• Latest
ΓΚΟΥΝΤΙΟΣ ΑΝΕΛ

Γκουντιός Γιάννης – Follow the money*

6 Μαρτίου 2023
ΦΑΓΗΤΟ

3+1 τροφές που θα βελτιώσουν τη διάθεσή σας στη στιγμή

21 Οκτωβρίου 2025
Στο νοσοκομείο 12χρονη μετά από πτώση από ταράτσα

Με αιμάτωμα στο κεφάλι πήγε στο νοσοκομείο βρέφος 6 μηνών

21 Οκτωβρίου 2025
Όμιλος ΔΕΗ: Έναρξη κατασκευής νέου σταθμού μπαταριών (BESS) στο Αμύνταιο

Όμιλος ΔΕΗ: Έναρξη κατασκευής νέου σταθμού μπαταριών (BESS) στο Αμύνταιο

21 Οκτωβρίου 2025

Βιγιαρεάλ – Μάντσεστερ Σίτι: Εάν μπορούν ας σταματήσουν τον Χάαλαντ

21 Οκτωβρίου 2025
Χαρείτε, σωθήκαμε! Έρχεται το τρένο της Καλαμπάκας! …( Χρήστος Ι. Κολοβός)

Ο Μητσοτάκης μόλις άνοιξε το δρόμο για παράταση της λιγνιτικής βιομηχανίας Χρήστος Κολοβός

21 Οκτωβρίου 2025
Ολοκληρώθηκε το 9ο Συμπόσιο Λογοτεχνίας με απόδοση τιμής στον συγγραφέα και Πρόεδρο της Εθνικής Βιβλιοθήκης Ελλάδος, Σταύρο Ζουμπουλάκη

Ολοκληρώθηκε το 9ο Συμπόσιο Λογοτεχνίας με απόδοση τιμής στον συγγραφέα και Πρόεδρο της Εθνικής Βιβλιοθήκης Ελλάδος, Σταύρο Ζουμπουλάκη

21 Οκτωβρίου 2025
Δήμος Βοΐου: Εκπαιδευτική δράση για παιδιά από το ΚΔΑΠ Σιάτιστας-  Τρώμε Τοπικά 


Δήμος Βοΐου: Εκπαιδευτική δράση για παιδιά από το ΚΔΑΠ Σιάτιστας-  Τρώμε Τοπικά 


21 Οκτωβρίου 2025
ΔΥΠΑ

ΔΥΠΑ: Νέο πρόγραμμα απασχόλησης για 10.000 ανέργους

21 Οκτωβρίου 2025
Επίδομα στέγασης: Ποιοι κινδυνεύουν να χάσουν την πληρωμή Ιανουαρίου -Τι αλλάζει από το 2025

Επιδότηση ενοικίου: Ολοκληρώνονται οι διασταυρώσεις – Έως τις 20 Νοεμβρίου η πληρωμή

21 Οκτωβρίου 2025
Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κοζάνης άνοιξε στο κοινό, την Κυριακή 19 Οκτωβρίου, το Εργαστήριο Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης του Αρχαιολογικού Μουσείου Αιανής.

Συνάντηση ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ με τον Διευθυντή του Ορυχείου Νοτίου Πεδίου

21 Οκτωβρίου 2025
Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κοζάνης άνοιξε στο κοινό, την Κυριακή 19 Οκτωβρίου, το Εργαστήριο Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης του Αρχαιολογικού Μουσείου Αιανής.

Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κοζάνης άνοιξε στο κοινό, την Κυριακή 19 Οκτωβρίου, το Εργαστήριο Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης του Αρχαιολογικού Μουσείου Αιανής.

21 Οκτωβρίου 2025

Προσπάθησε να κάψει μια κατσαρίδα και έβαλε φωτιά στο διαμέρισμα – Νεκρή μία γειτόνισσά της

21 Οκτωβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τρίτη, 21 Οκτωβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γκουντιός Γιάννης – Follow the money*

sierafm by sierafm
6 Μαρτίου 2023
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
ΓΚΟΥΝΤΙΟΣ ΑΝΕΛ
0
SHARES
1
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
  • Γιατί μπαμπά ο μηχανοδηγός δεν είδε το τραίνο που ερχόταν προς τα πάνω του;
  • Πώς να το δει;
  • Από την οθόνη στο ταμπλό του.
  • Δεν είχε.
  • Καλά έχεις εσύ στο αυτοκίνητο για να βλέπεις που έχει κίνηση και δεν έχει αυτός στο τραίνο;
  • Ναι.
  • Δεν το πιστεύω!!!! Πώς γίνεται αυτό;

Στην Ευρώπη (ας περιοριστούμε στην ήπειρό μας) δεν υπάρχουν διαδρομές τις τάξης των 500 χιλιομέτρων οι οποίες εξυπηρετούνται από αεροπλάνα. Οι διαδρομές αυτές καλύπτονται από σύγχρονα τραίνα, γρήγορα, ποιοτικά, με ακρίβεια, πολύ φθηνότερα και από το κέντρο, στο κέντρο των πόλεων.

Στην Ελλάδα τουλάχιστον τέσσερεις αεροπορικές εταιρίες, το στόλο κάποιων από αυτές χρηματοδότησαν οι συστημικές τράπεζες, ανταγωνίζονται στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και είναι πλήρεις επιβατών και κερδοφόρες την ίδια ώρα που στην Ευρώπη τόσο κοντινές διαδρομές (των μόλις σαράντα λεπτών της ώρας) θεωρούνται ασύμφορες.

Εναλλακτική λύση αποτελεί η ΠΑΘΕ την οποία διαχειρίζονται οι δυο – τρεις μεγαλύτερες τεχνικές εταιρίες της χώρας με πανάκριβα διόδια καταφανώς δυσανάλογα των υπηρεσιών τους, οι οποίες κατασκεύασαν το δρόμο χρηματοδοτούμενες από της γνωστές μας τράπεζες.

Και εισπράττουν, εισπράττουν,  εισπράττουν…   

Εναλλακτική λύση επίσης, είναι και το τραίνο. Το οποίο μέχρι και τα χρόνια της χρεοκοπίας ήταν κρατικό και ταυτόχρονα παραμελημένο, καταχρεωμένο, αναξιόπιστο, βρώμικο (κυριολεκτικά και μεταφορικά) για να μεταφέρει τους φτωχούς φαντάρους κα φοιτητές και κάθε λογίς κακόμοιρους. Έχει όμως ταυτόχρονα και μια τεράστια περιουσία έτσι ώστε η αξία του ΟΣΕ να ξεπερνά το δισεκατομμύριο (1.000.000.000) ευρώ. Το ερώτημα προκύπτει αβίαστα. Γιατί το κράτος άφησε ανεκμετάλλευτο τόσο πλούτο την ίδια ώρα που στην Ευρώπη προσδίδουν συνεχώς προστιθέμενη αξία στον σιδηρόδρομο με τεράστιες επενδύσεις στις υποδομές, στις νέες τεχνολογίες, σε καινοτόμες δράσεις, σε πράσινα τραίνα κοκ;

Ένα σοβαρό τραίνο στην διαδρομή Αθήνα –Θεσσαλονίκη θα συνέβαλε στην μείωση της εξάρτησης της χώρας από τα καύσιμα, θα εξοικονομούσε τεράστιο αριθμό εργατοωρών, θα συνέβαλε στο περιβάλλον. Άλλα ποιός νοιάζεται γι’ αυτά.

Ένα σοβαρό τραίνο στην διαδρομή Αθήνα –Θεσσαλονίκη θα έκλεινε την αεροπορική σύνδεση και θα μείωνε στο μισό τα έσοδα από τα διόδια.

Το τραίνο στην Ελλάδα δεν λειτουργεί όπως πρέπει γιατί δεν θέλουν οι μεγάλες εταιρίες και οι χρηματοδότες τους να λειτουργήσει.

Και αυτό το καταφέρνουν με δύο εργαλεία που διαθέτουν. Τους «πολιτικούς» και τους «δημοσιογράφους».

Και όμως τα τραίνα πουλήθηκαν μόλις πενήντα εκατομμύρια (κάτω από το 5% της αξίας του) στους ιταλούς. Αυτοί επέλεξαν να κερδίσουν μειώνοντας τα κόστη. Κάθε είδους κόστος συρρικνώθηκε. Ελαχιστοποιήθηκε. Μηδενίστηκε. Έτσι χωρίς να βάλουν χρήμα, το χρήμα έρεε.

Δεν σκέφτηκε κανείς ότι ακόμη και ένας έμπειρος σταθμάρχης στην πορεία ετών στον επαγγελματικό του βίο είναι βέβαιο – βέβαιο – ότι δεν θα παραμείνει αλάνθαστος; Δεν σκέφτηκε κανείς ότι οι γραμμές δεν ελέγχονται με το μάτι ενός ανθρώπου;

Σίγουρα το ήξεραν. Άλλα οι απαντήσεις έχουν κόστος. Αγόρασαν μια εταιρεία με τεράστια περιουσία και προφανή προοπτική και δεν επένδυσαν ούτε ένα ποσό τις τάξης του 30% τις αξίας της, για να τη φέρουν στον εικοστό πρώτο αιώνα. Μόνο να εισπράττουν θέλουν. 

Μα το κράτος δεν έβλεπε;

Είπαμε: Τα εργαλεία τους είναι οι «πολιτικοί» και οι «δημοσιογράφοι».

Η απάντηση βρίσκεται στο κυνήγι του χρήματος.

Θεός τους το χρήμα. Βωμός τους τα Τέμπη.

Ανθρωποθυσία στο βωμό του χρήματος.

Καλό παράδεισο συνέλληνες. Οι μελλοθάνατοι (αν δεν αναλάβουμε ΤΩΡΑ τις πολιτικές μας ευθύνες, ως πολίτες) σας χαιρετούν.

*Ακολούθησε το χρήμα

                                                                     

Tags: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΟΥΝΤΙΟΣ
Previous Post

Εκδήλωση από τη “Νίκη” στη Σιάτιστα

Next Post

Δευτέρα 6 Μαρτίου, διακοπή υδροδότησης σε οδούς της Κοζάνης για την αντικατάσταση εξοπλισμού (09.00- 14.00)

Next Post
ΔΕΥΑΚ

Δευτέρα 6 Μαρτίου, διακοπή υδροδότησης σε οδούς της Κοζάνης για την αντικατάσταση εξοπλισμού (09.00- 14.00)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • 3+1 τροφές που θα βελτιώσουν τη διάθεσή σας στη στιγμή
  • Με αιμάτωμα στο κεφάλι πήγε στο νοσοκομείο βρέφος 6 μηνών
  • Όμιλος ΔΕΗ: Έναρξη κατασκευής νέου σταθμού μπαταριών (BESS) στο Αμύνταιο
  • Βιγιαρεάλ – Μάντσεστερ Σίτι: Εάν μπορούν ας σταματήσουν τον Χάαλαντ
  • Ο Μητσοτάκης μόλις άνοιξε το δρόμο για παράταση της λιγνιτικής βιομηχανίας Χρήστος Κολοβός

Πρόσφατα σχόλια

  1. ΜΑΙΡΗ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ στο Εκδήλωση τιμής και μνήμης για τον Δημήτρη (Τάκη) Τσιώνα στη Χρυσαυγή Βοΐου
  2. C.A.SAMPSONIDIS στο Δυο αγρότες από Γρεβενά και Βόιο φέρονται εμπλεκόμενοι στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ
  3. Κωστας στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
  4. Ευδοκία Λιάτου στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
  5. Ευδοκία Λιάτου στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr