ΔΗΜΟΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ
Συνάντηση Αμανατίδη με την Υφυπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Αλεξάνδρα Σδούκου
Συμμετοχή του Δήμου Κοζάνης στο πρόγραμμα «Κύμα Ζεστασιάς» της HELLENiQ ENERGY
Νέες Προοπτικές Σύμπραξης Πανεπιστημίου και ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κοζάνης
Πέμπτη 8-8, διακοπή υδροδότησης στο κάτω τμήμα της Τ.Κ.  Πετρανών, 10.00 με 13.00, λόγω εργασιών στο δίκτυο ύδρευσης
Εράτυρα: Ενημέρωση και για τους κατοίκους της Γαλατινής για την καταβολή ποσών από ΑΠΕ και το όφελος για τους κατοίκους
Ομάδα δίας αστυνομία
Ενημερωτική Εσπερίδα του Δήμου Κοζάνης για τον Κλάδο Εστίασης την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου
ΠΑΝΣΕΚΤΕ
ΑΡΣΙΣ
Κοζάνη: Έκθεση Τοπικών Προϊόντων και Υπηρεσιών στην Αιανή
Συγκέντρωση αγροτών και κτηνοτρόφων, την Πέμπτη 23/1, στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας .

Νέος ΚΟΚ: Τι αλλάζει σε ποινές, όρια ταχύτητας και δίκυκλα – Τα έξι κύρια σημεία

Κατατίθεται προς ψήφιση στη Βουλή, έως το τέλος Σεπτεμβρίου, ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ).

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, ο νέος ΚΟΚ θα προβλέπει υψηλές ποινές για όσους παραβιάζουν τον ερυθρό σηματοδότη, οδηγούν υπό την επήρεια αλκοόλ, μιλούν στο κινητό ή δεν φορούν ζώνη ή κράνος, κ.α.

Η βασική φιλοσοφία του νέου Κ.Ο.Κ σύμφωνα με τις ίδιες πηγές είναι:

Στηρίζουμε τη μοτοσικλέτα, προστατεύουμε τους αναβάτες της και επιδιώκουμε την μεγαλύτερη ασφάλεια των αναβατών με την καθολική χρήση του κράνους. Το κράνος αποτελεί βασικό μέσο προστασίας και η χρήση του για εμάς είναι αδιαπραγμάτευτη. Η ασφάλεια του μοτοσικλετιστή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη χρήση κράνους. Δεν πρόκειται απλώς για έναν νομικό κανόνα, αλλά για έναν κανόνα ζωής.

Τα 6 κύρια σημεία με τον νέο κ.οκ είναι :

1. Η υποχρεωτική χρήση του κράνους, τόσο για τις μεγάλες όσο και για τις μικρότερες μοτοσικλέτες.Αυστηρές ποινές στους υπότροπους παραβάτες

2. Η μείωση της ταχύτητας στον αστικό ιστό. Είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό ότι η ταχύτητα πρέπει να μειωθεί, καθώς τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν στις πόλεις, με το 74% αυτών να προκαλούν νεκρούς ή τραυματίες. Η μείωση της ταχύτητας είναι ένα κρίσιμο μέτρο για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

(Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το περιστατικό που συνέβη πρόσφατα, με δύο ανθρώπους να νοσηλεύονται διασωληνωμένοι και ένα παιδί να γλιτώνει από ένα ατύχημα, επειδή κάποιος έπεσε πάνω τους μέσα στον αστικό ιστό. Αυτό υπογραμμίζει πόσο επίκαιρη και αναγκαία είναι η παρέμβασή μας για την προστασία της ανθρώπινης ζωής.)

3. Η διαμόρφωση των οδών με στόχο τη μείωση της ταχύτητας και την προώθηση της μικροκινητικότητας. Η δημιουργία ασφαλών δρόμων θα συμβάλει στη μείωση της ταχύτητας και θα προωθήσει τη χρήση ποδηλάτων και πατινιών, πάντα με όρους ασφάλειας. Μιλάμε για ταχύτητες των έως 25 km/h σε τέτοιου είδους οχήματα, με κράνος και όλους τους κανόνες ασφαλείας.

Επιπλέον, δίνουμε έμφαση στη διήθηση της κυκλοφορίας των μοτοσικλετιστών. Με τη νέα προσέγγιση, οι μοτοσικλετιστές θα μπορούν να κινούνται με ασφάλεια χωρίς να παρεμποδίζονται από τη συμφόρηση των αυτοκινήτων. Η μικροκινητικότητα, λοιπόν, είναι ένα κρίσιμο σημείο, και προωθούμε τη χρήση ποδηλάτων και ηλεκτρικών πατινιών, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα τις κατάλληλες συνθήκες για την ασφαλή τους χρήση.

4. Αντικοινωνική συμπεριφορά – υποτροπιάζουσα παραβατική συμπεριφορά.

5. Απενοχοποίηση οχημάτων και υπευθυνότητα οδηγών

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Nako