• Latest
εξετασεις, σχολειο

Πανελλήνιες 2022:Πως θα γίνεται η Ενισχυτική Διδασκαλία

20 Οκτωβρίου 2021
Δήμος Βοΐου: Έναρξη λειτουργιάς των Παιδικών Σταθμών και των ΚΔΑΠ

Εγγραφές στους Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου Κοζάνης σχολικού έτους (2025-26) από 12/05/2025 έως και 20/06/2025

9 Μαΐου 2025
Δεντροφύτευση στο Δημοτικό Σχολείο Καλονερίου – Μικροκάστρου. Φωτογραφίες

Δεντροφύτευση στο Δημοτικό Σχολείο Καλονερίου – Μικροκάστρου. Φωτογραφίες

9 Μαΐου 2025
Προβολές ταινιών και θεατρικά έργα από το καλλιτεχνικό σχολείο την Πέμπτη 15 Μαΐου 7:30 μ.μ στο ΔΗΠΕΘΕ

Προβολές ταινιών και θεατρικά έργα από το καλλιτεχνικό σχολείο την Πέμπτη 15 Μαΐου 7:30 μ.μ στο ΔΗΠΕΘΕ

9 Μαΐου 2025
Σιάτιστα: Κλαδεύτηκε ο πλάτανος στην Πλατεία χώρας. Φωτογραφίες

Σιάτιστα: Κλαδεύτηκε ο πλάτανος στην Πλατεία χώρας. Φωτογραφίες

9 Μαΐου 2025
Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στην Έκθεση DEFEA 2025- Παρουσία με κύρος και δυναμική εξωστρέφεια στον τομέα της άμυνας και ασφάλειας

Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στην Έκθεση DEFEA 2025- Παρουσία με κύρος και δυναμική εξωστρέφεια στον τομέα της άμυνας και ασφάλειας

9 Μαΐου 2025
Startup Europe Week Kozani | «Ανάπτυξη Τοπικού Οικοσυστήματος Νεοφυών Επιχειρήσεων σε μια Περιφέρεια Δίκαιης Μετάβασης», Δευτέρα 12 Μαΐου 2025

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Startup έρχεται στη Δυτική Μακεδονία

9 Μαΐου 2025
Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η εκπαιδευτική δράση «Σαφάρι στην Κοβεντάρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης»

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η εκπαιδευτική δράση «Σαφάρι στην Κοβεντάρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης»

9 Μαΐου 2025
Στάθης Κωνσταντινίδης: Η δημιουργία 2 Ωνάσειων Σχολείων στην περιοχή μας αποτελεί μία ιδιαίτερα θετική εξέλιξη

Ομιλία του βουλευτή ΠΕ Κοζάνης Στάθη Κωνσταντινίδη στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, με τίτλο: «Ρύθμιση υγειονομικών θεμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων και λοιπές διατάξεις»

9 Μαΐου 2025
Επιτυχής Διοργάνωση των Δράσεων «Επαναχρησιμοποίηση και Ανακύκλωση στην Πράξη» της ΔΙΑΔΥΜΑ σε Μελίτη και Αιανή – Επόμενες Στάσεις: Καρπερό, Μεσοποταμία και Λιβαδερό

Επιτυχής Διοργάνωση των Δράσεων «Επαναχρησιμοποίηση και Ανακύκλωση στην Πράξη» της ΔΙΑΔΥΜΑ σε Μελίτη και Αιανή – Επόμενες Στάσεις: Καρπερό, Μεσοποταμία και Λιβαδερό

9 Μαΐου 2025
ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ

Αιτήσεις εγγραφής και επανεγγραφής νηπίων στους Παιδικούς Σταθμούς του Δήμου Βοΐου

9 Μαΐου 2025
Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η εκπαιδευτική δράση «Σαφάρι στην Κοβεντάρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης»

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η εκπαιδευτική δράση «Σαφάρι στην Κοβεντάρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης»

9 Μαΐου 2025
ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Άδεια οδήγησης: Η διάρκεια ανά κατηγορία – Τι αλλάζει μετά τα 65 έτη

9 Μαΐου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Σάββατο, 10 Μαΐου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Πανελλήνιες 2022:Πως θα γίνεται η Ενισχυτική Διδασκαλία

sierafm by sierafm
20 Οκτωβρίου 2021
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
εξετασεις, σχολειο
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Εγκύκλιο με οδηγίες για τον τρόπο οργάνωσης της Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων στη Γ’Λυκείου, για τις πανελλήνιες 2022 εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.

Η Ενισχυτική Διδασκαλία απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες της Γ’ τάξης Λυκείου και της Δ’ τάξης Λυκείου των ΕΝΕΕΓΥ-Λ για το τρέχον σχολικό έτος (2021-22) και περιλαμβάνει τη διδασκαλία των πανελλαδικώς εξεταζόμενων ειδικών μαθημάτων, τα οποία δεν συμπεριλαμβάνονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα σπουδών.

Αυτά είναι τα:

1) Ελεύθερο Σχέδιο
2) Γραμμικό Σχέδιο
3) Γαλλικά
4) Γερμανικά
5) Ιταλικά
6) Ισπανικά
7) Αρμονία, Ακουστική Ικανότητα, Μουσική Αντίληψη/Γνώση

Το υπουργείο Παιδείας καλεί τα εμπλεκόμενα στελέχη εκπαίδευσης να προβούν στις ακόλουθες ενέργειες:

1) Οι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καλούνται:
α) Να γνωστοποιήσουν τη δημοσίευση της με αρ. πρωτ. 117781/ΓΔ4/21-09-2021 Υ.Α. (Β ́ 4696) με θέμα: «Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων για το σχολικό έτος 2021-2022» στις οικείες σχολικές μονάδες.

Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων οφείλουν να ενημερώσουν με κάθε πρόσφορο τρόπο τους/τις μαθητές/τριες και τους γονείς-κηδεμόνες τους για την υποβολή των αιτήσεων- δηλώσεων μαθημάτων και να συλλέξουν ηλεκτρονικά τις σχετικές αιτήσεις-δηλώσεις.
Σημειώνεται ότι εφόσον οι μαθητές/τριες είναι ενήλικες μπορούν να υποβάλουν οι ίδιοι/ες αίτηση/δήλωση για το/τα ειδικό/ά μάθημα/μαθήματα που επιθυμούν να παρακολουθήσουν.

Για διευκόλυνση της διαδικασίας προτείνεται η αίτηση-δήλωση μαθημάτων της Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων να αναρτηθεί και στις ιστοσελίδες των σχολικών μονάδων.

Αφού συγκεντρωθούν οι αιτήσεις – δηλώσεις μαθημάτων, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων καλούνται να συντάξουν το συγκεντρωτικό αρχείο αιτήσεων υπό μορφή excel και να το υποβάλουν ηλεκτρονικά στις οικείες Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης.
Στη συνέχεια, ο σύλλογος διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας καλείται να εισηγηθεί στην οικεία Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης τη δυνατότητα λειτουργίας της σχολικής μονάδας ως Σ.Κ.Α.Ε., με βάση τον αριθμό αιτήσεων των μαθητών/τριών, και να προτείνει Υπεύθυνο Σ.Κ.Α.Ε. καθώς και αντικαταστάτη αυτού.

β) Να εισηγηθούν προς τον Περιφερειακό Διευθυντή Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης τις οικείες σχολικές μονάδες Λυκείων στις οποίες δύνανται να λειτουργήσουν Σ.Κ.Α.Ε..

Η εν λόγω εισήγηση θα συνοδεύεται από συγκεντρωτικό αρχείο υπό μορφή excel , στο οποίο θα αποτυπώνονται ευκρινώς οι σχολικές μονάδες Σ.Κ.Α.Ε., οι σχολικές μονάδες τις οποίες θα εξυπηρετεί το κάθε Σ.Κ.Α.Ε., ο συγκεντρωτικός αριθμός μαθητών ανά μάθημα και ο αριθμός τμημάτων μαθημάτων ανά Σ.Κ.Α.Ε..

Στις εισηγήσεις για λειτουργία Σ.Κ.Α.Ε. οι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καλούνται να προτείνουν τους Υπεύθυνους Σχολικών Κέντρων Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης καθώς και τους αντικαταστάτες αυτών σύμφωνα με την παρ. 12 της με αρ. πρωτ. 117781/ΓΔ4/21-09-2021 Υ.Α. (Β ́ 4696).

γ) Να εισηγηθούν προς τον Περιφερειακό Διευθυντή Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης τον αριθμό διδασκόντων ανά κλάδο που θα απαιτηθεί για τη λειτουργία των οικείων Σ.Κ.Α.Ε., λαμβάνοντας υπόψη ότι στα τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων διδάσκουν κατά προτεραιότητα μόνιμοι εκπαιδευτικοί για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
Στις περιπτώσεις που τα τμήματα δεν καλύπτονται από τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, προσλαμβάνονται αναπληρωτές/τριες μειωμένου ωραρίου ή/και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί.

Επομένως, στην εισήγηση των Διευθυντών Δ/θμιας Εκπ/σης για τον αριθμό διδασκόντων ανά κλάδο που θα απαιτηθεί για τη λειτουργία των οικείων Σ.Κ.Α.Ε. θα πρέπει να αποτυπώνονται με διακριτό τρόπο ο αριθμός μόνιμων εκπ/κών και ο απαιτούμενος αριθμός αναπληρωτών ή/και ωρομισθίων για να λειτουργήσει το πρόγραμμα Ε.Δ.Ε.Μ..

Επίσης, επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την παρ. 5 της Υ.Α., διαμορφώνεται σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης πίνακας αιτούντων μαθητών/τριών ανά μάθημα και ανά Σ.Κ.Α.Ε. ο οποίος χρησιμοποιείται για την συγκρότηση των αντίστοιχων τμημάτων.

2) Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης καλούνται:
α) Να συστήσουν τις Συντονιστικές Ομάδες Δομών Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (Σ.Ο.Δ.Α.Ε.) σύμφωνα με την παρ. 8 της ανωτέρω Υ.Α. και να αναρτήσουν τις σχετικές αποφάσεις στην Διαύγεια. Μετά την ανάρτησή τους στην Διαύγεια οι αποφάσεις να κοινοποιηθούν στη Δ/νση Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε του Υ.ΠΑΙ.Θ. ([email protected] ).

β) Να προβούν στην έκδοση των αποφάσεων ορισμού Σ.Κ.Α.Ε. – Υ.Σ.Κ.Α.Ε. και αντικαταστατών αυτών, λαμβάνοντας υπόψη την καλύτερη δυνατή κατανομή Σ.Κ.Α.Ε. στις Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης ευθύνης της οικείας Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης και τα στοιχεία Πρόβλεψης Προσλήψεων ΕΔΕΜ 2021-2022 που επισυνάπτονται (όπως διαβιβάστηκαν από την Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ/Τομέας Παιδείας-Μονάδα Β1) έτσι ώστε να μην υπερβαίνει ο συνολικός αριθμός Σ.Κ.Α.Ε. που θα λειτουργήσουν τον προβλεπόμενο αριθμό Σ.Κ.Α.Ε..

γ) Να προβούν στην έκδοση των αποφάσεων λειτουργίας τμημάτων με αριθμό μαθητών/τριών μικρότερο από τον προβλεπόμενο ελάχιστο αριθμό μαθητών, αλλά όχι μικρότερο από τέσσερις (04) μαθητές/τριες, ύστερα από τεκμηριωμένες εισηγήσεις των οικείων Σ.Ο.Δ.Α.Ε., λαμβάνοντας υπόψη τα στοιχεία Πρόβλεψης Προσλήψεων ΕΔΕΜ 2021-2022.

δ) Να αποστείλουν έως και την Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2021 στην Διεύθυνση Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε./Τμήμα Α ́ του Υ.ΠΑΙ.Θ., στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] , ηλεκτρονικό αρχείο σύμφωνα με το Υπόδειγμα_4_Περιφ_Δ_Εκπαιδευτικοί_2021_22 όπου θα αποτυπώνεται ο αριθμός ανά Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης και ανά κλάδο μόνο των αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου ή/και ωρομισθίων εκπαιδευτικών που θα προσκληθούν για να διδάξουν. Σημειώνεται ότι θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η κατανομή εκπαιδευτικών ανά Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης (Πρόβλεψη Προσλήψεων ΕΔΕΜ 2021-2022).

ε) Να αποστείλουν έως και την Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2021 στην Διεύθυνση Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε./Τμήμα Α ́ του Υ.ΠΑΙ.Θ., στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] , ηλεκτρονικό αρχείο σύμφωνα με το Υπόδειγμα_5_Περιφ_Δ_ΣΚΑΕ_Τμήματα_2021_22 το οποίο θα περιλαμβάνει όλα τα Σ.Κ.Α.Ε. και τα τμήματα που θα λειτουργήσουν.

Σημειώνεται ότι:

Καθώς τα στοιχεία του ηλεκτρονικού αρχείου που θα αποσταλεί σύμφωνα με το Υπόδειγμα_4_Περιφ_Δ_Εκπαιδευτικοί_2021_22 θα επισυνάπτονται στην πρόσκληση υποβολής αιτήσεων για τους εκπαιδευτικούς, οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης παρακαλούνται να αποστείλουν ένα (1) πίνακα με ένα (1) φύλλο όπου θα περιλαμβάνονται όλες οι Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης αρμοδιότητάς τους.
Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης παρακαλούνται να αναρτήσουν στη Διαύγεια τις αποφάσεις ορισμού Σ.Κ.Α.Ε.-Υ.Σ.Κ.Α.Ε. και αντικαταστατών αυτών και να τις κοινοποιήσουν στην Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε.- Τμήμα Α’ στο [email protected] .
Η υπεύθυνη δήλωση παρακολούθησης της ενισχυ

Δείτε την Εγκύκλιο ΕΔΩ

Δείτε την Υπεύθυνη Δήλωση ΕΔΩ

Πηγή: dikaiologitika.gr

Tags: Πανελλαδικές
Previous Post

Δήμος Κοζάνης: Rapid tests την Πέμπτη 21 Οκτωβρίου, 10:00-13:00, στην κεντρική πλατεία

Next Post

Καιρός: Το χωριό που ξύπνησε στους 0,3 βαθμούς Κελσίου

Next Post
κρυο καιρος θερμομετρο

Καιρός: Το χωριό που ξύπνησε στους 0,3 βαθμούς Κελσίου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Εγγραφές στους Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου Κοζάνης σχολικού έτους (2025-26) από 12/05/2025 έως και 20/06/2025
  • Δεντροφύτευση στο Δημοτικό Σχολείο Καλονερίου – Μικροκάστρου. Φωτογραφίες
  • Προβολές ταινιών και θεατρικά έργα από το καλλιτεχνικό σχολείο την Πέμπτη 15 Μαΐου 7:30 μ.μ στο ΔΗΠΕΘΕ
  • Σιάτιστα: Κλαδεύτηκε ο πλάτανος στην Πλατεία χώρας. Φωτογραφίες
  • Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στην Έκθεση DEFEA 2025- Παρουσία με κύρος και δυναμική εξωστρέφεια στον τομέα της άμυνας και ασφάλειας

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ελπίδα στο Πάτρα: «Δεν βρίσκω κάτι να έχω κάνει κακό στα παιδιά, έστω και αφορμή έστω» – Η συνέντευξη της Ρούλας Πισπιρίγκου από τη φυλακή
  2. Σιάτιστα: Η ενορία Αγίου Δημητρίου υποδέχθηκε την εικόνα της Παναγίας Μικροκάστρου - Orizontes στο Σιάτιστα: Η Ενορία Αγίου Δημητρίου υποδέχθηκε την Εικόνα της Παναγίας Μικροκάστρου. Βίντεο
  3. sierafm στο Τι ισχύει με την αναρρωτική άδεια και το επίδομα ασθενείας, πώς πληρώνεται, ποιος το χορηγεί
  4. Μπάμπης στο Τι ισχύει με την αναρρωτική άδεια και το επίδομα ασθενείας, πώς πληρώνεται, ποιος το χορηγεί
  5. sierafm στο Τι ισχύει με την αναρρωτική άδεια και το επίδομα ασθενείας, πώς πληρώνεται, ποιος το χορηγεί
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr