Νέα δεδομένα στη ΔΕΗ. Η επιχείρηση απαντάει στα ερωτήματα των πολιτών μέσω της αυτόματης ψηφιακής βοηθούς.
Διευρύνει τις υπηρεσίες της η ΔΕΗ με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού. Η επιχείρηση μέσω της αυτόματης ψηφιακής βοηθού, απαντάει άμεσα στα ερωτήματα των πολιτών.
«Μπορώ με εύκολο και απλό τρόπο να σου παρέχω πληροφορίες και ενημέρωση για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της ΔΕΗ.Μίλησε μαζί μου για απαντήσεις στη στιγμή, μέσα από πολλαπλές πλατφόρμες. Δεν χρειάζεται καμία επιπλέον εγκατάσταση εφαρμογής», αναφέρεται στην εφαρμογή που παρέχεται εδώ.
Οπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα, η ΔΕΗ αναμένεται σύντομα να στέλνει απαντήσεις και σε viber και whatsapp.
Παράλληλα η εξυπηρέτηση μπορεί να γίνει μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr, μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece, μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot.
Επιπλέον έχει ξεκινήσει η πιλοτική εφαρμογή διευρυμένου ωραρίου σε τρία κεντρικά καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Πρόκειται για τα καταστήματα:
Αθήνας: Αριστείδου 5-7
Ομόνοιας: Αγίου Κωνσταντίνου 11
Κεντρικής Θεσσαλονίκης: Τσιμισκή 136.
Πηγή:dikaiologitika.gr