• Latest
ΓΚΟΥΝΤΙΟΣ ΑΝΕΛ

Γκουντιός Γιάννης – Follow the money*

6 Μαρτίου 2023
Ενορία Αγίου Δημητρίου Σιάτιστας: Έναρξη κατηχητικής χρονιάς

Ενορία Αγίου Δημητρίου Σιάτιστας: Έναρξη κατηχητικής χρονιάς

1 Σεπτεμβρίου 2025
ΚΑΣΑΠΙΔΗΣ ΠΟΡΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

Κασαπίδης: Όχι στην απόλυτη δυσφήμιση της Δυτικής Μακεδονίας

1 Σεπτεμβρίου 2025
αστυνομια, συλληψη

Έξι συλλήψεις για ναρκωτικά σε Κοζάνη, Πτολεμαΐδα και Καστοριά

1 Σεπτεμβρίου 2025
43α Λασσάνεια: Genesis Flow την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 21:00 στην κεντρική πλατεία Νίκης της Κοζάνης

43α Λασσάνεια: Genesis Flow την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 21:00 στην κεντρική πλατεία Νίκης της Κοζάνης

1 Σεπτεμβρίου 2025
43α Λασσάνεια. Το πρόγραμμα

43α Λασσάνεια: Jazz Fest το Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 21:00 στο Ανοιχτό Θεατράκι της ΖΕΠ

1 Σεπτεμβρίου 2025
Μητρόπολη Κοζάνης: Ξεκινούν τα μαθήματα Βυζαντινής Εκκλησιαστικής Μουσικής

Μητρόπολη Κοζάνης: Ξεκινούν τα μαθήματα Βυζαντινής Εκκλησιαστικής Μουσικής

1 Σεπτεμβρίου 2025
«Μηδενική Ανοχή στη μη χρήση κράνους»: Πραγματοποιήθηκαν 461 τροχονομικοί έλεγχοι σε περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας

430- τροχονομικοί έλεγχοι για κράνος στη Δυτική Μακεδονία

1 Σεπτεμβρίου 2025
Δήμος Γρεβενών: Ανοιχτή εκδήλωση για τη δημιουργία Ενεργειακής Κοινότητας πολιτών και επιχειρήσεων στα Γρεβενά

Δήμος Γρεβενών: Ανοιχτή εκδήλωση για τη δημιουργία Ενεργειακής Κοινότητας πολιτών και επιχειρήσεων στα Γρεβενά

1 Σεπτεμβρίου 2025
Δήμος Γρεβενών: Έναρξη εγγραφών στο Τμήμα Παραδοσιακών Χορών Εκπαιδευτική χρονιά 2025-2026

Δήμος Γρεβενών: Έναρξη εγγραφών στο Τμήμα Παραδοσιακών Χορών Εκπαιδευτική χρονιά 2025-2026

1 Σεπτεμβρίου 2025

Δήμος Βοΐου: Έναρξη Εγγραφών στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Γαλατινής για το Σχολικό Έτος 2025-2026

1 Σεπτεμβρίου 2025
43α Λασσάνεια: O Χρήστος Αδαμόπουλος με «Ένα Ταξίδι στο Καλό Ελληνικό Τραγούδι»

43α Λασσάνεια: O Χρήστος Αδαμόπουλος με «Ένα Ταξίδι στο Καλό Ελληνικό Τραγούδι»

1 Σεπτεμβρίου 2025
Γέφυρα Ζωής: 21η Αιμοδοσία του 2025

Γέφυρα Ζωής: 21η Αιμοδοσία του 2025

1 Σεπτεμβρίου 2025
  • Ακούστε Live
  • O Σταθμός
  • YouTube Videos
  • WEB TV
  • Πρόγραμμα
  • Εμβέλεια
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
SieraFM
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
Τρίτη, 2 Σεπτεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS
No Result
View All Result
SieraFM
No Result
View All Result
Home ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γκουντιός Γιάννης – Follow the money*

sierafm by sierafm
6 Μαρτίου 2023
in ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
0
ΓΚΟΥΝΤΙΟΣ ΑΝΕΛ
0
SHARES
1
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
  • Γιατί μπαμπά ο μηχανοδηγός δεν είδε το τραίνο που ερχόταν προς τα πάνω του;
  • Πώς να το δει;
  • Από την οθόνη στο ταμπλό του.
  • Δεν είχε.
  • Καλά έχεις εσύ στο αυτοκίνητο για να βλέπεις που έχει κίνηση και δεν έχει αυτός στο τραίνο;
  • Ναι.
  • Δεν το πιστεύω!!!! Πώς γίνεται αυτό;

Στην Ευρώπη (ας περιοριστούμε στην ήπειρό μας) δεν υπάρχουν διαδρομές τις τάξης των 500 χιλιομέτρων οι οποίες εξυπηρετούνται από αεροπλάνα. Οι διαδρομές αυτές καλύπτονται από σύγχρονα τραίνα, γρήγορα, ποιοτικά, με ακρίβεια, πολύ φθηνότερα και από το κέντρο, στο κέντρο των πόλεων.

Στην Ελλάδα τουλάχιστον τέσσερεις αεροπορικές εταιρίες, το στόλο κάποιων από αυτές χρηματοδότησαν οι συστημικές τράπεζες, ανταγωνίζονται στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και είναι πλήρεις επιβατών και κερδοφόρες την ίδια ώρα που στην Ευρώπη τόσο κοντινές διαδρομές (των μόλις σαράντα λεπτών της ώρας) θεωρούνται ασύμφορες.

Εναλλακτική λύση αποτελεί η ΠΑΘΕ την οποία διαχειρίζονται οι δυο – τρεις μεγαλύτερες τεχνικές εταιρίες της χώρας με πανάκριβα διόδια καταφανώς δυσανάλογα των υπηρεσιών τους, οι οποίες κατασκεύασαν το δρόμο χρηματοδοτούμενες από της γνωστές μας τράπεζες.

Και εισπράττουν, εισπράττουν,  εισπράττουν…   

Εναλλακτική λύση επίσης, είναι και το τραίνο. Το οποίο μέχρι και τα χρόνια της χρεοκοπίας ήταν κρατικό και ταυτόχρονα παραμελημένο, καταχρεωμένο, αναξιόπιστο, βρώμικο (κυριολεκτικά και μεταφορικά) για να μεταφέρει τους φτωχούς φαντάρους κα φοιτητές και κάθε λογίς κακόμοιρους. Έχει όμως ταυτόχρονα και μια τεράστια περιουσία έτσι ώστε η αξία του ΟΣΕ να ξεπερνά το δισεκατομμύριο (1.000.000.000) ευρώ. Το ερώτημα προκύπτει αβίαστα. Γιατί το κράτος άφησε ανεκμετάλλευτο τόσο πλούτο την ίδια ώρα που στην Ευρώπη προσδίδουν συνεχώς προστιθέμενη αξία στον σιδηρόδρομο με τεράστιες επενδύσεις στις υποδομές, στις νέες τεχνολογίες, σε καινοτόμες δράσεις, σε πράσινα τραίνα κοκ;

Ένα σοβαρό τραίνο στην διαδρομή Αθήνα –Θεσσαλονίκη θα συνέβαλε στην μείωση της εξάρτησης της χώρας από τα καύσιμα, θα εξοικονομούσε τεράστιο αριθμό εργατοωρών, θα συνέβαλε στο περιβάλλον. Άλλα ποιός νοιάζεται γι’ αυτά.

Ένα σοβαρό τραίνο στην διαδρομή Αθήνα –Θεσσαλονίκη θα έκλεινε την αεροπορική σύνδεση και θα μείωνε στο μισό τα έσοδα από τα διόδια.

Το τραίνο στην Ελλάδα δεν λειτουργεί όπως πρέπει γιατί δεν θέλουν οι μεγάλες εταιρίες και οι χρηματοδότες τους να λειτουργήσει.

Και αυτό το καταφέρνουν με δύο εργαλεία που διαθέτουν. Τους «πολιτικούς» και τους «δημοσιογράφους».

Και όμως τα τραίνα πουλήθηκαν μόλις πενήντα εκατομμύρια (κάτω από το 5% της αξίας του) στους ιταλούς. Αυτοί επέλεξαν να κερδίσουν μειώνοντας τα κόστη. Κάθε είδους κόστος συρρικνώθηκε. Ελαχιστοποιήθηκε. Μηδενίστηκε. Έτσι χωρίς να βάλουν χρήμα, το χρήμα έρεε.

Δεν σκέφτηκε κανείς ότι ακόμη και ένας έμπειρος σταθμάρχης στην πορεία ετών στον επαγγελματικό του βίο είναι βέβαιο – βέβαιο – ότι δεν θα παραμείνει αλάνθαστος; Δεν σκέφτηκε κανείς ότι οι γραμμές δεν ελέγχονται με το μάτι ενός ανθρώπου;

Σίγουρα το ήξεραν. Άλλα οι απαντήσεις έχουν κόστος. Αγόρασαν μια εταιρεία με τεράστια περιουσία και προφανή προοπτική και δεν επένδυσαν ούτε ένα ποσό τις τάξης του 30% τις αξίας της, για να τη φέρουν στον εικοστό πρώτο αιώνα. Μόνο να εισπράττουν θέλουν. 

Μα το κράτος δεν έβλεπε;

Είπαμε: Τα εργαλεία τους είναι οι «πολιτικοί» και οι «δημοσιογράφοι».

Η απάντηση βρίσκεται στο κυνήγι του χρήματος.

Θεός τους το χρήμα. Βωμός τους τα Τέμπη.

Ανθρωποθυσία στο βωμό του χρήματος.

Καλό παράδεισο συνέλληνες. Οι μελλοθάνατοι (αν δεν αναλάβουμε ΤΩΡΑ τις πολιτικές μας ευθύνες, ως πολίτες) σας χαιρετούν.

*Ακολούθησε το χρήμα

                                                                     

Tags: ΓΚΟΥΝΤΙΟΣ
Previous Post

Εκδήλωση από τη “Νίκη” στη Σιάτιστα

Next Post

Δευτέρα 6 Μαρτίου, διακοπή υδροδότησης σε οδούς της Κοζάνης για την αντικατάσταση εξοπλισμού (09.00- 14.00)

Next Post
ΔΕΥΑΚ

Δευτέρα 6 Μαρτίου, διακοπή υδροδότησης σε οδούς της Κοζάνης για την αντικατάσταση εξοπλισμού (09.00- 14.00)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

  • Ενορία Αγίου Δημητρίου Σιάτιστας: Έναρξη κατηχητικής χρονιάς
  • Κασαπίδης: Όχι στην απόλυτη δυσφήμιση της Δυτικής Μακεδονίας
  • Έξι συλλήψεις για ναρκωτικά σε Κοζάνη, Πτολεμαΐδα και Καστοριά
  • 43α Λασσάνεια: Genesis Flow την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 21:00 στην κεντρική πλατεία Νίκης της Κοζάνης
  • 43α Λασσάνεια: Jazz Fest το Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 21:00 στο Ανοιχτό Θεατράκι της ΖΕΠ

Πρόσφατα σχόλια

  1. C.A.SAMPSONIDIS στο Δυο αγρότες από Γρεβενά και Βόιο φέρονται εμπλεκόμενοι στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ
  2. Κωστας στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
  3. Ευδοκία Λιάτου στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
  4. Ευδοκία Λιάτου στο Βόιο: ΟΠΕΚΕΠΕ, Fiesta Voio, Κληροδότημα Μανούση στη συνεδρίαση λογοδοσίας. Βίντεο
  5. R-G στο Βόιο: Πόσο στοίχησε το Fiesta Voio και ποια είναι η ζημιά. Αναλυτικά στοιχεία
Facebook Twitter

Χρήσιμα

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου

Ακούστε μας ζωντανά

Επικοινωνία

© 2023 Sierafm.gr

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • VIDEOS

© 2023 Sierafm.gr