• Latest
Σιδηροδρομική διασύνδεση, τρενα

Π. Κουκουλόπουλος: «Κυνική κυβερνητική ομολογία για 20 χρόνια σιδηροδρομικού αποκλεισμού της Δυτικής Μακεδονίας»

9 Φεβρουαρίου 2024
νοσοκομειο

Με οξεία ηπατική ανεπάρκεια ζευγάρι που έφαγε μανιτάρια

21 Νοεμβρίου 2025
Στο νοσοκομείο 12χρονη μετά από πτώση από ταράτσα

Νεκρό 13χρονο κοριτσάκι σε σχολείο – Πνίγηκε με την τροφή του

21 Νοεμβρίου 2025
γριπη βηχας

Τι να κάνετε για να μην αρρωστήσετε αν κάποιος φτερνιστεί ή βήξει πάνω σας

21 Νοεμβρίου 2025
Πέμπτη 8-8, διακοπή υδροδότησης στο κάτω τμήμα της Τ.Κ.  Πετρανών, 10.00 με 13.00, λόγω εργασιών στο δίκτυο ύδρευσης

ΔΕΥΑΚ: Παρασκευή 21/11 – Σε ποιες οδούς δεν λειτουργεί η τηλεθέρμανση λόγω διαρροής μέχρι αργά το απόγευμα.    

21 Νοεμβρίου 2025
αυτοκινητο, οδηγος

Αλλαγές στον ΚΟΚ για ηλικιωμένους – Μπαίνει «φίλτρο» στην ανανέωση διπλωμάτων οδήγησης

21 Νοεμβρίου 2025
Υπερχείλισε το φράγμα της Πραμόριτσας. Βίντεο

Υπερχείλισε το φράγμα της Πραμόριτσας. Βίντεο

21 Νοεμβρίου 2025
Η επιστημονική φοιτητική ομάδα Tyφoon MotoRacing UoWM στον διεθνή διαγωνισμό MotoStudent 2025

Η επιστημονική φοιτητική ομάδα Tyφoon MotoRacing UoWM στον διεθνή διαγωνισμό MotoStudent 2025

21 Νοεμβρίου 2025
Ή τα κέρδη τους ή η ζωή μας! Δούλοι του 21ου αιώνα δε θα γίνουμε!

Ή τα κέρδη τους ή η ζωή μας! Δούλοι του 21ου αιώνα δε θα γίνουμε!

21 Νοεμβρίου 2025
ΚΑΙΡΟΣ ΒΡΟΧΗ

Καιρός: Έρχεται διήμερο κακοκαιρίας με ισχυρά φαινόμενα στη μισή χώρα – Ποιες περιοχές θα «χτυπήσει» η κακοκαιρία

21 Νοεμβρίου 2025
Συμμετοχή της ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ. ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ στο 21ο Τακτικό και Εκλογοαπολογιστικό Συνέδριο της Π.Ο. Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ.

Συμμετοχή της ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ. ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ στο 21ο Τακτικό και Εκλογοαπολογιστικό Συνέδριο της Π.Ο. Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ.

21 Νοεμβρίου 2025
κινητο, τηλεφωνο, ιντερνετ

Κενό ασφαλείας έβαλε σε ρίσκο 3,5 δισ. προφίλ στο WhatsApp, λένε ερευνητές -Τι μπορούσαν να… δουν

21 Νοεμβρίου 2025
ΚΕΘΙ

Ενημερωτικό Σημείωμα με αφορμή  την 25η Νοεμβρίου  “Παγκόσμια Ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών”.

21 Νοεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Π. Κουκουλόπουλος: «Κυνική κυβερνητική ομολογία για 20 χρόνια σιδηροδρομικού αποκλεισμού της Δυτικής Μακεδονίας»

sierafm by sierafm
9 Φεβρουαρίου 2024
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
Σιδηροδρομική διασύνδεση, τρενα
0
SHARES
59
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Συζητήθηκε σήμερα στη Βουλή η Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Κοζάνης του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Πάρι Κουκουλόπουλου, με αντικείμενο την απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου να “πετάξει” στο 2044 τη σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκας – Κοζάνης και κατ’ επέκταση με το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.

Εκ μέρους της Κυβέρνησης, ο αρμόδιος Υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών, κ. Νικ. Ταχιάος, με απόλυτη σαφήνεια ξεκαθάρισε επίσημα, από το βήμα της Ολομέλειας του Κοινοβουλίου, ότι το έργο βρίσκεται εκτός κυβερνητικών προτεραιοτήτων.

Εντύπωση προκάλεσαν οι δικαιολογίες που επικαλέστηκε η Κυβέρνηση για να τεκμηριώσει πως γι’ αυτήν προέχουν άλλες επιλογές, στις οποίες δεν χωρά η σιδηροδρομική γραμμή της Κοζάνης. Ο Υφυπουργός μιας Κυβέρνησης που κυβερνά σχεδόν πέντε χρόνια από το 2019, κατέφυγε σε κάθε λογής προφάσεις, από το Μνημόνιο του ΣΥΡΙΖΑ πριν εννέα χρόνια, μέχρι τις θεομηνίες, τα βουνά της πατρίδας μας, ακόμα και την τραγωδία των Τεμπών. Ουσιαστικά προσπάθησε να περιγράψει ότι το έργο δεν έχει και καμιά άμεση χρησιμότητα, αφού υπάρχει οδική σύνδεση  Κοζάνης – Θεσσαλονίκης!

Μπροστά στην κυνική αδιαφορία για τον Τόπο μας, ο Βουλευτής Κοζάνης κατ’ αρχάς υπενθύμισε τις ενέργειες που είχαν υλοποιηθεί και είχαν σταδιακά οδηγήσει το έργο σε σημαντικό βαθμό ωριμότητας, από τα χρόνια δημαρχίας του μέχρι την Κυβέρνηση του 2014. Ενδεικτικά, την ένταξη του έργου στα διευρωπαϊκά δίκτυα (βασική προϋπόθεση για να μπορεί να χρηματοδοτηθεί από διαρθρωτικά ταμεία), καθώς και ότι η περιοχή της Κοζάνης εντάχθηκε στο δίκτυο πόλεων – κόμβων του ευρωπαϊκού βασικού και εκτεταμένου σιδηροδρομικού δικτύου.

«Το 2014 το έργο είχε συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα συνολικού ύψους περίπου τεσσάρων δις, που υπέβαλε η τότε Κυβέρνηση προς την Ευρωπαϊκή Ένωση. Ήταν το μεγαλύτερο έργο, 800 εκατ. στα  4 δις. Χαρακτηριζόταν ως ένα έργο που έχει όλες τις αδειοδοτήσεις, έχει εγκεκριμένους περιβαλλοντικούς όρους, σκοπιμότητα και εφικτότητα, με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα το οποίο,  εάν είχε τηρηθεί, εδώ και δύο χρόνια θα λειτουργούσε», ανέφερε ο Π. Κουκουλόπουλος. Επιπλέον, καυτηρίασε όσα ακολούθησαν από τη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και από τη Ν.Δ., όπως και τις εξαγγελίες του κ. Μητσοτάκη ειδικά για το έργο.

«Η Δυτική Μακεδονία καταποντίζεται από τη βίαιη απολιγνιτοποίηση. Επενδυτές αποσύρονται, γιατί δεν υπάρχει σιδηροδρομική σύνδεση μεταφοράς εμπορευμάτων. Πρόκειται για σύνδεση κομβικής αναπτυξιακής προτεραιότητας, νευραλγικής στρατηγικής σημασίας που υπερβαίνει τα στενά όρια της Δυτικής Μακεδονίας, έχει εθνικό χαρακτήρα» υπογράμμισε με έμφαση.

Στηλίτευσε, επίσης, πως για να “μπει στο συρτάρι” η γραμμή Κοζάνη – Καλαμπάκα, χρησιμοποιούν ως δικαιολογία την τραγωδία των Τεμπών. «Το αντίθετο θα έπρεπε να συμβαίνει. Τα Τέμπη ανέδειξαν ότι ο σιδηρόδρομος για την Ελλάδα είναι αποσυνάγωγο μέσο, τη στιγμή που η Ε.Ε. έχει θέσει στόχο το 2031 να κινείται με σιδηρόδρομο διπλάσιος αριθμός επιβατών και εμπορευμάτων. Ενώ η Ελλάδα έχει στη διάθεσή της το –πρωτοφανές σε ύψος- χρηματοδοτικό πακέτο του ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης, χώρο για να χρηματοδοτηθεί ο σιδηρόδρομος δεν βρήκατε», επισήμανε.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι η Κυβέρνηση δεν δέχθηκε ούτε καν να εκκινήσει διάλογο με τους τοπικούς φορείς για να συζητήσει την αλλαγή χρονικής προτεραιότητας στο έργο. Ενώ ο Π. Κουκουλόπουλος πρότεινε ότι «σήμερα πρέπει να ξεκινήσει αυτός ο διάλογος, όχι να κλείσει», ο Υφυπουργός στη δευτερολογία του έκανε πως δεν άκουσε το κάλεσμα για διάλογο και συνέχισε να περιγράφει ότι το έργο δεν προέχει γι’ αυτή την Κυβέρνηση.

Tags: ΠΑΡΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΓΝΑΤΙΑ
Previous Post

Ενημέρωση για την ανάπτυξη FIRST RESPONDER SYSTEM στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

Next Post

5η Πρόσκληση σε συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

Next Post
 2η Πρόσκληση σε συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

5η Πρόσκληση σε συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Με οξεία ηπατική ανεπάρκεια ζευγάρι που έφαγε μανιτάρια
  • Νεκρό 13χρονο κοριτσάκι σε σχολείο – Πνίγηκε με την τροφή του
  • Τι να κάνετε για να μην αρρωστήσετε αν κάποιος φτερνιστεί ή βήξει πάνω σας
  • ΔΕΥΑΚ: Παρασκευή 21/11 – Σε ποιες οδούς δεν λειτουργεί η τηλεθέρμανση λόγω διαρροής μέχρι αργά το απόγευμα.    
  • Αλλαγές στον ΚΟΚ για ηλικιωμένους – Μπαίνει «φίλτρο» στην ανανέωση διπλωμάτων οδήγησης

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr