• Latest
Ε 65 ΕΓΝΑΤΙΑ ΙΟΝΙΑ

Ξεκινούν οι εργασίες στο νότιο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος Ε65

23 Ιανουαρίου 2019
ΔΗΜΟΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ

Το Δημοτικό Συμβούλιο Γρεβενών στηρίζει τον αγώνα και τα δίκαια αιτήματα των αγροτών

25 Οκτωβρίου 2025
Τα Γρεβενά στο επίκεντρο της Κυκλικής και Διαμοιραστικής Οικονομίας

Τα Γρεβενά στο επίκεντρο της Κυκλικής και Διαμοιραστικής Οικονομίας

25 Οκτωβρίου 2025
ΣΥΛΛΗΨΗ

Συνελήφθησαν δύο αλλοδαπές γυναίκες για κλοπή προϊόντων από κατάστημα Super Market

25 Οκτωβρίου 2025
Κοζάνη: Συνελήφθη 52χρονος, για καλλιέργεια  κάνναβης

Κοζάνη: Συνελήφθη 52χρονος, για καλλιέργεια κάνναβης

25 Οκτωβρίου 2025
Το ποδόσφαιρο αλλάζει χάρη στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Γκλάντμπαχ – Μπάγερν Μονάχου: Ασταμάτητος Χάρι Κέιν

25 Οκτωβρίου 2025
Δήμος Βοΐου: Ενημερωτικά σημειώματα από τη Δημοτική Αστυνομία για την έναρξη εφαρμογής του Κ.Ο.Κ. στο κέντρο της Σιάτιστας

Καμία απαγόρευση για καφέ, νερό ή μπουφάν στο αυτοκίνητο – Τι ξεκαθαρίζει το Υπουργείο Μεταφορών

25 Οκτωβρίου 2025
Βόιο: Διεγράφη ο Γιώργος Μαγιάγκας από μέλος του συνδυασμού του Δημάρχου Χρήστου Ζευκλή. Βίντεο

Δήμος Βοΐου: Διπλή συνεδρίαση με λογοδοσία. Βίντεο

24 Οκτωβρίου 2025
Καστοριά: Νέα σύλληψη μεθυσμένου οδηγού – Πέντε φορές πάνω από το επιτρεπτό όριο έδειξε το αλκοτέστ

Καστοριά: Νέα σύλληψη μεθυσμένου οδηγού – Πέντε φορές πάνω από το επιτρεπτό όριο έδειξε το αλκοτέστ

24 Οκτωβρίου 2025
πορτοφολι, χρημα

Άργος Ορεστικό: Ηλικιωμένος βγήκε στον δρόμο και πετούσε 50ευρα σε πολίτες και αστυνομικούς

24 Οκτωβρίου 2025
φυσικο αεριο

Γαλατινή: Παίρνει μπροστά το Φυσικό αέριο. Ξεκινούν τα έργα και στη Νεάπολη

24 Οκτωβρίου 2025
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Μ.Π.Σ Γαλατινής

Γαλατινή: Γενική Συνέλευση και Εκλογές στον Μορφωτικό Πολιτιστικό Σύλλογο

24 Οκτωβρίου 2025
Βόιο: Διεγράφη ο Γιώργος Μαγιάγκας από μέλος του συνδυασμού του Δημάρχου Χρήστου Ζευκλή. Βίντεο

Βόιο: Διεγράφη ο Γιώργος Μαγιάγκας από μέλος του συνδυασμού του Δημάρχου Χρήστου Ζευκλή. Βίντεο

24 Οκτωβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Σάββατο, 25 Οκτωβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Ξεκινούν οι εργασίες στο νότιο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος Ε65

sierafm by sierafm
23 Ιανουαρίου 2019
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
Ε 65 ΕΓΝΑΤΙΑ ΙΟΝΙΑ
12
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

 Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών (ΥΠΥΜΕ), Χρήστος Σπίρτζης, βρέθηκε σήμερα στην επίσημη έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών, στο νότιο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος Ε65, ο οποίος μάλιστα προχώρησε σε επίσκεψη της δίδυμης σήραγγας στο 28ο χιλιόμετρο.

Πρόκειται για το τμήμα Λαμία-Ξυνιάδα, το οποίο, σύμφωνα με το υπουργείο, «εξαιτίας των ερασιτεχνικών χειρισμών των προηγούμενων κυβερνήσεων, είχε παραμείνει για χρόνια στα χαρτιά» και πλέον, μετά την επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης από το ΥΠΥΜΕ, κατασκευάζεται. Το συγκεκριμένο τμήμα είναι μήκους 32,27 χιλιομέτρων κι αποτελείται από δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση συν τη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.). Περιλαμβάνει πέντε κόμβους, έναν Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ), μία σήραγγα 2.983 μέτρων και οκτώ γέφυρες. Κατά τη διάρκεια της κατασκευής του, η οποία θα ολοκληρωθεί το αργότερο έως το τέλος Δεκεμβρίου του 2021, θα απασχοληθούν συνολικά 1.100 εργαζόμενοι. Το νότιο τμήμα θα ενωθεί με τον κεντρικό άξονα Ξυνιάδα-Τρίκαλα, μήκους 79 χιλιομέτρων, το οποίο έχει δοθεί στην κυκλοφορία από τον Δεκέμβριο του 2017.

Στην πλήρη ανάπτυξη, μετά την κατασκευή τόσο του νότιου, όσο και του βόρειου τμήματος, ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος Ε65 θα εκτείνεται σε μήκος 175 χιλιομέτρων και θα ενώνει τη Λαμία με την Εγνατία Οδό. Όπως αναφέρει το υπουργείο, με την επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης παραχώρησης, εξασφάλισε την κατασκευή του νότιου τμήματος με ευνοϊκούς για το Δημόσιο όρους. Ειδικότερα, όπως σημειώνει, πέτυχε:

Ο παραχωρησιούχος παραιτήθηκε πλήρως από την επιδότηση λειτουργίας, σε αντίθεση με τα 1,7 δισ. ευρώ, για το σύνολο του αυτοκινητοδρόμου, που προβλέπονταν τόσο στην αρχική σύμβαση του 2007, όσο και στην αναθεώρηση του 2013. Μειώθηκε η δαπάνη κατασκευής από 317.000.000 ευρώ, με βάση τη συμφωνία του 2013, σε 300.000.000 συν περίπου 5.500.000 ευρώ που ήταν τα έργα που έπρεπε να συμπληρωθούν και δεν είχαν γίνει στην προηγούμενη φάση. Ο κατασκευαστής θα πληρώσει όλο το κόστος του ανεξάρτητου μηχανικού, που σημαίνει ότι το ελληνικό Δημόσιο εξοικονομεί επιπλέον 4.000.000 ευρώ. Τα έσοδα του νότιου τμήματος μπαίνουν σε ξεχωριστό λογαριασμό και καλύπτουν συγκεκριμένο ποσό για τη συντήρηση και λειτουργία του. Σε περίπτωση που το ποσό αυτό δεν καλύπτεται από τα έσοδα των διοδίων, το υπόλοιπο καλύπτεται από τον παραχωρησιούχο, χωρίς ένα ευρώ συνεισφοράς από το ελληνικό Δημόσιο. Εφόσον το ποσό καλύπτεται και υπάρχουν πρόσθετα έσοδα, αυτά επιστρέφονται στο Δημόσιο. Επιβάλλεται ιδιαίτερη ποινική ρήτρα σε βάρος του παραχωρησιούχου για τυχόν υπέρβαση της προθεσμίας κατασκευής του έργου. Παράλληλα, το υπουργείο υπογραμμίζει ότι για το κεντρικό τμήμα του έργου, που έχει ήδη κατασκευαστεί, επιτεύχθηκε σε σχέση με τη σύμβαση του 2013:

Μείωση των απαιτήσεων αποζημίωσης του κατασκευαστή από 115.000.000 ευρώ σε 50.000.000 ευρώ.
Μείωση της αποκατάστασης καθυστέρησης από 67.000.000 σε 10.000.000 ευρώ.
Μείωση των απαιτήσεων αποζημίωσης του παραχωρησιούχου από 27.000.000 σε 7.500.000 ευρώ.
Δηλαδή, η συνολική εξοικονόμηση για το ελληνικό Δημόσιο φθάνει τα 144.000.000 ευρώ.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου

Κατασκευή του τμήματος Λαμία-Ξυνιάδα του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65)»/Τεχνική περιγραφή:

Το τμήμα ΠΑΘΕ-Ξυνιάδα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος Ε65 ξεκινά από τη συμβολή του στον Η/Κ ΠΑΘΕ (Χ.Θ. 0+000), έχει μήκος 32,3 χλμ. και ολοκληρώνεται στον Α/Κ Ξυνιάδας (Χ.Θ. 31+700) διασχίζοντας τον Νομό Φθιώτιδας.

Αποτελείται από δύο λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, καθώς και από λωρίδα έκτακτης ανάγκης. Το πλάτος του αυτοκινητοδρόμου στo τμήμα 0+000-19+000 είναι 23.30 μ. με μεσαία νησίδα με στηθαίο ασφαλείας τύπου New Jersey και φύτευση, ενώ στο τμήμα 19+000-32+270 είναι 22.00 μ. με αμφίπλευρο στηθαίο ασφαλείας τύπου New Jersey στην μεσαία νησίδα. Η ταχύτητα μελέτης είναι 120 χλμ./ώρα στα πεδινά τμήματα και 110 χλμ./ώρα στα ορεινά.

Περιλαμβάνει:

Πέντε κόμβους:
– Η/Κ ΠΑΘΕ περί τη Χ.Θ. 0+000

– Α/Κ Λαμίας περί τη Χ.Θ. 5+900

– Η/Κ Ανθήλης εντασσόμενος στον Α/Κ Λαμίας

– Α/Κ Καρπενησίου περί τη 14+150

– Α/Κ Ξυνιάδας περί τη Χ.Θ. 31+700

Μετωπικό Σταθμό Διοδίων περί τη Χ. Θ. 17+000
Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) & Κέντρο Εκμετάλλευσης και Συντήρησης (Κτήρια Συντήρησης, Πυροσβεστικής και Αστυνομίας) στο Λιανοκλάδι στη Χ.Θ. 12+400
Σήραγγα (Τ2) μήκους 2983 μ. στη Χ.Θ. 26+800-29+800
Οκτώ γέφυρες με μήκος > 50 m:
– Γέφυρα μήκους 118 μ. στη Χ.Θ. 4+577

– Άνω Διάβαση μήκους 76 μ. στη Χ.Θ. 12+833

– Γέφυρα μήκους περ. 102 μ. (A) και 68 μ. (Δ) μ. στη Χ.Θ. 20+936

– Γέφυρα μήκους περ. 89 μ. (A) και 68 μ. (Δ) στη Χ.Θ. 21+506

– Γέφυρα μήκους περ. 122 μ. στη Χ.Θ. 24+025

– Γέφυρα μήκους περ. 67.50 μ. στη Χ.Θ. 24+700

– Γέφυρα μήκους περ. 137 μ. στη Χ.Θ. 25+365

– Γέφυρα μήκους περ. 310 μ. στη Χ.Θ. 26+475 (Α), 241 μ. στη Χ.Θ. 26+450

Χωματουργικά-Υδραυλικά-Τεχνικά:
Στη Γ.Ε. 1Ν (Χ.Θ. 0+000-14+500) έχουν ξεκινήσει οι πρόδρομες εργασίες κατασκευής Α/Κ Λαμίας. Στη Γ.Ε. 2Ν (Χ.Θ. 14+500-32+500) έχει κατασκευαστεί τμήμα των χωματουργικών εργασιών, αποχέτευσης ομβρίων και τεχνικών κύρια στο τμήμα από Χ.Θ. 25+550 έως την είσοδο της σήραγγας Τ2 (Χ.Θ. 26+800).
Στη σήραγγα Τ2 (Χ.Θ. 26+825.50 – 29+809.50 δεξιά μήκους 2984.00μ. και Χ.Θ. 26+816.00 – 29+814.00 αριστερά μήκους 2998.00μ.) ήδη εκτελούνται εργασίες επανεκσκαφής και προσωρινής υποστήριξης.

Previous Post

Δείτε που και πόσο θα χιονίσει στη Δυτική Μακεδονία. Βίντεο..

Next Post

Προβάδισμα για Σεντ Τζόνστον

Next Post

Προβάδισμα για Σεντ Τζόνστον

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Το Δημοτικό Συμβούλιο Γρεβενών στηρίζει τον αγώνα και τα δίκαια αιτήματα των αγροτών
  • Τα Γρεβενά στο επίκεντρο της Κυκλικής και Διαμοιραστικής Οικονομίας
  • Συνελήφθησαν δύο αλλοδαπές γυναίκες για κλοπή προϊόντων από κατάστημα Super Market
  • Κοζάνη: Συνελήφθη 52χρονος, για καλλιέργεια κάνναβης
  • Γκλάντμπαχ – Μπάγερν Μονάχου: Ασταμάτητος Χάρι Κέιν

Πρόσφατα σχόλια

  1. Παύλος στο Τσοτύλι: Η απάντηση για την παιδική χαρά
  2. ΜΑΙΡΗ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ στο Εκδήλωση τιμής και μνήμης για τον Δημήτρη (Τάκη) Τσιώνα στη Χρυσαυγή Βοΐου
  3. C.A.SAMPSONIDIS στο Δυο αγρότες από Γρεβενά και Βόιο φέρονται εμπλεκόμενοι στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ
  4. Κωστας στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
  5. Ευδοκία Λιάτου στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr