• Latest
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ

Τι θα ισχύσει τελικά με τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα σε Ελλάδα και Ευρώπη

13 Νοεμβρίου 2018
Πραγματοποιήθηκε στα Κομνηνά η εκδήλωση με τίτλο : «Ποντιακές Μνήμες στην Εορδαία»

Πραγματοποιήθηκε στα Κομνηνά η εκδήλωση με τίτλο : «Ποντιακές Μνήμες στην Εορδαία»

18 Σεπτεμβρίου 2025
Π. Κουκουλόπουλος: «Η Αλλαγή φέρνει τη Βόρεια Ελλάδα σε ρόλο πρωταγωνιστή»

Π. Κουκουλόπουλος: «Η Δυτική Μακεδονία δεν ξεχνά την επέτειο του πρωθυπουργικού “δώρου”»

18 Σεπτεμβρίου 2025
Αναδιαμορφώνοντας τον κόσμο με την βοήθεια του AI

Πρόταση ανάπτυξης τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών Τεχνητής Νοημοσύνης στην Δ. Μακεδονία

18 Σεπτεμβρίου 2025
ZAG COPIER – Ο εξοπλισμός της επιχείρησής σου με ποιότητα και αξιοπιστία

ZAG COPIER – Ο εξοπλισμός της επιχείρησής σου με ποιότητα και αξιοπιστία

18 Σεπτεμβρίου 2025
Οι συναντήσεις του Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας Γιώργου Αμανατίδη στην Αθήνα

Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Υπεγράφη η Προμήθεια Προκατασκευασμένων Αιθουσών στη Σχολή Αστυφυλάκων Γρεβενών

18 Σεπτεμβρίου 2025
Το Επιμελητήριο Κοζάνης στη 10η επετειακή Serexpo

Το Επιμελητήριο Κοζάνης στη 10η επετειακή Serexpo

18 Σεπτεμβρίου 2025
Νίκος Παπαγεωργίου

Τριετές Μνημόσυνο για τον Μεγάλο Ευεργέτη Νικόλαο Παπαγεωργίου

18 Σεπτεμβρίου 2025
Καλλιόπη Βέττα: «Καλή επιτυχία στις νέες και τους νέους της Π.Ε. Κοζάνης που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις»

Καλλιόπη Βέττα: Το σκάνδαλο των αγροτικών επιδοτήσεων από τα κυβερνητικά και κομματικά στελέχη της Ν.Δ. επηρεάζει δυστυχώς, εκτός από τους αγρότες, και αμέτοχους συμπολίτες μας

18 Σεπτεμβρίου 2025
Με οριακή ψηφοφορία (10-9) το νέο 1ο Δημοτικό Σερβίων θα στεγαστεί στο κτήριο του 1ου Δημοτικού – Ένταση και αντεγκλήσεις στο Δ.Σ. Σερβίων (Βίντεο)

Κατεπείγουσα συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σερβίων

18 Σεπτεμβρίου 2025
Ζωντανή μετάδοση της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Βοΐου

Συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Βοΐου την Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2025

18 Σεπτεμβρίου 2025
Αγιασμός και έναρξη χορευτικών τμημάτων στον Σύλλογο Βοϊωτών Κοζάνης

Αγιασμός και έναρξη χορευτικών τμημάτων στον Σύλλογο Βοϊωτών Κοζάνης

18 Σεπτεμβρίου 2025
ΤΕΕ: Αίτημα για παράταση στις καταληκτικές ημερομηνίες υποβολής αιτήσεων για το κτηματολόγιο

Τεχνικό Επιμελητήριο: Επιστημονική Αναδιάρθρωση και Παράταση των Προγραμμάτων «Εξοικονομώ»: Εξισορρόπηση Θεσμικών και Τεχνικών Απαιτήσεων

18 Σεπτεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Παρασκευή, 19 Σεπτεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Τι θα ισχύσει τελικά με τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα σε Ελλάδα και Ευρώπη

sierafm by sierafm
13 Νοεμβρίου 2018
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΗ
1
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους, δεν θα απαγορευτεί η κυκλοφορία όλων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων από τα κέντρα των πόλεων.

Ιδιαίτερος θόρυβος επικρατεί στην Ευρώπη, όσον αφορά στα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Ο θόρυβος αυτός ενισχύθηκε από το dieselgate που ξέσπασε το 2015 στις ΗΠΑ και επεκτάθηκε στην Ευρώπη, με «πειραγμένο» το λογισμό των κινητήρων πετρελαίου μεγάλου κυβισμού, προκειμένου να εμφανίζουν χαμηλότερη κατανάλωση και κατά συνέπεια λιγότερους ρύπους.

Σε όλη την Ευρώπη, εδώ και χρόνια, λαμβάνουν μέτρα απομάκρυνσης παλαιών, ρυπογόνων πετρελαιοκίνητων οχημάτων από τα κέντρα των πόλεων, μέτρα που εντείνονται τον τελευταίο καιρό. Σε αυτό το σημείο, αξίζει να επισημάνω επειδή υπάρχουν πηχυαίοι, ότι δεν απαγορεύεται η κυκλοφορία όλων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων από τα κέντρα των πόλεων, αλλά των παλαιάς τεχνολογίας και όχι των νέας τεχνολογίας.

Άλλωστε, πρόσφατη είναι η ανακοίνωση της Ένωσης των Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων που αναφέρει ότι ήδη από το 2017 τα νέα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα ήταν πολύ χαμηλότερα σε μονοξείδιο του αζώτου (NOx) από το όριο των εκπομπών ρύπων (RDE) που ισχύει για όλους τους νέους τύπους αυτοκινήτων από το Σεπτέμβριο του 2017. Επιπλέον, ήδη τα περισσότερα από αυτά τα οχήματα, είναι κάτω από το αυστηρότερο όριο NOx που θα είναι υποχρεωτικό από τον Ιανουάριο του 2020.

Αυτά, για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους.

Τώρα στην Ελλάδα: Τις τελευταίες ημέρες υπάρχουν δηλώσεις ότι θα απομακρυνθούν σταδιακά από την κυκλοφορία τα παλαιά πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, αλλά και ότι θα δοθούν κίνητρα για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και μάλιστα από υπουργικά χείλη (Σταθάκης, Σπίρτζης, Φάμελλος), χωρίς να έχουμε κάτι χειροπιαστό και μετρήσιμο.

Την ίδια στιγμή, ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, χαιρετίζει τις συγκεκριμένες εξαγγελίες, επισημαίνοντας ότι η «Ελλάδα υπήρξε από τις χώρες που πρωτοστάτησε σε περιορισμούς για τα παλαιά πετρελαιοκίνητα, καθώς στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη επιτρέπεται από το 2011 να κυκλοφορούν μόνον οι πλέον σύγχρονες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες Euro 5 και 6, δηλαδή αυτοκίνητα ηλικίας ως 8 ετών.

Δυστυχώς, εξαιτίας αφενός της περιορισμένης αστυνόμευσης (ως πρόσφατα) και αφετέρου εξαιτίας περιπτώσεων εξαπάτησης των καταναλωτών, κυκλοφορούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη πλήθος πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων προ του 2010 που απαγορεύεται να κυκλοφορούν.»

Όλα αυτά συμβαίνουν, διότι στην Ελλάδα όταν λαμβάνεται ένα μέτρο (για παράδειγμα η απαγόρευση του καπνίσματος σε δημόσιους χώρους), δεν υπάρχει αστυνόμευση. Πόσω μάλλον στους δρόμους, με τα χιλιάδες αυτοκίνητα και τους λιγοστούς αστυνομικούς. Για τον λόγο αυτό, η αστυνόμευση των απαγορεύσεων που ισχύουν σήμερα για τα παλαιά (προ του 2010) πετρελαλιοκίνητα, έχει καταστεί απολύτως επιτακτική, όπως και η επέκταση του μέτρου στα υπόλοιπα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας (Πάτρα, Λάρισα, Ηράκλειο κλπ.). Οι κάτοικοι αυτών των πόλεων δεν υποφέρουν λιγότερο από τη ρύπανση.

Σύμφωνα και με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ, τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα εκπέμπουν το 1/20 των σωματιδιακών ρύπων ως προς τα παλαιά και πλέον οι μετρήσεις τους γίνονται σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, καθιστώντας τα εντελώς καθαρά.

Απεναντίας, οι στόλοι επαγγελματικών οχημάτων, όπως πχ. τα ταξί, επιτρέπεται να κυκλοφορούν ως τα 21 έτη ηλικίας (!), δηλαδή ακόμη και τεχνολογίας Euro 2 (1996-2000), πέραν βέβαια της επικινδυνότητας που έχουν.

Παράλληλα, τα βαρύτερα φορτηγά και λεωφορεία επιτρέπεται να κυκλοφορούν στο μεγάλο δακτύλιο, ακόμη και αν είναι ηλικίας 20+ ετών, καθιστώντας επείγουσα την αναμόρφωση των κανόνων του πράσινου δακτυλίου.

Καταλήγοντας, με βάση εκτιμήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, πάνω από 400.000 άτομα πεθαίνουν πρόωρα κάθε χρόνο στην ΕΕ λόγω της μόλυνσης του αέρα από μικροσωματίδια, εκ των οποίων πλέον των 11.000 στην Ελλάδα.

Πηγή:News247.gr

Tags: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Previous Post

5 αποτελεσματικά κόλπα για το ροχαλητό

Next Post

Τρίτη και 13: Γιατί θεωρείται η πιο γρουσούζικη μέρα του χρόνου

Next Post

Τρίτη και 13: Γιατί θεωρείται η πιο γρουσούζικη μέρα του χρόνου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Πραγματοποιήθηκε στα Κομνηνά η εκδήλωση με τίτλο : «Ποντιακές Μνήμες στην Εορδαία»
  • Π. Κουκουλόπουλος: «Η Δυτική Μακεδονία δεν ξεχνά την επέτειο του πρωθυπουργικού “δώρου”»
  • Πρόταση ανάπτυξης τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών Τεχνητής Νοημοσύνης στην Δ. Μακεδονία
  • ZAG COPIER – Ο εξοπλισμός της επιχείρησής σου με ποιότητα και αξιοπιστία
  • Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Υπεγράφη η Προμήθεια Προκατασκευασμένων Αιθουσών στη Σχολή Αστυφυλάκων Γρεβενών

Πρόσφατα σχόλια

  1. ΜΑΙΡΗ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ στο Εκδήλωση τιμής και μνήμης για τον Δημήτρη (Τάκη) Τσιώνα στη Χρυσαυγή Βοΐου
  2. C.A.SAMPSONIDIS στο Δυο αγρότες από Γρεβενά και Βόιο φέρονται εμπλεκόμενοι στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ
  3. Κωστας στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
  4. Ευδοκία Λιάτου στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
  5. Ευδοκία Λιάτου στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr