Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Δ’ τάξης του σχολείου μας με θέμα την κυκλοφοριακή αγωγή και υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Μαρία Τσιφτσόγλου.
Στόχοι του προγράμματος ήταν:
Να γνωρίσουν οι μαθητές:
• τις βασικές αρχές της κυκλοφοριακής αγωγής.
• τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και τη χρησιμότητά του.
• τα είδη σήμανσης (οριζόντια – κατακόρυφη ), τις κατηγορίες των πινακίδων και τους
φωτεινούς σηματοδότες.
• τους κανόνες κυκλοφορίας και πώς αυτοί εφαρμόζονται στην καθημερινή μας ζωή.
• τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους ως πεζοί , ποδηλάτες, επιβάτες καθώς και τις
συνέπειες από την παράβαση των κανόνων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Τους τρόπους πρόληψης και προστασίας από τα τροχαία ατυχήματα- επικίνδυνες
καταστάσεις σε διασταυρώσεις, επικίνδυνες στροφές, χρήση ζώνης- κράνους,
τον ρόλο τον σχολικού τροχονόμου και της τροχαίας για την ασφάλειά τους.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι μαθητές:
Έμαθαν τα σήματα του Κ.Ο.Κ και έπαιξαν παιχνίδι με αυτά.
Συμπλήρωσαν σταυρόλεξα, έκαναν εργασίες με αντιστοιχίσεις, παζλ, τεστ και ζωγραφική.
Έμαθαν το τραγούδι “ΖΩΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ” και μας το παρουσίασαν σε βίντεο.
Χρησιμοποιήσαμε τα εξής βιβλία:
- Κυκλοφοριακή αγωγή (Τι ξέρει η Άννα και οι φίλοι της ) του Συμεών Μαρίνκοβιτς
- Ο φίλος μου ο ποδηλατάκιας της Κατερίνας Βα’ι’μάκη
- Καλώς τον κύριο ΚΟΚ της Ελένης Πιτσιδοπούλου
- Ασκήσεις για το δρόμο της συμπατριώτισσάς μας Δώρας Γκουτζιαμάνη