Σειρά προγραμματισμένων συναντήσεων και επαφών πραγματοποίησε τις προηγούμενες ημέρες στη Θεσσαλονίκη ο Δήμαρχος Καστοριάς, Γιάννης Κορεντσίδης, στο πλαίσιο της διαμόρφωσης και υλοποίησης από το Δήμο Καστοριάς του Ολοκληρωμένου Στρατηγικού Σχεδιασμού που θα λειτουργήσει ενισχυτικά στην επιπλέον αναγνώριση και ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της περιοχής.
Πιο συγκεκριμένα ο Δήμαρχος Καστοριάς, συνοδευόμενος από τους Αντιδημάρχους Τουρισμού και Πολιτισμού είχε σημαντικές συναντήσεις με τη Διοίκηση της ΔΕΘ και με τον Πρόεδρο του Γραφείου Προσέλκυσης Συνεδρίων και Επισκεπτών –Thessaloniki Convention Bureau (TCB), κ. Γιάννη Ασλάνη.
Πρόκειται για καινοτόμες πρωτοβουλίες και τακτικές με στόχο την αύξηση της εξωστρέφειας και την προώθηση ενός δυναμικού και ελκυστικού τουριστικού προφίλ της περιοχή μας.
Υπενθυμίζεται ότι όλο το προηγούμενο διάστημα, εν μέσω πανδημίας, οριοθετήθηκαν, οργανώθηκαν και δρομολογήθηκαν σημαντικές δράσεις σε συνεργασία με τον εξωτερικό σύμβουλο του Δήμου Καστοριάς σε θέματα τουριστικής ανάπτυξης, ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας Wise Ram, Σπύρο Πέγκα καθώς και μέλη της ομάδας του.
Ενδεικτικά σημειώνονται:
- Εσωτερική αναδιοργάνωση, δικτύωση και διαβούλευση
- Συναντήσεις και συζητήσεις με βασικούς εταίρους
- Διαβουλεύσεις με εκπροσώπους τουριστικών φορέων, θεσμικούς και αιρετούς
- Συνεργασίες με ιδιοκτήτες καταλυμάτων, επαγγελματίες της εστίασης και της γαστρονομίας, της παροχής τουριστικών υπηρεσιών και εμπειριών
- Συναντήσεις με πρόσωπα της κεντρικής διοίκησης για οικονομική συμμετοχή και στήριξη δράσεων τουριστικής ανάπτυξης και προβολής της περιοχής
- Δικτύωση με το Δήμο Θεσσαλονίκης, τη διεύθυνση Πινακοθήκης και επαφές με άλλους δυναμικούς φορείς της πόλης, Μέγαρο Μουσικής, Μουσικό Χωριό, Δημοτικό Ωδείο
- Δικτύωση με την Ελληνο/Γερμανική Συνέλευση και το Ελληνο/Γερμανικό Επιμελητήριο, καθώς επίσης και το Προξενείο των ΗΠΑ
- Δρομολόγηση ενεργειών με την «Σύμπραξις», που δημιουργήθηκε από μία ομάδα 95 τουριστικών γραφείων της Βόρειας Ελλάδας με σκοπό την ανάπτυξη του εσωτερικού τουρισμού και τη δημιουργία νέων εναλλακτικών πακέτων σε προορισμούς στην ηπειρωτική Ελλάδα
- Την εταιρεία «Green Oliver», η οποία διαθέτει εμπειρία και τεχνογνωσία στη διοργάνωση φυσιολατρικών ταξιδιών και ασχολείται τουριστικά με εναλλακτικές εμπειρίες και δραστηριότητες στη Βόρεια Ελλάδα
- προβολή της Καστοριάς μέσω διοργάνωσης ταξιδιών εξοικείωσης (Fam Trips) με επαγγελματίες του κλάδου του Τουρισμού, όπως tour operators, τουριστικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες, δημοσιογράφους και bloggers
- Διαδικτυακή παρουσία του Δημάρχου στο ξεχωριστό forum Τουρισμού που διοργάνωσαν οι άνθρωποι του Delphi Forum (καλοκαίρι 2020). Ο Δήμαρχος Καστοριάς μαζί με τον ομόλογό του των Ιωαννίνων ήταν οι μόνοι Δήμαρχοι που συμμετείχαν σε μία τόσο υψηλού επιπέδου συνάντηση, όπου είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν και να παρουσιάσουν τις περιοχές τους.
- Συμμετοχή του Δημάρχου, ως ένας από τους ελάχιστους δημάρχους που παραβρέθηκαν στο forum της ΔΕΘ (2020) ως αντικατάσταση της ΔΕΘ που δεν έγινε λόγω της πανδημίας. (Μεγάλο και πολιτικό γεγονός δικτύωσης)
- Την ίδια ώρα ο προορισμός Καστοριά φιγουράρει σε περιοδικά, εφημερίδες, ιστοσελίδες, έντυπα και άλλα δίκτυα που δραστηριοποιούνται και εξειδικεύονται στον τομέα του Τουρισμού
Σε σχετικές δηλώσεις ο Δήμαρχος Καστοριάς, Γιάννης Κορεντσίδης αναφέρει χαρακτηριστικά:
“Με οργάνωση και μεθοδικότητα, προχωράμε βήμα βήμα, δυναμικά και αποφασιστικά για τη δημιουργία και κυρίως για την υλοποίηση ενός Ολοκληρωμένου Στρατηγικού Σχεδιασμού στον τομέα του Τουρισμού με στόχο μία πολιτική χτισίματος ενός δυναμικού branding για την Καστοριά με ορίζοντα οκταετίας. Είναι κάτι που έλειπε από την Καστοριά, η οποία διαθέτει τόσο ιστορικά όσο και στη σύγχρονη εικόνα της μοναδικά χαρακτηριστικά. Η παράδοση της Γουνοποιίας με τη συνύπαρξη του πολιτιστικού πλούτου, σε συνδυασμό με την απαράμιλλη ομορφιά αποτελούν τέτοια ξεχωριστά χαρακτηριστικά. Αυτά υποσχεθήκαμε προεκλογικά και αυτά θέλουμε να αναδείξουμε και να προβάλλουμε για να καταστήσουμε την Καστοριά έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό για όλες τις εποχές. Η στρατηγική αυτή απαιτεί διαπροσωπικές σχέσεις που ανοίγουν πόρτες, ευφυείς και πρωτότυπες κινήσεις, έξυπνες επιλογές ανάδειξης των μοναδικών πλεονεκτημάτων. Μα πάνω απ’ όλα απαιτεί πολλή δουλειά και υπομονή. Μαγικά ραβδάκια δεν υπάρχουν κι όποιος ή όποια διαθέτει τέτοια, να τα παρουσιάσει δημοσίως…”