• Latest
Ε 65 ΕΓΝΑΤΙΑ ΙΟΝΙΑ

Ξεκινούν οι εργασίες στο νότιο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος Ε65

23 Ιανουαρίου 2019
Πτολεμαΐδα: Πραγματοποιήθηκε η ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Το κράνος δεν είναι επιλογή … είναι ανάγκη»

Πτολεμαΐδα: Πραγματοποιήθηκε η ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Το κράνος δεν είναι επιλογή … είναι ανάγκη»

8 Αυγούστου 2025
Κοζάνη: Αισιόδοξα τα μηνύματα για τον 55χρονο που δηλητηριάστηκε από μονοξείδιο του άνθρακα(βίντεο)

Πρωτοφανές περιστατικό στο Μαμάτσειο Νοσοκομείο Κοζάνης-Εφημερεύων ειδικός γιατρός φέρεται να αρνείται να εξετάσει γυναίκα-ασθενή αν και αυτό κρίθηκε αναγκαίο άμεσα από την παθολόγο-Εξετάζει και μήνυση ο σύζυγός της

8 Αυγούστου 2025
Δήμος Σερβίων: Υπογραφή σύμβασης για αντιπλημμυρικές παρεμβάσεις στην Δ.Κ. Τρανοβάλτου

Ο Δήμαρχος Σερβίων Χρήστος Ελευθερίου για την απώλεια του Στάθη Χατζηιωαννίδη

8 Αυγούστου 2025
Ο Γιώργος Κασαπίδης στη σήραγγα Κλεισούρας

Ο Γιώργος Κασαπίδης στη σήραγγα Κλεισούρας

8 Αυγούστου 2025
Την Κυριακή, 18 Αυγούστου, στο Ύψωμα Αννίτσα, η Ετήσια Εκδήλωση Τιμής και Μνήμης για τους Γρεβενιώτες Πεσόντες κατά τον Ελληνοϊταλικό πόλεμο

Στις 17 Αυγούστου στο Ύψωμα Αννίτσα η ετήσια εκδήλωση τιμής και μνήμης για τους Γρεβενιώτες Πεσόντες κατά τον Ελληνοϊταλικό πόλεμο

8 Αυγούστου 2025
Δήμος Βοΐου: Πρόγραμμα Πολιτιστικών Εκδηλώσεων – Καλοκαίρι 2025

Δήμος Βοΐου: Πολιτιστικό καλοκαίρι – Κυριακή 10 Αυγούστου

8 Αυγούστου 2025
Δήμος Βοΐου: Πρόγραμμα Πολιτιστικών Εκδηλώσεων – Καλοκαίρι 2025

Δήμος Βοΐου: Πολιτιστικό καλοκαίρι – Σάββατο 09 Αυγούστου

8 Αυγούστου 2025
Συλλυπητήρια από το σωματείου “ΦΙΛΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ – ΑΝΘΗ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ” για τον Πενταλοφίτη μάστορα Κώστα Ταρνανά

Φτωχότερη η οικογένεια του Σπάρτακου. Καλό ταξίδι φίλε Χάρη

8 Αυγούστου 2025
ηλικιωμένοι

Μαζί στη ζωή, μαζί και στον θάνατο – Το φαινόμενο της «ραγισμένης καρδιάς» ισχύει και εξηγείται επιστημονικά

8 Αυγούστου 2025
Άγριος καυγάς οδηγού ταξί με ηλικιωμένο στην Κοζάνη-Μετά από έντονη λογομαχία ο ταξιτζής φέρεται να τον έσπρωξε-Τον παρέλαβε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ

Στιγμές τρόμου για 21χρονη φοιτήτρια: Την ξυλοκόπησε άγρια οδηγός ταξί

8 Αυγούστου 2025
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Ασυνήθιστη υπόθεση revenge porn: Πρώην σύζυγος και πεθερά του έστειλαν ταχυδρομικώς «ακατάλληλες» φωτογραφίες του

8 Αυγούστου 2025
Αποκαλύψεις για τον αστυνομικό της Βουλής: «Τα παιδιά δεν εξετάστηκαν ποτέ ιατροδικαστικά»

Ζευγάρι άρπαξε τσάντα με 2.000 ευρώ από τουαλέτα καταστήματος

8 Αυγούστου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Παρασκευή, 8 Αυγούστου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Ξεκινούν οι εργασίες στο νότιο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος Ε65

sierafm by sierafm
23 Ιανουαρίου 2019
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
Ε 65 ΕΓΝΑΤΙΑ ΙΟΝΙΑ
12
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

 Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών (ΥΠΥΜΕ), Χρήστος Σπίρτζης, βρέθηκε σήμερα στην επίσημη έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών, στο νότιο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος Ε65, ο οποίος μάλιστα προχώρησε σε επίσκεψη της δίδυμης σήραγγας στο 28ο χιλιόμετρο.

Πρόκειται για το τμήμα Λαμία-Ξυνιάδα, το οποίο, σύμφωνα με το υπουργείο, «εξαιτίας των ερασιτεχνικών χειρισμών των προηγούμενων κυβερνήσεων, είχε παραμείνει για χρόνια στα χαρτιά» και πλέον, μετά την επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης από το ΥΠΥΜΕ, κατασκευάζεται. Το συγκεκριμένο τμήμα είναι μήκους 32,27 χιλιομέτρων κι αποτελείται από δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση συν τη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.). Περιλαμβάνει πέντε κόμβους, έναν Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ), μία σήραγγα 2.983 μέτρων και οκτώ γέφυρες. Κατά τη διάρκεια της κατασκευής του, η οποία θα ολοκληρωθεί το αργότερο έως το τέλος Δεκεμβρίου του 2021, θα απασχοληθούν συνολικά 1.100 εργαζόμενοι. Το νότιο τμήμα θα ενωθεί με τον κεντρικό άξονα Ξυνιάδα-Τρίκαλα, μήκους 79 χιλιομέτρων, το οποίο έχει δοθεί στην κυκλοφορία από τον Δεκέμβριο του 2017.

Στην πλήρη ανάπτυξη, μετά την κατασκευή τόσο του νότιου, όσο και του βόρειου τμήματος, ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος Ε65 θα εκτείνεται σε μήκος 175 χιλιομέτρων και θα ενώνει τη Λαμία με την Εγνατία Οδό. Όπως αναφέρει το υπουργείο, με την επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης παραχώρησης, εξασφάλισε την κατασκευή του νότιου τμήματος με ευνοϊκούς για το Δημόσιο όρους. Ειδικότερα, όπως σημειώνει, πέτυχε:

Ο παραχωρησιούχος παραιτήθηκε πλήρως από την επιδότηση λειτουργίας, σε αντίθεση με τα 1,7 δισ. ευρώ, για το σύνολο του αυτοκινητοδρόμου, που προβλέπονταν τόσο στην αρχική σύμβαση του 2007, όσο και στην αναθεώρηση του 2013. Μειώθηκε η δαπάνη κατασκευής από 317.000.000 ευρώ, με βάση τη συμφωνία του 2013, σε 300.000.000 συν περίπου 5.500.000 ευρώ που ήταν τα έργα που έπρεπε να συμπληρωθούν και δεν είχαν γίνει στην προηγούμενη φάση. Ο κατασκευαστής θα πληρώσει όλο το κόστος του ανεξάρτητου μηχανικού, που σημαίνει ότι το ελληνικό Δημόσιο εξοικονομεί επιπλέον 4.000.000 ευρώ. Τα έσοδα του νότιου τμήματος μπαίνουν σε ξεχωριστό λογαριασμό και καλύπτουν συγκεκριμένο ποσό για τη συντήρηση και λειτουργία του. Σε περίπτωση που το ποσό αυτό δεν καλύπτεται από τα έσοδα των διοδίων, το υπόλοιπο καλύπτεται από τον παραχωρησιούχο, χωρίς ένα ευρώ συνεισφοράς από το ελληνικό Δημόσιο. Εφόσον το ποσό καλύπτεται και υπάρχουν πρόσθετα έσοδα, αυτά επιστρέφονται στο Δημόσιο. Επιβάλλεται ιδιαίτερη ποινική ρήτρα σε βάρος του παραχωρησιούχου για τυχόν υπέρβαση της προθεσμίας κατασκευής του έργου. Παράλληλα, το υπουργείο υπογραμμίζει ότι για το κεντρικό τμήμα του έργου, που έχει ήδη κατασκευαστεί, επιτεύχθηκε σε σχέση με τη σύμβαση του 2013:

Μείωση των απαιτήσεων αποζημίωσης του κατασκευαστή από 115.000.000 ευρώ σε 50.000.000 ευρώ.
Μείωση της αποκατάστασης καθυστέρησης από 67.000.000 σε 10.000.000 ευρώ.
Μείωση των απαιτήσεων αποζημίωσης του παραχωρησιούχου από 27.000.000 σε 7.500.000 ευρώ.
Δηλαδή, η συνολική εξοικονόμηση για το ελληνικό Δημόσιο φθάνει τα 144.000.000 ευρώ.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου

Κατασκευή του τμήματος Λαμία-Ξυνιάδα του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65)»/Τεχνική περιγραφή:

Το τμήμα ΠΑΘΕ-Ξυνιάδα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος Ε65 ξεκινά από τη συμβολή του στον Η/Κ ΠΑΘΕ (Χ.Θ. 0+000), έχει μήκος 32,3 χλμ. και ολοκληρώνεται στον Α/Κ Ξυνιάδας (Χ.Θ. 31+700) διασχίζοντας τον Νομό Φθιώτιδας.

Αποτελείται από δύο λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, καθώς και από λωρίδα έκτακτης ανάγκης. Το πλάτος του αυτοκινητοδρόμου στo τμήμα 0+000-19+000 είναι 23.30 μ. με μεσαία νησίδα με στηθαίο ασφαλείας τύπου New Jersey και φύτευση, ενώ στο τμήμα 19+000-32+270 είναι 22.00 μ. με αμφίπλευρο στηθαίο ασφαλείας τύπου New Jersey στην μεσαία νησίδα. Η ταχύτητα μελέτης είναι 120 χλμ./ώρα στα πεδινά τμήματα και 110 χλμ./ώρα στα ορεινά.

Περιλαμβάνει:

Πέντε κόμβους:
– Η/Κ ΠΑΘΕ περί τη Χ.Θ. 0+000

– Α/Κ Λαμίας περί τη Χ.Θ. 5+900

– Η/Κ Ανθήλης εντασσόμενος στον Α/Κ Λαμίας

– Α/Κ Καρπενησίου περί τη 14+150

– Α/Κ Ξυνιάδας περί τη Χ.Θ. 31+700

Μετωπικό Σταθμό Διοδίων περί τη Χ. Θ. 17+000
Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) & Κέντρο Εκμετάλλευσης και Συντήρησης (Κτήρια Συντήρησης, Πυροσβεστικής και Αστυνομίας) στο Λιανοκλάδι στη Χ.Θ. 12+400
Σήραγγα (Τ2) μήκους 2983 μ. στη Χ.Θ. 26+800-29+800
Οκτώ γέφυρες με μήκος > 50 m:
– Γέφυρα μήκους 118 μ. στη Χ.Θ. 4+577

– Άνω Διάβαση μήκους 76 μ. στη Χ.Θ. 12+833

– Γέφυρα μήκους περ. 102 μ. (A) και 68 μ. (Δ) μ. στη Χ.Θ. 20+936

– Γέφυρα μήκους περ. 89 μ. (A) και 68 μ. (Δ) στη Χ.Θ. 21+506

– Γέφυρα μήκους περ. 122 μ. στη Χ.Θ. 24+025

– Γέφυρα μήκους περ. 67.50 μ. στη Χ.Θ. 24+700

– Γέφυρα μήκους περ. 137 μ. στη Χ.Θ. 25+365

– Γέφυρα μήκους περ. 310 μ. στη Χ.Θ. 26+475 (Α), 241 μ. στη Χ.Θ. 26+450

Χωματουργικά-Υδραυλικά-Τεχνικά:
Στη Γ.Ε. 1Ν (Χ.Θ. 0+000-14+500) έχουν ξεκινήσει οι πρόδρομες εργασίες κατασκευής Α/Κ Λαμίας. Στη Γ.Ε. 2Ν (Χ.Θ. 14+500-32+500) έχει κατασκευαστεί τμήμα των χωματουργικών εργασιών, αποχέτευσης ομβρίων και τεχνικών κύρια στο τμήμα από Χ.Θ. 25+550 έως την είσοδο της σήραγγας Τ2 (Χ.Θ. 26+800).
Στη σήραγγα Τ2 (Χ.Θ. 26+825.50 – 29+809.50 δεξιά μήκους 2984.00μ. και Χ.Θ. 26+816.00 – 29+814.00 αριστερά μήκους 2998.00μ.) ήδη εκτελούνται εργασίες επανεκσκαφής και προσωρινής υποστήριξης.

Tags: Ε 65
Previous Post

Δείτε που και πόσο θα χιονίσει στη Δυτική Μακεδονία. Βίντεο..

Next Post

Προβάδισμα για Σεντ Τζόνστον

Next Post

Προβάδισμα για Σεντ Τζόνστον

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Πτολεμαΐδα: Πραγματοποιήθηκε η ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Το κράνος δεν είναι επιλογή … είναι ανάγκη»
  • Πρωτοφανές περιστατικό στο Μαμάτσειο Νοσοκομείο Κοζάνης-Εφημερεύων ειδικός γιατρός φέρεται να αρνείται να εξετάσει γυναίκα-ασθενή αν και αυτό κρίθηκε αναγκαίο άμεσα από την παθολόγο-Εξετάζει και μήνυση ο σύζυγός της
  • Ο Δήμαρχος Σερβίων Χρήστος Ελευθερίου για την απώλεια του Στάθη Χατζηιωαννίδη
  • Ο Γιώργος Κασαπίδης στη σήραγγα Κλεισούρας
  • Στις 17 Αυγούστου στο Ύψωμα Αννίτσα η ετήσια εκδήλωση τιμής και μνήμης για τους Γρεβενιώτες Πεσόντες κατά τον Ελληνοϊταλικό πόλεμο

Πρόσφατα σχόλια

  1. Χρυσα στο Αυγερινός: Έξω οι παιδεραστές από το χωριό, έγραψαν κάτοικοι. Η επιστολή της κοπέλας που βιάστηκε πριν 15 χρόνια!!
  2. Ευδοκία στο Αυγερινός: Έξω οι παιδεραστές από το χωριό, έγραψαν κάτοικοι. Η επιστολή της κοπέλας που βιάστηκε πριν 15 χρόνια!!
  3. Θανος στο Σε εξέλιξη το πανελλήνιο πρωτάθλημα Αγωνιστικού αλεξίπτωτου πλαγιάς σε Σιάτιστα και Γαλατινή. Βίντεο
  4. Θανατηφόρο τροχαίο κοντά στο Βογατσικό Καστοριάς – NEA KASTORIAS στο Θανατηφόρο τροχαίο στο Βογατσικό Καστοριάς
  5. Θανατηφόρο τροχαίο στο Βογατσικό Καστοριάς - kastoria365 - καστορια 365 στο Θανατηφόρο τροχαίο στο Βογατσικό Καστοριάς
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr