• Latest
διακοπες

Το ΚΕΚΠΑ ενημερώνει: Διακοπές και διαμονή

26 Ιουνίου 2018
Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας  τίμησε τις αθλήτριες του 2ου Γενικού Λυκείου Κοζάνης   για τη διάκρισή τους στο Πανελλήνιο Σχολικό Πρωτάθλημα Βόλεϊ

Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας τίμησε τις αθλήτριες του 2ου Γενικού Λυκείου Κοζάνης για τη διάκρισή τους στο Πανελλήνιο Σχολικό Πρωτάθλημα Βόλεϊ

5 Νοεμβρίου 2025
Συνδυασμός «ΕΛΠΙΔΑ»: “Η Καστοριά σε αδιέξοδο : Αναζητώντας Όραμα και Στρατηγική Ανάπτυξης”

Καμία απάντηση, κανένα σχέδιο – Υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα για τους λέβητες φυσικού αερίου για Καστοριά και Γρεβενά

5 Νοεμβρίου 2025
Στη Σιάτιστα εγκαινιάστηκε με επιτυχία ο κύκλος εκδηλώσεων «Λογοτεχνία και Τύπος»

Στη Σιάτιστα εγκαινιάστηκε με επιτυχία ο κύκλος εκδηλώσεων «Λογοτεχνία και Τύπος»

5 Νοεμβρίου 2025
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Erasmus+ “Healthy Plate for a Healthy Mind” στο Δημόσιο Ωνάσειο Σχολείο Κοζάνης

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Erasmus+ “Healthy Plate for a Healthy Mind” στο Δημόσιο Ωνάσειο Σχολείο Κοζάνης

5 Νοεμβρίου 2025

Συνεδριάζει το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Μακεδονίας την Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2025

5 Νοεμβρίου 2025
Δύο σοβαρά ατυχήματα στην Καστοριά – 65χρονος και 11χρονος διακομίσθηκαν διασωληνωμένοι στη Θεσσαλονίκη

Τραγωδία στην Πτολεμαϊδα- Νεκρός 40χρονος σε λατομείο της περιοχής

5 Νοεμβρίου 2025
Συλλυπητήρια από το σωματείου “ΦΙΛΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ – ΑΝΘΗ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ” για τον Πενταλοφίτη μάστορα Κώστα Ταρνανά

Το Συλλυπητήριο Μήνυμα του Δημάρχου Κοζάνης Γιάννη Κοκκαλιάρη για την απώλεια του Δημοτικού Υπαλλήλου Ευάγγελου Γεωργαντζιά

5 Νοεμβρίου 2025
Συνεχίζονται με επιτυχία οι ομαδικές συναντήσεις ενδυνάμωσης γυναικών από το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Γρεβενών

Συνεχίζονται με επιτυχία οι ομαδικές συναντήσεις ενδυνάμωσης γυναικών από το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Γρεβενών

5 Νοεμβρίου 2025
Πρόγραμμα Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης 2021-2027: Ενημερωτικές Συναντήσεις στη Δυτική Μακεδονία | 10–13 Νοεμβρίου 2025

Πρόγραμμα Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης 2021-2027: Ενημερωτικές Συναντήσεις στη Δυτική Μακεδονία | 10–13 Νοεμβρίου 2025

5 Νοεμβρίου 2025
ΔΕΗ myHotel SmartRate: Νέο προϊόν ενέργειας ειδικά σχεδιασμένο για ξενοδοχεία

ΔΕΗ myHotel SmartRate: Νέο προϊόν ενέργειας ειδικά σχεδιασμένο για ξενοδοχεία

5 Νοεμβρίου 2025
ΦΑΓΗΤΟ

Μεσογειακή διατροφή: «Φάρμακο» στο σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου

5 Νοεμβρίου 2025
Τα SOS για μετεγγραφές φοιτητών – Τι πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι

Φοιτητής καταδικάστηκε σε 14μηνη φυλάκιση για σύνθημα σε τοίχο του Πολυτεχνείου

5 Νοεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τετάρτη, 5 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Το ΚΕΚΠΑ ενημερώνει: Διακοπές και διαμονή

sierafm by sierafm
26 Ιουνίου 2018
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
διακοπες
1
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Τα ξενοδοχεία και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια και διαμερίσματα κατατάσσονται, σε αστέρια, (1-5), με βάση κριτήρια, που καθορίζονται, από τον Ε.Ο.Τ.

Ξενοδοχεία – Ενοικιαζόμενα Διαμερίσματα
Οι τιμές, διαμορφώνονται, ελεύθερα. Όλες οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις πρέπει να τηρούν τους κανόνες υγιεινής.

Ο ξενοδόχος πρέπει να:
• Ενοικιάζει τα κενά δωμάτια του ξενοδοχείου, σε κάθε πελάτη. Ο ξενοδόχος μπορεί να αρνηθεί την ενοικίαση, μόνο σε πελάτες, που είναι ασθενείς, μεθυσμένοι ή βρώμικοι. Επίσης, ο ξενοδόχος μπορεί να διακόψει τη μίσθωση, του καταλύματος, εάν ο πελάτης παραβεί τα χρηστά ήθη, ή ασθενήσει, από νόσο που προκαλεί ενόχληση, στους υπόλοιπους πελάτες, ή παραβεί τις υποχρεώσεις του, που αναφέρονται παρακάτω.
• Απαντά, μέσα σε τρεις ημέρες, τηλεφωνικά ή γραπτά, αν αποδέχεται ή όχι την κράτηση δωματίων.
• Διαθέτει, στους πελάτες, τις ανέσεις, που διαφημίζει, όπως π.χ. πισίνα, εγκαταστάσεις γυμναστικής, νυχτερινό κέντρο, κ.λπ.
• Mην αποδέχεται κρατήσεις, για δωμάτια ή κρεβάτια, περισσότερα, από αυτά, που διαθέτει.
• Mη ζητά προκαταβολή, πάνω από 25% του συνολικού κόστους διαμονής, για όλο το χρονικό διάστημα της διαμονής. Η προκαταβολή δε μπορεί να είναι μικρότερη, από το αντίτιμο της τιμής, για μια μέρα. Η κράτηση ολοκληρώνεται, όταν ο ξενοδόχος παραλάβει την προκαταβολή ή όταν απαντήσει, στον πελάτη, ότι αποδέχεται την κράτηση. Εάν κάνουμε κράτηση και δε χρησιμοποιήσουμε το δωμάτιο, οφείλουμε αποζημίωση, στον ξενοδόχο, το μισό της συμφωνημένης τιμής. Απαλλασσόμαστε, όμως, από κάθε υποχρέωση αποζημίωσης, εάν προειδοποιήσουμε τον ξενοδόχο 21 ημέρες, πριν την έναρξη της ενοικίασης, ή για λόγους ανωτέρας βίας που αποδεικνύονται.
• Στην περίπτωση αυτή, ο ξενοδόχος πρέπει να μας επιστρέψει την προκαταβολή, που τυχόν έχει λάβει, από εμάς. Υπάρχει περίπτωση ο ξενοδόχος να ορίσει μικρότερα χρονικά διαστήματα, για την ακύρωση της κράτησης, χωρίς ποινή, για τον καταναλωτή. Πριν «κλείσουμε», λοιπόν, ένα κατάλυμα, ζητάμε να μάθουμε τους όρους ακύρωσης. Όταν κάνουμε την κράτησή μας, πρέπει να γνωρίζουμε, με λεπτομέρειες, ποιες υπηρεσίες περιλαμβάνονται, στην τιμή, που μας ζητάει ο ιδιοκτήτης του καταλύματος. Πολλές φορές το πρωινό, η χρήση του κλιματιστικού και διάφορες άλλες υπηρεσίες μπορεί να χρεώνονται, χωριστά, επιπλέον της τιμής, που μας αναφέρει ο ξενοδόχος.
• Εάν ο ξενοδόχος αθετήσει τη συμφωνία του, μαζί μας, υποχρεούται να επιστρέψει την προκαταβολή, έντοκα. Η αθέτηση της συμφωνίας επισύρει αυστηρές διοικητικές κυρώσεις, από τον Ε.Ο.Τ.
• Ο ξενοδόχος πρέπει να διατηρεί ανοιχτό το ξενοδοχείο, καθ’ όλο το 24ωρο, έχοντας υπάλληλο, στην υποδοχή και να εξασφαλίζει, επίσης, τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου, όλο το 24ωρο.
Ο πελάτης πρέπει να:
• Μη μαγειρεύει, μέσα στα δωμάτια των ξενοδοχείων. Η απαγόρευση δεν ισχύει, για τα ενοικιαζόμενα δωμάτια και διαμερίσματα.
• Μη χρησιμοποιεί καμινέτα κ.λπ.
• Μην πλένει ρούχα.
• Μην τοποθετεί αποσκευές, στους διαδρόμους του ξενοδοχείου.
• Μη μετακινεί τα έπιπλα, μέσα στα δωμάτια.
• Μην τοποθετεί καρφιά, στους τοίχους.
• Μην παίζει τυχερά παιχνίδια.
• Μη διαταράσσει την ησυχία των υπολοίπων ενοίκων.
• Φέρεται ευγενικά, στο προσωπικό.
• Μη δέχεται επισκέπτες, στο δωμάτιό του, αλλά στους χώρους υποδοχής του ξενοδοχείου.
• Αποζημιώνει τον ξενοδόχο, για τυχόν δαπάνες ή ζημιές, που προξένησε, (εξαιτίας π.χ. μεταδοτικής νόσου, παραφροσύνης, αυτοκτονίας, θραύσης υαλικών, βλάβης επίπλων, ειδών υγιεινής κ.λπ.)
Αν ο πελάτης παραβεί, τα παραπάνω, ο ξενοδόχος μπορεί να του ζητήσει να εκκενώσει το δωμάτιο, εντός 24ωρών.

Εάν το δωμάτιο, που έχουμε κλείσει, δεν είναι διαθέσιμο, ο ξενοδόχος πρέπει να εξασφαλίσει τη διαμονή μας, σε άλλο ξενοδοχείο, της ίδιας τουλάχιστον κατηγορίας, το οποίο θα βρίσκεται, στην ίδια πόλη και θα διαθέτει τις ίδιες ανέσεις και προϋποθέσεις διαμονής, όπως αυτές που διαφημίζει, για το δικό του ξενοδοχείο. Ταυτόχρονα, οφείλει να μας καταβάλει, τα έξοδα μεταφοράς, στο άλλο ξενοδοχείο και την τυχόν επιπλέον διαφορά τιμής. Εάν δεν καταστεί αυτό δυνατό, ο ξενοδόχος πρέπει να μας αποζημιώσει, με το σύνολο του συμφωνημένου τιμήματος διαμονής.

Ο ξενοδόχος φέρει ευθύνη, για τυχόν απώλεια ή κλοπή των πολύτιμων αντικειμένων και χρημάτων μας, μόνο αν τα παραδώσουμε, προς φύλαξη, λαμβάνοντας απόδειξη.

Η ημέρα της άφιξής μας χρεώνεται ολόκληρη, ακόμα και αν φτάσουμε, πολύ αργά.

Την ημέρα της αναχώρησης πρέπει να αδειάσουμε το δωμάτιο, μέχρι τις 12 το μεσημέρι. Αν μείνουμε, μετά τις 12 το μεσημέρι και μέχρι τις 6:00 το απόγευμα, πρέπει να καταβάλλουμε το μισό της τιμής, για μια μέρα. Εάν μείνουμε και μετά τις 6:00 το απόγευμα πρέπει να πληρώσουμε το αντίτιμο της παραμονής, για μια ολόκληρη ημέρα. Εάν, όμως, το δωμάτιο έχει κρατηθεί και από άλλο πελάτη, ο ξενοδόχος έχει το δικαίωμα να απομακρύνει τα πράγματά μας.

Τα κατοικίδια ζώα απαγορεύονται, στα ξενοδοχεία, που δε διαθέτουν ειδικούς χώρους. Για το λόγο αυτό, ας φροντίσουμε, πριν ξεκινήσουμε, για το ξενοδοχείο, να μάθουμε, αν επιτρέπεται να έχουμε, μαζί μας, το αγαπημένο μας κατοικίδιο.

Τα ενοικιαζόμενα δωμάτια και διαμερίσματα πρέπει να διαθέτουν το βασικό εξοπλισμό μίας οικίας, όπως π.χ. ψυγείο, κουζίνα, μαγειρικά σκεύη, χώρους υγιεινής, καθώς και να διαθέτουν σωστό φωτισμό. Επίσης, πρέπει να πληρούν τους κανόνες υγιεινής και καθαριότητας.

Κάμπινγκ
Όπως για τα ξενοδοχεία και τα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα, έτσι και για τα κάμπινγκ, οι τιμές διαμορφώνονται ελεύθερα. Ο καθορισμός των τιμών αφορά τις βασικές παροχές (π.χ. διανυκτέρευση ατόμου, στάθμευση οχήματος, χώρο για σκηνή, τροχόσπιτο κ.λπ., ηλεκτρικό ρεύμα, ενοικίαση σκηνής, ή δωματίου). Οι τιμές πρόσθετων παροχών (π.χ. χρήση ηλεκτρικής εστίας, σιδήρου, πισίνας κ.λπ.) καθορίζονται, ελεύθερα.

Στα κάμπινγκ πρέπει να πληρούνται οι κανόνες υγιεινής και καθαριότητας.

Για να αποδείξουμε ότι ο ξενοδόχος ή ο ιδιοκτήτης του δωματίου ή του κάμπινγκ, δεν τήρησαν τη συμφωνία τους, μαζί μας, πρέπει να υπογράψουμε, μαζί τους, μια γραπτή σύμβαση, στην οποία θα αναφέρονται, αναλυτικά, τόσο οι προσφερόμενες υπηρεσίες, όσο και οι χρεώσεις. Επειδή αυτό είναι δύσκολο, όταν το κατάλυμα βρίσκεται, σε άλλη περιοχή, από αυτήν του τόπου διαμονής του καταναλωτή, καλόν είναι να ζητούμε να μας αποσταλεί η σύμβαση ταχυδρομικά ή με fax, πριν πληρώσουμε την προκαταβολή. Εάν και αυτό είναι αδύνατο τότε, αναγράφουμε τους όρους, στο έμβασμα της προκαταβολής. Η είσπραξη της προκαταβολής αποτελεί έμμεση αποδοχή των όρων, που αναγράφονται στο έμβασμα.

Αν κλείσουμε κάποιο κατάλυμα, μέσω διαδικτύου, καλό θα είναι να επικοινωνήσουμε και τηλεφωνικά, απευθείας, με τον ξενοδόχο, για να επιβεβαιώσουμε την κράτησή μας και τις παροχές, που μας υποσχέθηκαν.

Τέλος, πρέπει να γνωρίζουμε ότι οι σχέσεις ξενοδόχων και πελατών ρυθμίζονται, με κανονισμό, που έχει ισχύ νόμου (άρθρο 8 του ν. 1652/1986 – ΦΕΚ 167Α).

Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τηλ. 2461042282, ώρες 09:30 – 12:30.

Για το ΚΕ.Π.ΚΑ. Δυτικής Μακεδονίας

Previous Post

Πραγματοποιήθηκε η 2η Δράση της καλοκαιρινής εκστρατείας στη βιβλιοθήκη Σιάτιστας

Next Post

Μεταγωνιστικό Δελτίο Τύπου για το πιο Γρήγορο 10άρι της Ελλάδας στη Νεάπολη Κοζάνης

Next Post

Μεταγωνιστικό Δελτίο Τύπου για το πιο Γρήγορο 10άρι της Ελλάδας στη Νεάπολη Κοζάνης

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας τίμησε τις αθλήτριες του 2ου Γενικού Λυκείου Κοζάνης για τη διάκρισή τους στο Πανελλήνιο Σχολικό Πρωτάθλημα Βόλεϊ
  • Καμία απάντηση, κανένα σχέδιο – Υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα για τους λέβητες φυσικού αερίου για Καστοριά και Γρεβενά
  • Στη Σιάτιστα εγκαινιάστηκε με επιτυχία ο κύκλος εκδηλώσεων «Λογοτεχνία και Τύπος»
  • Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Erasmus+ “Healthy Plate for a Healthy Mind” στο Δημόσιο Ωνάσειο Σχολείο Κοζάνης
  • Συνεδριάζει το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Μακεδονίας την Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2025

Πρόσφατα σχόλια

  1. Νεάπολη Βοΐου: Τελετή τιμής για τους ήρωες του Α’ Βαλκανικού Πολέμου - TsotiliNews στο Νεάπολη: Τίμησαν τους νεκρούς μαχητές Α΄ Βαλκανικού Πολέμου
  2. Τυρνα Μπινου Ελενη Οδοντιατρος Αριδαι Ν.Πελλας στο Το πρόγραμμα εορτασμού στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Αυγερινού
  3. Τυρνα Μπινου Ελενη Οδοντιατρος Αριδαι Ν.Πελλας στο Σιάτιστα: Έφυγε από τη ζωή ο Λαογράφος Γεώργιος Μπόντας
  4. Chris στο Σιάτιστα: Έφυγε από τη ζωή ο Λαογράφος Γεώργιος Μπόντας
  5. Παύλος στο Τσοτύλι: Η απάντηση για την παιδική χαρά
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr