ανάθεσης πάγιας εντολής του καταναλωτή στην τράπεζά του (υπηρεσία χωρίς χρέωση προμήθειας).
Για τον περιορισμό της αυτοπρόσωπης παρουσίας για κατάθεση αιτήσεων ή εγγράφων στο πρωτόκολλο της ΔΕΥΑΚ μπορεί να χρησιμοποιείται τόσο το FAX 2461051550 όσο και η ηλεκτρονική αλληλογραφία ( email: [email protected])
Τα βασικά τηλέφωνα επικοινωνίας υπηρεσιών της ΔΕΥΑΚ είναι:
– Τηλεφωνικό Κέντρο – Πληροφορίες – Πρωτόκολλο 2461051500
– Βλάβες Ύδρευσης – Αποχέτευσης 2461051534
– Βλάβες Τηλεθέρμανσης 2461051555
– Βλάβες Εξωτερικού Δικτύου Ύδρευσης 2461051503
– Γραμμή Δημότη 2461034000
Όλα τα υπόλοιπα τηλέφωνα των υπηρεσιών της ΔΕΥΑΚ είναι στην ιστοσελίδα της επιχείρησης www.deyakozanis.gr
ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΥΑ ΚΟΖΑΝΗΣ