• Latest
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ

Κορονοϊός-τηλεκπαίδευση: Πώς θα αξιολογηθούν οι μαθητές σε Γυμνάσια-Λύκεια (Εγκύκλιος)

9 Δεκεμβρίου 2020
Δήμος Κοζάνης: Ξεκινά απόψε ο «Νιάημερος» – Οι πρώτοι εκθέτες κατέφθασαν, οι ψησταριές στήνονται, το λούνα παρκ έτοιμο (Βίντεο)

Νιαήμερος 2025: Η παραδοσιακή εμποροπανήγυρη της Κοζάνης στις αρχές Οκτωβρίου

4 Σεπτεμβρίου 2025
ΠΑΣΟΚ: Επίσκεψη του Υποψήφιου Προέδρου Μιχάλη Κατρίνη στον Νομό Κοζάνης

ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής Κοζάνης: Όχι άλλες φιέστες – Η Δυτική Μακεδονία απαιτεί πράξεις

4 Σεπτεμβρίου 2025
ΚΚΕ

ΚΚΕ: «Πράσινη» και «ψηλά» στις προτεραιότητές της εμφανίζει η ΕΕ την καρκινογόνα καύση

4 Σεπτεμβρίου 2025
1η Τελετή Βράβευσης Διακριθέντων Αθλητών/Αθλητριών και των προπονητών τους. Βίντεο

1η Τελετή Βράβευσης Διακριθέντων Αθλητών/Αθλητριών και των προπονητών τους. Βίντεο

4 Σεπτεμβρίου 2025
Ν. Παπαϊωάννου από τη Δυτική Μακεδονία: “Κόσμημα το Πανεπιστήμιο για την περιοχή”

Ν. Παπαϊωάννου από τη Δυτική Μακεδονία: “Κόσμημα το Πανεπιστήμιο για την περιοχή”

4 Σεπτεμβρίου 2025

Βόιο: 9ο Εργαστήριο Παραδοσιακής Δόμησης στον Πεντάλοφο

4 Σεπτεμβρίου 2025
ανεργια

Δυτική Μακεδονία: Πρώτη και με… διαφορά στην ανεργία

4 Σεπτεμβρίου 2025
Γουνοφόρα ζώα μίγκ

Σοκαριστικό περιστατικό στους Μανιάκους: Μινκ επιτέθηκε και ακρωτηρίασε το χέρι κατάκοιτης ηλικιωμένης

4 Σεπτεμβρίου 2025
Πώς έγινε το τροχαίο δυστύχημα με δύο νεκρούς 16χρονους στην Καστοριά – Η τρελή πορεία της λευκής BMW

-3- θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα στη Δυτική Μακεδονία

4 Σεπτεμβρίου 2025
Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Εξιχνιάσθηκε υπόθεση απάτης με υπολογιστή που διαπράχθηκε σε βάρος 65χρονου στην Κοζάνη

4 Σεπτεμβρίου 2025
Σύγχρονο, “πράσινο” και οικονομικό.  Ολοκληρώθηκε ταχύτατα το έργο της Ενεργειακής Αναβάθμισης του Κέντρου Πολιτισμού Δήμου Γρεβενών

Σύγχρονο, “πράσινο” και οικονομικό. Ολοκληρώθηκε ταχύτατα το έργο της Ενεργειακής Αναβάθμισης του Κέντρου Πολιτισμού Δήμου Γρεβενών

4 Σεπτεμβρίου 2025
Αντί για Ορυκτό Αέριο ένα πρόγραμμα «Απόλλων» με ενέργεια από Α.Π.Ε. για τις Τηλεθερμάνσεις

Λ. Ιωαννίδης: Βιώσιμη Διαχείριση Απορριμμάτων «Ένα άλλο μοντέλο είναι εφικτό»

4 Σεπτεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Παρασκευή, 5 Σεπτεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Κορονοϊός-τηλεκπαίδευση: Πώς θα αξιολογηθούν οι μαθητές σε Γυμνάσια-Λύκεια (Εγκύκλιος)

sierafm by sierafm
9 Δεκεμβρίου 2020
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
Πώς θα αξιολογηθούν οι μαθητές στα Γυμνάσια και τα Λύκεια κατά την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης στα σχολεία – Τι προβλέπει η εγκύκλιος Ζαχαράκη

Το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε νέα εγκύκλιο με την οποία περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών που παρακολουθούν διαδικτυακά μαθήματα λόγω των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κορονοϊού. 

Ειδικότερα, σύμφωνα με την υπ’ αρ. 167603/ΓΔ4/2020 εγκύκλιο που υπέγραψε η Υφυπουργός, κα Σ. Ζαχαράκη, η αξιολόγηση των μαθητών/τριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Α΄ Τετράμηνο θα γίνει σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Γυμνάσια

Υπενθυμίζεται ότι στο Γυμνάσιο, σύμφωνα με το άρθρο 3 του ΠΔ 126/2016, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας συνεκτιμώνται:

Η συνολική συμμετοχή του/της στη μαθησιακή διαδικασία, από την οποία ο/η εκπαιδευτικός σχηματίζει εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα κτλ., οι εργασίες που εκτελεί ο/η μαθητής/τρια στο πλαίσιο της καθημερινής μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο ή στο σπίτι, ατομικά ή ομαδικά, οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, οι διαθεματικές εργασίες, οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες και οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ).

Γενικά Λύκεια

Στο Γενικό Λύκειο, σύμφωνα με άρθρο 103, παρ.1 του Ν. 4610/2019, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας κατά τετράμηνο ο/η διδάσκων/ουσα συνεκτιμά τη συμμετοχή του/της στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία, την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του/της για το συγκεκριμένο μάθημα, την επίδοσή του/της στις γραπτές δοκιμασίες, τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι. Αν λείπει κάποιο από τα προαναφερθέντα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός του τετραμήνου διαμορφώνεται ύστερα από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων, σύμφωνα με το άρθρο 103, παρ. 3 του Ν. 4610/2019.

Επαγγελματικά Λύκεια

Στο Επαγγελματικό Λύκειο σύμφωνα με άρθρο 121, παρ.1 του προπεριγραφόμενου νόμου, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας συνεκτιμώνται η συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία, η επιμέλεια και το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο μάθημα, οι εργασίες που εκπονούνται στο σπίτι ή στο σχολείο, η επίδοση στις ενδιάμεσες γραπτές, πρακτικές και προφορικές δοκιμασίες, οι προαιρετικές δημιουργικές εργασίες των μαθητών και ο φάκελος εκπαιδευτικών επιδόσεων και δραστηριοτήτων κάθε μαθητή όπου αυτός τηρείται, ενώ, αν λείπουν κάποια από τα προαναφερόμενα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός τετραμήνου διαμορφώνεται από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων, όπως τούτο προβλέπεται στο άρθρο 121, παρ. 2 του Ν. 4610/2019.

Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν κάθε πρόσφορο τρόπο διεξαγωγής των γραπτών εξετάσεων και ηλεκτρονικής αποστολής των θεμάτων αξιολόγησης και των απαντήσεων των μαθητών/τριών, καθώς επίσης και:

  • Το εργαλείο «Ασκήσεις» από την ηλεκτρονική τάξη-e-class, στο οποίο περιλαμβάνονται θέματα αυτόματης βαθμολόγησης, θέματα ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου) και θέματα συνδυασμού αυτόματης βαθμολόγησης και ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου).

  • Το εργαλείο «Εργασίες» από την ηλεκτρονική τάξη-e-class: υποβολή από τους/τις μαθητές/τριες αρχείων απαντήσεων με συγκεκριμένη προθεσμία και ώρα υποβολής κατά τη διάρκεια του μαθήματος.

  • Το εργαλείο «e-me assignments» της πλατφόρμας e-me: Δημιουργία και ανάθεση εργασιών.
  • Το εργαλείο «e-portfolio» της πλατφόρμας e-me: Οργάνωση και προβολή της δουλειάς μαθητών/τριών.
  • Την εφαρμογή «e–me content» της πλατφόρμας e-me: Δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την ανάπτυξη διαφόρων τύπων διαδραστικών μαθησιακών αντικειμένων.

  • Το εργαλείο της ψηφοφορίας/δημοσκόπησης (polling) της πλατφόρμας webex.

Για όλα τα ανωτέρω εργαλεία παρατίθενται σύνδεσμοι και παραρτήματα με οδηγίες χρήσης/παραδείγματα.

Δείτε την εγκύκλιο

Πηγή:alfavitagr

Previous Post

Χρήσιμες συμβουλές για την αποφυγή εξαπάτησης μέσω διαδικτύου, με αφορμή την αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών λόγω των περιοριστικών μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας από τον Covid-19

Next Post

ΣΥΡΙΖΑ Εορδαίας: Να μην γίνει παράρτημα σχολής πυροσβεστών στο Τσοτύλι γιατί υποβαθμίζεται η σχολή Πτολεμαΐδας

Next Post
ΣΥΡΙΖΑ

ΣΥΡΙΖΑ Εορδαίας: Να μην γίνει παράρτημα σχολής πυροσβεστών στο Τσοτύλι γιατί υποβαθμίζεται η σχολή Πτολεμαΐδας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Νιαήμερος 2025: Η παραδοσιακή εμποροπανήγυρη της Κοζάνης στις αρχές Οκτωβρίου
  • ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής Κοζάνης: Όχι άλλες φιέστες – Η Δυτική Μακεδονία απαιτεί πράξεις
  • ΚΚΕ: «Πράσινη» και «ψηλά» στις προτεραιότητές της εμφανίζει η ΕΕ την καρκινογόνα καύση
  • 1η Τελετή Βράβευσης Διακριθέντων Αθλητών/Αθλητριών και των προπονητών τους. Βίντεο
  • Ν. Παπαϊωάννου από τη Δυτική Μακεδονία: “Κόσμημα το Πανεπιστήμιο για την περιοχή”

Πρόσφατα σχόλια

  1. C.A.SAMPSONIDIS στο Δυο αγρότες από Γρεβενά και Βόιο φέρονται εμπλεκόμενοι στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ
  2. Κωστας στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
  3. Ευδοκία Λιάτου στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
  4. Ευδοκία Λιάτου στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
  5. R-G στο Βόιο: Πόσο στοίχησε το Fiesta Voio και ποια είναι η ζημιά. Αναλυτικά στοιχεία
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr