Ο κλάδος της υγείας και της ομορφιάς αναπτύσσεται με εκπληκτικό ρυθμό.
Φαίνεται ότι κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να κάνει χωρίς συμπληρώματα διατροφής.
Και κάθε χρόνο που περνάει, ο κλάδος παρουσιάζει όλο και περισσότερα σημάδια ανάπτυξης.
Αυτό έχει τροφοδοτηθεί από την αυξανόμενη σημασία της προληπτικής ευεξίας και της ευαισθητοποίησης σε θέματα υγιεινού τρόπου ζωής.
Ως εκ τούτου, νέα προϊόντα και μάρκες
αναδύονται στην αγορά. Υπάρχει πολλή σκληρή δουλειά πίσω από αυτό και τις
περισσότερες φορές, χάρη στην παραγωγή πρόσθετων τροφίμων με το δικό της εμπορικό σήμα.
Χρειάζεται πολύς χρόνος και δουλειά για να δημιουργηθεί και να κυκλοφορήσει ένα προϊόν που θα προσελκύσει το κοινό και θα γίνει η καθημερινή του επιλογή. Και η κατοχή της δικής σας μάρκας συμβάλλει στην επιτάχυνση του λανσαρίσματος του προϊόντος σας στην αγορά.
Γι’ αυτό θα μιλήσει το άρθρο μας σήμερα.
Προσέγγιση μάρκετινγκ για την παραγωγή πρόσθετων υλών
ιδιωτικής ετικέτας
Συχνά υπάρχουν παρεξηγήσεις όταν η ιδιωτική ετικέτα συγχέεται με τη συμβατική παραγωγή.
Στην πρώτη περίπτωση, η φόρμουλα των συμπληρωμάτων είναι
προσχεδιασμένη και κατασκευασμένη και ο πελάτης πρέπει να δημιουργήσει το δικό τουσχεδιασμό, το δικό του εμπορικό σήμα και τη δική του στρατηγική μάρκετινγκ για την
προώθηση. Στην περίπτωση της εργολαβικής παραγωγής, ο εργολαβικός κατασκευαστής
αναπτύσσει τη φόρμουλα ξεχωριστά για τον πελάτη, γεγονός που απαιτεί περισσότερο χρόνο και κοστίζει περισσότερο.
Εφαρμόζεται σε παραγωγή ιδιωτικής ετικέτας υπάρχει μια συγκεκριμένη έννοια του μάρκετινγκ που βασίζεται σε διάφορα σημαντικά στοιχεία:
1. Διεξαγωγή έρευνας και προσδιορισμός του κοινού του προϊόντος;
2. Ανάπτυξη μοναδικής προσφοράς και καθορισμός της βέλτιστης τιμής;
3. Δημιουργία στρατηγικής προώθησης της μάρκας και εξεύρεση καναλιών διανομής;
4. Εργασία με ανατροφοδότηση και επεξεργασία ανατροφοδότησης πελατών;
5. Παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών και βελτιστοποίηση της
διαφήμισης.
Πριν από λίγο καιρό, ο FDA δήλωσε ότι μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες τρεις στους τέσσερις κατοίκους λαμβάνουν καθημερινά ορισμένα συμπληρώματα διατροφής. Ως εκ τούτου, το
προϊόν γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στην αγορά. Αλλά δεν αρκεί απλώς να λανσάρετε ένα προϊόν και να περιμένετε να εμφανιστούν οι πελάτες. Η στόχευση της αγοράς απαιτεί
ορισμένες αρχές. Πρώτον, υπάρχει η έρευνα. Αυτές βοηθούν να κατανοήσουμε ποιοι τύποι
συμπληρωμάτων έχουν ζήτηση από το κοινό, τι αναζητά ο πελάτης στα συμπληρώματα και ποιο τμήμα πρέπει να προσεγγιστεί με τα συμπληρώματα για να έχουμε τα επιθυμητά
αποτελέσματα. Δεύτερον, κατά τη διάρκεια της έρευνας είναι σημαντικό να έχετε κατά νου τους ανταγωνιστές και να είστε σε θέση να αναλύσετε τις επιδόσεις τους. Δεν πρόκειται μόνο για τα προϊόντα που πωλεί ο ανταγωνιστής, αλλά και για τα κανάλια προώθησης, τις διαφημιστικές εκστρατείες και το σχεδιασμό της συσκευασίας που χρησιμοποιούνται για την προσέλκυσή τους. Το νόημα της ανάλυσης είναι να εμπνευστείτε από τη δουλειά των ανταγωνιστών και να εργαστείτε πάνω στο δικό σας προϊόν.
Είναι σημαντικό να διατηρείται μια ισορροπία με τη δημιουργία μιας διαφοροποιημένης ιδιωτικής ετικέτας από τους ανταγωνιστές, καθώς η αντιγραφή όχι μόνο παραβιάζει την ιδιοκτησία, αλλά και μειώνει την εμπιστοσύνη των χρηστών στο προϊόν. Μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ εδώ είναι η προσαρμογή σε μια συγκεκριμένη αγορά και κοινό.
Μπορείτε να χωρίσετε την αγορά σε τμήματα παρόμοιων καταναλωτών και να διεξάγετε διαφορετικές διαφημιστικές εκστρατείες σε αυτά. Στη συνέχεια, σύμφωνα με την ίδια αρχή, προσαρμόστε παραγωγή πρόσθετων τροφίμων με δικό τους εμπορικό σήμα έτσι ώστε κάθε ομάδα πελατών να λαμβάνει το επιθυμητό προϊόν. Όλες οι στρατηγικές έχουν μια κοινή αρχή
— αρκετός χρόνος για την ανάπτυξη και την επιλογή ενός ποιοτικού αναδόχου.
Ανάπτυξη σκευασμάτων προσαρμοσμένων προσθέτων
Η ανάπτυξη συμπληρωμάτων διατροφής για εμπορικά σήματα βασίζεται στη γνώση της ανθρώπινης φυσιολογίας και των βιοχημικών διεργασιών που συμβαίνουν στο σώμα υπό διαφορετικές συνθήκες. Για παράδειγμα, για την ανάπτυξη αθλητικών συμπληρωμάτων διατροφής, είναι απαραίτητο να κατανοηθεί το ενεργειακό ισοζύγιο ενός αθλητή, ο τρόπος ζωής, η ένταση της προπόνησης και το μέγεθος της άσκησης. Αυτό καθορίζει τον τύπο του συμπληρώματος και τη δοσολογία.
Είναι σημαντικό για τις μάρκες να κατανοήσουν την αρχή παραγωγή πρόσθετων τροφίμων με το δικό της εμπορικό σήμα. Αυτός ο τρόπος επιχειρηματικής δράσης συμβάλλει στο να κλείσουν ορισμένες πτυχές που στην τυπική παραγωγή εμπίπτουν στην ευθύνη της ίδιας της
μάρκας. Κατά την ανάπτυξη προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, ο πελάτης μπορεί να πέσει στις ακόλουθες παγίδες:
— Συνταγή. Μόνο ένας τεχνολόγος γνωρίζει ποια συστατικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν, ποια συνδυάζονται μεταξύ τους και πώς να δημιουργηθεί ένα ασφαλές και ποιοτικό προϊόν.
Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να ζητάτε τη βοήθεια ειδικών για να καταλήξετε σε πρόσθετα που επιλύουν τα συγκεκριμένα καθήκοντα.
— Μετοχές. Δεδομένου ότι τα πρόσθετα τροφίμων έχουν διάρκεια ζωής, πρέπει να προβλέπονται ειδικές συνθήκες αποθήκευσης. Αυτό είναι δύσκολο να το κάνετε μόνοι σας και απαιτεί το δικό του μερίδιο του προϋπολογισμού. Μια ειδική εταιρεία κατασκευής ιδιωτικής ετικέτας το κάνει αυτό εδώ και χρόνια και γνωρίζει τα μυστικά και τις λεπτομέρειες της αποθήκευσης των συμπληρωμάτων διατροφής.
— Επισήμανση. Για να διασφαλιστεί ότι το προϊόν συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις και τους νόμους της χώρας, είναι σημαντικό να επισημαίνεται σωστά το προϊόν και να αναγράφεται στην ετικέτα μόνο ό,τι επιτρέπεται. Διαφορετικά, τα πρόσθετα τροφίμων απλώς δεν θα κυκλοφορήσουν στην αγορά, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να χάσετε τη φήμη της μάρκας σας, τους πελάτες και τα χρήματά σας. Αν το αφήσετε στους επαγγελματίες, τα αποτελέσματα θα είναι γρήγορα και θετικά.
Οι εταιρείες συμπληρωμάτων διατροφής ιδιωτικής ετικέτας είναι βέβαιο ότι θα επενδύσουν στην Ε&Α — Έρευνα και ανάπτυξη, η οποία αποσκοπεί στη δημιουργία νέων γνώσεων καιπρακτικών εφαρμογών για τη δημιουργία ενός νέου προϊόντος ή μιας νέας τεχνολογίας. Η Ε&Α επιτρέπει στους κατασκευαστές να προσφέρουν στους πελάτες τους μοναδικές φόρμουλες και σκευάσματα που ξεχωρίζουν από τους ανταγωνιστές στην αγορά. Επιπλέον, η Ε&Α διασφαλίζει ότι οι κατασκευαστές ιδιωτικής ετικέτας πληρούν τα πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας που θέτουν οι ρυθμιστικές αρχές.
Στρατηγικές συσκευασίας και επωνυμία για συμπληρώματα
Ένας πελάτης χρειάζεται μόνο 3 δευτερόλεπτα για να δει το προϊόν, να το αξιολογήσει και να λάβει απόφαση αγοράς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η συσκευασία — δεν αφορά μόνο την προστασία των πρόσθετων τροφίμων από εξωτερικούς παράγοντες. Είναι η επικοινωνία μεταξύ της μάρκας και του πελάτη. Πρέπει να δοθεί αρκετός χρόνος για το σχεδιασμό και τη δημιουργία της συσκευασίας, ώστε να διασφαλιστεί ότι το αποτέλεσμα είναι αυτό που θέλετε.
Όταν παραγγέλνετε τη δημιουργία συσκευασίας για συμπληρώματα διατροφής από έναν κατασκευαστή ιδιωτικής ετικέτας, δώστε προσοχή στο υλικό. Κατά προτίμηση, η συσκευασία θα πρέπει να είναι κατασκευασμένη από πολυμερές πολλαπλών στρώσεων, το οποίο θα προστατεύει τα συμπληρώματα διατροφής από μηχανικές βλάβες και το ηλιακό φως.
Όταν πρόκειται για σχεδιασμό συσκευασίας, τα πολύχρωμα και εντυπωσιακά στοιχεία αυξάνουν την πιθανότητα να τραβήξουν την προσοχή των πελατών. Ο σχεδιασμός σας θα πρέπει να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές σας, ενώ θα πρέπει να έχει παρόμοια χαρακτηριστικά όλων των συμπληρωμάτων διατροφής. Αυτό συμβάλλει στη δημιουργία της σωστής εντύπωσης για την ποιότητα και την αξιοπιστία του προϊόντος.
Παραγωγή με δικό της εμπορικό σήμα προϋποθέτει ότι όταν επικοινωνείτε με τον κατασκευαστή, έχετε σχεδιάσει ένα λογότυπο μάρκας. Με αυτόν τον τρόπο θα κάνετε τα συμπληρώματά σας αναγνωρίσιμα μεταξύ των ανταγωνιστών σας. Χρησιμοποιήστε έναν συνδυασμό χρωμάτων και γραμματοσειράς που είναι κατάλληλος για το κοινό-στόχο σας. Για παράδειγμα, επισημάνετε τις ετικέτες των συμπληρωμάτων για άνδρες με σκούρα χρώματα, ενώ οι γυναίκες προτιμούν τα ζεστά και ανοιχτά χρώματα.
Αν δεν ξέρετε τι σχέδιο συσκευασίας να επιλέξετε για τα συμπληρώματα διατροφής σας, μπορείτε να εμπνευστείτε από τα σχέδια δημοφιλών εμπορικών σημάτων. Πρόσφατα, σχεδόν όλες οι μάρκες έχουν πάρει μια πορεία προς τον μινιμαλισμό. Η τάση προς το απλό και καθαρό στυλ διατηρεί τη ζωή του πελάτη ατακτοποίητη και του δίνει χώρο για να οριστικοποιήσει τις επιλογές του. Επιπλέον, οι μάρκες αγκαλιάζουν όλο και περισσότερο τη βιωσιμότητα. Το 53% των καταναλωτών προτιμούν τις μάρκες με αυτή τη στάση και το 75% των πελατών είναι μάλιστα πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα αν όχι μόνο το προϊόν αλλά και η συσκευασία είναι φιλική προς το περιβάλλον.
Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έναντι επώνυμων προϊόντων: βασικές διαφορές
Όταν επιλέγουν έναν τρόπο λειτουργίας μιας επιχείρησης, ορισμένοι άνθρωποι συχνά συγχέουν τις παραγωγή ιδιωτικής ετικέτας και White Label. Πρόκειται για διαφορετικές επιλογές που έχουν τα δικά τους πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Ας τις εξετάσουμε με τη σειρά.
Παραγωγή με δικό της εμπορικό σήμα — είναι μια σύμβαση μεταξύ ενός πελάτη και ενός εργολάβου που κατασκευάζει προϊόντα. Τα πλεονεκτήματα μιας τέτοιας επιχείρησης είναι ότι μπορείτε να δημιουργήσετε μια ειδική μάρκα συμπληρωμάτων διατροφής.
Προσελκύετε πελάτες και χτίζετε εμπιστοσύνη μαζί τους προσφέροντας διαφορετικούς τύπους συμπληρωμάτων. Επιπλέον, λέτε στον εργολάβο τι θέλετε να πάρετε, το τιμολογείτε ανταγωνιστικά και δίνετε το σήμα των προϊόντων έχοντας υπόψη τις προτιμήσεις σας και τις απαιτήσεις του κοινού σας. Τα μειονεκτήματα της ιδιωτικής ετικέτας είναι οι μεγάλοι χρόνοι παραγωγής και η ανάγκη για επενδύσεις. Αλλά εξακολουθεί να είναι φθηνότερο από το να κατασκευάσετε τη δική σας γραμμή παραγωγής, να προσλάβετε ένα προσωπικό ειδικών στη σύνθεση και το σχεδιασμό της συσκευασίας. Με μια ιδιωτική ετικέτα, μπορείτε να επικεντρωθείτε άμεσα στο μάρκετινγκ και την προώθηση των συμπληρωμάτων διατροφής, επενδύοντας περισσότερα χρήματα και χρόνο σε αυτόν τον τομέα.
Επώνυμα συμπληρώματα, ή White Label — Πρόκειται για κοινά προϊόντα που μπορούν να πωληθούν από διαφορετικούς διανομείς. Η κατασκευάστρια εταιρεία καθορίζει ακόμη και την τοποθέτηση της επωνυμίας σας στη συσκευασία. Δεν θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε μοναδικά συμπληρώματα για τους πελάτες σας και να ελέγξετε τη διαδικασία παραγωγής.
Επιπλέον, ένας κατασκευαστής λευκών εμπορικών σημάτων προσφέρει τις περισσότερες φορές την παρτίδα των προϊόντων που έχουν ζήτηση στην αγορά, αλλά όχι στο δικό σας κοινό. Δεν γνωρίζει το τμήμα-στόχο στο οποίο απευθύνεται η μάρκα σας.
Τάσεις ανάπτυξης και δημοφιλή προϊόντα συμπληρωμάτων διατροφής ιδιωτικής ετικέτας
Η ευημερία της βιομηχανίας συμπληρωμάτων διατροφής είναι δυνατή επειδή καθημερινά εισάγονται στην αγορά νέα προϊόντα για την κάλυψη των αναγκών υγείας και φυσικής κατάστασης του κοινού. Εάν θέλετε να συμμετάσχετε παραγωγή πρόσθετων τροφίμων με το δικό της εμπορικό σήμα, είναι σημαντικό να καταλάβετε ποια προϊόντα είναι δημοφιλή σήμερα.
● Πρωτεΐνη. Η ιδιαιτερότητα του συμπληρώματος είναι ότι έχει διαφορετικές μορφές απελευθέρωσης — πρωτεΐνη ορού γάλακτος, καζεΐνη, πρωτεΐνη για vegans, πράγμα που σημαίνει ότι έχετε την ευκαιρία να προσεγγίσετε ένα μεγαλύτερο τμήμα του κοινού. Η πρωτεΐνη είναι πάντα σε ζήτηση, επειδή βοηθά στην οικοδόμηση της μυϊκής μάζας.
● BCAA προάγει την αποκατάσταση του μυϊκού ιστού, βοηθά στην αύξηση του ρυθμού ανάπτυξης των μυών, επιταχύνει τη διαδικασία της μυϊκής αποκατάστασης και επούλωσης, προάγει τη σύνθεση πρωτεϊνών. Ως εκ τούτου, είναι αναμφισβήτητα κατάλληλο για εκείνους τους πελάτες που θέλουν να ανακάμψουν μετά από έντονη προπόνηση δύναμης. Αποτελεί επίσης δημοφιλή επιλογή όσων ασχολούνται με τη γυμναστική.
● Κρεατίνη χρησιμοποιείται από τους αθλητές για τη βελτίωση της δύναμης, της αντοχής και της μυϊκής ανάπτυξης. Αναφέροντας την κρεατίνη ως συμπλήρωμα ιδιωτικής ετικέτας, μπορείτε να βοηθήσετε τους πελάτες σας να επιτύχουν τον επιθυμητό στόχο τους και να διαφοροποιήσετε το εμπορικό σήμα σας στην αγορά.
● Σύμπλεγμα βιταμινών είναι σημαντική για όλους, καθώς βοηθά στην αναπλήρωση των ελλείψεων βιταμινών και μετάλλων στον οργανισμό. Ως εκ τούτου, η εστίαση σεαυτό το συμπλήρωμα μπορεί να καλύψει ένα ευρύ κοινό, από απλούς ανθρώπους έως αθλητές παγκόσμιας κλάσης.
Η βιομηχανία συμπληρωμάτων ιδιωτικής ετικέτας παρακολουθεί τις ακόλουθες τάσεις: προϊόντα καθαρής ετικέτας και καινοτόμες συνθέσεις. Τα προϊόντα καθαρής ετικέτας είναι συμπληρώματα διατροφής που περιέχουν ελάχιστα τεχνητά συστατικά, πρόσθετα και συντηρητικά. Και οι χρήστες δίνουν προσοχή σε αυτό πρωτίστως. Οι κατασκευαστές προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, από την άλλη πλευρά, τείνουν να προσφέρουν φυσικές εναλλακτικές λύσεις και απλουστευμένες συνθέσεις. Στα συστατικά, από την άλλη πλευρά, η έρευνα βρίσκεται ενεργά σε εξέλιξη για τον εντοπισμό καινοτόμων προϊόντων. Αυτό είναι απαραίτητο για να αυξηθεί η λειτουργικότητα του πρόσθετου τροφίμων χωρίς να καταφύγουμε στη χρήση τεχνητών υλικών. Επιπλέον, οι παραγωγοί πρόσθετων τροφίμων ιδιωτικής ετικέτας εστιάζουν στη μείωση των αποβλήτων και υιοθετούν όλο και περισσότερο μια βιώσιμη προσέγγιση φιλική προς το περιβάλλον.
Συμπέρασμα
Όταν δημιουργείτε μια επιχείρηση συμπληρωμάτων διατροφής ιδιωτικής ετικέτας, δώστε προσοχή στην αξιοπιστία του κατασκευαστή και στην ποιότητα των προϊόντων.
Ταυτόχρονα, τα συμπληρώματα θα πρέπει να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες του κοινού σας, να καλύπτουν τις ανάγκες και τους στόχους του. Με αυτό το είδος συνεργασίας, ο κατασκευαστής παρέχει όλες τις απαραίτητες υπηρεσίες για την παραγωγή των προϊόντων και εσείς έχετε το χρόνο και τον προϋπολογισμό για να προωθήσετε τα συμπληρώματα διατροφής στην αγορά.