Σοκαριστική περιγραφή της συζύγου του 35χρονου, που δέχθηκε την άγρια επίθεσης των δυο μεγάλων δεσποζόμενων σκύλων-“Πήγε να πάρει νερό από το ψυγείο της καντίνας και του επιτέθηκε από πίσω και μετά έγινε πόλεμος!!
Ομιλία Π. Κουκουλόπουλου για την Τηλεθέρμανση στην Ολομέλεια της Βουλής
Δημοκράτες- Προοδευτικό κέντρο: Επίσκεψη στο Δημαρχείο Σερβίων
Επίσκεψη του Διοικητικού Συμβουλίου του Εμπορικού Συλλόγου Γρεβενών στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Γρεβενών κ.κ. Δαβίδ
Σωκράτης Μάλαμας – Ιουλία Καραπατάκη στη Νεάπολη Κοζάνης: Ξεκίνησε η προπώληση!
Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Τετάρτη 07-08-2024
Σκύλος δάγκωσε ταχυδρόμο – Συνελήφθη η ιδιοκτήτρια του ζώου
Όλγα Μαρκογιαννάκη
αστυνομια, συλληψη
Γιώργος Αμανατίδης: «Κατά συρροή ψέματα ή έχει άγνοια» ο κ. Κασαπίδης;
Ξεκίνησε το FORESTIVAL 2026 στο χώρο του Fiesta Voio.  Φωτογραφίες
ΣΥΝΤΑΞΗ

Ανήλικοι επιτέθηκαν σε 42χρονο – Τον απείλησαν με κατσαβίδι και του άρπαξαν το κινητό

Στιγμές τρόμου έζησε ένας 42χρονος το βράδυ της Κυριακής στην Κυψέλη, όταν δέχτηκε επίθεση από δύο ανήλικους.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η ΕΡΤ, ένας 14χρονος και ένας 15άχρονος, μαθητές Γυμνασίου, επιτέθηκαν σε έναν 42χρονο άνδρα, τον χτύπησαν και τον απείλησαν με κατσαβίδι. Η επίθεση των νεαρών έγινε για να αρπάξουν το κινητό τηλέφωνο του 42χρονου.

Οι δράστες εντοπίστηκαν λίγη ώρα αργότερα από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ στην ευρύτερη περιοχή, συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν στη Δικαιοσύνη, ενώ δικογραφία σχηματίστηκε σε βάρος των γονιών τους για παραμέληση εποπτείας.

Πηγή: Real.gr

Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα σχόλια