Η συγγνώμη του Μαρκ Ζάκερμπεργκ δεν ήταν αρκετή για να κερδίσει την εμπιστοσύνη των χρηστών του Facebook, που χάθηκε μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου με την Cambridge Analytica και την υφαρπαγή προσωπικών δεδομένων από πάνω από 50 εκατομμύρια χρήστες.
«Έχουμε μια ευθύνη: να προστατεύουμε τα δεδομένα σας. Αν δεν καταφέρνουμε να το κάνουμε, δεν τα αξίζουμε», είχε γράψει στον προφίλ του ο 33χρονος CEO του δημοφιλέστερου κοινωνικού δικτύου, ζητώντας μια «δεύτερη ευκαιρία» από τους χρήστες.
Πολλοί μπορεί να πείστηκαν από τα λόγια του, ωστόσο αυτά πλέον γίνονται πράξεις καθώς τo Facebook ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι θα λάβει «επιπρόσθετα μέτρα» ώστε να προστατεύει αποτελεσματικότερα τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του.
«Έχουμε καταλήξει στην εξής διαπίστωση: πρέπει να καταστήσουμε τις παραμέτρους εμπιστευτικότητας ευκολότερες στην κατανόηση, τον εντοπισμό και τη χρήση τους» αναφέρεται σε ανάρτηση τεχνολογικού κολωσσού, η οποία έχει τίτλο: «Νέα εργαλεία για να ελέγχετε τα δεδομένα σας πανεύκολα στο Facebook».
«Τα περισσότερα από αυτά τα εργαλεία είχαν προβλεφθεί εδώ και κάποιον καιρό και τα γεγονότα των τελευταίων ημερών απλά υπογραμμίζουν τη σημασία τους», σημειώνεται.
Σκάνδαλο Cambridge Analytica: Ο Ζάκερμπεργκ θα καταθέσει στο Κογκρέσο
Το δίκτυο δίνει αρκετά παραδείγματα των προσεχών τροποποιήσεων, όπως «ένα ξεχωριστό μενού προκειμένου ο χρήστης να βρίσκει και να διαχειρίζεται το σύνολο των παραμέτρων εμπιστευτικότητας» και «απλά εργαλεία για να βρίσκετε, να κατεβάζετε και να διαγράφετε τα δεδομένα σας στο Facebook».
Η εταιρεία θα προσθέσει δύο νέα εργαλεία, συμπεριλαμβανομένου και αυτό της Συντόμευσης Απορρήτου, όπου οι χρήστες θα μπορούν να προσθέσουν έλεγχο ταυτότητας για να ελέγχουν τις διαφημίσεις που τους προβάλλονται.
Επιπλέον, ένα νέο κουμπί «Πρόσβαση στις πληροφορίες» θα επιτρέπει στους χρήστες να αφαιρέσουν οτιδήποτε θέλουν είτε από το χρονολόγιο είτε από το προφίλ τους.
Πηγή:cnn.gr