Χαιρετίζουμε τον δίκαιο αγώνα των μαθητών για υπεράσπιση του δικαιώματος των παιδιών της εργατικής τάξης στην Μόρφωση και στην Υγεία, τις πρόσφατες μαθητικές κινητοποιήσεις που δίνουν ελπίδα στους μαθητές.
Τα αιτήματα που ενώνουν τους μαθητές σε όλη τη χώρα είναι δίκαια. Δεν κινητοποιούνται, όπως τους κατηγορούν χωρίς λόγο, για να χάσουν μάθημα, γιατί είναι ανεύθυνοι ή γιατί είναι αρνητές της μάσκας, αντίθετα οι μαθητές παλεύουν για να λειτουργούν σωστά τα σχολεία.
Αναγκάζονται να κάνουν μάθημα με ελλείψεις καθηγητών, σε τάξεις των 25-30 μαθητών, με ελλείψεις σε καθαρίστριες, στα ΜΜΜ λόγω μείωσης των δρομολογίων είναι ο ένας πάνω στον άλλον. Ακόμη, η κυβέρνηση της ΝΔ εν μέσω πανδημίας και οικονομικής κρίσης επιβάλλει στους μαθητές να δώσουν εξετάσεις με τράπεζα θεμάτων, αναγκάζοντας τους γονείς τους να βάλουν πιο βαθιά το χέρι στη τσέπη για τα φροντιστήρια.
Οι μαθητές και οι οικογένειές τους κλείστηκαν για μήνες μέσα και τώρα τους κουνάει το δάχτυλο η κυβέρνηση. Είδαν τουρίστες να πηγαινοέρχονται, αλλά τους κόβει τις εκδρομές. Βλέπουν δισεκατομμύρια να πηγαινοέρχονται σε μεγάλους ομίλους, αλλά τίποτα να μη φτάνει στα σχολεία και στην Υγεία.
Όλο το προηγούμενο διάστημα η κυβέρνηση είχε το χρόνο να πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα για το άνοιγμα των σχολείων και το μόνο μέτρο που πήρε είναι η χρήση μάσκας στις τάξεις. Οι μαθητές καταλαβαίνουν ότι η μάσκα δεν είναι αρκετή για τη προστασία, γι΄ αυτό διεκδικούν μείωση των μαθητών στους 15 ανά τάξη, προσλήψεις καθηγητών και καθαριστριών, την αξιοποίηση ανεκμετάλλευτων κτιρίων για τη πραγματοποίηση του μαθήματος.
Αντί λοιπόν η κυβέρνηση να στείλει καθηγητές και καθαρίστριες στα σχολεία, στέλνει την αστυνομία και τους κατηγορεί για συνωστισμό όταν βγαίνουν στους δρόμους και διεκδικούν μέτρα προστασία.
Καλούμε τις συνδικαλιστικές οργανώσεις να δώσουν απάντηση στην πολιτική που στερεί τα παιδιά της εργατικής οικογένειας από το δικαίωμα στη μόρφωση. Στην πολιτική που μετατρέπει τα σχολεία σε υγειονομικές βόμβες. Να στηρίξουν τον αγώνα μαθητών για Καθαρά-Ασφαλή-Ανθρώπινα Σχολεία.