• Latest
Σιδηροδρομική διασύνδεση, τρενα

Π. Κουκουλόπουλος: «Κυνική κυβερνητική ομολογία για 20 χρόνια σιδηροδρομικού αποκλεισμού της Δυτικής Μακεδονίας»

9 Φεβρουαρίου 2024
Ξεκίνησε η τοποθέτηση των ποτιστρών στον ορεινό όγκο των Γρεβενών

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Οι Πρέσπες στο επίκεντρο των Διεθνών Περιπατητικών Τεχνών – Ολοκληρώθηκε το WAC 25

18 Ιουλίου 2025
Ξεκίνησε η τοποθέτηση των ποτιστρών στον ορεινό όγκο των Γρεβενών

Ξεκίνησε η τοποθέτηση των ποτιστρών στον ορεινό όγκο των Γρεβενών

18 Ιουλίου 2025
Η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δ. Μακεδονίας και το Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας σας προσκαλούν στην εκδήλωση του έργου “RRI-LEADERS: Leadership for Territorial Development through Responsible Science and Innovation”

Έκτακτη συνεδρίαση της ΠΕΔ για την επίσκεψη του Πρωθυπουργού

18 Ιουλίου 2025
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Υποδομές πρόσβασης   και ανακαίνιση χώρων στο ΔΑΚ Κοζάνης

Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Υποδομές πρόσβασης  και ανακαίνιση χώρων στο ΔΑΚ Κοζάνης

18 Ιουλίου 2025
Δυναμικό ΤΕΕ ΤΔΜ

Κοινή επιστολή των παρατάξεων “Δυναμικό ΤΕΕ” και “Δημοκρατική Κίνηση Μηχανικών” του Περιφερειακού Τμήματος ΤΕΕ Δυτικής Μακεδονίας, σχετικά με το ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα που έχει προκύψει για τους Ενεργειακούς Επιθεωρητές

18 Ιουλίου 2025
Μιχάλης Παπαδόπουλος:  Επίσκεψη στο «Μαμάτσειο» Νοσοκομείο Κοζάνης

Μιχάλης Παπαδόπουλος:  Επίσκεψη στο «Μαμάτσειο» Νοσοκομείο Κοζάνης

18 Ιουλίου 2025
ΔΕΥΑΒ: Διακοπή νερού στη Σιάτιστα λόγω βλάβης

ΔΕΥΑΚ: Παρασκευή 18-7, διακοπή υδροδότησης στην Αιανή για την αποκατάσταση διαρροής

18 Ιουλίου 2025
Δήμος Κοζάνης: Ενημέρωση για το πρόγραμμα εκσκαφών οπτικών ινών (2-7 Σεπτεμβρίου 2024)

Δήμος Βοΐου: Κλειστή οδός στην περιοχή του Μπούνου από τη Δευτέρα 21/7 έως την Τετάρτη 23/7

18 Ιουλίου 2025
Συναντήσεις του Επιμελητηρίου Κοζάνης με τον Διοικητή της ΕΥΔΑΜ και τον Πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου

Συναντήσεις του Επιμελητηρίου Κοζάνης με τον Διοικητή της ΕΥΔΑΜ και τον Πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου

18 Ιουλίου 2025
Εμποροπανήγυρη Αγίας Μαρίνας στο Τσοτύλι

Εμποροπανήγυρη Αγίας Μαρίνας στο Τσοτύλι

18 Ιουλίου 2025
Στον τελικό του Πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος πυγμαχίας στην Μπάνια Λούκα η Καρπόζηλου Δήμητρα

Κέντρο Αγγλικής Γλώσσας Χριστίνα Τζώνου: Αποτελέσματα Proficiency Μαΐου 2025

18 Ιουλίου 2025
Τραγωδία στη Χαλκιδική: Αγόρι 8 ετών κατέρρευσε και πέθανε μπροστά στους γονείς του

Έκρηξη σε ταβέρνα – Δύο άτομα στο νοσοκομείο

18 Ιουλίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Παρασκευή, 18 Ιουλίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Π. Κουκουλόπουλος: «Κυνική κυβερνητική ομολογία για 20 χρόνια σιδηροδρομικού αποκλεισμού της Δυτικής Μακεδονίας»

sierafm by sierafm
9 Φεβρουαρίου 2024
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
Σιδηροδρομική διασύνδεση, τρενα
0
SHARES
59
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Συζητήθηκε σήμερα στη Βουλή η Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Κοζάνης του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Πάρι Κουκουλόπουλου, με αντικείμενο την απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου να “πετάξει” στο 2044 τη σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκας – Κοζάνης και κατ’ επέκταση με το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.

Εκ μέρους της Κυβέρνησης, ο αρμόδιος Υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών, κ. Νικ. Ταχιάος, με απόλυτη σαφήνεια ξεκαθάρισε επίσημα, από το βήμα της Ολομέλειας του Κοινοβουλίου, ότι το έργο βρίσκεται εκτός κυβερνητικών προτεραιοτήτων.

Εντύπωση προκάλεσαν οι δικαιολογίες που επικαλέστηκε η Κυβέρνηση για να τεκμηριώσει πως γι’ αυτήν προέχουν άλλες επιλογές, στις οποίες δεν χωρά η σιδηροδρομική γραμμή της Κοζάνης. Ο Υφυπουργός μιας Κυβέρνησης που κυβερνά σχεδόν πέντε χρόνια από το 2019, κατέφυγε σε κάθε λογής προφάσεις, από το Μνημόνιο του ΣΥΡΙΖΑ πριν εννέα χρόνια, μέχρι τις θεομηνίες, τα βουνά της πατρίδας μας, ακόμα και την τραγωδία των Τεμπών. Ουσιαστικά προσπάθησε να περιγράψει ότι το έργο δεν έχει και καμιά άμεση χρησιμότητα, αφού υπάρχει οδική σύνδεση  Κοζάνης – Θεσσαλονίκης!

Μπροστά στην κυνική αδιαφορία για τον Τόπο μας, ο Βουλευτής Κοζάνης κατ’ αρχάς υπενθύμισε τις ενέργειες που είχαν υλοποιηθεί και είχαν σταδιακά οδηγήσει το έργο σε σημαντικό βαθμό ωριμότητας, από τα χρόνια δημαρχίας του μέχρι την Κυβέρνηση του 2014. Ενδεικτικά, την ένταξη του έργου στα διευρωπαϊκά δίκτυα (βασική προϋπόθεση για να μπορεί να χρηματοδοτηθεί από διαρθρωτικά ταμεία), καθώς και ότι η περιοχή της Κοζάνης εντάχθηκε στο δίκτυο πόλεων – κόμβων του ευρωπαϊκού βασικού και εκτεταμένου σιδηροδρομικού δικτύου.

«Το 2014 το έργο είχε συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα συνολικού ύψους περίπου τεσσάρων δις, που υπέβαλε η τότε Κυβέρνηση προς την Ευρωπαϊκή Ένωση. Ήταν το μεγαλύτερο έργο, 800 εκατ. στα  4 δις. Χαρακτηριζόταν ως ένα έργο που έχει όλες τις αδειοδοτήσεις, έχει εγκεκριμένους περιβαλλοντικούς όρους, σκοπιμότητα και εφικτότητα, με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα το οποίο,  εάν είχε τηρηθεί, εδώ και δύο χρόνια θα λειτουργούσε», ανέφερε ο Π. Κουκουλόπουλος. Επιπλέον, καυτηρίασε όσα ακολούθησαν από τη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και από τη Ν.Δ., όπως και τις εξαγγελίες του κ. Μητσοτάκη ειδικά για το έργο.

«Η Δυτική Μακεδονία καταποντίζεται από τη βίαιη απολιγνιτοποίηση. Επενδυτές αποσύρονται, γιατί δεν υπάρχει σιδηροδρομική σύνδεση μεταφοράς εμπορευμάτων. Πρόκειται για σύνδεση κομβικής αναπτυξιακής προτεραιότητας, νευραλγικής στρατηγικής σημασίας που υπερβαίνει τα στενά όρια της Δυτικής Μακεδονίας, έχει εθνικό χαρακτήρα» υπογράμμισε με έμφαση.

Στηλίτευσε, επίσης, πως για να “μπει στο συρτάρι” η γραμμή Κοζάνη – Καλαμπάκα, χρησιμοποιούν ως δικαιολογία την τραγωδία των Τεμπών. «Το αντίθετο θα έπρεπε να συμβαίνει. Τα Τέμπη ανέδειξαν ότι ο σιδηρόδρομος για την Ελλάδα είναι αποσυνάγωγο μέσο, τη στιγμή που η Ε.Ε. έχει θέσει στόχο το 2031 να κινείται με σιδηρόδρομο διπλάσιος αριθμός επιβατών και εμπορευμάτων. Ενώ η Ελλάδα έχει στη διάθεσή της το –πρωτοφανές σε ύψος- χρηματοδοτικό πακέτο του ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης, χώρο για να χρηματοδοτηθεί ο σιδηρόδρομος δεν βρήκατε», επισήμανε.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι η Κυβέρνηση δεν δέχθηκε ούτε καν να εκκινήσει διάλογο με τους τοπικούς φορείς για να συζητήσει την αλλαγή χρονικής προτεραιότητας στο έργο. Ενώ ο Π. Κουκουλόπουλος πρότεινε ότι «σήμερα πρέπει να ξεκινήσει αυτός ο διάλογος, όχι να κλείσει», ο Υφυπουργός στη δευτερολογία του έκανε πως δεν άκουσε το κάλεσμα για διάλογο και συνέχισε να περιγράφει ότι το έργο δεν προέχει γι’ αυτή την Κυβέρνηση.

Tags: ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΓΝΑΤΙΑ
Previous Post

Ενημέρωση για την ανάπτυξη FIRST RESPONDER SYSTEM στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

Next Post

5η Πρόσκληση σε συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

Next Post
 2η Πρόσκληση σε συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

5η Πρόσκληση σε συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Οι Πρέσπες στο επίκεντρο των Διεθνών Περιπατητικών Τεχνών – Ολοκληρώθηκε το WAC 25
  • Ξεκίνησε η τοποθέτηση των ποτιστρών στον ορεινό όγκο των Γρεβενών
  • Έκτακτη συνεδρίαση της ΠΕΔ για την επίσκεψη του Πρωθυπουργού
  • Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Υποδομές πρόσβασης  και ανακαίνιση χώρων στο ΔΑΚ Κοζάνης
  • Κοινή επιστολή των παρατάξεων “Δυναμικό ΤΕΕ” και “Δημοκρατική Κίνηση Μηχανικών” του Περιφερειακού Τμήματος ΤΕΕ Δυτικής Μακεδονίας, σχετικά με το ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα που έχει προκύψει για τους Ενεργειακούς Επιθεωρητές

Πρόσφατα σχόλια

  1. Xri στο Σιάτιστα: Λαμπάδιασε αυτοκίνητο στο πάρκινγκ του Γυμνασίου
  2. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει μόνο ποδόσφαιρο: Η ποδηλασία κατακτά τους φιλάθλους - SieraFM στο 3ος ο Δημήτρης Σελέτης στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ορεινού Δρόμου στο Καρπενήσι. Βίντεο
  3. Χαρά στο Δήμος Γρεβενών: «ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2025» -Το πρόγραμμα της 1ης περιόδου
  4. Σάκης στο Συνεδρίαση με ερώτηση για το κόστος συνδέσεων αερίου στη Γαλατινή. Βίντεο
  5. Βασιλω στο Προσλήψεις 3 ατόμων στο ΠΤΑ Δυτικής Μακεδονίας
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr