Η Εγνατία Οδός έχει υποβάλει στο υπουργείο Περιβάλλοντος τροποποίηση της μελέτης περιβαλλοντικών όρων εδώ και περίπου τρεις εβδομάδες κι αναμένει σύντομα έγκρισή της, προκειμένου να ξεκινήσει η κατασκευή του σταθμού διοδίων.
Νέες καθυστερήσεις αναμένεται να σημειωθούν στο διαγωνισμό για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού, ο οποίος έπειτα από απανωτές αναβολές ξεκίνησε τον περασμένο Νοέμβριο.
Στην Καβάλα, όπου κατασκευάζεται ένας από τους νέους μετωπικούς σταθμούς που θα έπρεπε να έχει τεθεί σε λειτουργία εδώ και περίπου ένα έτος, το δασαρχείο της περιοχής δημιουργεί εμπόδια υποστηρίζοντας πως ο σταθμός θα κατασκευαστεί σε αναδασωτέα περιοχή.
Η Εγνατία Οδός έχει υποβάλει στο υπουργείο Περιβάλλοντος τροποποίηση της μελέτης περιβαλλοντικών όρων εδώ και περίπου τρεις εβδομάδες κι αναμένει σύντομα έγκρισή της, προκειμένου να ξεκινήσει η κατασκευή του σταθμού διοδίων.
Εκτός από το δασαρχείο ωστόσο, καθυστερήσεις ενδέχεται να προκύψουν και λόγω προσφυγής στη δικαιοσύνη συλλόγου κατοίκων της περιοχής, ο οποίος ζητά να απορριφθούν οι περιβαλλοντικοί όροι δεδομένου πως ο σταθμός διοδίων σχεδιάζεται να κατασκευαστεί σε προστατευόμενη περιοχή.
Αντίστοιχα προβλήματα αντιμετώπισε η Εγνατία και με τον σταθμό διοδίων στο Στρυμονικό Σερρών, με το δασαρχείο της περιοχής να μην εγκρίνει τη μελέτη περιβαλλοντικών όρων, υποστηρίζοντας πως η περιοχή έχει χαρακτηριστεί αναδασωτέα. Στο Στρυμονικό ωστόσο τα προβλήματα ξεπεράστηκαν και η κατασκευή του σταθμού ξεκίνησε εκ νέου.
Ο διαγωνισμός είχε κολλήσει για μήνες λόγω διαμάχης μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και του ΤΑΙΠΕΔ αναφορικά με την κατασκευή περισσότερων από 30 μετωπικών και πλευρικών σταθμών διοδίων.
Χρειάστηκε η επέμβαση των θεσμών σε δύο περιπτώσεις, οι οποίοι ανέτρεψαν τα σχέδια του Χρήστου Σπίρτζη, ανοίγοντας το δρόμο για την έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας.
Η πρώτη φορά ήταν την άνοιξη του 2017 όταν ο υπουργός Υποδομών προσπάθησε να πείσει τους θεσμούς να μην κατασκευαστούν νέοι σταθμοί διοδίων, αλλά να εξεταστεί η εγκατάσταση ηλεκτρονικού, αναλογικού συστήματος διοδίων και η δεύτερη, ένα έτος αργότερα, όταν οι θεσμοί ακύρωσαν τη μονομερή ενέργεια του υπουργού Υποδομών ο οποίος εξαίρεσε κατοίκους πολλών περιοχών της Βόρειας Ελλάδας από την πληρωμή διοδίων.