• Latest
ΕΦΚΑ

1555: Πρεμιέρα για το νέο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών – Τι αλλάζει

30 Ιουλίου 2021
Π. Κουκουλόπουλος στο Συνέδριο του Economist: «Αλλαγή πορείας στην ελληνική οικονομία, με διαρθρωτικές πολιτικές κοινωνικής συνοχής»

Π. Κουκουλόπουλος: «Το 41%, παρελθόν χωρίς επιστροφή για τη ΝΔ»

13 Νοεμβρίου 2025
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Μ.Π.Σ Γαλατινής

Εκλογές Μορφωτικού Πολιτιστικού Συλλόγου Γαλατινής. Το νέο ΔΣ

13 Νοεμβρίου 2025
Συνάντηση εργασίας του Δημάρχου Καστοριάς, Γιάννη Κορεντσίδη με τον Διοικητή της ΕΥΔΑΜ, Πελοπίδα Καλλίρη

Συνάντηση εργασίας του Δημάρχου Καστοριάς, Γιάννη Κορεντσίδη με τον Διοικητή της ΕΥΔΑΜ, Πελοπίδα Καλλίρη

13 Νοεμβρίου 2025
Επιμελητήριο Κοζάνης: Με επιτυχία  πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου η ημερίδα με θέμα «Υποστήριξη Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων μέσω Τραπεζικών Υπηρεσιών»

Επιμελητήριο Κοζάνης: Με επιτυχία  πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου η ημερίδα με θέμα «Υποστήριξη Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων μέσω Τραπεζικών Υπηρεσιών»

13 Νοεμβρίου 2025
Εκδηλώσεις με τίτλο «Δρόμοι Ασφαλείς για όλους» από την Διεύθυνση Αστυνομίας Κοζάνης και το Τμήμα Τροχαίας Κοζάνης

Εκδηλώσεις με τίτλο «Δρόμοι Ασφαλείς για όλους» από την Διεύθυνση Αστυνομίας Κοζάνης και το Τμήμα Τροχαίας Κοζάνης

13 Νοεμβρίου 2025
«Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο»: Ο Δεύτερος Ψηφιακός Οδηγός από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

«Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο»: Ο Δεύτερος Ψηφιακός Οδηγός από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

13 Νοεμβρίου 2025
Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Τετάρτη 07-08-2024

Διακοπή Ηλεκτρικού Ρεύματος

13 Νοεμβρίου 2025
Πτολεμαΐδα: Τρεις μητέρες Ρομά, καταγγέλλουν οδηγό ταξί για κακομεταχείριση των παιδιών τους

Στο πλαίσιο συνεχιζόμενων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης ναρκωτικών ουσιών στη Δυτική Μακεδονία, συνελήφθησαν συνολικά -3- άτομα, στην πόλη της Πτολεμαΐδας

13 Νοεμβρίου 2025
ΔΕΗ: Αναβάθμιση κατά 17 μονάδες από την S&P Global  σε θέματα εταιρικής βιωσιμότητας

Όμιλος ΔΕΗ: Αναβάθμιση αξιολόγησης από τον MSCI σε βαθμίδα “A” για θέματα ESG 

13 Νοεμβρίου 2025
«CHECK IN για 2» του Μάκη Τσούφη – με την Ιωάννα Πηλιχού και τον Κωνσταντίνο Καζάκο ,στη ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ

«CHECK IN για 2» του Μάκη Τσούφη – με την Ιωάννα Πηλιχού και τον Κωνσταντίνο Καζάκο ,στη ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ

13 Νοεμβρίου 2025
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ, διασωληνωμένος

«Μάχη» για τη ζωή του δίνει 22χρονος που προσπάθησε να καταπιεί αμάσητο μπέργκερ – Κρίσιμη η κατάστασή του

13 Νοεμβρίου 2025
φορολογια

Παρελθόν το χαρτόσημο, έρχεται το ψηφιακό τέλος: Πώς και πότε επιβάλλεται – Τι αναφέρει εγκύκλιος της ΑΑΔΕ

13 Νοεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

1555: Πρεμιέρα για το νέο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών – Τι αλλάζει

sierafm by sierafm
30 Ιουλίου 2021
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
ΕΦΚΑ
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Οριστικό τέλος στα “σπασμένα” αλλά και στα “κατεβασμένα” τηλέφωνα του ΕΦΚΑ μπαίνει με την σημερινή δοκιμαστική λειτουργία του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Πρόκειται για το νέο τηλεφωνικό κέντρο που θα λειτουργεί υπό τον αριθμό 1555, είκοσι τέσσερις ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, με μικρό χρόνο αναμονής και χωρίς χρέωση για τους πολίτες . Ο στόχος της δημιουργίας του τηλεφώνου είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών για θέματα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά.
Βροχή οι καταγγελίες για το χαλασμένο ή κατεβασμένο τηλέφωνο του ΕΦΚΑ
Σημειώνεται ότι η διοίκηση του ΕΦΚΑ έχει δεχτεί κατά καιρούς καταγγελίες από πολίτες ότι το προσωπικό δεν ανταποκρίνεται στα αιτήματα τους για ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά καθώς δεν σηκώνει τα τηλέφωνα . Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση οξύνθηκε τους τελευταίους μήνες λόγω των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας, της τηλεργασίας και των αδειών ειδικού σκοπού, ωστόσο με την λειτουργία του νέου τηλεφωνικού κέντρου λύνονται τα προβλήματα αυτά.

Τι αλλάζει με το νέο τηλεφωνικό κέντρο
Το νέο τηλεφωνικό κέντρο ενοποιήσει τα 7 διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο υπουργείο καθώς και στους εποπτευόμενους φορείς, με στόχο να προσφέρει άμεση και έγκυρη εξυπηρέτηση καθημερινά σε δεκάδες χιλιάδες πολίτες. Η πρώτη δοκιμαστική φάση λειτουργίας του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου ξεκινά σήμερα και αφορά στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πολιτών από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ. Τον Σεπτέμβριο, και με την ολοκλήρωση της δοκιμαστικής περιόδου εντός του Αυγούστου, θα ενταχθεί στο τηλεφωνικό κέντρο και το σύνολο των υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας (ΕΡΓΑΝΗ, ΣΕΠΕ, κ.λπ.).
Επιπρόσθετα, δρομολογούνται νέες ψηφιακές εφαρμογές για κινητά, αναμόρφωση ιστοσελίδων, chatbox, κ.ά., με στόχο την συνολική αναβάθμιση των καναλιών επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των πολιτών, κάνοντας πράξη τη μετάβαση του Υπουργείου και των υπηρεσιών του στη νέα ψηφιοποιημένη εποχή.

Η δήλωση Χατζηδάκη
Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε : «Το 1555 είναι μια γραμμή για να βγάζεις άκρη με τις υπηρεσίες και τους οργανισμούς του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Είναι κάτι που το χρωστούσαμε εδώ και 10ετίες στους πολίτες που ταλαιπωρούνται διαχρονικά και αισθάνονται αβοήθητοι στη μέση του πελάγους.
Ξεκινάμε λοιπόν σήμερα με ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο, επαγγελματικό, το οποίο θα δίνει γρήγορες απαντήσεις και θα εξυπηρετεί πραγματικά τους πολίτες. Σε πρώτη φάση ξεκινάμε με μια δοκιμαστική λειτουργία. Αλλά στα τέλη Σεπτεμβρίου το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργεί πλήρως, εξυπηρετώντας ουσιαστικά και γρήγορα τους Έλληνες πολίτες».

Πηγή: enikonomia.gr

Tags: ΕΦΚΑ
Previous Post

Κορονοϊός – μετάλλαξη Δέλτα:μεταδοτική όσο η ιλαρά

Next Post

ΦΣ Κοζάνης: Μεταγραφικό ΜΠΑΜ για την ομάδα μας!!!

Next Post
ΦΣ Κοζάνης

ΦΣ Κοζάνης: Μεταγραφικό ΜΠΑΜ για την ομάδα μας!!!

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Π. Κουκουλόπουλος: «Το 41%, παρελθόν χωρίς επιστροφή για τη ΝΔ»
  • Εκλογές Μορφωτικού Πολιτιστικού Συλλόγου Γαλατινής. Το νέο ΔΣ
  • Συνάντηση εργασίας του Δημάρχου Καστοριάς, Γιάννη Κορεντσίδη με τον Διοικητή της ΕΥΔΑΜ, Πελοπίδα Καλλίρη
  • Επιμελητήριο Κοζάνης: Με επιτυχία  πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου η ημερίδα με θέμα «Υποστήριξη Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων μέσω Τραπεζικών Υπηρεσιών»
  • Εκδηλώσεις με τίτλο «Δρόμοι Ασφαλείς για όλους» από την Διεύθυνση Αστυνομίας Κοζάνης και το Τμήμα Τροχαίας Κοζάνης

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  2. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. Νεάπολη Βοΐου: Τελετή τιμής για τους ήρωες του Α’ Βαλκανικού Πολέμου - TsotiliNews στο Νεάπολη: Τίμησαν τους νεκρούς μαχητές Α΄ Βαλκανικού Πολέμου
  5. Τυρνα Μπινου Ελενη Οδοντιατρος Αριδαι Ν.Πελλας στο Το πρόγραμμα εορτασμού στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Αυγερινού
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr