• Latest

Ζεμπιλιάδου για σήραγγα Κλεισούρας. Να παραμεριστεί η μικροπολιτική

31 Οκτωβρίου 2019

Εθελοντής αιμοδότης, αθόρυβος αλλά αναντικατάστατος!

23 Ιουνίου 2025
καιρος

Καιρός: Έρχεται ο πρώτος μεγάλος καύσωνας – Εφτά περιοχές στο «κόκκινο» με πάνω από 40° Κελσίου

23 Ιουνίου 2025
Έξι συλλήψεις για χρηματισμούς στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Θεσσαλονίκης – Οι παράνομες ταριχεύσεις και καλλωπισμοί νεκρών με το αζημίωτο

Δωρεά οργάνων από 48χρονη που νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου- Πράξη ζωής μέσα από την απώλεια

23 Ιουνίου 2025

Εορτή Γενεσίου του Τιμίου Προδρόμου 23 και 24 Ιουνίου στους Ι.Ν. Αγίου Ιωάννου Σιατίστης και Γιάνκοβης

22 Ιουνίου 2025
Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η Αιμοδοσία του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Σιάτιστας την Κυριακή 22/6/25

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η Αιμοδοσία του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Σιάτιστας την Κυριακή 22/6/25

22 Ιουνίου 2025
Σιατιστα: Εντυπωσιακές εικόνες στην κεντρική εκδήλωση του 3ου Φολκλορικού Φεστιβάλ

Σιατιστα: Εντυπωσιακές εικόνες στην κεντρική εκδήλωση του 3ου Φολκλορικού Φεστιβάλ

22 Ιουνίου 2025
Μεγάλες καταστροφές σε καλλιέργειες από το χαλάζι στο Τσοτύλι – Αυτοψία από τον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας

Μεγάλες καταστροφές σε καλλιέργειες από το χαλάζι στο Τσοτύλι – Αυτοψία από τον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας

22 Ιουνίου 2025
Άργος Ορεστικό: Μετά τη Σιάτιστα έκλεψαν χρυσή αλυσίδα με σταυρό από ηλικιωμένη γυναίκα με την ίδια μέθοδο

Φλώρινα: Τον συνέλαβαν γιατί είχε καταδικαστεί σε 10 χρόνια και 50.000 ευρώ για ναρκωτικά

22 Ιουνίου 2025
Η Ορχήστρα Παραδοσιακής Μουσικής του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας άνοιξε την κεντρική παράσταση του 3ου Διεθνούς Φολκλορικού Φεστιβάλ. Βίντεο

Η Ορχήστρα Παραδοσιακής Μουσικής του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας άνοιξε την κεντρική παράσταση του 3ου Διεθνούς Φολκλορικού Φεστιβάλ. Βίντεο

22 Ιουνίου 2025
Συνελήφθη από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ Κοζάνης, 38χρονος  για κατοχή ναρκωτικών ουσιών

Τρεις συλλήψεις σε Κοζάνη και Καστοριά, για κατοχή ναρκωτικών

22 Ιουνίου 2025
ΦΥΛΑΚΗ

Ο νέος χάρτης των φυλακών στην Ελλάδα: Δημιουργούνται 8 νέα σωφρονιστικά καταστήματα, κλείνουν 5

22 Ιουνίου 2025
bullying, βια, ξυλο, σχολειο, ξυλοδαρμος

Ένας 18χρονος έστειλε έναν 19χρονο στο νοσοκομείο επειδή πάτησε like σε φώτο της κοπέλας του στo Facebook

22 Ιουνίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Δευτέρα, 23 Ιουνίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ζεμπιλιάδου για σήραγγα Κλεισούρας. Να παραμεριστεί η μικροπολιτική

sierafm by sierafm
31 Οκτωβρίου 2019
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
7
SHARES
3
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Σήραγγα Κλεισούρας: αν παραμεριστεί η μικροπολιτική και επικρατήσει η σε βάθος κατανόηση του πλαισίου του ΕΣΠΑ, ο σοβαρός σχεδιασμός και η μεθοδική και σκληρή δουλειά υπάρχει ελπίδα.

Οι εξελίξεις στην Ενέργεια και η βίαιη απολιγνιτοποίηση του 2015, που εξελίχθηκε σε πρόωρο και ξαφνικό θάνατο του λιγνίτη το 2028 , απαιτούν την εφαρμογή ενός Σχεδίου που θα αποτρέψει την κατάρρευση της Περιφερειακής οικονομίας.

Στο Σχέδιο αυτό οι Μεταφορές αποτελούν το πιο κρίσιμο κεφάλαιο γιατί φέρνουν κοντά στις μεγάλες αγορές των δεκάδων εκατομμυρίων κατοίκων της Ευρώπης, των Βαλκανίων, της Σκανδιναβίας και της Νότιας Ελλάδας, την αγροτική μας παραγωγή, τον τουρισμό μας, τις επιχειρήσεις μας, για να ζήσουν και να δώσουν πλούτο και δουλειές στον τόπο.
Η προσπάθεια που ξεκίνησε με την Εγνατία για να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα πρέπει να ολοκληρωθεί με την σύνδεσή της με τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα και τον ΠΑΘΕ, να συμπληρωθεί με συνδυασμένες μεταφορές σιδηροδρομικές και αεροπορικές και έτσι να χτίσουμε την Εξωστρεφή Νέα Οικονομία της Δυτικής Μακεδονίας.
Αυτό το Σχέδιο Ανάπτυξης με σαφείς προτεραιότητες , περιμέναμε να ακούσουμε από την νέα Περιφερειακή Αρχή, μετά από μια πενταετία που η Περιφέρεια βάδιζε χωρίς Σχέδιο, στα τυφλά.

Αντ΄ αυτού ήρθε στο Περιφερειακό Συμβούλιο μια αποσπασματική πρόχειρη και ελλιπής πρόταση έργου. Η Σήραγγα Κλεισούρας. Ένα έργο με προϋπολογισμό 70εκ€ που δεσμεύει το 70% των διαθέσιμων πόρων του ΠΕΠ και το σύνολο των πόρων για τις Μεταφορές.

Σε μια περίοδο που η ΕΕ παίρνει δυναμική θέση στον παγκόσμιο ανταγωνισμό και επενδύει στην δημιουργία του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Χώρου Μεταφορών χρηματοδοτώντας γενναία επενδύσεις στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών (∆Ε∆-Μ), η Περιφερειακή Αρχή προτάσσει ένα έργο χαμηλής προτεραιότητας ενδοπεριφερειακής σημασίας και υψηλού κόστους από πόρους μάλιστα του δικού της ΠΕΠ.

Το έργο δεν συμβαδίζει με τα έργα προτεραιότητας που βάζει η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Χώρα και συμπεριλαμβάνονται στο «Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών /ΣΠΕΜ 2014-2025» της Ελλάδας (ΣΠΕΜ 2014/ (πατήστε εδώ για να διαβάσετε σχετικά) και την 1η Αναθεώρηση 2019/ (πατήστε εδώ για να διαβάσετε σχετικά)).
Στο Σχέδιο αυτό η Δυτική Μακεδονία έχει τα παρακάτω έργα
1ης Προτεραιότητας Εθνικής σημασίας έργα είναι ((πατήστε εδώ για να διαβάσετε σχετικά) Κεφ 7 σελ 99, 103, 105):
ΣΙ∆. ΣΥΝ∆ΕΣΗ ΕΛΛΑ∆ΑΣ – ΑΛΒΑΝΙΑΣ:ΤΜΗΜΑ ΦΛΩΡΙΝΑ- ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΠΗΓΗ/ΚΑΣΤΟΡΙΑ – ΠΟΓΡΑ∆ΕΤΣ: ΤΜΗΜΑ ΓΡΑΜΜΗΣ ΕΠΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ Ε∆ΑΦΟΥΣ 75.000.000
ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ Ο∆ΟΥ “ΝΙΚΗ ΦΛΩΡΙΝΑΣ – ΚΟΖΑΝΗ – ΛΑΡΙΣΑ” : ΤΜΗΜΑ Α/Κ ΑΜΜΟΧΩΡΙ – Α/Κ ΞΙΝΟ ΝΕΡΟ 75.000.000, ΤΜΗΜΑ Α/Κ ΞΙΝΟ ΝΕΡΟ – Α/Κ ΠΤΟΛΕΜΑΪ∆Α 85.000.000, ΤΜΗΜΑ ΚΟΖΑΝΗ – ΡΥΜΝΙΟ 55.600.000
ΣΥΝ∆ΕΣΗ ΑΕΡΟ∆ΡΟΜΙΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ ΜΕ ΚΑΘΕΤΟ ΑΞΟΝΑ “ΝΙΚΗ ΦΛΩΡΙΝΑΣ – ΚΟΖΑΝΗ – ΛΑΡΙΣΑ” 45.400.000
Ο∆ΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΠΗΓΗ – ∆ΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΠΡΕΣΠΩΝ 13.500.000
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ – ΧΡΗΜΑΤΟ∆ΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΛΑΜΙΑ – ΞΥΝΙΑ∆Α & ΤΡΙΚΑΛΑ – ΕΓΝΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ∆ΡΟΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑ∆ΑΣ (Ε65) 770.000.000
Και 2ης Προτεραιότητας οδικά έργα:
ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ – ΒΑΣΙΛΙΤΣΑ 12.500.000
ΚΟΖΑΝΗ – ΑΕΡΟ∆ΡΟΜΙΟ 5.500.000
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΚΛΕΙΣΟΥΡΑΣ ΚΑΙ ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ Ο∆ΙΚΩΝ ΣΥΝ∆ΕΣΕΩΝ 70.000.000
ΦΛΩΡΙΝΑ – ΠΙΣΟ∆ΕΡΙ 60.000.000

Η προτεραιότητα των έργων προς χρηματοδότηση προέκυψε με συγκεκριμένα κριτήρια (σταθμισμένη πολυκριτηριακή αξιολόγηση: Ωριμότητα 20%, Συμφωνία με τη στρατηγική της ΕΕ και του ΣΠΕΜ 50%, μέγεθος προϋπολογισμού 10% και έργο γέφυρα 20%)

Η χρηματοδότηση των έργων θα προέλθει από ένα «καλάθι» 13 δις € για την Χώρα μας με συγκεκριμένα χρηματοδοτικά εργαλεία που η ΕΕ έχει θεσπίσει

Η σήραγγα της Κλεισούρας δεν υπήρχε στα Έργα του Σχεδίου το 2014.
Προστέθηκε στην 1η Αναθεώρηση τον Ιούνιο του 2019.

Με την αναθεώρηση του 2019 η Δυτική Μακεδονία έχασε το έργο που υπήρχε το 2014. Την «Κατασκευή Νέας Μονής Σιδηροδρομικής Γραμμής Καλαμπάκας Κοζάνης» 742 εκ €, (πατήστε εδώ για να διαβάσετε σχετικά) (σελ.80).

Οι παλινωδίες μετά το 2014 και οι ανασχεδιασμοί σε σχέση με την εγκεκριμένη μελέτη σκοπιμότητας και φυσικά η διακοπή της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Κοζάνης ως αποτέλεσμα του γκρεμίσματος των γεφυρών και η έλλειψη πολιτικής βούλησης ακύρωσαν το έργο.

Ο Κάθετος Άξονας επίσης έμεινε παγωμένος πέντε χρόνια. Το Τμήμα Κοζάνη – Ρύμνιο με έτοιμες μελέτες που έπρεπε να επικαιροποιηθούν, έμεινε ημιτελές, ενώ το τμήμα Πτολεμαΐδα – Φλώρινα άλλαζε χαράξεις πότε γιατί περνούσε δήθεν από ορυχεία, πότε γιατί η προηγούμενη Περιφερειακή Αρχή αποφάσισε ότι το έργο είναι μεγάλου κόστους, ενώ η ίδια η ΕΕ είχε εγκρίνει το κόστος κατασκευής του εντάσσοντας τα τμήματα του έργου με τον προϋπολογισμό τους στο ΣΠΕΜ 2014 και πότε γιατί το σχέδιο της αποεπένδυσης της ΔΕΗ έδωσε το τελειωτικό χτύπημα αφού συμπεριέλαβε εδάφη από όπου περνούσε ο δρόμος στην προς πώληση Μελίτη Α.Ε, με την ηχηρή σιωπή της πρώην Περιφερειακής Αρχής.
‘

Ετσι από το 2014 μέχρι σήμερα χάθηκε πολύτιμος χρόνος και κανένα έργο από όσα μπορούσαν να χρηματοδοτηθούν από τα 13 δις € που υπήρχαν διαθέσιμα δεν προχώρησε.

Σήμερα η Δυτική Μακεδονία έχει έργα αξιολογημένα 1ης Προτεραιότητας από την ΕΕ, ύψους 1,1 δι € και 2ης προτεραιότητας ύψους 148 εκ € και έχει και 5 χρόνια για να τα υλοποιήσει ολόκληρα ή μέρος τους αυτήν και την επόμενη Προγραμματική Περίοδο.
Αντί όμως να εφαρμόσει ένα σχέδιο χρηματοδότησης τους και υλοποίησης τους με επικίνδυνους χειρισμούς κινδυνεύει να ακυρώσει αυτές τις χρηματοδοτήσεις.

Η αποσπασματική προσπάθεια ένταξης του έργου της σήραγγας της Κλεισούρας θα προσκρούσει σε ουσιαστικές και τεχνικές δυσκολίες που θα ακυρώσουν την υλοποίηση του έργου για λόγους που δίνονται αναλυτικά στο Παράρτημα.

Όμως το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι αυτό.
Το κυρίως πρόβλημα είναι ότι θα μπλοκάρει και θα οδηγήσει τελικά στην απώλεια 70εκ€ πόρων του ΠΕΠ και ακόμη χειρότερα θα οδηγηθεί από άγνοια και λάθους χειρισμούς και στην απώλεια πόρων για την υλοποίηση των έργων Μεταφορών 1ης Προτεραιότητας ύψους 1,1 δις €.
Η δική μας πρόταση:

Να αποσυρθεί το έργο της Σήραγγας της Κλεισούρας και να έρθει μια ολοκληρωμένη και μαχητή με όρους ΕΣΠΑ πρόταση που θα δρομολογεί και θα ξεπαγώνει τα έργα 1ης Προτεραιότητας από το σύνολο των χρηματοδοτικών εργαλείων για τα έργα Μεταφορών.

Να δείξει προς τους Εταίρους μας στην ΕΕ την πρόθεσή μας να ξεμπλοκάρουμε το ΠΕΠ προς την σωστή κατεύθυνση. Να υπάρξει καθαρή εικόνα των πόρων του ΠΕΠ που δεν πρόκειται να απορροφηθούν και να προχωρήσει άμεσα η Αναθεώρηση με ενίσχυση του Άξονα 7.

Ο Κάθετος Άξονας Λάρισα – Νίκη πρέπει να ενταχθεί στο ΠΕΠ ΔΜ στην Επ. Πρ 7.1 με ώριμο τμήμα το Κοζάνη – Ρύμνιο ως ένα Υποέργο, τις αναγκαίες Μελέτες ως δεύτερο υποέργο και τα υπόλοιπα Τμήματα Πτολεμαΐδας – Φλώρινας ως υποέργα επίσης. Κάνοντας χρήση της υπερδέσμευσης για το έργο αυτό (overbooking) και τον χαρακτηρισμό του από τώρα ως έργο γέφυρα για να ξεκινήσει να χρηματοδοτείται από το 2021 από το επόμενο ΕΣΠΑ.

Σήμερα οι πόροι αυτοί μηδενίζονται και μεταφέρονται στην ΕΠ. Πρ. 7.2 για να γίνει η Σήραγγα της Κλεισούρας, ακυρώνοντας το έργο του Κάθετου Άξονα στο παρόν και το επόμενο ΕΣΠΑ όπως αναλυτικά εξηγούμε στο συνημμένο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ, (πατήστε εδώ για να διαβάσετε σχετικά)

Ο Ε65 Τρίκαλα – Καλαμπάκα και οι δύο σιδηροδρομικές συνδέσεις πρέπει να ενταχθούν για ωρίμανση και τεχνική υποστήριξη στο CEF και ίσως το Jaspers, έτσι ώστε αφενός να είναι ώριμα ενόψει του επόμενου ΕΣΠΑ αφετέρου να κλειδώσει η ένταξή τους ως χρηματοδοτούμενα για ωρίμανση από Ευρωπαϊκούς Πόρους.

Τα έργα 2ης Προτεραιότητας με μελετητική ωριμότητα «Γρεβενά – Αγ. Παρασκευή» και «Φλώρινα- Πισοδέρι» πρέπει να ενταχθούν με Overbooking στην Επ. πρ. 7.2 και να περάσουν ως έργα Γέφυρες των έργων «Γρεβενών Βασιλίτσας» και «Φλώρινας –Πρεσπών» στο νέο ΕΣΠΑ. Το έργο της Σήραγγας Κλεισούρας από τη στιγμή που μπήκε στο ΣΠΕΜ δεν πρέπει να χαθεί. Με προσεκτική μελέτη κόστους –οφέλους και με βελτίωση των συνδέσεων με Καστοριά και Πτολεμαΐδα και με επίλυση της πρόσβασης της Κοινότητας της Κλεισούρας μπορεί ωριμάσει μελετητικά από την Τεχνική Βοήθεια και να προχωρήσει επίσης ως έργο Γέφυρα στο επόμενο ΕΣΠΑ.
Στο Τομεακό Πρόγραμμα του Υπουργείου πρέπει να περάσει άμεσα η χρηματοδότηση του Αεροδρομίου της Καστοριάς για την ολοκλήρωση των υποδομών του .
Στην Καστοριά ή στην Πτολεμαίδα πάνω στους Κάθετους Άξονες θα πρέπει να διεκδικήσουμε ρόλο ευρωπαϊκού κόμβου διαµετακόµισης με χρηματοδότηση από το ΕΤΠΑ.
Ο κίνδυνος να μείνουν εκτός χρηματοδότησης και από το επόμενο ΕΣΠΑ το σύνολο των έργων Μεταφορών της Δ.Μ. και να χαθούν τα 200 εκ € του ΠΕΠ είναι τεράστιος.
Οι πρώτες κινήσεις της Περιφερειακής Αρχής είναι απογοητευτικές.
Η λογική του «και οι άλλοι τι έκαναν» δεν οδηγεί πουθενά.
Υπάρχουν μπροστά μας 4,5 χρόνια για να ολοκληρωθεί το ΕΣΠΑ. Χρόνος λίγος αλλά επαρκής αν παραμεριστεί η μικροπολιτική και επικρατήσει η σε βάθος κατανόηση του πλαισίου του ΕΣΠΑ, ο σοβαρός σχεδιασμός και η μεθοδική και σκληρή δουλειά .

Γεωργία Ζεμπιλιάδου
Περιφερειακή Σύμβουλος
Επικεφαλής του Συνδυασμού ΕΛΠΙΔΑ

Tags: ελπιδα ΖΕΜΠΙΛΙΑΔΟΥ
Previous Post

Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ για την παρέλαση αλά Μόντι Πάιθον: Καμία προσβολή – Αναχρονιστικές οι στρατιωτικές παρελάσεις

Next Post

Σ. Κωνσταντινίδης: Λύση στο πρόβλημα με τη Βασική Ενίσχυση για το Λιβαδερό

Next Post

Σ. Κωνσταντινίδης: Λύση στο πρόβλημα με τη Βασική Ενίσχυση για το Λιβαδερό

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

FIESTA VOIO NEW (2)

Πρόσφατα άρθρα

  • Εθελοντής αιμοδότης, αθόρυβος αλλά αναντικατάστατος!
  • Καιρός: Έρχεται ο πρώτος μεγάλος καύσωνας – Εφτά περιοχές στο «κόκκινο» με πάνω από 40° Κελσίου
  • Δωρεά οργάνων από 48χρονη που νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου- Πράξη ζωής μέσα από την απώλεια
  • Εορτή Γενεσίου του Τιμίου Προδρόμου 23 και 24 Ιουνίου στους Ι.Ν. Αγίου Ιωάννου Σιατίστης και Γιάνκοβης
  • Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η Αιμοδοσία του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Σιάτιστας την Κυριακή 22/6/25

Πρόσφατα σχόλια

  1. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει μόνο ποδόσφαιρο: Η ποδηλασία κατακτά τους φιλάθλους - SieraFM στο 3ος ο Δημήτρης Σελέτης στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ορεινού Δρόμου στο Καρπενήσι. Βίντεο
  2. Χαρά στο Δήμος Γρεβενών: «ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2025» -Το πρόγραμμα της 1ης περιόδου
  3. Σάκης στο Συνεδρίαση με ερώτηση για το κόστος συνδέσεων αερίου στη Γαλατινή. Βίντεο
  4. Βασιλω στο Προσλήψεις 3 ατόμων στο ΠΤΑ Δυτικής Μακεδονίας
  5. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ στο Ο Δήμος Κοζάνης απαγορεύει ποδήλατα, πατίνια & μπάλες στην κεντρική πλατεία
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr