Έκθεση Κοσμήματος του Εικαστικού Εργαστηρίου Δήμου Κοζάνης
Δήμος Κοζάνης: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για εγγραφές βρεφών και προ-νηπίων για τη σχολική χρονιά 2025-2026 (Βίντεο)
Δήμος Κοζάνης: Καθαρισμός και ευπρεπισμός τάφων ευεργετών (Βίντεο+Φωτογραφίες)
O Mιχάλης Παπαδόπουλος για τη συνάντηση στο Υπουργείο Υγείας με Άδωνι Γεωργιάδη, παρουσία του δημάρχου Εορδαίας Π. Πλακεντά
Φιλοπρόοδος Σύλλογος Κοζάνης : Πολιτιστικό Καλοκαίρι 2024 «Στην καρδιά της πόλης» – Δεύτερο μέρος
Στην Παγκόσμια Κορυφή του Chess Solving ο Νίκος Σιδηρόπουλος από τη Μονάδα Στρατηγικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Οι νέοι Γεωπόνοι φύτεψαν “γνώση και ελπίδα” στο Γυμνάσιο Εράτυρας
 34η συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας
ΣΥΡΙΖΑ
Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Τετάρτη 07-08-2024
Στάθης Κωνσταντινίδης: Δεσμεύτηκε ο Υπουργός Δικαιοσύνης, Γιώργος Φλωρίδης για την άμεση επανασύσταση και στελέχωση της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Δυτικής Μακεδονίας
ΣΥΡΙΖΑ

Πανελλήνιες 2019: «Στο σκοτάδι» οι μαθητές της Β’ Λυκείου

«Στο άγνωστο» βαδίζουν 95.000 μαθητές της Β’ Λυκείου.

Οι μαθητές καλούνται το καλοκαίρι, στο τέλος δηλαδή του τρέχοντος σχολικού έτους, να συνεχίσουν τις σπουδές τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και να δηλώσουν τμήματα της προτίμησής τους, τα οποία είναι καινούρια και δεν γνωρίζουν ούτε το γνωστικό αντικείμενο ούτε και τα επαγγελματικά δικαιώματα! 

Όμως, τα προβλήματα στο σύστημα εισαγωγής, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Έθνος» δεν εξαντλούνται στην έλλειψη ενημέρωσης για τα καινούρια τμήματα.

Ο μαθητές των ΕΠΑΛ βλέπουν να καταργούνται ΤΕΙ και να χάνονται θέσεις για εκείνους καθώς εκείνοι εισάγονται με ποσοστό 20% και με τις συγχωνεύσεις ΑΕΙ-ΤΕΙ μειώθηκαν ήδη οι θέσεις που τους αναλογούν κατά 1.143.

Άγνωστο είναι επίσης, λόγω των αντιδράσεων που υπάρχουν από τους εκπαιδευτικούς εάν θα προχωρήσει η αντικατάσταση των Λατινικών από την Κοινωνιολογία.

Αντιδράσεις υπάρχουν και για τον βαθμό του απολυτηρίου που θα προσμετράται στην εισαγωγή στα ΑΕΙ κατά 10% και υπάρχει και σε αυτό το επίπεδο ένα μεγάλο ερωτηματικό, ενώ δεν έχει διευκρινιστεί εάν οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να διαγωνίζονται και σε μαθήματα που δεν ανήκουν στο επιστημονικό πεδίο τους ώστε να μπορούν να έχουν πρόσβαση και σε άλλα τμήματα που δεν ανήκουν στο πεδίο που έχουν επιλέξει.

Πηγή:Reader.gr

Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *