Ως «Μακεδονία» και όχι ως «Βόρεια Μακεδονία», όπως όφειλε βάσει της Συμφωνίας των Πρεσπων, παρουσιαζει η γειτονική χώρα τα τουριστικά προϊόντα της στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Βερολίνου (ΙΤΒ).
Ειδικότερα, στο τουριστικό περίπτερο της Βόρειας Μακεδονίας υπάρχουν τα σλόγκαν: «Macedonia your next destination» και «Macedonia Timeless», ενώ όσον αφορά στα διακριτικά του Οργανισμού Τουρισμού της Βόρειας Μακεδονίας, αυτά μόλις που διακρίνονται, μιας κι έχει επιλεγεί μια πολύ μικρή σε διαστάσεις γραμματοσειρά.
Να σημειώσουμε πως όσον αφορά στην εκπροσώπηση της ελληνικής Μακεδονίας, αυτή πραγματοποιείται με τρεις συμμετοχές, εκείνη της Ανατολικής, της Κεντρικής και της Δυτικής Μακεδονίας, με τη σύγχυση αναφορικά με το σε ποια χώρα βρίσκεται ο τουριστικός προορισμόςπου θα επιλέξουν να θεωρείται δεδομένη.
Πηγή:reader.gr