Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο Αχιλλέας Τσάλτας, αντιπρόεδρος των New York Times και υπεύθυνος καινοτομίας του ανωτέρω ομίλου, «κήρυξε» το τέλος των συμβατικών Business Models που βασίζονταν στην ισορροπία μεταξύ των πωλήσεων και των διαφημιστικών εσόδων και μίλησε για την νέα εποχή του επιχειρηματικού πλαισίου, το Consumers’ revenue.
Ο όρος συναντάται και ως reportable annual GAAP revenue, ARR, Customer Lifetime Revenue, ή και Customer Lifetime Value και ορίζεται ως τα έσοδα που σχετίζονται με τη σύμβαση πελάτη ή με τον πελάτη ως μονάδα.
Σε μια επιχείρηση που λειτουργεί στα πλαίσια συνδρομών ή επισκέψεων (σε real life ή σε digital περιβάλλον), το είδος των εσόδων έχει σημασία. Τα επαναλαμβανόμενα έσοδα αξίζουν περισσότερο για τους επενδυτές / αγοραστές από τα έσοδα σε στοιχεία μιας χρήσεως, οπότε είναι σημαντικό να καταγράφονται και να αναφέρονται τα έσοδα πελατών ανά κατηγορία, επαναλαμβανόμενα και μη επαναλαμβανόμενα.
Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στα έσοδα του Consumers’ revenue και στα γνωστά σε όλους μας κέρδη και γιατί πλέον επικεντρωνόμαστε στο Consumers’ revenue;
Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο