«Χρησιμοποιώ το Facebook μόνο για το marketplace» λέει η 24χρονη Ελίσια Κιου, φοιτήτρια στη Νέα Υόρκη.
Εάν και μέσα κοινωνικής δικτύωσης οπως το TikTok και το instagram έχουν σημαντικά μεγαλύτερη απήχηση στους ανθρώπους που βρίσκονται τώρα στη δεύτερη δεκαετία της ζωής τους, το γνωστό παζάρι του facebook τους κρατάει συνδεδεμένους στη πλατφόρμα για έναν και μόνο λόγο: την εύρεση προσφορών.
Την τελευταία δεκαετία η δημοτικότητα του fb σημειώνει πτώση ειδικά στις νεότερες γενιές. Ωστόσο, η οικολογική συνείδηση που οδηγεί πολλούς να προτιμούν τις second hand αγορές σε συνδυασμό με την εξοικονόμηση χρημάτων, έχει καταστήσει το marketplace νούμερο ένα επιλογή.
«Το marketplace είναι το παζάρι του ίντερνετ και μία σύγχρονη εκδοχή του eBay και του Craiglist» εξηγεί η Γιου-Κιουνγκ Σέοκ. καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Τζόρτζια που μελετά την καταναλωτική συμπεριφορά της Gen Z. «η εντυπωσιακή επιτυχία της πλατφόρμας οφείλεται σε τεράστιο βαθμό στην εμπιστοσύνη που της δείχνουν χρήστες και αυτό έχει να κάνει με την σύνθεση της στο κοινωνικό δίκτυο του facebook», προσθέτει εξηγώντας ότι ο αυξανόμενες πληθωρισμός έχει επίσης ωθήσει πολλούς φοιτητές και νέους εργαζόμενους στην πλατφόρμα.
Με περισσότερους από ένα δισ. ενεργούς χρήστες στο marketplace είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά του ίντερνετ μετά το ebay.
Πηγή: dikaiologitika.gr