• Latest
τρενο

Σιδηροδρομική γραμμή στην Ήπειρο θα εξαγγείλει ο Μητσοτάκης: Καλαμπάκα – Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα με 160 χλμ/ώρα

1 Φεβρουαρίου 2023
Ένα νέο πιάνο για το Δημοτικό Ωδείο Σερβίων

Ένα νέο πιάνο για το Δημοτικό Ωδείο Σερβίων

4 Δεκεμβρίου 2025
ΔΕΗ ΑΗΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Τι συνέβη μέσα στο λεωφορείο – Η περιγραφή του διευθυντή του ΑΗΣ Αγ. Δημητρίου, για την ανακοπή του οδηγού και τη σωτήρια επέμβαση εργαζομένου

4 Δεκεμβρίου 2025
Συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Κοζάνης την Τρίτη 13 Αυγούστου 2024

Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κοζάνης, τη Δευτέρα 8-12

4 Δεκεμβρίου 2025
Ευλογιά προβάτων: Στο μικροσκόπιο η προέλευση των κρουσμάτων – Τα μέτρα που ελήφθησαν

ΕΕΕΔΕΕ: Επικαιροποιημένα συγκεντρωτικά στοιχεία για την πορεία της ευλογιάς στη χώρα (εβδομάδα αναφοράς 24-30 Νοεμβρίου)

4 Δεκεμβρίου 2025
ΦΙΛΟΠΡΟΟΔΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ

Φιλοπρόοδος Σύλλογος Κοζάνης: Σινεμά Δευτέρα βράδυ – «Μαζί Σου Για Πάντα»

4 Δεκεμβρίου 2025
ΔΕΥΑΚ

ΔΕΥΑΚ: Σε ποιες οδούς δεν λειτουργεί προσωρινά η τηλεθέρμανση, λόγω διαρροής, την Πέμπτη 4/12

4 Δεκεμβρίου 2025
Κωνσταντινίδης

Στάθης Κωνσταντινίδης: Αν δεν είχε νομοθετηθεί το αλκοτέστ πριν από 55 χρόνια, σήμερα κάποια κόμματα θα το καταψήφιζαν

4 Δεκεμβρίου 2025
Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια: Πόσο ρεύμα καίνε, τι να προσέχετε στο στόλισμα

Χριστουγεννιάτικη γιορτή στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Καστοριάς «Αθανάσιος Χριστόπουλος»

4 Δεκεμβρίου 2025
Κοζάνη: Σύλληψη 32χρονης για κλοπή

Συνελήφθησαν 2 άτομα για λήψη φωτογραφίας κατά τη διάρκεια δικαστικής συνεδρίασης στο Δικαστικό Μέγαρο Κοζάνης

4 Δεκεμβρίου 2025
Καθηγητής Λυκείου κατηγορείται για ασελγείς πράξεις σε μαθήτρια – Τέθηκε σε αργία

Οικογένεια Ρομά άρπαξε 16χρονη για να τη βιάσει ο 19χρονος γιος τους

4 Δεκεμβρίου 2025
ΚΚΕ

Τομεακή Επιτροπή Κοζάνης του ΚΚΕ: Η πρόσφατη πρόσκρουση φορτηγού στο Καπνοχώρι Κοζάνης σε κολόνα του ΔΕΔΔΗΕ που μετέφερε πολεμικό υλικό προς στρατόπεδο της Κοζάνης επιβεβαιώνει πως η ασφάλεια του λαού βρίσκεται σε κίνδυνο

4 Δεκεμβρίου 2025
Καστοριά: Περιμένουν την υποχώρηση των νερών για να απεγκλωβιστούν οι πέντε κτηνοτρόφοι στον Γράμμο

Επιπλέον 50 εκ. ευρώ σε κτηνοτρόφους για αποζημιώσεις και απώλεια εισοδήματος και σε Περιφέρειες για λειτουργικές δαπάνες για την αντιμετώπιση της ευλογιάς

4 Δεκεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Πέμπτη, 4 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ

Σιδηροδρομική γραμμή στην Ήπειρο θα εξαγγείλει ο Μητσοτάκης: Καλαμπάκα – Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα με 160 χλμ/ώρα

sierafm by sierafm
1 Φεβρουαρίου 2023
in ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
0
τρενο
0
SHARES
11
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Σε καλό δρόμο φαίνεται πως είναι οι διαδικασίες για το μεγαλύτερο έργο υποδομής της επόμενης εικοσαετίας για τις περιοχές της Θεσσαλίας, της Δυτικής Μακεδονίας και της Ηπείρου και δεν είναι άλλο από την κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, Καλαμπάκα-Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα.

Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του Νίκου Καραγιάννη στο εξειδικευμένο site ypodomes

Μιλώντας στο τηλεοπτικό κανάλι ITV, ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης μίλησε για την προετοιμασία της εξαγγελίας το επόμενο χρονικό διάστημα από τον ίδιο τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, ενεργοποίησης της επικαιροποίησης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής που αποτελεί τη γραμμή εκκίνησης για το μεγάλο αυτό έργο υποδομής.

Συγκεκριμένα, ο κ.Καραγιάννης είπε «Έχουμε ωριμάσει τις συνθήκες και είμαστε πολύ πιο κοντά ώστε με την έλευση του πρωθυπουργού το αμέσως επόμενο διάστημα, να ανακοινώσουμε την πρόθεση της κυβέρνησης και για αυτό (σ.σ. μιλώντας για την επικαιροποίηση της μελέτης για τη σιδηροδρομική γραμμή Καλαμπάκα-Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα).

Επαναλαμβάνω όμως ότι εμείς ανακοινώνουμε κάτι για το οποίο είμαστε σίγουροι ότι έχουμε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, έχουμε βρει τους πόρους και ξέρουμε πως θα προχωρήσουν αυτές οι μελέτες. Λίγο υπομονή ακόμα και θα λυθεί και αυτό το τεράστιο ζήτημα για την Ήπειρο»

Η έλευση του σιδηρόδρομου στην Ήπειρο

Η έλευση του σιδηρόδρομου στην Ήπειρο αποτελεί ένα όνειρο δεκαετιών για τους Ηπειρώτες. Το φυσικό εμπόδιο της Πίνδου, έχει κρατήσει μακριά από το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο όλη την Ήπειρο και την Αιτωλοακαρνανία.

Η επικαιροποίηση της μελέτης για της νέα σιδηροδρομική γραμμή Καλαμπάκα-Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα είναι κόστους 15 εκατ. ευρώ και θα αλλάξει τον σιδηροδρομικό χάρτη όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και της ευρύτερης περιοχής. Μέρος της χρηματοδότησης έχει καλυφθεί από το CEF στα τέλη του 2021.

Θα είναι η πρώτη πραγματικά μεγάλη επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου στη χώρα, αποτελώντας τμήμα της λεγόμενης Σιδηροδρομικής Εγνατίας.  Με την μελλοντική του υλοποίηση τα Ιωάννινα και η Ηγουμενίτσα θα μεταβληθούν σε συγκοινωνιακούς κόμβους εθνικής εμβέλειας. Θα μπορεί να συνδεθεί το λιμάνι της Ηγουμενίτσας με το λιμάνι του Πειραιά, που σήμερα αποτελούν δύο από τις σημαντικότερες πύλες εισόδου/εξόδου μεταξύ Ελλάδας και Δυτικής Ευρώπης.

Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή μονής γραμμής η οποία θα ξεκινά από την Καλαμπάκα, θα φτάνει στα Ιωάννινα και θα τερματίζει στο νέο λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Η νέα γραμμή μήκους περίπου 154 χιλιομέτρων, θα συνδέει απευθείας την Αθήνα με τα δύο μεγάλα αστικά κέντρα της Ηπείρου. Η ταχύτητα μελέτης είναι 160χλμ/ώρα.

Σύμφωνα με σιδηροδρομικές πηγές, το Αθήνα-Ιωάννινα με τρένο θα μπορεί να εκτελείται σε 4 ώρες και το Αθήνα-Ηγουμενίτσα σε περίπου 4 ώρες και 30 λεπτά. Η γραμμή προβλέπεται να είναι ηλεκτροκινούμενη και θα διαθέτει σηματοδότηση, ETCS, RTMS και τηλεδιοίκηση. Οι νέοι σταθμοί που προβλέπονται να κατασκευαστούν θα είναι ένας νέος σταθμός στην Καλαμπάκα και μετά Μαλακάσι, Μέτσοβο, Ιωάννινα (κλάδος της γραμμή προς την πόλη) , Καστρίτσα (επιβατικός και εμπορευματικός σταθμός), Ανθοχώρι, Νεοχώρι, Ηγ

Η σύνδεση με την Αλβανία

Παράλληλα η ευρύτερη περιοχή θα μπορεί να συνδεθεί με την Αλβανία με τη σχεδιαζόμενη σύνδεση Καστοριά-Κρυσταλλοπηγή-Πόγραδετς. Να θυμίσουμε πέρυσι τέτοια εποχή υπεγράφη από την ΕΡΓΟΣΕ σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών με αντικείμενο την εκπόνηση μελετών.

Από αυτές θα ληφθεί η βέλτιστη επενδυτική επιλογή για την ορθότερη υλοποίηση του έργου διασυνοριακής συνεργασίας που αφορά την κατασκευή του τελευταίου τμήματος της σιδηροδρομικής σύνδεσης Ελλάδας και Αλβανίας στην περιοχή Κρυσταλλοπηγής / Ιεροπηγής.

Η σύμβαση εντάσσεται στο έργο ‘CB RAILWAY’ που στοχεύει στην ανάπτυξη κοινού στρατηγικού επενδυτικού σχεδίου για τη σύνδεση της Ελλάδας και της Αλβανίας, μέσω νέας σιδηροδρομικής γραμμής δυτικά από την Κρυσταλλοπηγή/Ιεροπηγή προς το Pogradec και νοτιοανατολικά προς το Αεροδρόμιο Καστοριάς, συνολικού μήκους περίπου 130 χλμ. Στο εν λόγω έργο συμμετέχει η ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., το Υπουργείο Υποδομών και Ενέργειας της Αλβανίας και ο ΟΣΕ Α.Ε.

hellasjournal.com/

Tags: ΤΡΕΝΟ
Previous Post

Η Συνέντευξη Τύπου στα τοπικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης του Γιώργου Αμανατίδη. Βίντεο

Next Post

Δ. Μακεδονία – Θ. Σκυλακάκης: «Πρόσθετα οφέλη από το πρόγραμμα απολιγνιτοποίηση και τις επενδύσεις»

Next Post

Δ. Μακεδονία – Θ. Σκυλακάκης: «Πρόσθετα οφέλη από το πρόγραμμα απολιγνιτοποίηση και τις επενδύσεις»

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Πρόσφατα άρθρα

  • Ένα νέο πιάνο για το Δημοτικό Ωδείο Σερβίων
  • Τι συνέβη μέσα στο λεωφορείο – Η περιγραφή του διευθυντή του ΑΗΣ Αγ. Δημητρίου, για την ανακοπή του οδηγού και τη σωτήρια επέμβαση εργαζομένου
  • Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κοζάνης, τη Δευτέρα 8-12
  • ΕΕΕΔΕΕ: Επικαιροποιημένα συγκεντρωτικά στοιχεία για την πορεία της ευλογιάς στη χώρα (εβδομάδα αναφοράς 24-30 Νοεμβρίου)
  • Φιλοπρόοδος Σύλλογος Κοζάνης: Σινεμά Δευτέρα βράδυ – «Μαζί Σου Για Πάντα»

Πρόσφατα σχόλια

  1. Ευδοκία Λιάτου στο Ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης Δημοσθένης Μαυρίδης για τις φυλακές: «Να δούμε την ευκαιρία, όχι τον φόβο»
  2. Άγνωστος φίλος Βοίου στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  3. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  4. sierafm στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
  5. Ανδρομάχη Τσιώρα στο Νεάπολη: Προβλήματα και παράπονα από την απαγόρευση στάθμευσης στον κεντρικό δρόμο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Plinko.gr

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr