Στο πρώτο τρίμηνο του 2025 εκτιμά η ΤΕΡΝΑ ότι θα έχει υπό τον πλήρη έλεγχό της την Εγνατία Οδό, τον μεγαλύτερο αυτοκινητόδρομο της χώρας.
Η σύμβαση για την παραχώρηση έχει υπογραφεί από την περασμένη άνοιξη και έχει συνοδευτεί ήδη με μία αύξηση στα διόδια, ωστόσο η διαδικασία δεν έχει ολοκληρωθεί κι αυτό λόγω εκκρεμοτήτων που πρέπει να διευθετήσει το δημόσιο.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Γιώργος Περιστέρης μιλώντας στην έκτακτη γενική συνέλευση ανέφερε ότι η εταιρεία έχει κλείσει όλες τις εκκρεμότητες για την Εγνατία.
«Από τη μεριά μας όλα τα προαπαιτούμενα έχουν εκπληρωθεί -και τα χρηματοδοτικά και όλα. Περιμένουμε τώρα να ολοκληρωθούν και από την πλευρά της πολιτείας και του ΤΑΙΠΕΔ. Δεν είναι στο δικό μας χέρι», σημείωσε για την Εγνατία. Αν και επέμεινε στο ορόσημο του πρώτου τριμήνου του 2025, όπως είχε πει στη γενική συνέλευση του καλοκαιριού, φαίνεται πως από τότε τα πράγματα δεν έχουν προχωρήσει με ενθαρρυντικούς ρυθμούς.
Παρότι έχει εξαντληθεί το αρχικό περιθώριο των πέντε μηνών από την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης με το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Egis Projects, που έλαβε χώρα στις 29 Μαρτίου 2024, τα σημαντικά ανοιχτά μέτωπα έχουν φρενάρει την παράδοση του άξονα στον παραχωρησιούχο για περίοδο 35 ετών. Η μεγαλύτερη καθυστέρηση εντοπίζεται στην πιστοποίηση των σηράγγων, που αποτελεί και ευρωπαϊκή επιταγή, όπου κατά πληροφορίες δεν έχουν γίνει βήματα.
Εκκρεμότητες υπάρχουν και ως προς τους υπολειπόμενους σταθμούς διοδίων, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο αποζημίωσης του αναδόχου εφόσον ληφθεί απόφαση να μην υλοποιηθούν. Ένα ακόμα πολιτικό «αγκάθι» οι περίπου 80.000 κάρτες δωρεάν διελεύσεων που έχουν μοιραστεί με διάφορες υπουργικές αποφάσεις