Απάντηση στην καταγγελία πολίτη πως το αυτοκίνητό του ακινητοποιήθηκε για ώρες λόγω βλάβης στη Σήραγγα της Παναγιάς, στην Εγνατία Οδό, δίνει η εταιρεία.
Όπως σημειώνει η Εγνατία Οδός, το περιστατικό καταγράφηκε στις 21:49, όταν ο οδηγός επικοινώνησε μέσω ενός εκ των τηλεφώνων της σήραγγας με το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας για να ενημερώσει σχετικά με την ακινητοποίηση του οχήματός του εντός της συγκεκριμένης υποδομής της Εγνατίας Οδού.
Όπως σημειώνεται, «άμεσα οι χειριστές του ΚΕΚ ενεργοποιούν κυκλοφοριακό σενάριο στο Σύστημα Διαχείρισης Κυκλοφορίας και κλείνουν με ηλεκτρονική σήμανση τη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας, ενώ ταυτόχρονα ειδοποιούν την Ομάδα Άμεσης Επέμβασης (ΟΑΕ) να μεταβεί τάχιστα στο περιστατικό. Η Ομάδα Άμεσης Επέμβασης έφτασε στο σημείο 21 λεπτά μετά την κλήση και ξεκίνησε άμεσα να πραγματοποιεί την προβλεπόμενη διαδικασία αποκλεισμού του συγκεκριμένου τμήματος της σήραγγας, όπως προβλέπεται από τους κανόνες ασφαλείας και ακολούθως, το πλήρωμα της ΟΑΕ ήρθε σε επαφή με τον οδηγό του ακινητοποιημένου ΙΧ και άμεσα έγινε η μετακίνηση του οχήματος σε ασφαλές τμήμα της σήραγγας (lay-by), σε απόσταση περίπου 100 μέτρων από το σημείο της ακινητοποίησης».
Παράλληλα, τονίζουν πως «το πλήρωμα της ΟΑΕ επικοινώνησε με την ασφαλιστική εταιρεία του οδηγού, αφού ο ίδιος δεν μπορούσε να το πράξει λόγω έλλειψης σήματος στο κινητό του τηλέφωνο, ενημερώνοντας για την ακινητοποίηση του οχήματος 40 λεπτά ακριβώς μετά το συμβάν, ενώ έγινε και επικοινωνία με την Τροχαία Γρεβενών όπως προβλέπεται».
«Αφού έγινε άρση αποκλεισμού της λωρίδας διότι υπήρχε φόρτος οχημάτων και ειδικά φορτηγών, στις 23:02, η οδική βοήθεια του ιδιοκτήτη του ΙΧ επικοινώνησε με το προσωπικό κινητό τηλέφωνο της ΟΑΕ, λέγοντας ότι θα καταφτάσει στο σημείο εντός 30 λεπτών. Το πλήρωμα της ΟΑΕ, εφόσον βεβαιώθηκε ότι οι επιβάτες του ακινητοποιημένου ΙΧ είναι καλά, αποχώρησε στις 23.07 και η οδική βοήθεια έφτασε στις 23:43 και αποχώρησε στις 23:54 απομακρύνοντας το ακινητοποιημένο όχημα, με τη διάρκεια του περιστατικού να είναι 2 ώρες και 5 λεπτά», αναφέρεται.
«Με βάση τα όσα αναφέρθηκαν σε δημοσιεύματα και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, η Εγνατία Οδός ΑΕ επισημαίνει ότι:
Η πόρτα του τηλεφωνικού θαλάμου λειτουργεί κανονικά και δεν υπάρχει περίπτωση πτώσης της. Ωστόσο υπάρχει φυσιολογική διάβρωση λόγω του υγρού περιβάλλοντος της σήραγγας.
Όλα τα τηλέφωνα SOS, σε όλες της σήραγγες της Εγνατίας Οδού λειτουργούν κανονικά και έχουν τρία κομβία, αποσκοπώντας αποκλειστικά στην επικοινωνία με το Κέντρο Ελέγχου. Δεν υπήρξε καμία στιχομυθία του οδηγού με το προσωπικό της ΟΑΕ περί χαλασμένων τηλεφώνων που δεν μπορούν να καλέσουν εξωτερική γραμμή.
Οι υψηλές ταχύτητες και το αφιλόξενο περιβάλλον της σήραγγας που περιγράφεται δυστυχώς δεν μπορούν να γίνουν αντιληπτά από τους οδηγούς που διέρχονται από αυτήν, παρά μόνο εάν βρεθούν πεζή εντός αυτής.
Κατά τη διάρκεια του περιστατικού τόσο το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας όσο και η Ομάδα Άμεσης Επέμβασης ενήργησαν όσο συντομότερα γινόταν, ενώ το περιστατικό καταγράφηκε ως σύνηθες. Τα όσα αναπαρήχθησαν με αφορμή την ανάρτηση του οδηγού, προσβλέπουν περισσότερο στη συλλογή likes και τη δημιουργία μιας στρεβλής εικόνας, παρά στην καταγραφή της αλήθειας».
Υπενθυμίζεται ότι με ανάρτησή του στο Facebook ένας πολίτης, το όχημα του οποίου ακινητοποιήθηκε στο σημείο την προηγούμενη εβδομάδα, έκανε λόγο για «ανύπαρκτη οδική ασφάλεια», χαρακτηρίζοντας τη σήραγγα της Παναγιάς στην Εγνατία Οδό «τούνελ του τρόμου». Ο εγκλωβισμένος οδηγός πάτησε το κίτρινο κουμπί και όπως περιγράφει μίλησε με υπάλληλο από την Εγνατία Οδό η οποία τους είπε ότι θα ενημερώσει για να πάνε στο σημείο υπάλληλοι της Εγνατίας ενώ του ζήτησε να καλέσει τη δική του εταιρεία οδικής βοήθειας.