Και στην αξιολόγηση των πολιτών θα τεθούν οι υπηρεσίες του δημοσίου τομέα. Εκτός από το νέο σύστημα αξιολόγησης δημοσίων υπαλλήλων, το υπουργείο Εσωτερικών ετοιμάζει ένα ακόμη σύστημα αξιολόγησης, που θα δίνει το λόγο στους εξυπηρετούμενους πολίτες.
Σύμφωνα με όσα είπε ο αρμόδιος υπουργός, Μάκης Βορίδης, σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, το υπουργείο σκοπεύει να διαμορφώσει ένα ψηφιακό εργαλείο με το οποίο κάθε πολίτης που έρχεται σε επαφή με μια δημόσια υπηρεσία, θα έχει δυνατότητα να την αξιολογεί με βάση την εμπειρία εξυπηρέτησής του. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία δεν θα έρθει μέσω νομοθετικής ρύθμισης εξήγησε ο υπουργός. Θα αποτελεί έναν ψηφιακό τρόπο αξιολόγησης των δημόσιων υπηρεσιών από τους ίδιους τους πολίτες, σε ένα πνεύμα κοινωνικής λογοδοσίας του δημοσίου.
Σύμφωνα με τον κ. Βορίδη, η σχετική πρωτοβουλία περιλαμβάνεται ήδη στο «σχέδιο δράσης» του υπουργείου Εσωτερικών για το 2022, κάτι που σημαίνει ότι το υπουργείο όχι μόνο επιθυμεί να εφαρμόσει το συγκεκριμένο μέτρο, αλλά και να το εφαρμόσει εντός του έτους.
«Πρόκειται για ένα έργο που θα μας βοηθήσει να έχουμε μια πρόσληψη της εικόνας των πολιτών από την παροχή των υπηρεσιών του δημοσίου. Θα αποτελέσει βασικό εργαλείο προκειμένου να δούμε ο,τιδήποτε περαιτέρω», δήλωσε ο κ. Βορίδης, δείχνοντας και την αυξημένη σημασία με την οποία προσεγγίζει την συγκεκριμένη πρωτοβουλία.
Πηγή: aftodioikisi.gr