Με οριακή ψηφοφορία (10-9) το νέο 1ο Δημοτικό Σερβίων θα στεγαστεί στο κτήριο του 1ου Δημοτικού – Ένταση και αντεγκλήσεις στο Δ.Σ. Σερβίων (Βίντεο)
Ζωντανή μετάδοση της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Βοΐου
Αγιασμός και έναρξη χορευτικών τμημάτων στον Σύλλογο Βοϊωτών Κοζάνης
ΤΕΕ: Αίτημα για παράταση στις καταληκτικές ημερομηνίες υποβολής αιτήσεων για το κτηματολόγιο
Πρόσκληση για συμμετοχή σε όλα τα E-shop της Περιφερειακής Eνότητας Κοζάνης για Δωρεάν Διαφήμιση με Google Ads και Meta Αds
Κοζάνη: Εκδήλωση εγκαινίων του έργου «Ανάπλαση Πλατείας Λασσάνη και Περιξ Οδών»
Προσοχή στις απάτες τύπου Caller ID spoofing: Από πλαστές τηλεφωνικές κλήσεις μέχρι deepfake φωνές και βίντεο χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι
Στο νοσοκομείο 12χρονη μετά από πτώση από ταράτσα
ΔΥΠΑ
καιρός
Πτολεμαΐδα: Λύκος θανάτωσε κυνηγετικό σκύλο κατά τη διάρκεια άσκησης θήρας
Τραγωδία στη Χαλκιδική: Αγόρι 8 ετών κατέρρευσε και πέθανε μπροστά στους γονείς του

Πανελλήνιες 2019: «Στο σκοτάδι» οι μαθητές της Β’ Λυκείου

«Στο άγνωστο» βαδίζουν 95.000 μαθητές της Β’ Λυκείου.

Οι μαθητές καλούνται το καλοκαίρι, στο τέλος δηλαδή του τρέχοντος σχολικού έτους, να συνεχίσουν τις σπουδές τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και να δηλώσουν τμήματα της προτίμησής τους, τα οποία είναι καινούρια και δεν γνωρίζουν ούτε το γνωστικό αντικείμενο ούτε και τα επαγγελματικά δικαιώματα! 

Όμως, τα προβλήματα στο σύστημα εισαγωγής, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Έθνος» δεν εξαντλούνται στην έλλειψη ενημέρωσης για τα καινούρια τμήματα.

Ο μαθητές των ΕΠΑΛ βλέπουν να καταργούνται ΤΕΙ και να χάνονται θέσεις για εκείνους καθώς εκείνοι εισάγονται με ποσοστό 20% και με τις συγχωνεύσεις ΑΕΙ-ΤΕΙ μειώθηκαν ήδη οι θέσεις που τους αναλογούν κατά 1.143.

Άγνωστο είναι επίσης, λόγω των αντιδράσεων που υπάρχουν από τους εκπαιδευτικούς εάν θα προχωρήσει η αντικατάσταση των Λατινικών από την Κοινωνιολογία.

Αντιδράσεις υπάρχουν και για τον βαθμό του απολυτηρίου που θα προσμετράται στην εισαγωγή στα ΑΕΙ κατά 10% και υπάρχει και σε αυτό το επίπεδο ένα μεγάλο ερωτηματικό, ενώ δεν έχει διευκρινιστεί εάν οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να διαγωνίζονται και σε μαθήματα που δεν ανήκουν στο επιστημονικό πεδίο τους ώστε να μπορούν να έχουν πρόσβαση και σε άλλα τμήματα που δεν ανήκουν στο πεδίο που έχουν επιλέξει.

Πηγή:Reader.gr

Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *